Je moet toch beltegoed halen bij de kassa?quote:
Bedanktquote:Op vrijdag 9 februari 2018 09:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dit topic verdient een GTWV zegel.
[ afbeelding ]
Gratis te verkrijgen bij de ingang van fok![]()
Terechte klacht want... "Nederlanders he"quote:Op vrijdag 9 februari 2018 08:48 schreef Jano9 het volgende:
TS was laatst bij de supermarkt en moest even wachten voor de kassa. Er was een klant voor mij die net had afgerekend waarna het kassameisje vroeg:
"mevrouw spaart u ook deze gratis zegels?"
Mevrouw zei: "Nee hoor, iemand anders mag ze wel wel." Direct schreeuwde al iemand met een rokerige stem: "Ik wil die zegels!" Na paar seconden stond de halve rij te schreeuwen om die zegels.
Klacht: zegel zeurders.
Mag ik ff vangen danquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:51 schreef Samuel24 het volgende:
mensen zeuren eigenlijk gewoon veelte veel. de politie zou er eigenlijk boete´s voor moeten geven. zeur je te veel...dan krijg je een boete van 40 euro.
ben jij de poliesie?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:55 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Mag ik ff vangen dan
Je zeurt
Goeie zoquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:48 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ooh nee zeg helup! nu ben ik toch wel een beetje bangie hoor.
Nee jij Wel ? Alles bij elkaar zoeken...in een rij staan wachten...en dan ben je aan de beurt en moet alles zo snel mogelijk je karretje in, betalen en opdonderen...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |