Je moet toch beltegoed halen bij de kassa?quote:
Bedanktquote:Op vrijdag 9 februari 2018 09:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dit topic verdient een GTWV zegel.
[ afbeelding ]
Gratis te verkrijgen bij de ingang van fok![]()
Terechte klacht want... "Nederlanders he"quote:Op vrijdag 9 februari 2018 08:48 schreef Jano9 het volgende:
TS was laatst bij de supermarkt en moest even wachten voor de kassa. Er was een klant voor mij die net had afgerekend waarna het kassameisje vroeg:
"mevrouw spaart u ook deze gratis zegels?"
Mevrouw zei: "Nee hoor, iemand anders mag ze wel wel." Direct schreeuwde al iemand met een rokerige stem: "Ik wil die zegels!" Na paar seconden stond de halve rij te schreeuwen om die zegels.
Klacht: zegel zeurders.
Mag ik ff vangen danquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:51 schreef Samuel24 het volgende:
mensen zeuren eigenlijk gewoon veelte veel. de politie zou er eigenlijk boete´s voor moeten geven. zeur je te veel...dan krijg je een boete van 40 euro.
ben jij de poliesie?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:55 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Mag ik ff vangen dan
Je zeurt
Goeie zoquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:48 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ooh nee zeg helup! nu ben ik toch wel een beetje bangie hoor.
Nee jij Wel ? Alles bij elkaar zoeken...in een rij staan wachten...en dan ben je aan de beurt en moet alles zo snel mogelijk je karretje in, betalen en opdonderen...quote:
ik heb een hekel aan boodschappen doen. word er bloednerveus van.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:42 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nee jij Wel ? Alles bij elkaar zoeken...in een rij staan wachten...en dan ben je aan de beurt en moet alles zo snel mogelijk je karretje in, betalen en opdonderen...__!
Gelukkig heb je daar een begeleider voorquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:38 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan boodschappen doen. word er bloednerveus van.
Kiss my ass!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar een begeleider voor
HAAAAA!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Pas nadat je hebt geleerd te vegen
Ik ook. Laat het altijd bezorgenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:38 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan boodschappen doen. word er bloednerveus van.
dat is heel slim. dat ga ik ook maar doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:48 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ik ook. Laat het altijd bezorgen
Kost een paar eurootjes meer maar dat is het mij absoluut wel waard.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:49 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
dat is heel slim. dat ga ik ook maar doen.
hoeveel euro meer als ik mag vragen?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:54 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Kost een paar eurootjes meer maar dat is het mij absoluut wel waard.
Volgens mij 5 of 6 euro.. Laat meestal voor een maand aan boodschappen komen dus bevalt primaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:55 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
hoeveel euro meer als ik mag vragen?
Zoals TS zijn moeder.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zolang het gratis is duiken mensen op alles.
Dit waren vitamini'squote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:18 schreef the-eye het volgende:
Als het gaat om dierenplaatjes, groentenpotjes (ofzoiets), vitamini's dan neem ik ze altijd wel want buiten wordt je opgewacht
6 euro meer per iedere boodschap ?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:01 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Volgens mij 5 of 6 euro.. Laat meestal voor een maand aan boodschappen komen dus bevalt prima
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |