abonnement Unibet Coolblue
pi_177042319
Na 1,5 jaar heeft hij de relatie verbroken ik zag dit niet aankomen. In het begin van de relatie moet ik zeggen dat ik misschien niet gelijk helemaal verliefd was en dat heeft hij aan mij gemerkt. Na 7 dates ben ik met mijn ex vreemdgegaan. Dit heeft hij mij (vergeven). Ook snapchatten ik nog wel eens met andere jongens erna zijn er ook nog wat dingen voorgevallen. Altijd als er iets was dan verbrak hij de relatie maar vervolgens kwamen we weer bij elkaar.

Doordat hij in de ict werkte had hij erg veel verstand van technology. Hier maakte hij dan ook vaker misbruik van hij kon in mijn mobiel zonder dat hij de code wist. Hij haalde oude gesprekken terug noem maar op. Nadat ik vreemdgegaan was wilde hij mij dit vergeven maar alleen met de voorwaarde ik bij hem niks ging eisen.. Uiteindelijk heb ik al het contact verbroken met mannelijke snapchatters. 4 maanden later toen ik op punt stond zijn ouders te ontmoeten irriteerde het mij dat ik nog nooit zicht had gehad over iets van zijn telefoon. De meldingen in begin scherm had hij altijd uitstaan snapchat maakte hij nooit bij mij open. Uiteindelijk na veel moeite heeft hij ook zijn snapchat laten zien.

Op het begin van de relatie vertelde we elkaar geheimen hij vertelde mij tussen neus en lippen door dat hij begeleid woonde. Heel veel liet hij niet los maar hij zei dat het kwam door dat bij hem asperger was gediagnosticeerd. Gedurende relatie heb ik hier nooit naar doorgevraagd. Ik zei alleen tegen hem: ´ wauw ik merk wel niet dat jij iets hebt´. Toen zei hij ja heb het ook eigenlijk niet meer nodig.... Maar het is voordeliger.

In zijn vrije tijd doet hij het liefste gamen. Dus als we dan ruzie hadden dan kon hij mij totaal negeren en ging hij dus gamen. Gedurende onze relatie hadden we veel ruzie maar ik dacht altijd dat alleen aan mij lag. Maar hij was zo wantrouwend naar mij toe wat ik wel begrijp maar bij hem mocht ik nooit wat zien. Dus toen hij niks vroeg het laatste weekend of ik mijn facebook geschiedenis wilde laten zien paste ik hiervoor. Niet omdat ik jongens opgezocht had maar puur omdat ik dit privé vond. Omdat hij niet hoef te zien wie ik opzoek puur uit schaamte het dadelijk zijn zus of iemand is.

toen ik dit niet deed ging hij de hele avond gamen en uiteindelijk gingen we slapen hij heeft me dus de hele avond en nacht genegeerd. Altijd als we ruzie hadden kon ik beter na huis gaan want vandaag zou het niks meer worden. Mij noemde hij gedurende de hele relatie borderliner. Als we ruzie hadden midden in de nacht kon ik mijn spullen pakken en naar huis gaan.

De laatste keer is dit de relatie fataal geworden. Na een opmerking die hij maakte gedurende het stoeien die mij verkeerd viel heb ik mijn spullen gepakt en ben ik naar huis gegaan. Ik twijfelde nog om naar huis te rijden.. Toch gedaan toen heb ik hem op de terug weg huilend gebeld waarom hij dit tegen mij zei (het was een dom grapje over uiterlijk) daarna belde ik hem nog een keer maar toen heel boos. Omdat hij dit niet aankon verbrak hij de relatie toen aan de telefoon.

Gedurende de relatie had ik ook vaker last van stemmingswisselingen dit ook door onzekerheid ik veel met mezelf bezig was. Na 5 weken te appen gedurende de break up te en soms bellen zei hij vaak dat hij me ontzettend miste en dit nooit eerder gehad heeft. Maar omdat ik mij zo emotioneel afhankelijk opstelde. Liet hij naar mijn gevoel steeds minder los over zijn gevoel. ik belde hem maandag op omdat ik definitief wilde horen of het voorbij was. Ik was 5 weken lang al gesloopt. Huilend nam ik op dit vond hij erg zielig op dat moment. Uiteindelijk sloeg hij om en zei hij dat hij geen vertrouwen en waardering voelde vanuit mijn kant. en dat er zoveel gebeurd was hij allang eerder had moeten stoppen met de relatie en wij onze tijd gehad hebben .. Ik vroeg toen aan hem: dus je houdt niet meer van me ? lang was het stil en uiteindelijk zei hij nee. en hij de laatste tijd erg twijfelde en dacht ik nog wel eens vreemd zou gaan toen ik op het laatst zei dus wij zien elkaar nooit meer zei hij: nee.

normaal gesproken zou hij daar sneller op terug gekomen zijn. Nu nog niks gehoord.

Ik vind dit vooral héél raar omdat hij de dag voor de ruzie nog uitsprak hoeveel hij van me hield en dat hij graag met mij een reis door Amerika wilde maken. Misschien kon hij niet langer tegen mijn onvoorspelbaar gedrag ...en had hij weer behoefte aan een gestructureerd leven zonder onzekerheid.

Maar mijn vraag is mist hij mij en stuurt hij me nog wat?
of kan iemand van asperger die de relatie verbreekt dit zo van zich afzetten?
Hij zei gedurende de eerste 3 weken vaker mij te missen etc. daarna nam dit af.

Op internet staat ook dat mensen met asperger er betrouwbaar zijn. Hier had ik vaak mijn twijfels over aangezien hij weinig los liet over zichzelf en ik nooit zijn mobiel in handen gehad heb en hij mijn overigens wel 10000 x.

Kan het zo zijn dat ik een onzekere factor in zijn leven was die hem geen structuur kon bieden waardoor plotseling zijn stresslevel zo hoog werd hij het contact verbrak.?

5 weken lang heb ik mij zo emotioneel afhankelijk opgesteld naar hem om het goed te krijgen. Aangezien hij ook soms seintjes gaf mij te missen de eerste 3 weken. Misschien heeft hij niet de kans gehad om mij te missen omdat ik steeds contact zocht en dat het langste dat we geen contact gehad hebben een week was en toen ik toen belde zei hij ben zo blij dat je belt heb je wel erg gemist. Wilde zelf ook bellen maar niet gedaan.... Ben dus benieuwd of hij nog wat laat horen als ik echt niks meer stuurt en mij nu al vergeten is..

het klinkt misschien raar maar het voelde nooit echt als een relatie ik miste gewoon een bepaald gevoel daarvan ondanks ik wel veel van hem hield... Het verbreken van de relatie heeft hij vaker gedaan maar nooit op deze manier.
pi_177042538
Op een gegeven moment is het gewoon klaar.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177042594
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:12 schreef Jordy-B het volgende:
Op een gegeven moment is het gewoon klaar.
Ja alleen ben ik heel mijn whats app gesprekken door gegaan waarin hij zei:
´ ben harstikke gek op jou´ nog geen maand geleden + de vakantie hij wilde boeken de dag voordat ik vertrok en toen ook nog zei ben zo gek op jou.....

De reden hij dat zei van vakantie wist hij ook niet helemaal.
Ik snap gewoon niet hoe het dan opeens fataal kan zijn.
pi_177042665
Volgens mij missen jullie niks aan elkaar 8)7

Praat eens met je begeleider ^O^
pi_177042679
het was wel zo we veel ruzie hadden ik ook vaker naar huis ging als niet goed ging omdat ik me dan eenzaam voelde en toch niet kon slapen bij hem. Dit kon hij nooit echt uistaan.. Maar ben gewoon benieuwd of iemand met asperger ook iemand kan missen of dat hij heel rationeel denkt en het van zich afzet en ik dus nooit meer wat hoor.

Ik ben mij echt gaan afvragen hoeveel hij dan voor me gevoeld heeft en al die uitspraken die hij nog deed in een korte tijd.
pi_177042680
Vreemd dat hij je niet vertrouwde inderdaad. Ik bedoel je ging alleen maar vreemd met je ex en was met jongens aan het snapchatten...

:')__!

En dan zo hameren op zijn Asperger :D volgens mij mankeer jij ook het e.e.a.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2018 21:19:44 ]
pi_177042702
quote:
8s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:18 schreef desperate20 het volgende:
het was wel zo we veel ruzie hadden ik ook vaker naar huis ging als niet goed ging omdat ik me dan eenzaam voelde en toch niet kon slapen bij hem. Dit kon hij nooit echt uistaan.. Maar ben gewoon benieuwd of iemand met asperger ook iemand kan missen of dat hij heel rationeel denkt en het van zich afzet en ik dus nooit meer wat hoor.

Ik ben mij echt gaan afvragen hoeveel hij dan voor me gevoeld heeft en al die uitspraken die hij nog deed in een korte tijd.
Verdiep je anders eens in je vriend.
Beter gezegd; had dat gedaan.

Dat is lastiger dan snapchat ja.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2018 21:19:40 ]
pi_177042708
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vreemd dat hij je niet vertrouwde inderdaad. Ik bedoel je ging alleen maar vreemd met je ex en was met jongens aan het snapchatten...

:')__!
Dat vreemdgaan heeft hij vergeven maar daardoor had hij constant gevoel mij moeten te controleren en daarbij was elk ander klein ding teveel....Zelf mocht ik ook nooit wat zien bij hem... Hij was sterker dus maakte daar gebruik van.
pi_177042728
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:19 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Dat vreemdgaan heeft hij vergeven maar daardoor had hij constant gevoel mij moeten te controleren en daarbij was elk ander klein ding teveel....Zelf mocht ik ook nooit wat zien bij hem... Hij was sterker dus maakte daar gebruik van.
De pot verwijt de ketel....
pi_177042754
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:19 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Dat vreemdgaan heeft hij vergeven maar daardoor had hij constant gevoel mij moeten te controleren en daarbij was elk ander klein ding teveel....Zelf mocht ik ook nooit wat zien bij hem... Hij was sterker dus maakte daar gebruik van.
Tja de gelijkwaardige verstandhouding was vanaf dat moment al zoek. Niet erg handig van je.
pi_177042760
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:19 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Verdiep je anders eens in je vriend.
Beter gezegd; had dat gedaan.

Dat is lastiger dan snapchat ja.
Niet gedaan ... omdat ik nooit echt wat merkte behalve als ik nu terugdenk.
  donderdag 8 februari 2018 @ 21:22:00 #12
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_177042783
1e helft van de OP gelezen, dit was sowieso geen gezonde relatie: vreemdgaan, dubbele maten en geen communicatie.

Lijkt me goed dat jullie beiden je eigen weg gaan.
pi_177042803
quote:
13s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:21 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Niet gedaan ... omdat ik nooit echt wat merkte behalve als ik nu terugdenk.
Je moet wat merken om je te verdiepen in je partner?

Juist .... case closed.

Jij hebt hem nooit als relatie gezien. Treur dan nu ook niet.
pi_177042819
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:14 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja alleen ben ik heel mijn whats app gesprekken door gegaan waarin hij zei:
´ ben harstikke gek op jou´ nog geen maand geleden + de vakantie hij wilde boeken de dag voordat ik vertrok en toen ook nog zei ben zo gek op jou.....

De reden hij dat zei van vakantie wist hij ook niet helemaal.
Ik snap gewoon niet hoe het dan opeens fataal kan zijn.
Je hebt duidelijk een knipperlichtrelatie achter de rug. Zo'n relatie kenmerkt zich vooral door de mate van instabiliteit, vaak veroorzaakt door gebrekkige communicatie.

Het nadeel van zo'n knipperlichtrelatie is dat het een enorme golfslag van emoties tot gevolg heeft, waardoor je niet echt meer een moment hebt om helder te denken. Die ups en downs kunnen nogal je blik op de wereld en op je relatie verstoren. Tegelijkertijd geeft het een gigantische hoeveelheid stress.

En knipperlichtrelaties komen eigenlijk nooit meer goed. Als je eenmaal de stap hebt genomen om het uit te maken, dan is er geen vertrouwen meer in een goede afloop en daarmee heeft de relatie geen waarde meer. Je weet dat dat zo is, want het beëindigen ging steeds makkelijker af, en er was steeds minder om voor te strijden. En je kan geen toekomst opbouwen met iemand die iedere keer als een scheet dwars zit, je de deur wijst.

Dus of je de laatste beëindiging nou begrijpt of niet, is eigenlijk niet zo belangrijk. Wat belangrijk is, is dat je beseft dat het een kansloze relatie is en dat deze laatste beëindiging de definitieve beëindiging is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177042830
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:21 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Tja de gelijkwaardige verstandhouding was vanaf dat moment al zoek. Niet erg handig van je.
Jup sinds dien nooit meer teruggekomen... Maar blijkbaar was hij allanger aan twijfelen waardoor hij misschien al langzaam het aan het verwerken was.. Maar toch denk ik zal hij nog wat sturen ooit want het is best hard als je zegt : ´ nee ´ als iemand vraagt of we elkaar ooit nog eens zien.. misschien dat ik hem ergerde met al mijn vragen maar toch, als je twijfelt ga dan niet over een vakantie praten -.-
  Moderator donderdag 8 februari 2018 @ 21:26:09 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177042901
Toen jij vreemd ging was de relatie al klaar. Daarna(ast) ook nog snapchatten met andere gasten en 'nog wat andere dingen' en jij klaagt over wat hij fout deed?

Sure, hij is ook fout bezig, maar jouw vriend was het niet voor jou, want anders had jij die shit allemaal niet gedaan, los van wat hij fout heeft gedaan (en dat heeft ie).
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 8 februari 2018 @ 21:27:23 #17
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177042930
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:23 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Jup sinds dien nooit meer teruggekomen... Maar blijkbaar was hij allanger aan twijfelen waardoor hij misschien al langzaam het aan het verwerken was.. Maar toch denk ik zal hij nog wat sturen ooit want het is best hard als je zegt : ´ nee ´ als iemand vraagt of we elkaar ooit nog eens zien.. misschien dat ik hem ergerde met al mijn vragen maar toch, als je twijfelt ga dan niet over een vakantie praten -.-
Als je vreemd gaat, ga dan niet over een relatie praten...
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177042943
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:23 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk een knipperlichtrelatie achter de rug. Zo'n relatie kenmerkt zich vooral door de mate van instabiliteit, vaak veroorzaakt door gebrekkige communicatie.

Het nadeel van zo'n knipperlichtrelatie is dat het een enorme golfslag van emoties tot gevolg heeft, waardoor je niet echt meer een moment hebt om helder te denken. Die ups en downs kunnen nogal je blik op de wereld en op je relatie verstoren. Tegelijkertijd geeft het een gigantische hoeveelheid stress.

En knipperlichtrelaties komen eigenlijk nooit meer goed. Als je eenmaal de stap hebt genomen om het uit te maken, dan is er geen vertrouwen meer in een goede afloop en daarmee heeft de relatie geen waarde meer. Je weet dat dat zo is, want het beëindigen ging steeds makkelijker af, en er was steeds minder om voor te strijden. En je kan geen toekomst opbouwen met iemand die iedere keer als een scheet dwars zit, je de deur wijst.

Dus of je de laatste beëindiging nou begrijpt of niet, is eigenlijk niet zo belangrijk. Wat belangrijk is, is dat je beseft dat het een kansloze relatie is en dat deze laatste beëindiging de definitieve beëindiging is.
Ja klopt dat hadden wij ook echt. Hij zei ook tegen mij jammer dat jij geen stabiele relatie kan onderhouden toen zei ik dat kun je zelf niet want jij woont begeleid. Uiteindelijk nadat hij het uitmaakte heb ik mij dus verdiept in asperger. Ik zelf erg veel kenmerken van borderline kan ik begrijpen dat dit totaal geen match was. Maar toen ik tegen hem zei gedurende de break up hé aspy moet hij lachen. Want hij zei je hebt zeker research gedaan op internet... en dat klopte.. maar telaat.
Ik had altijd zoveel emoties en hij was altijd zo nuchter dus hij begreep nooit als ik niks huilde of onzeker was.
pi_177042976
Klinkt een beetje alsof de relatie vooral tussen jullie diagnoses bestond.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 8 februari 2018 @ 21:29:22 #20
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177042984
Mijn hemel, hoeveel drama wil je in je leven toelaten. :D
pi_177043001
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je vreemd gaat, ga dan niet over een relatie praten...
Ja maar hij heeft dat vergeven. Maar altijd als er iets kleins was dan haalde hij alles terug : ´wat ik van jou wel niet allemaal heb moeten pikken´ en jij flipt om het kleinste zei hij dan.. dat klopte wel maargoed... Ik dacht van zeg dan niet van vakantie etc.. en ben harstikke gek op jou ik merk het jaa...
pi_177043056
quote:
13s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:29 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja maar hij heeft dat vergeven. Maar altijd als er iets kleins was dan haalde hij alles terug : ´wat ik van jou wel niet allemaal heb moeten pikken´ en jij flipt om het kleinste zei hij dan.. dat klopte wel maargoed... Ik dacht van zeg dan niet van vakantie etc.. en ben harstikke gek op jou ik merk het jaa...
Dat klopte dan wel, maar hij mag niet zeiken? :D Lees zelf nou eens wat je allemaal neerplempt.
pi_177043068
Hij heeft het je dus nooit vergeven. :{

Maar goed, neem een paar weken rust en zoek een ander.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177043090
quote:
9s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:29 schreef Buurtzwaan het volgende:
Mijn hemel, hoeveel drama wil je in je leven toelaten. :D
Ja en met nieuwjaar zaten we nog in parijs waarvan 1 nacht ook totaal uit de hand liep omdat toen ik uit de douche kwam en op zijn tel keek hij het scherm whats app scherm wegklikte voor mijn gevoel en toen zei ik zei: ´ oh met wie app jij ?´ zei hij flikker op gaat je niks aan.. Waardoor ik hem de hele nacht hysterisch wakker hield. dus ik zo wie was dat??! zei hij weet je ook eens hoe het voel..Uiteindelijk zei hij ik was met mijn zus aan het appen hoe leuk het was .. denk waarom laat je het dan niet aan me zien maar hij liet me compleet door het lint gaan om vervolgens te zeggen ik het weekendje parijs verpest had.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 8 februari 2018 @ 21:33:27 #25
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177043110
Arme jongen heb je Asperger dus al moeite met relaties en mensen vertrouwen. geeft hij zich een keer gaat zijn vriendin vreemd met haar ex en voert ze geile snap gesprekken met Jan en alleman.

Zielig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177043171
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arme jongen heb je Asperger dus al moeite met relaties en mensen vertrouwen. geeft hij zich een keer gaat zijn vriendin vreemd met haar ex en voert ze geile snap gesprekken met Jan en alleman.

Zielig.
Ja dat klopt wel ook spijt van... Maar dan nog steeds doen of alles rozengeur en maneschijn is om vervolgens om iets kleins de relatie te verbreken vind ik nogal raar. Want met nieuwjaar had hij nog een mooie speach : ´ op een mooi jaar schatje´ .. daarna wilde hij nog op vakantie gaan en bevestigde hij mijn liefde en toen was het klaar. Waar dus uit blijk dan communicatie voor hem ook niet makkelijk was want anders had ik het wel aan zien komen.
pi_177043186
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:32 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja en met nieuwjaar zaten we nog in parijs waarvan 1 nacht ook totaal uit de hand liep omdat toen ik uit de douche kwam en op zijn tel keek hij het scherm whats app scherm wegklikte voor mijn gevoel en toen zei ik zei: ´ oh met wie app jij ?´ zei hij flikker op gaat je niks aan.. Waardoor ik hem de hele nacht hysterisch wakker hield. dus ik zo wie was dat??! zei hij weet je ook eens hoe het voel..Uiteindelijk zei hij ik was met mijn zus aan het appen hoe leuk het was .. denk waarom laat je het dan niet aan me zien maar hij liet me compleet door het lint gaan om vervolgens te zeggen ik het weekendje parijs verpest had.
pi_177043306
bedoel als hij zelf het weekendje toen had willen besparen had hij niet gezegd: ´ flikkerop gaat je niks aan´

bedoel ik zei alleen:oohhhh Met wie app jij ????

omdat hij voor mijn gevoel scherm weg drukte.
pi_177043360
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:40 schreef desperate20 het volgende:
bedoel als hij zelf het weekendje toen had willen besparen had hij niet gezegd: ´ flikkerop gaat je niks aan´

bedoel ik zei alleen:oohhhh Met wie app jij ????

omdat hij voor mijn gevoel scherm weg drukte.
Met iedere post daalt je geloofwaardigheid...

Het wordt een beetje een erg overdreven en onwaarschijnlijk verhaal.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_177043378
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:40 schreef desperate20 het volgende:
bedoel als hij zelf het weekendje toen had willen besparen had hij niet gezegd: ´ flikkerop gaat je niks aan´

bedoel ik zei alleen:oohhhh Met wie app jij ????

omdat hij voor mijn gevoel scherm weg drukte.
Zet het van je af.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177043391
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Met iedere post daalt je geloofwaardigheid...

Het wordt een beetje een erg overdreven en onwaarschijnlijk verhaal.
Ik zou willen dat het nooit gebeurd was maar helaas hadden wij zovaak stress ...
pi_177043445
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:42 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Zet het van je af.
Ja maar dat is best lastig want dan ga ik weer alle whats app gesprekken terug lezen en dan denk ik maar zo slecht ging toch niet... Maarja ik lijd er nu al 5 weken aan en maandag heeft hij eigenlijk gezegd het echt klaar was. Maar toch vind ik het jammer als ik hem nooit meer spreek zou het liefste hebben dat we elkaar deblokkeren en als vrienden beschouwen. Zodat ik hem bewijze van spreken nog kan adviseren als ie een date heeft want gun hem wel het beste nu eerder was ik vooral kwaad dat hij het uitmaakte maar nu snap ik wel hij zich misschien ongelukkig voelde in relatie.
pi_177043615
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:45 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja maar dat is best lastig want dan ga ik weer alle whats app gesprekken terug lezen en dan denk ik maar zo slecht ging toch niet... Maarja ik lijd er nu al 5 weken aan en maandag heeft hij eigenlijk gezegd het echt klaar was. Maar toch vind ik het jammer als ik hem nooit meer spreek zou het liefste hebben dat we elkaar deblokkeren en als vrienden beschouwen. Zodat ik hem bewijze van spreken nog kan adviseren als ie een date heeft want gun hem wel het beste nu eerder was ik vooral kwaad dat hij het uitmaakte maar nu snap ik wel hij zich misschien ongelukkig voelde in relatie.
Niks ja maar, je moet dingen gaan wegstrepen.

Sodeflikker de whatsappgesprekken weg. Je koestert een waardeloze relatie met een waardeloze vent.

Hij is niet je vriend, zal hij ook nooit zijn. Hij is je ex. En niet in de zin van de OP, om mee vreemd te gaan, maar als in: verleden tijd.

Je bent een sukkel als je hem nog iets gunt, want hij heeft je gedumpt en redt het prima zonder je.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177043655
als ik kijk op een telefoon waar ik simkaartje in heb is hij steeds online dan denk ik wel ik zit me al 5 weken te stressen om hoe het zo heeft kunnen lopen en hij zoekt wellicht al afleiding bij een volgende meid..

Of ik weet ook niet hoe dat bij aspergers gaat maar ik snap vrij weinig van zijn misleidende seintjes nadat het uit was tot nu...
pi_177043705
Waarom zou hij z'n telefoon aan jou moeten geven ter controle? Jij bent toch degene die vreemd is gegaan, niet hij? Ik denk niet dat vreemdgaan automatisch moet betekenen dat de relatie voorbij is, maar je zal wat extra dingen moeten doen om z'n vertrouwen terug te winnen, en hem op je telefoon te laten kijken als hij daarom vraagt is daar 1 van.

Volgens mij projecteer je je eigen fouten op hem. Jij ging vreemd, jij voerde ongepaste gesprekken met mannen op snapchat, dus als hij jou niet op zijn telefoon laat kijken, dan ga jij ervanuit dat hij diezelfde fouten maakt, terwijl hij je helemaal geen reden heeft gegeven om dat te denken.

En als het vreemdgaan nou het enige probleem hier was, maar jezus, wat een drama. Het verbaast me dat jullie het nog zo lang hebben volgehouden. Gewoon vergeten en doorgaan met je leven. Zal even moeilijk zijn, maar deze relatie was ongezond voor jullie beiden. Verwijder je gesprekken met hem zodat je ze niet constant terugleest, en verwijder alles dat je aan hem doet denken. Leer wat van de fouten die gemaakt zijn en neem die lessen mee naar je volgende relatie.
pi_177043739
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:50 schreef desperate20 het volgende:
als ik kijk op een telefoon waar ik simkaartje in heb is hij steeds online dan denk ik wel ik zit me al 5 weken te stressen om hoe het zo heeft kunnen lopen en hij zoekt wellicht al afleiding bij een volgende meid.
Niet kijken.

Fijn voor je, want hij is niet meer jouw probleem.
quote:
Of ik weet ook niet hoe dat bij aspergers gaat maar ik snap vrij weinig van zijn misleidende seintjes nadat het uit was tot nu...
Dat hoef je ook niet te snappen, zoek gewoon een zonder aspergers.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177043741
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:49 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Niks ja maar, je moet dingen gaan wegstrepen.

Sodeflikker de whatsappgesprekken weg. Je koestert een waardeloze relatie met een waardeloze vent.

Hij is niet je vriend, zal hij ook nooit zijn. Hij is je ex. En niet in de zin van de OP, om mee vreemd te gaan, maar als in: verleden tijd.

Je bent een sukkel als je hem nog iets gunt, want hij heeft je gedumpt en redt het prima zonder je.
Ja klopt alleen ik hem wel best veel geflikt. Waardoor ik hem dan nu wel zielig vind dus ik heb mezelf ook in die 5 weken heel zwak en hopeloos aar hem opgesteld sorry voor dit sorry dat dat ik opgeven moment hele tekst gestuurd had dat hij zei ga afleiding zoeken -.-.. Maar denk daarin merk ik dan wel hoe makkelijk hij erover denkt ik ben letterlijk wel 4 kilo afgevallen in 5 weken tijd. Maar goed ik ga m nu ook niks meer sturen ook niet echt idee hij zelf nog wat stuurt .. Opeens is hij wel helemaal omgeslagen best raar hoe het kan gaan in relatie zo wil je met iemand op vakantie en dan ben je erklaar mee.
pi_177043775
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:53 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja klopt alleen ik hem wel best veel geflikt. Waardoor ik hem dan nu wel zielig vind dus ik heb mezelf ook in die 5 weken heel zwak en hopeloos aar hem opgesteld sorry voor dit sorry dat dat ik opgeven moment hele tekst gestuurd had dat hij zei ga afleiding zoeken -.-.. Maar denk daarin merk ik dan wel hoe makkelijk hij erover denkt ik ben letterlijk wel 4 kilo afgevallen in 5 weken tijd. Maar goed ik ga m nu ook niks meer sturen ook niet echt idee hij zelf nog wat stuurt .. Opeens is hij wel helemaal omgeslagen best raar hoe het kan gaan in relatie zo wil je met iemand op vakantie en dan ben je erklaar mee.
Ja, huilies gonna huil. :{w

Laat het los.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177043782
Vreemdgaan :')

Vuile hoer
pi_177043830
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:54 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, huilies gonna huil. :{w

Laat het los.
Ja eerst was nog schatje vind zielig als je huil vervolgens kreeg ik weer lijst met verwijten... Denk oke ik voelde me 5 seconde opgelucht. Maar kutten vind ik ook dat het lijkt alsof al mijn geluk van hem af hangt ben in de relatie zo emotioneel afhankelijk geworden.. Hoop echt dat k dat nooit meer krijg sowieso zou ik nu altijd op me hoede zijn al zegt een man wil op vakantie met je of ben gek op je zou ik nog denken het zal wel ja..
pi_177043848
quote:
13s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:56 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja eerst was nog schatje vind zielig als je huil vervolgens kreeg ik weer lijst met verwijten... Denk oke ik voelde me 5 seconde opgelucht. Maar kutten vind ik ook dat het lijkt alsof al mijn geluk van hem af hangt ben in de relatie zo emotioneel afhankelijk geworden.. Hoop echt dat k dat nooit meer krijg sowieso zou ik nu altijd op me hoede zijn al zegt een man wil op vakantie met je of ben gek op je zou ik nog denken het zal wel ja..
*kuch* Laat het los.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177043868
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Vreemdgaan :')

Vuile hoer
Ja vanaf daar ging het bergafwaarts omdat alle andere dingen dubbel zo hard aankwamen bij hem.. en hij ook steeds meer een hekel aan me kreeg.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 8 februari 2018 @ 21:58:44 #43
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177043922
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:57 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja vanaf daar ging het bergafwaarts omdat alle andere dingen dubbel zo hard aankwamen bij hem.. en hij ook steeds meer een hekel aan me kreeg.
Je mag blij zijn dat hij het nog wou proberen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177043925
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:56 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

*kuch* Laat het los.
ja klopt 5 weken lang al bezig en blijf het verhaal maar vertellen, dingen opzoeken, gesprekken terug lezen, foto´s bekijken... maarja slecht slapen enzo weinig eten nog even ben ik 10 jaar ouder en word ik lelijker door hem -.-
pi_177043959
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Je mag blij zijn dat hij het nog wou proberen.
Ja in zijn ogen heeft hij mij ´ meerdere kansen gegeven´ maar van de andere kant om altijd maar te leven op een laaste kans ik ook niet leuk. + de scheve verhoudingen hij alles mocht zien en ik zijn telefoon nog niet mocht aanraken want dat maakte m al agressief.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 8 februari 2018 @ 22:00:59 #46
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177043993
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:59 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja in zijn ogen heeft hij mij ´ meerdere kansen gegeven´ maar van de andere kant om altijd maar te leven op een laaste kans ik ook niet leuk. + de scheve verhoudingen hij alles mocht zien en ik zijn telefoon nog niet mocht aanraken want dat maakte m al agressief.
Jij hebt zijn vertrouwen ernstig geschaad dus hij dat als eis stelde snap ik wel.

Hij heeft nooit zo iets gedaan dus waarom zou je bij hem willen kijken.?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177044001
en jippie hij is constant online ;)
pff ga die simkaart er ook maar uitgooien want niet leuk.. had hem daar berichtje op gestuurd dat ik zogenaamd meisje van tinder was maa rhad hij toen in de gaten... Wellicht hij niet eens kijkt of ik online ben en anders weet hij ik alleen kijk of hij online is ......
pi_177044011
Wat ben jij een droeftoeter!
Arme jongen.
Wat zal hij blij zijn dat hij van je af is!
pi_177044023
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:01 schreef maaike2017 het volgende:
Wat ben jij een droeftoeter!
Arme jongen.
Wat zal hij blij zijn dat hij van je af is!
heb er wel van geleerd. Maar al met al voelde ik me ook nooit echt begrepen door hem hij was me te nuchter denk ik..
pi_177044030
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:58 schreef desperate20 het volgende:

[..]

ja klopt 5 weken lang al bezig en blijf het verhaal maar vertellen
You don't say... :{

Dus. Je wordt geadviseerd om het volgende te doen: Je verscheurt a la Hazes z'n foto's, deletet de gesprekken, blokkeert hem op de verscheidene sociale media, en je kickt van hem af.

Dan, en alleen dan, kan je verder met je leven.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 8 februari 2018 @ 22:02:34 #51
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177044034
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:01 schreef desperate20 het volgende:
en jippie hij is constant online ;)
pff ga die simkaart er ook maar uitgooien want niet leuk.. had hem daar berichtje op gestuurd dat ik zogenaamd meisje van tinder was maa rhad hij toen in de gaten... Wellicht hij niet eens kijkt of ik online ben en anders weet hij ik alleen kijk of hij online is ......
_O-

Wat ??
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177044077
quote:
10s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

_O-

Wat ??
Ik zei tegen hem hi, toen zei hij wie is dit? toen zei ik: liore van tinder toen zei hij volgens mij is het bordy(borderline) maargoed... voel me wel beteuterd hij zijn leven al opgepakt heeft denk heb ik zo weinig indruk gemaakt of misschien krijgt hij de klap nog omdat k hem 5 weken lang aandacht gaf en nu niks meer ga sturen zal hij denken oh ze kan toch zonder mij aangezien ik aaan telefoon zei: maar ik kan niet zonder jou
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 8 februari 2018 @ 22:05:00 #53
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177044092
quote:
8s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:04 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ik zei tegen hem hi, toen zei hij wie is dit? toen zei ik: liore van tinder toen zei hij volgens mij is het bordy(borderline) maargoed... voel me wel beteuterd hij zijn leven al opgepakt heeft denk heb ik zo weinig indruk gemaakt of misschien krijgt hij de klap nog omdat k hem 5 weken lang aandacht gaf en nu niks meer ga sturen zal hij denken oh ze kan toch zonder mij aangezien ik aaan telefoon zei: maar ik kan niet zonder jou
Was je zijn eerste ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177044119
jup nog steeds online wel frustrerend -.- denk wtf lul je over vakantie en dat je gek op me bent dat geloof ik dus ook nooit meer echt niet fair maargoed zal wel..
pi_177044141
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Was je zijn eerste ?
neee 2e relatie waarvan hij mij denk ik als echte relatie zag want die andere deed ie nooit leuke dingen mee wel al meerder ´dates gehad´
pi_177044232
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:06 schreef desperate20 het volgende:
jup nog steeds online wel frustrerend -.- denk wtf lul je over vakantie en dat je gek op me bent dat geloof ik dus ook nooit meer echt niet fair maargoed zal wel..
Hij heeft het uitgemaakt in een vlaag van gezond verstand en daar is hij in blijven hangen.

Toen hij dat stuurde over die vakantie en gek op jou zijn meende hij dat nog echt.
  donderdag 8 februari 2018 @ 22:10:26 #57
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177044235
Het is ook echt altijd prijs met jullie :')
pi_177044264
quote:
10s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:10 schreef hugecooll het volgende:
Het is ook echt altijd prijs met jullie :')
Meloewa?
pi_177044303
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:06 schreef desperate20 het volgende:
jup nog steeds online wel frustrerend -.- denk wtf lul je over vakantie en dat je gek op me bent dat geloof ik dus ook nooit meer echt niet fair maargoed zal wel..
Was gewoon de druppel die de emmer deed overlopen. Ik geloof best dat hij nog tegen je kon zeggen dat ie gek op je was en zin had in een vakantie met je, en dat als je een paar dagen later alweeeeeer uit je slof schoot dat hij dan zoiets had van: "weet je wat, fuck dit, dit is het niet meer waard". Zo raar is dat toch niet? Hij gaf het nog een laatste kans, en was er nu klaar mee.
pi_177044333
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:13 schreef MrAero het volgende:
Hij gaf het nog een laatste kans, en was er nu klaar mee.
Nou jij nog, TS.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177044373
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:13 schreef MrAero het volgende:

[..]

Was gewoon de druppel die de emmer deed overlopen. Ik geloof best dat hij nog tegen je kon zeggen dat ie gek op je was en zin had in een vakantie met je, en dat als je een paar dagen later alweeeeeer uit je slof schoot dat hij dan zoiets had van: "weet je wat, fuck dit, dit is het niet meer waard". Zo raar is dat toch niet? Hij gaf het nog een laatste kans, en was er nu klaar mee.
ja achteraf snap ik hij zich ergerde dat ik zelf heel snel over mijn toeren was en hem zoveel flikte. Maar hij sprak er ook nooit over met vrienden ofzo.. als we ruzie hadden zei hij misschien hij nu wel verteld heeft aan meerdere mensen en deze zeiden: Stop met haar.
pi_177044404
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:15 schreef desperate20 het volgende:

[..]

ja achteraf snap ik hij zich ergerde dat ik zelf heel snel over mijn toeren was en hem zoveel flikte. Maar hij sprak er ook nooit over met vrienden ofzo.. als we ruzie hadden zei hij misschien hij nu wel verteld heeft aan meerdere mensen en deze zeiden: Stop met haar.
En wat vind je zelf van dat advies?
pi_177044407
Zeg maar beetje als wat wij tegen jou zeggen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177044433
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:14 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Nou jij nog, TS.
Ja TS moet zich volharden maar denk in Parijs nog stomme foto´s gemaakt ook spijt van dat weekend Parijs daar hoef ik echt niet meer naar toe de komende tijd.. Dramatisch alsof ik daar rond zweefde. Wil niet zeggen ik altijd gelukkig was met hem ik miste ook een bepaalde emotionele verbondenheid misschien door zijn asperger.. Want als ik op hem lag kon ik me nog diep en diep kut voelen.. dus misschien is het voor ons beiden beter.
pi_177044471
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:16 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

En wat vind je zelf van dat advies?
Ja maar mensen zeggen tegen mij ook beter om te stoppen... Ik snap het wel maar het idee hij nu al weer heil zoekt bij andere meiden dan denk ik jij was toch harstikke gek op mij en je dacht alleen aan mij zei je nog nadat uit was yeah suree...
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 8 februari 2018 @ 22:19:43 #66
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177044507
quote:
14s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:18 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja maar mensen zeggen tegen mij ook beter om te stoppen... Ik snap het wel maar het idee hij nu al weer heil zoekt bij andere meiden dan denk ik jij was toch harstikke gek op mij en je dacht alleen aan mij zei je nog nadat uit was yeah suree...
Waarschijnlijk was hij dat ook tot jij op je ex moest duiken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177044528
quote:
14s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:18 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja maar mensen zeggen tegen mij ook beter om te stoppen... Ik snap het wel maar het idee hij nu al weer heil zoekt bij andere meiden dan denk ik jij was toch harstikke gek op mij en je dacht alleen aan mij zei je nog nadat uit was yeah suree...
Heeft wel eens iemand opgemerkt dat je niet echt aandachtig luistert?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177044531
quote:
14s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:18 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja maar mensen zeggen tegen mij ook beter om te stoppen... Ik snap het wel maar het idee hij nu al weer heil zoekt bij andere meiden dan denk ik jij was toch harstikke gek op mij en je dacht alleen aan mij zei je nog nadat uit was yeah suree...
Niet iedereen verwerkt zoiets op één en dezelfde manier. Niet dat het er verder toe doet, want jullie zijn uit elkaar.

Let it go.
pi_177044734
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:20 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Heeft wel eens iemand opgemerkt dat je niet echt aandachtig luistert?
ik moet het vergeten idd.
pi_177044806
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Vreemdgaan :')

Vuile hoer
QFT
pi_177044968
Heb je je verhaal eerder gepost op FOK!? Het komt me nl. bekend voor.
Protège moi de mes désirs.
pi_177045053
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:34 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Heb je je verhaal eerder gepost op FOK!? Het komt me nl. bekend voor.
nee wel eerdere relatieproblemen aangezien we altijd ruzie hadden.
pi_177045165
Een vaste relatie met een borderliner gaat niet werken, Aspergers zijn niet dom ofzo.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_177045201
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:43 schreef Het_Bokje het volgende:
Een vaste relatie met een borderliner gaat niet werken, Aspergers zijn niet dom ofzo.
Ik zeg niet dat ik dat heb wel kenmerken ervan..
Maar asperger kan ook beetje moeilijk zijn denk vooral de combo ook niet werkte van die eigenschappen. Ik onvoorspelbaar hij hield van structuur etc...
pi_177046016
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vreemd dat hij je niet vertrouwde inderdaad. Ik bedoel je ging alleen maar vreemd met je ex en was met jongens aan het snapchatten...

:')__!

En dan zo hameren op zijn Asperger :D volgens mij mankeer jij ook het e.e.a.
Dit

quote:
En dit.

TS laat die arme jongen met rust alsjeblieft.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177046044
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:44 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik dat heb wel kenmerken ervan..
Maar asperger kan ook beetje moeilijk zijn denk vooral de combo ook niet werkte van die eigenschappen. Ik onvoorspelbaar hij hield van structuur etc...
Hmmm, daar heb je gelijk in, soms vreemgaan is onvoorspelbaar, maar geeft toch structuur. Vreemd dat t niet werkte.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_177046260
Je vriend maakte het uit om 'iets kleins', maar ze gebeurden constant.

Waarschijnlijk gewoon de laatste drupp dus.

Klinkt ook niet echt alsof jullie een gezo de relatie hadden, om het maar eufemistisch uit te drukken.
pi_177046279
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:44 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik dat heb wel kenmerken ervan..
Maar asperger kan ook beetje moeilijk zijn denk vooral de combo ook niet werkte van die eigenschappen. Ik onvoorspelbaar hij hield van structuur etc...
Welke kenmerken precies
pi_177046734
quote:
2s.gif Op donderdag 8 februari 2018 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Welke kenmerken precies
redelijk wat ja
pi_177047020
Ten eerste klopt je naam.

Ik word al moe als ik dit topic lees.
Het is goed dat jullie uit elkaar zijn, want jullie moeten allebei aan jezelf werken.
Jij aan je onzekerheid. Met dit gedrag maak je je partner knettergek en zal je geen relatie kunnen behouden op de langere termijn.

En mensen zeggen allerlei lieve dingen zolang ze nog in een relatie zitten. Zodra de relatie over is vraag je je idd af wat dat te betekenen had. Doorgaans is het zeker gemeend zolang je nog in de relatie zit. Maar in dit geval sluit ik niet uit dat hij ook vaak dingen heeft gezegd om jouw gevoel van onzekerheid te proberen weg te nemen. Zodat hij eindelijk eens kon relaxen.

Kans is groot dat je geen pauze in last om te leren van deze verbroken relatie, maar dat je je binnenkort (zoals menig vrouw) laat uitwonen door de volgende / je stort in de volgende relatie. Al is het maar omdat je zo het gevoel krijgt dat je gewild bent. Doe dat nou niet en neem eens wat tijd voor jezelf.

[ Bericht 9% gewijzigd door DutchBlend op 09-02-2018 00:03:51 ]
pi_177047212
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 23:55 schreef DutchBlend het volgende:
Ten eerste klopt je naam.

Ik word al moe als ik dit topic lees.
Het is goed dat jullie uit elkaar zijn, want jullie moeten allebei aan jezelf werken.
Jij aan je onzekerheid. Met dit gedrag maak je je partner knettergek en zal je geen relatie kunnen behouden op de langere termijn.

En mensen zeggen allerlei lieve dingen zolang ze nog in een relatie zitten. Zodra de relatie over is vraag je je idd af wat dat te betekenen had. Doorgaans is het zeker gemeend zolang je nog in de relatie zit. Maar in dit geval sluit ik niet uit dat hij ook vaak dingen heeft gezegd om jouw gevoel van onzekerheid te proberen weg te nemen. Zodat hij eindelijk eens kon relaxen.

Kans is groot dat je geen pauze in last om te leren van deze verbroken relatie, maar dat je je binnenkort laat uit wonen door de volgende / je stort in de volgende relatie. Al is het maar omdat je zo het gevoel krijgt dat je gewild bent. Doe dat nou niet en neem eens wat tijd voor jezelf.
Wauw dit klopt wel idd door mijn onzekerheid kan ik heel vermoeiend zijn snel beledigd constant bevestiging willen. en ik ben altijd van de een na de andere relatie gegaan nooit echt veel pauze gehad. Waardoor meestal problemen wel bleven en gelukkig worden met mezelf ook belangrijk is. Neemt niet weg hij misschien ook niet gelijk de juiste partner was maar het wel goed voor had met me uiteindelijk. Hopelijk wordt karma mij bespaard.
pi_177047353
Maar meneer heeft het nu al erg gezellig op whatsapp uren lang ochja is misschien afleiding.
misschien moet ik niet meer kijken.
  roze vrijdag 9 februari 2018 @ 00:19:29 #83
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177047509
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 00:11 schreef desperate20 het volgende:
Maar meneer heeft het nu al erg gezellig op whatsapp uren lang ochja is misschien afleiding.
misschien moet ik niet meer kijken.
Misschien appt hij wel met vrienden. Sowieso beetje ziekelijk gedrag dit om steeds te checken met een andere simkaart.
Your beauty never ever scared me.
pi_177047520
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 00:11 schreef desperate20 het volgende:
Maar meneer heeft het nu al erg gezellig op whatsapp uren lang ochja is misschien afleiding.
misschien moet ik niet meer kijken.
Zou je denken? :')
pi_177047564
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 00:05 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Wauw dit klopt wel idd door mijn onzekerheid kan ik heel vermoeiend zijn snel beledigd constant bevestiging willen. en ik ben altijd van de een na de andere relatie gegaan nooit echt veel pauze gehad. Waardoor meestal problemen wel bleven en gelukkig worden met mezelf ook belangrijk is. Neemt niet weg hij misschien ook niet gelijk de juiste partner was maar het wel goed voor had met me uiteindelijk. Hopelijk wordt karma mij bespaard.
Blindelings vertrouwen in elkaar is de basis van een relatie. Als je iemand vertrouwt maakt het je uiteraard ook kwetsbaar (omdat het vertrouwen beschaamd kan worden), maar zonder vertrouwen gaat een relatie nergens over en kost het je alleen maar energie ipv dat je er gelukkig van wordt. Dus je kunt niet anders dan je partner dat vertrouwen geven.

Ik heb een relatie gehad met een meisje die ook zo onzeker was.
Als vertrouwen van je partner maand na maand na maand na maand uitblijft, terwijl je er heel veel energie in steekt om dat vertrouwen wel te krijgen, dan is op een gegeven moment de energie op. Uiteindelijk verbreek je de relatie omdat het volstrekt zinloos is om er nog mee door te gaan. Alsof je tegen een muur lult die maar niet in zich op wil nemen wat je keer op keer zegt.

Zeker als je niets misdaan hebt en er wat dat betreft geen enkele reden is om niet vertrouwd te worden is het erg frustrerend. Overal wordt wat achter gezocht en alles wat je doet is niet goed genoeg of niet snel genoeg en geeft volgens onzekere partner blijkbaar aan dat je niet genoeg van haar houdt. Gevolg > Je krijgt het gevoel dat je totaal niet gewaardeerd wordt en datgene wat je allemaal voor haar (of jullie samen) doet wordt ook niet gewaardeerd. Iets wat je ex tegen je gezegd heeft(!)

Het breekt je echt op op een gegeven moment. Een beetje onzekerheid is niet erg, maar het houdt ergens op.
Onzekerheid uit zich op de meest aparte manieren. Zo ben ik eens gaan stofzuigen. Zij interpreteerde dat alsof ik vond dat zij het niet goed genoeg deed en dat ik het daarom deed. :') Terwijl ik gewoon aan het helpen was in het huishouden. Maar het was dus weer drama om helemaal niets. Lijkt wel een slechte film als ik eraan terugdenk.

Ook gaat de spontaniteit weg. Jij zoekt constant bevestiging, dus hij kan voor zijn gevoel niet meer spontaan uit zichzelf zeggen dat hij van je houdt. Het heeft een negatieve lading gekregen omdat jij waarschijnlijk minstens 100x hebt gevraagd of hij nog van je houdt. Of hij voelt dat het 'too much' is om het tegen je te zeggen, omdat jij het bij wijze van spreken een paar minuten geleden nog hebt gevraagd.

Dus ik raad je aan daaraan te werken, anders zit je op je 40e alleen met je katten na ~10 verbroken relaties.

[ Bericht 1% gewijzigd door DutchBlend op 09-02-2018 00:32:51 ]
pi_177047704
[quote]14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 00:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Zou je denken? :')
[/quote
ja durf ik mijn hand voor in het vuur te steken gewoon hij was nooit zoveel online en nonstop.. wellicht afleiding.
pi_177047730
Aspergers zijn als defecte robots: slechte motoriek en de delete-knop werkt niet naar behoren.

Voordeel is dat ze niet zoveel persoonlijkheid hebben als hun metalen tegenhangers en dat je ze in de kast kan opsluiten wanneer je klaar bent met ze. ^O^
1 + 1 = blauw
pi_177047754
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 00:23 schreef DutchBlend het volgende:

[..]

Blindelings vertrouwen in elkaar is de basis van een relatie. Als je iemand vertrouwt maakt het je uiteraard ook kwetsbaar (omdat het vertrouwen beschaamd kan worden), maar zonder vertrouwen gaat een relatie nergens over en kost het je alleen maar energie ipv dat je er gelukkig van wordt. Dus je kunt niet anders dan je partner dat vertrouwen geven.

Ik heb een relatie gehad met een meisje die ook zo onzeker was.
Als vertrouwen van je partner maand na maand na maand na maand uitblijft, terwijl je er heel veel energie in steekt om dat vertrouwen wel te krijgen, dan is op een gegeven moment de energie op. Uiteindelijk verbreek je de relatie omdat het volstrekt zinloos is om er nog mee door te gaan. Alsof je tegen een muur lult die maar niet in zich op wil nemen wat je keer op keer zegt.

Zeker als je niets misdaan hebt en er wat dat betreft geen enkele reden is om niet vertrouwd te worden is het erg frustrerend. Overal wordt wat achter gezocht en alles wat je doet is niet goed genoeg of niet snel genoeg en geeft volgens onzekere partner blijkbaar aan dat je niet genoeg van haar houdt. Gevolg > Je krijgt het gevoel dat je totaal niet gewaardeerd wordt en datgene wat je allemaal voor haar (of jullie samen) doet wordt ook niet gewaardeerd. Iets wat je ex tegen je gezegd heeft(!)

Het breekt je echt op op een gegeven moment. Een beetje onzekerheid is niet erg, maar het houdt ergens op.
Onzekerheid uit zich op de meest aparte manieren. Zo ben ik eens gaan stofzuigen. Zij interpreteerde dat alsof ik vond dat zij het niet goed genoeg deed en dat ik het daarom deed. :') Terwijl ik gewoon aan het helpen was in het huishouden. Maar het was dus weer drama om helemaal niets. Lijkt wel een slechte film als ik eraan terugdenk.

Ook gaat de spontaniteit weg. Jij zoekt constant bevestiging, dus hij kan voor zijn gevoel niet meer spontaan uit zichzelf zeggen dat hij van je houdt. Het heeft een negatieve lading gekregen omdat jij waarschijnlijk minstens 100x hebt gevraagd of hij nog van je houdt. Of hij voelt dat het 'too much' is om het tegen je te zeggen, omdat jij het bij wijze van spreken een paar minuten geleden nog hebt gevraagd.

Dus ik raad je aan daaraan te werken, anders zit je op je 40e alleen met je katten na ~10 verbroken relaties.
Ja dat herken ik wel ik kon wel vaak vragen hou je nog van me ??? maar hij moest er dan mee lachen omdat ik altijd zelfde zei dus dan ging hij me napraten.

Maar verder was door onzekerheid ik inderdaad vooral met mezelf bezig en geen oog had wat hij voor me deed. Dus als hij het gezellig maakte was ik daar niet bewust van. Bij mij ging het vooral over uiterlijk als hij een grapje maakte dan wilde ik heel uitgebreid horen hoe hij dit bedoelde en waarom hij dit zei en of hij dat echt meende of een keer had ik mijn haren geverfd en zei dat hij het echt mooi vond op de foto en toen in het echt zei hij voor mij zou je ze niet altijd te hoeven verven.. Dat ik toen zei oh en op foto vond je het wel mooi en nu in het echt dus lelijk? zo beetje altijd...

+ dat ik mezelf altijd afkraakte bij hem zo van pff wat heb ik dit lelijk en dit bah en uiteindelijk zei hij ook van ben je uiterlijk gezeik ook zat en ja je hebt ook dit lelijk en dat lelijk en ja kan niet eens meer opgewonden van je raken. Omdat hij het zo beu was en daarbij komt dan nog dat hij me niet vertrouwde dus dat als ik een man tegenkwam die ik leuker vond dan hem dat ik er dan wel vandoor zou gaan en dat hij dat voor wilde zijn. kortom hij vond mij een onstabiel wezen waar hij niet om kon rekenen.
pi_177047769
quote:
19s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 00:36 schreef Kamina het volgende:
Aspergers zijn als defecte robots: slechte motoriek en de delete-knop werkt niet naar behoren.

Voordeel is dat ze niet zoveel persoonlijkheid hebben als hun metalen tegenhangers en dat je ze in de kast kan opsluiten wanneer je klaar bent met ze. ^O^
wat bedoel je met metalen tegenhangers en in de kast opsluiten ik snap het niet echt .... oops sorry
pi_177047777
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 00:43 schreef desperate20 het volgende:

[..]

wat bedoel je met metalen tegenhangers en in de kast opsluiten ik snap het niet echt .... oops sorry
Is ook gewoon een domme post.
pi_177047789
quote:
ja durf ik mijn hand voor in het vuur te steken gewoon hij was nooit zoveel online en nonstop.. wellicht afleiding.
Het zou me niets verbazen als:

- Hij zich eindelijk weer vrijelijk durft te bewegen op whatsapp omdat jij geblokkeerd bent en hij weer gewoon online kan zijn zonder dat jij continu (als een havik die klaarzit) aandacht vraagt. Waar hij tijdens de relatie altijd zo kort mogelijk op whatsapp was om vragen van jou zoals "Met wie zit je te praten?" of "Waarom reageer je niet op mij maar chat je wel met anderen?" te vermijden. Want als hij ook nog eens offline ging nadat jouw vragen bij hem waren afgeleverd, dan had je de poppen helemaal aan het dansen.
- Jij gepikeerd raakte als je berichten naar hem had gestuurd, en jij later zag dat hij in de tussentijd online is geweest maar jou niet beantwoord heeft. Terwijl hij misschien even snel een werkgerelateerd appje heeft gestuurd en verder geen tijd had voor berichten.
pi_177047790
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 00:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Is ook gewoon een domme post.
heb jezelf asperger dan mag je me wel vertellen of dat hij me snel vergeten gaat en of hij nog wat sturen gaat op den duur..
pi_177047804
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 00:47 schreef DutchBlend het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als:

- Hij zich eindelijk weer vrijelijk durft te bewegen op whatsapp omdat jij geblokkeerd bent en hij weer gewoon online kan zijn zonder dat jij continu (als een havik die klaarzit) aandacht vraagt. Waar hij tijdens de relatie altijd zo kort mogelijk op whatsapp was om vragen van jou zoals "Met wie zit je te praten?" of "Waarom reageer je niet op mij maar chat je wel met anderen?" te vermijden. Want als hij ook nog eens offline ging nadat jouw vragen bij hem waren afgeleverd, dan had je de poppen helemaal aan het dansen.
- Jij gepikeerd raakte als je berichten naar hem had gestuurd, en jij later zag dat hij in de tussentijd online is geweest maar jou niet beantwoord heeft. Terwijl hij misschien even snel een werkgerelateerd appje heeft gestuurd en verder geen tijd had voor berichten.
helemaal herkenbaar was idd dan ook erg pissig. Maar andersom kon hij het ook niet zien als ik lange tijd online was alleen had hij misschien wel redenen. en idd altijd als hij online was moest ik aandacht hebben anders ging ik hem terug negeren en zei hij altijd : Jij bent zo doorzichtig hehahah.
pi_177047805
Ik zou heel die jongen uit je leven bannen. Je hebt twee koppen nodig om te botsen, aangezien je met die van jezelf nog een leven lang moet.

Leer ervan zou ik zeggen. Schaad iemand zijn vertrouwen niet in het begin van een relatie, en laat ook niet van die kinderachtige terugpak spelletjes met je spelen zoals in Parijs.
pi_177047820
quote:
8s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 00:47 schreef desperate20 het volgende:

[..]

heb jezelf asperger dan mag je me wel vertellen of dat hij me snel vergeten gaat en of hij nog wat sturen gaat op den duur..
Ik heb zelf geen asperger, sorry.

Denk ook niet dat dat uitmaakt voor dat vraagstuk. Lijkt me meer iets karaktergerelateerd dan autismegerelateerd.

Verder lijkt dat me niet echt het probleem; dat is je zelfbeeld. Je lijkt een behoefte aan bevestiging te hebben die dusdanig groot is dat je al van slag raakt als je ex van ruim een maand een avondje op whatsapp zit. Dat is het probleem.

Je relatie werkte duidelijk niet en het is tijd om die gast achter je te laten. En als je denkt dat je borderline zou kunnen hebben, ga dan langs de huisarts.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2018 00:52:22 ]
pi_177047822
Hoe is het contact met je vader? En hoe was het contact toen je jong was?
pi_177047829
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 00:52 schreef DutchBlend het volgende:
Hoe is het contact met je vader? En hoe was het contact toen je jong was?
mijn moeder was meer een vader en moeder tegelijk maar ze miste vaker steun van mijn vader. Mijn vader bemoeide zich nooit zo met opvoeding liet het beetje gaan? why haha.
pi_177047841
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 00:54 schreef desperate20 het volgende:

[..]

mijn moeder was meer een vader en moeder tegelijk maar ze miste vaker steun van mijn vader. Mijn vader bemoeide zich nooit zo met opvoeding liet het beetje gaan? why haha.
Klinkt niet echt goed. Vind je dat je steun hebt gehad aan je vader? Was hij er als je hem nodig had? En dan bedoel ik niet dat hij als een pussy klaar stond om weet ik veel wat voor je te doen. Maar emotioneel gezien.
pi_177047846
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 00:49 schreef Fripsel het volgende:
Ik zou heel die jongen uit je leven bannen. Je hebt twee koppen nodig om te botsen, aangezien je met die van jezelf nog een leven lang moet.

Leer ervan zou ik zeggen. Schaad iemand zijn vertrouwen niet in het begin van een relatie, en laat ook niet van die kinderachtige terugpak spelletjes met je spelen zoals in Parijs.
Ja klopt wel enerzijds heb ik wel zeker van geleerd maar anderzijds maakt het me ook onzeker dat iemand toch zo opeens een relatie verbreekt dus heb ik ook verlatingsangst en dat had ik al. dat ik constant op de proef stelde hoeveel hij van me hield.
pi_177047853
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 00:56 schreef DutchBlend het volgende:

[..]

Klinkt niet echt goed. Vind je dat je steun hebt gehad aan je vader? Was hij er als je hem nodig had? En dan bedoel ik niet dat hij als een pussy klaar stond om weet ik veel wat voor je te doen. Maar emotioneel gezien.
Nee, met mijn moeder altijd gesprekken gevoerd. Doe je ook sneller denk ik. Mijn vader is ook niet goed emotioneel gezien trekt zich graag terug. dus miss ook asperger
pi_177047957
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 00:57 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Nee, met mijn moeder altijd gesprekken gevoerd. Doe je ook sneller denk ik. Mijn vader is ook niet goed emotioneel gezien trekt zich graag terug. dus miss ook asperger
Onderschat niet wat het gebrek aan een sterk mannelijk rolmodel in je jonge jaren, met je doet. En je geeft immers aan (zoals verwacht) dat je vader zich grotendeels afzijdig hield van de opvoeding. Dat heeft effect op je voor wat betreft het nu aangaan van relaties met een mannelijke partner. Je gaat (onbewust) op zoek naar dingen die een partner je onmogelijk kan bieden (en het verstikt hem!), ter compensatie van wat je gemist hebt in je jeugd.
Ik heb het hiermee dus ook over je onzekerheid en de verlatingsangst waar je over spreekt en hoe zich dat manifesteert naar je partner.

Check anders even met name de eerste 7 min. van dit filmpje

en deze link
http://www.lovepanky.com/(...)rl-with-daddy-issues

En wees eerlijk naar jezelf of dit (gedeeltelijk) over jou gaat.
Dit is overigens niet om je in een hoekje te duwen oid, maar om je vooruit te helpen en je aan het denken te zetten.
pi_177048019
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 01:16 schreef DutchBlend het volgende:

[..]

Onderschat niet wat het gebrek aan een sterk mannelijk rolmodel in je jonge jaren, met je doet. En je geeft immers aan (zoals verwacht) dat je vader zich grotendeels afzijdig hield van de opvoeding. Dat heeft effect op je voor wat betreft het nu aangaan van relaties met een mannelijke partner. Je gaat (onbewust) op zoek naar dingen die een partner je onmogelijk kan bieden (en het verstikt hem!), ter compensatie van wat je gemist hebt in je jeugd.
Ik heb het hiermee dus ook over je onzekerheid en de verlatingsangst waar je over spreekt en hoe zich dat manifesteert naar je partner.

Check anders even met name de eerste 7 min. van dit filmpje

en deze link
http://www.lovepanky.com/(...)rl-with-daddy-issues

En wees eerlijk naar jezelf of dit (gedeeltelijk) over jou gaat.
Dit is overigens niet om je in een hoekje te duwen oid, maar om je vooruit te helpen en je aan het denken te zetten.
Ja ik heb noemde ik ook mijn exen vaker papa, want ze kregen ook wel een beetje die rol vaker. maar meestal vonden ze het juist wel leuk en wilde ze zelf soms zo genoemd worden.
pi_177048029
was wel een beetje spelender wijs ook maar toch raar haha. voelde ook als soort vader figuren vaak.
pi_177048040
iemand die mij een beetje zei wat wel en niet kon en ook beetje de juiste richting op stuurde.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 9 februari 2018 @ 01:36:50 #105
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_177048048
Na 7 dates vreemdgaan met je ex :')

Het enige wat ik van TS lees is :'Ja maar, Ja maar , ja maar'

Niks geen ge-maar, muts :{w

Ga er wat aan doen , want je bent niet zielig :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 9 februari 2018 @ 01:44:10 #106
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177048066
Trol..
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177048067
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 01:31 schreef desperate20 het volgende:
was wel een beetje spelender wijs ook maar toch raar haha. voelde ook als soort vader figuren vaak.
Ja is fijn dat je link maakt van het woord daddy-issues met je vorige relaties, omdat je je ex-en papa noemde en dat zij dat wel seksueel opwindend vonden, maar dat is niet het punt. Ik raad je aan het serieus te nemen en dat fillmpje te kijken en die webpagina te lezen. Want dat heb je nog niet gedaan.
pi_177048076
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 01:45 schreef DutchBlend het volgende:

[..]

Ja is fijn dat je link maakt van het woord daddy-issues met je vorige relaties, omdat je je ex-en papa noemde en dat zij dat wel seksueel opwindend vonden, maar dat is niet het punt. Ik raad je aan het serieus te nemen en dat fillmpje te kijken en die webpagina te lezen. Want dat heb je nog niet gedaan.
Post anders ook een paar inktvlekken of zo.
pi_177048470
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 01:30 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja ik heb noemde ik ook mijn exen vaker papa, want ze kregen ook wel een beetje die rol vaker. maar meestal vonden ze het juist wel leuk en wilde ze zelf soms zo genoemd worden.
:')
pi_177048794
Neem je verantwoordelijkheid, jij ging vriend en toen was het vertrouwen helemaal weg, de relatie was toen al klaar, wat jullie verder deden was een deken over het lijk gooien en zeggen dat het slaapt
pi_177048845
Ik snap het niet. Wat is dat toch altijd dat je je elkaars telefoon moet checken? Mijn vriendin heeft geen behoefte om mijn telefoon te checken en ik hoef de hare niet te zien.
We vertrouwen elkaar, dat is meer dan voldoende.
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_177048924
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 07:53 schreef ChronoVisor het volgende:
Ik snap het niet. Wat is dat toch altijd dat je je elkaars telefoon moet checken? Mijn vriendin heeft geen behoefte om mijn telefoon te checken en ik hoef de hare niet te zien.
We vertrouwen elkaar, dat is meer dan voldoende.
Heb ook nog nooit in de telefoon van mijn vriend gekeken, snap het nut er niet van.
pi_177049159
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 01:36 schreef puzziepie het volgende:
Na 7 dates vreemdgaan met je ex :')

Het enige wat ik van TS lees is :'Ja maar, Ja maar , ja maar'

Niks geen ge-maar, muts :{w

Ga er wat aan doen , want je bent niet zielig :')
Dit. Huiler.
pi_177049348
De relatie ging dus niet vrij onverwachts uit en ook niet om iets kleins. Het was gewoon niet leuk meer, voor jou toch ook niet? Ken het wel, heb vier jaar in een heftige knipperlicht relatie gezeten. We haalde het slechtste ik elkaar naar boven en het was heel heftig en intens, wat we beide verwarde met liefde. Tegen het einde vonden we elkaar niet eens meer normaal aardig volgens mij. Het was gewoon een soort zieke verslaving aan conflict en aan elkaar. Toen het eenmaal echt uit was en die knop omgezet was miste ik hem niet eens. Eindelijk beetje rust. En hij mij na een periode van rust ook niet. Nu een 'normale' stabiele relatie en man, nooit meer terug naar de drama.
pi_177049388
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 08:37 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Dit. Huiler.
Welnee, gewoon een verzonnen verhaaltje vol met dingen waarvan de ietwat opzichtige trollposter weet dat andere fok-reageerders heel erg boos op gaan reageren:

- vreemdgaan / vreemdgaan vergeven
- kijken op de mobiele telefoon van je partner
- snapchatten met andere jongens
- labeltjes als asperger en borderline gebruiken
- knipperlichtrelatie
- vrouwen die de hele tijd huilen in een relatie


Het is echter wat 'overdone'.

Hooguit één kostelijke scene zit wel in het topic, waarvoor ik de verzinner moet loven:
Dat de vriend wordt beschreven als 'oprecht verliefd' omdat hij op oud&nieuw TS had toegewenst: "Op een mooi jaar!"
Die vond ik dan wel grappig ;)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 9 februari 2018 @ 08:56:33 #116
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_177049399
quote:
8s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:18 schreef desperate20 het volgende:
het was wel zo we veel ruzie hadden ik ook vaker naar huis ging als niet goed ging omdat ik me dan eenzaam voelde en toch niet kon slapen bij hem. Dit kon hij nooit echt uistaan.. Maar ben gewoon benieuwd of iemand met asperger ook iemand kan missen of dat hij heel rationeel denkt en het van zich afzet en ik dus nooit meer wat hoor.

Ik ben mij echt gaan afvragen hoeveel hij dan voor me gevoeld heeft en al die uitspraken die hij nog deed in een korte tijd.
ja iemand met asperger kan iemand missen. Je moet niet zo naar dat stempeltje kijken want je hoeft niet overal last van te hebben om het stempeltje te hebben. En er zijn ook weer meerdere gradaties in.

Of hij hield niet (meer) echt van je ( mensen zeggen zo vaak ongemeend 'ik hou van je'
Of hij is je gedrag gewoon zat
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  vrijdag 9 februari 2018 @ 08:58:43 #117
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_177049431
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:19 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Verdiep je anders eens in je vriend.
Beter gezegd; had dat gedaan.

Dat is lastiger dan snapchat ja.
dit. Ik had gevraagd van welke asperger trekken hij last heeft. Volgende keer kun je dus beter daarnaar vragen TS dat helpt je om je partner beter te begrijpen.

[ Bericht 4% gewijzigd door madeliefff op 09-02-2018 09:15:26 ]
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  vrijdag 9 februari 2018 @ 09:01:24 #118
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_177049466
quote:
13s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:29 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja maar hij heeft dat vergeven. Maar altijd als er iets kleins was dan haalde hij alles terug : ´wat ik van jou wel niet allemaal heb moeten pikken´ en jij flipt om het kleinste zei hij dan.. dat klopte wel maargoed... Ik dacht van zeg dan niet van vakantie etc.. en ben harstikke gek op jou ik merk het jaa...
in theorie ben je vergeven maar zoiets heeft dan wel alsnog invloed op de relatie. Vergeven maar niet vergeten
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  vrijdag 9 februari 2018 @ 09:24:22 #119
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_177049771
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 08:56 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ja iemand met asperger kan iemand missen. Je moet niet zo naar dat stempeltje kijken want je hoeft niet overal last van te hebben om het stempeltje te hebben. En er zijn ook weer meerdere gradaties in.

Of hij hield niet (meer) echt van je ( mensen zeggen zo vaak ongemeend 'ik hou van je'
Of hij is je gedrag gewoon zat
kan zijn dat hij het toen meende maar dat jullie laatste ruzie gewoon de laatste druppel was om het te doen veranderen.

Gewoon de volgende keer beter aanpakken. Zo verliefd was je niet op hem ( of heb ik dat mis?) dus dat scheelt. zie dit als iets om van te leren voor bij de volgende :)
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_177049871
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 08:55 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Welnee, gewoon een verzonnen verhaaltje vol met dingen waarvan de ietwat opzichtige trollposter weet dat andere fok-reageerders heel erg boos op gaan reageren:

- vreemdgaan / vreemdgaan vergeven
- kijken op de mobiele telefoon van je partner
- snapchatten met andere jongens
- labeltjes als asperger en borderline gebruiken
- knipperlichtrelatie
- vrouwen die de hele tijd huilen in een relatie


Het is echter wat 'overdone'.

Hooguit één kostelijke scene zit wel in het topic, waarvoor ik de verzinner moet loven:
Dat de vriend wordt beschreven als 'oprecht verliefd' omdat hij op oud&nieuw TS had toegewenst: "Op een mooi jaar!"
Die vond ik dan wel grappig ;)
Ik ken mensen die echt zo achterlijk zijn en doen, dus ik geloof best dat dit echt is.
pi_177051002
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Jij hebt zijn vertrouwen ernstig geschaad dus hij dat als eis stelde snap ik wel.

Hij heeft nooit zo iets gedaan dus waarom zou je bij hem willen kijken.?
als je zegt: ik vergeef je! Moet je het op een gegeven moment ook loslaten en er niet steeds op terugkomen..
Dat is hetzelfde als wat zij nu doet, steeds gesprekken teruglezen en leven in t verleden.
compact en kleverig.
pi_177051232
Ja nu word ik weer een beetje down wakker. Weinig slaap.
Maar het is niet anders. Hopelijk stuurt hij wel nog een keer wat.
pi_177051294
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

als je zegt: ik vergeef je! Moet je het op een gegeven moment ook loslaten en er niet steeds op terugkomen..
Dat is hetzelfde als wat zij nu doet, steeds gesprekken teruglezen en leven in t verleden.
Ja dat vind ik ook alleen is hij nooit meer echt de oude geworden. Als er iets anders was dan haalde hij gelijk alles naar boven gewoon dat de relatie op begin zo slecht verliep is nooit goedgekomen. Of als hij dan eens wat fout deed was het: ´ wat ik van jou wel niet allemaal heb moeten pikken´ . Het ging gewoon niet meer. doordat begin zo kut verlopen was.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 11:06:41 #124
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_177051387
Wat een bazentopic. Heb met plezier alles doorgelezen. ^O^

@ TS: Er zijn hier goede tips gegeven om verder te gaan met je leven. Hopelijk verwerk je alles spoedig en ben je snel weer de oude.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 11:07:54 #125
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_177051418
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:31 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Lees zelf nou eens wat je allemaal neerplempt.
Dit.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_177051441
Maar als nog komt het voor mij vrij onverwachts. Het kan ook dat ik na 5 weken dramatiseren hem alleen maar meer heb laten verwijderen van me omdat hij niet echt duidelijk was in zijn signalen dat het uit was. Hij noemde me nog moppie, was nog erg geintresseerd in mij. Alleen hoe emotioneler ik op laatst werd hoe rationeler hij erin ging staan. Dus hoorde ik niet meer ik mis je humor etc...
Vandaar dat ik nu na het laatste duidelijke telefoontje met de melding: Onze tijd is geweest ... en toen ik vroeg of het ooit goed kwam hij zo hard nee zei tot paar keer toe + op het laatst toen ik zei dus wij zien elkaar nooit meer hij zo vastberaden nee zei en gesprek verbrak.. Ergens hoop ik dat hij dit ook beetje uit woede zei ik weer dat hij namelijk enorm last had om het los te laten.. Tot ik steeds ongeduldiger en hysterischer werd.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 11:10:01 #127
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_177051471
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 11:08 schreef desperate20 het volgende:
Vandaar dat ik nu na het laatste duidelijke telefoontje met de melding: Onze tijd is geweest ... en toen ik vroeg of het ooit goed kwam hij zo hard nee zei tot paar keer toe + op het laatst toen ik zei dus wij zien elkaar nooit meer hij zo vastberaden nee zei en gesprek verbrak.. Ergens hoop ik dat hij dit ook beetje uit woede zei ik weer dat hij namelijk enorm last had om het los te laten.. Tot ik steeds ongeduldiger en hysterischer werd.
Gvd, dit verzin je niet. _O-
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 11:10:39 #128
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177051493
Wat is hier onverwacht aan? Je ex heeft een goede beslissing gemaakt.
Uithuilen dus, fiks aan jezelf gaan werken (beiden) en dan zijn jullie over een tijdje misschien klaar voor een relatie (niet met elkaar) zonder dat het 1 grote ellende is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_177051496
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 11:10 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Gvd, dit verzin je niet. _O-
wat hoezo? als ieman steeds met je praat en nog bereid is een uur met je te bellen is dat gewoon heel verwarrend kan ook dat dat zijn manieren van afscheidnemen was maar mij gaf hij hiermee hoop.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 11:13:24 #130
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_177051586
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 11:10 schreef desperate20 het volgende:
maar mij gaf hij hiermee hoop.
Hoop waarop?

Dat jullie weer een maandje bij elkaar zijn, elkaar voedend met ruzies en nog meer drama? Wachtend tot de bom weer eens een keer ontploft, want jullie blijven in hetzelfde patroon vallen. Dat wil je toch niet.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 11:16:52 #131
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_177051697
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 01:16 schreef DutchBlend het volgende:
Check anders even met name de eerste 7 min. van dit filmpje
Heb je dat filmpje en de andere toegevoegde link nou al gekeken? Denk het niet he.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_177051711
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 11:10 schreef desperate20 het volgende:

[..]

wat hoezo? als ieman steeds met je praat en nog bereid is een uur met je te bellen is dat gewoon heel verwarrend kan ook dat dat zijn manieren van afscheidnemen was maar mij gaf hij hiermee hoop.
Zorg dat je de volgende keer sneller met iemand gaat samenwonen, dan komen ze ook niet zo makkelijk van je af.
pi_177051731
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 11:13 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Hoop waarop?

Dat jullie weer een maandje bij elkaar zijn, elkaar voedend met ruzies en nog meer drama? Wachtend tot de bom weer eens een keer ontploft, want jullie blijven in hetzelfde patroon vallen. Dat wil je toch niet.
Nee alleen een relatie die niet goed loopt is wel verslavend omdat je toch steeds hoop dat het wel kan werken. Alleen denk ik dat dit voor hem nu lastiger in elkaar steekt omdat hij er niet mee kan dealen wat ik geflikt heb, is hij dus gestopt met investeren hoe moeilijk het ook voor hem zal zijn. Maar in elk geval is een onzekere factor ( ik dus) nu uit zijn leven verdwenen en dat geeft hem rust. Niet meer hoeven te controleren....Niet meer bang hoeven zijn dat het mis gaat... Maar al heeft hij 5 weken tijd wel aandacht gehad van mij waardoor het voor hem iet makkelijker was mij los te laten het langste contact was 1 week niet. Maar nu na het laaste telefoontje trek ik me 100% terug.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 11:21:02 #134
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_177051837
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 11:17 schreef desperate20 het volgende:
Maar nu na het laaste telefoontje trek ik me 100% terug.
Perfect. Case closed.

Slotje. :W
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_177051849
Maar ik had nooit kunnen denken dat toen ik kwaad wegliep in mijn pyjama dit de laatste keer zou zijn denk dat dat is iets wat ik ook hard vind.

Ook het feit hij al gelijk verder is aan het kijken. Om mij maar te kunnen vergeten ofzo.
pi_177052096
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 11:21 schreef desperate20 het volgende:
Maar ik had nooit kunnen denken dat toen ik kwaad wegliep in mijn pyjama dit de laatste keer zou zijn denk dat dat is iets wat ik ook hard vind.

Ook het feit hij al gelijk verder is aan het kijken. Om mij maar te kunnen vergeten ofzo.
Move on.
pi_177052384
Jezus, na het lezen van de OP is het maar beter ook dat jullie uit elkaar zijn. Dit noem je toch geen relatie 8)7.

Hij had misschien zijn dingen, maar volgens mij mag jij je ook even melden bij een hulpverlener :X.

Lekker laten gaan, aan jezelf werken en dan verder kijken :)
  vrijdag 9 februari 2018 @ 11:54:09 #138
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_177052880
quote:
8s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:04 schreef desperate20 het volgende:
Ik zei tegen hem hi, toen zei hij wie is dit? toen zei ik: liore van tinder toen zei hij volgens mij is het bordy(borderline)
Even een virtuele high five voor je ex.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 12:46:40 #139
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_177054547
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:43 schreef Het_Bokje het volgende:
Een vaste relatie met een borderliner gaat niet werken, Aspergers zijn niet dom ofzo.
ik weet niet of het borderliner is hoor. Ik zie voornamelijk dwangmatig gedrag bij de ts. Ik zou eerder een andere richting op denken. Alhoewel het een het ander niet uit hoeft te sluiten tuurlijk.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_177054794
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 11:17 schreef Chai het volgende:

[..]

Zorg dat je de volgende keer sneller met iemand gaat samenwonen, dan komen ze ook niet zo makkelijk van je af.
:D
  Moderator vrijdag 9 februari 2018 @ 12:58:48 #141
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177054854
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 11:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Jezus, na het lezen van de OP is het maar beter ook dat jullie uit elkaar zijn. Dit noem je toch geen relatie 8)7.

Hij had misschien zijn dingen, maar volgens mij mag jij je ook even melden bij een hulpverlener :X.

Lekker laten gaan, aan jezelf werken en dan verder kijken :)
Dit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177055071
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vreemd dat hij je niet vertrouwde inderdaad. Ik bedoel je ging alleen maar vreemd met je ex en was met jongens aan het snapchatten...

:')__!

En dan zo hameren op zijn Asperger :D volgens mij mankeer jij ook het e.e.a.
Dit dus zo'n beetje. Dat sluit natuurlijk niet uit dat er wel daadwerkelijk iets met die knul aan de hand is, maar de doodsteek voor de relatie was toch echt dat vreemdgaan. Kan ie wel leuk zeggen dat hij het je vergeven heeft, maar dat is hem gezien zijn gedrag toch echt niet gelukt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_177055121
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 06:42 schreef Chai het volgende:

[..]

:')
Zo enorm creepy vind ik dat he. Ooit met een vrouw gedate die dat tijdens de seks wel eens riep. Instant boner-killer. Een vader-kind relatie heeft voor mij (en ik hoop voor de meeste mensen) namelijk niets seksueels.
"Pools are perfect for holding water"
pi_177055368
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 11:17 schreef desperate20 het volgende:
Maar nu na het laaste telefoontje trek ik me 100% terug.
Mooi dat is wat hij wilt en nodig heeft.

Pro tip zoek zelf ook eens hulp ipv op zijn Asperger te hameren.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  vrijdag 9 februari 2018 @ 13:27:58 #145
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_177055584
Goed trolltopique.
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_177057287
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 13:18 schreef ITrade het volgende:

[..]

Mooi dat is wat hij wilt en nodig heeft.

Pro tip zoek zelf ook eens hulp ipv op zijn Asperger te hameren.
nou was niet te merken eerst was nog moppie dit en dat en al koosnaampjes en nu heeft ie dat nodig misschien duidelijkheid niet zijn sterkste vak want als ie zelf ook contact gestopt had was het makkelijk geweest.
pi_177057383
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:39 schreef desperate20 het volgende:

[..]

nou was niet te merken eerst was nog moppie dit en dat en al koosnaampjes en nu heeft ie dat nodig misschien duidelijkheid niet zijn sterkste vak want als ie zelf ook contact gestopt had was het makkelijk geweest.
Hij is toch gestopt met contact, de enige die dat nog niet inziet ben jij.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177057755
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:44 schreef ITrade het volgende:

[..]

Hij is toch gestopt met contact, de enige die dat nog niet inziet ben jij.
ja klopt maar is ook makkelijk omdat ie 5 weken aandacht kreeg en daar altijd van genoot en zelf ook soms contact zocht. en langste geen contact een week was.. Toen ik toen belde hij zo blij als een kind was en opgelucht dat ik hem belde want hij had me zo gemist ...
pi_177057796
Ach het was ook makkelijk om na 7 dates vreemd te gaan. Daar genoot blijkbaar ook iemand van. Blijkbaar was daar ook een gemis.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  vrijdag 9 februari 2018 @ 15:13:13 #150
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177058072
Enkel de OP gelezen. Stel je niet aan zeg. Hij had die relatie veel eerder moeten beëindigen. Je probeert hier vrijwel alles op zijn bordje te gooien. Ja, je benoemt heel snel dat je meerdere malen ( :r ) vreemd bent gegaan. Dat je meerdere malen contact hebt gehad met andere jongens. En dan vreemd staan te kijken dat hij je niet vertrouwt _O-

Uiteindelijk passen jullie gewoon niet bij elkaar. Let it go. Hij komt niet meer terug. Je hebt het gewoon keihard verknalt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 15:47:04 #151
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_177058857
quote:
18s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 10:57 schreef desperate20 het volgende:
Ja nu word ik weer een beetje down wakker. Weinig slaap.
Maar het is niet anders. Hopelijk stuurt hij wel nog een keer wat.
Ik hoop het niet.



Ik lees helemaal niets leuks aan deze 'relatie'. Vreemdgaand, doorgeslagen wantrouwen, kinderachtige spelletjes, veel ruzies.
Ben je masochistisch ofzo? Een relatie zou een leuke toevoeging op je leven moeten zijn. Geen non-stop drama.

Blokkeer hem gewoon zodat je zijn online-tijd niet ziet. Bovendien de tijddie hij online is bij jij ook online. Iets met pot en ketel enzo.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_177059050
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
Enkel de OP gelezen. Stel je niet aan zeg. Hij had die relatie veel eerder moeten beëindigen. Je probeert hier vrijwel alles op zijn bordje te gooien. Ja, je benoemt heel snel dat je meerdere malen ( :r ) vreemd bent gegaan. Dat je meerdere malen contact hebt gehad met andere jongens. En dan vreemd staan te kijken dat hij je niet vertrouwt _O-

Uiteindelijk passen jullie gewoon niet bij elkaar. Let it go. Hij komt niet meer terug. Je hebt het gewoon keihard verknalt.
uit interesse misschien :)die had hij altijd nog.
pi_177059130
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:55 schreef desperate20 het volgende:

[..]

uit interesse misschien :)die had hij altijd nog.
Op welke vraag is dit een antwoord?
pi_177059142
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:59 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Op welke vraag is dit een antwoord?
op de vraag of ie nog x wat sturen gaat ...
pi_177059157
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:00 schreef desperate20 het volgende:

[..]

op de vraag of ie nog x wat sturen gaat ...
Dat lees ik helemaal niet in de post waar je op reageert.
pi_177059225
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:00 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dat lees ik helemaal niet in de post waar je op reageert.
dat klopt, tijd zal t leren ..
pi_177059245
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:03 schreef desperate20 het volgende:

[..]

dat klopt, tijd zal t leren ..
Er is geen touw aan vast te knopen.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 16:05:57 #158
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177059273
Koekoek.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_177059772
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:03 schreef desperate20 het volgende:

[..]

dat klopt, tijd zal t leren ..
ik denk niet dat je moet hopen dat hij iets laat horen. Dan blijf je ermee bezig in je hoofd. Je kan het dan ook niet afsluiten.

Ik denk eerlijk gezegd dat hij er klaar mee is en niks hem zal doen veranderen.

Was je eigenlijk wel gek op hem ? gezien dat je ook meerdere malen vreemd bent gegaan?
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_177059894
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:32 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

ik denk niet dat je moet hopen dat hij iets laat horen. Dan blijf je ermee bezig in je hoofd. Je kan het dan ook niet afsluiten.

Ik denk eerlijk gezegd dat hij er klaar mee is en niks hem zal doen veranderen.

Was je eigenlijk wel gek op hem ? gezien dat je ook meerdere malen vreemd bent gegaan?
Jawel maar op begin niet gelijk verbonden denk is vooral gegroeid.. Ja maar bedoel ook niet meer als relatie als gewoon vrienden die af en toe appen...
  vrijdag 9 februari 2018 @ 16:38:37 #161
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177059904
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:55 schreef desperate20 het volgende:

[..]

uit interesse misschien :)die had hij altijd nog.
Dus je quote mij en geeft antwoord op iets wat ik helemaal niet benoem? Geeft perfect aan wat je doet met onze adviezen hier. Goede troll wel ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_177061165
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:38 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dus je quote mij en geeft antwoord op iets wat ik helemaal niet benoem? Geeft perfect aan wat je doet met onze adviezen hier. Goede troll wel ^O^
was het maar een troll dan was dit alles een fabeltje.
pi_177061456
Dit is dus hoe de belevingswereld eruit ziet van die types die ondanks constante ruzie, verwaarlozing, chantage, vreemdgaan en geweld weer bij elkaar terug komen, want diep van binnen.. zucht.

Een laag IQ speelt hier ook een grote rol.
  Moderator vrijdag 9 februari 2018 @ 18:02:57 #164
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_177061530
Iedere keer als je een topic leest met de beschrijving van een relatie die "onverwachts" uitgaat, is het niet onverwachts.
What can change the nature of a man?
pi_177064876
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 17:58 schreef Cockwhale het volgende:
Dit is dus hoe de belevingswereld eruit ziet van die types die ondanks constante ruzie, verwaarlozing, chantage, vreemdgaan en geweld weer bij elkaar terug komen, want diep van binnen.. zucht.

Een laag IQ speelt hier ook een grote rol.
EN bedankt :)
pi_177067142
No offense, maar je opbouw van zinnen is ongelofelijk vervelend, en je komt erg naïef over, als ook een beetje simpel.
pi_177072310
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 12:46 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ik weet niet of het borderliner is hoor. Ik zie voornamelijk dwangmatig gedrag bij de ts. Ik zou eerder een andere richting op denken. Alhoewel het een het ander niet uit hoeft te sluiten tuurlijk.
Woorden van TS uit post #18. (en verder beoordelen wij dit allemaal op basis van alleen subjectieve text, dus ja, hoe betrouwbaar is ons oordeel?) :)

En verder, zo omgaan met iemand die asperger heeft? Arme jongen... :'(
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_177073481
Een psych zou smullen van de plot van de relatie tussen ts en de jongen in kwestie. Voor beiden lijkt het me beter dat de relatie over is en voor ts lijkt het me beter dat ze hulp zoekt voor haar narcistische gedrag.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2018 07:47:27 ]
  zaterdag 10 februari 2018 @ 10:25:52 #169
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_177075234
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:57 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja vanaf daar ging het bergafwaarts omdat alle andere dingen dubbel zo hard aankwamen bij hem.. en hij ook steeds meer een hekel aan me kreeg.
Je reageert ook overal dood serieus op :')
pi_177077186
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 01:27 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]

Woorden van TS uit post #18. (en verder beoordelen wij dit allemaal op basis van alleen subjectieve text, dus ja, hoe betrouwbaar is ons oordeel?) :)

En verder, zo omgaan met iemand die asperger heeft? Arme jongen... :'(
wat doe ik dan dat het zielig maakt? hij heeft me ook in niks gedumpt vrij onverwachts.
pi_177077202
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:25 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Je reageert ook overal dood serieus op :')
ja omdat ik mezelf er erg kut over voel
pi_177077405
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:54 schreef desperate20 het volgende:

[..]

wat doe ik dan dat het zielig maakt? hij heeft me ook in niks gedumpt vrij onverwachts.
Beetje vreemdgaan, verder niks. Duidelijkheid/helderheid/eerlijk zijn lijkt me belangrijk in een relatie.

Het was voor hem dus duidelijk dat jij niet eerlijk was, en heeft daar met een heldere actie op gereageerd.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_177077555
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:02 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]

Beetje vreemdgaan, verder niks. Duidelijkheid/helderheid/eerlijk zijn lijkt me belangrijk in een relatie.

Het was voor hem dus duidelijk dat jij niet eerlijk was, en heeft daar met een heldere actie op gereageerd.
Dat heeft hij destijds vergeven. Maar zo heb ik het nooit gevoelt want elk klein ding erna werd hem teveel en bij hem kon ik nooit wat zien en mij trok hij de mobiel uit mijn handen etc. Dus dat vind ik ook niet helemaal eerlijk. Terwijl gedaan wordt dat aspergers zo eerlijk zijn maar als ik goed na ga weet ik helemaal niks van hem.
pi_177078136
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:06 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Dat heeft hij destijds vergeven. Maar zo heb ik het nooit gevoelt want elk klein ding erna werd hem teveel en bij hem kon ik nooit wat zien en mij trok hij de mobiel uit mijn handen etc. Dus dat vind ik ook niet helemaal eerlijk. Terwijl gedaan wordt dat aspergers zo eerlijk zijn maar als ik goed na ga weet ik helemaal niks van hem.
Dat had je dan goed aangevoeld.
Hij is eerlijk naar zichzelf geweest.

Enne...Aspergers zijn eerlijk, OP VOORWAARDE dat je dat naar hen ook bent.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_177078337
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:54 schreef desperate20 het volgende:

[..]

wat doe ik dan dat het zielig maakt? hij heeft me ook in niks gedumpt vrij onverwachts.
Het aandachtshoerige geleuter waardoor het duidelijk is dat het helemaal niet om die boy zelf gaat. Zeg maar:

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:06 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Dat heeft hij destijds vergeven. Maar zo heb ik het nooit gevoelt want elk klein ding erna werd hem teveel en bij hem kon ik nooit wat zien en mij trok hij de mobiel uit mijn handen etc. Dus dat vind ik ook niet helemaal eerlijk. Terwijl gedaan wordt dat aspergers zo eerlijk zijn maar als ik goed na ga weet ik helemaal niks van hem.
Oh boehoehoe. 1,5 jaar no problemo tot hij de aandachtskraan dicht draaide en dan is de asperger alleen nog interessant als karige kutsmoes dat hij nu toch nog maar even wat meer jou je zin (aandacht) zou moeten geven. Hier rondhangen als inferieur vermaak tot je weer onder je volgende ligt..

Beter ga je een therapeut daten, heerlijk stabiel wekelijks over jezelf lullen en er eventueel nog iets nuttigs leren zodat je een evenwichtiger mens en betere partner kan worden. Bewijs maar dat je meer en beter bent.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 10 februari 2018 @ 12:39:20 #176
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_177078553
Oh jee, TS is nog steeds aan het slachtofferen O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_177079894
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:39 schreef puzziepie het volgende:
Oh jee, TS is nog steeds aan het slachtofferen O+
ik wilde het niet zeggen... is deze flauwekul nog steeds open?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177080614
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:39 schreef puzziepie het volgende:
Oh jee, TS is nog steeds aan het slachtofferen O+
Ja maar aspy heeft nog steeds geen aandacht gegeven :( Zou dat de schuld zijn van zijn asperger? Hij praatte eerst namelijk wel en nu niet meer.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 10 februari 2018 @ 14:16:15 #179
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_177082100
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:36 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ja maar aspy heeft nog steeds geen aandacht gegeven :( Zou dat de schuld zijn van zijn asperger? Hij praatte eerst namelijk wel en nu niet meer.
Ze vond het ook heul niet belangrijk om zich wat meer te verdiepen in wat Asperger is.
Heeft nooit interesse getoond in hoe hij daar mee omgaat ,
Het ging TS alleen maar om ikke ikke mij ikke
En dan na 7 dates vreemdgaan met haar andere ex :') je zal zo'n vriendin hebben. :'(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_177082829
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:16 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ze vond het ook heul niet belangrijk om zich wat meer te verdiepen in wat Asperger is.
Heeft nooit interesse getoond in hoe hij daar mee omgaat ,
Het ging TS alleen maar om ikke ikke mij ikke
En dan na 7 dates vreemdgaan met haar andere ex :') je zal zo'n vriendin hebben. :'(
Eigenlijk wel zielig voor die jongen, gelukkig heeft hij het beëindigd.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 10 februari 2018 @ 14:48:50 #181
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_177082910
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:45 schreef ITrade het volgende:

[..]

Eigenlijk wel zielig voor die jongen, gelukkig heeft hij het beëindigd.
Ik kan mij dan ook voorstellen dat hij zelf erg blij /opgelucht is om van haar af te zijn :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_177083064
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:48 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik kan mij dan ook voorstellen dat hij zelf erg blij /opgelucht is om van haar af te zijn :@
Dat sowieso, daarom vergaat het hem ook zo makkelijk en daar is zei nu boos over. Maar goed, als ze naar 7 dates vreemd kon gaan zal ze hier ook wel over heen komen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177084662
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:16 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ze vond het ook heul niet belangrijk om zich wat meer te verdiepen in wat Asperger is.
Heeft nooit interesse getoond in hoe hij daar mee omgaat ,
Het ging TS alleen maar om ikke ikke mij ikke
En dan na 7 dates vreemdgaan met haar andere ex :') je zal zo'n vriendin hebben. :'(
En het vervolgens vreemd vinden als je aan de kant wordt gezet _O-
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 10 februari 2018 @ 16:15:10 #184
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_177085385
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:49 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

En het vervolgens vreemd vinden als je aan de kant wordt gezet _O-
Echt te triest voor woorden :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 10 februari 2018 @ 16:44:06 #185
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177086061
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:54 schreef desperate20 het volgende:

[..]

wat doe ik dan dat het zielig maakt? hij heeft me ook in niks gedumpt vrij onverwachts.
Nee, niet onverwacht. Het zat er al tijden aan te komen. Jullie hebben het onvermijdelijke gerekt, niets meer dan dat.

Laat die jongen met rust, hou op met willen dat hij weer contact op neemt. Hij heeft de juiste keuze voor jullie beiden gemaakt. Dus neem die afstand, laat het los. Kijk kritisch naar je eigen bedrage in de ellende die je een relatie noemde, leer ervan en doe beter in de toekomst.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 16:50:28 #186
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177086224
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:54 schreef ITrade het volgende:

[..]

Dat sowieso, daarom vergaat het hem ook zo makkelijk en daar is zei nu boos over. Maar goed, als ze naar 7 dates vreemd kon gaan zal ze hier ook wel over heen komen.
Is moeilijk hoor, want nu voelt zij zich afgewezen. Zij wil degene zijn die het uitmaakt of die vreemdgaat, zij wil alle macht hebben in de relatie. Heb bijna met dr te doen. Bijna.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 18:13:44 #187
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_177088189
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:26 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]

Dat had je dan goed aangevoeld.
Hij is eerlijk naar zichzelf geweest.

Enne...Aspergers zijn eerlijk, OP VOORWAARDE dat je dat naar hen ook bent.
^O^

TS, je hebt gewoon geen verantwoordelijkheid genomen voor jouw acties, daarom zijn jullie niet meer samen.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 19:22:13 #188
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_177089745
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:26 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]

Dat had je dan goed aangevoeld.
Hij is eerlijk naar zichzelf geweest.

Enne...Aspergers zijn eerlijk, OP VOORWAARDE dat je dat naar hen ook bent.
wat een antwoord. Iedere asperger of autist is anders he. Je hoeft ook niet alle aspecten ervan te hebben. Kan dus zijn dat hij niet eerlijk is. Het is niet vanneh lijste met autisme kenmerken erbij pakken en je hebt zijn volledige omschrijving
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_177089964
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:22 schreef madeliefff het volgende:

[..]

wat een antwoord. Iedere asperger of autist is anders he. Je hoeft ook niet alle aspecten ervan te hebben. Kan dus zijn dat hij niet eerlijk is. Het is niet vanneh lijste met autisme kenmerken erbij pakken en je hebt zijn volledige omschrijving
Ja, ik weet dat niet alle aandoeningen dezelfde effecten op alle mensen hebben, en dat er nogal wat variaties/overlappingen kunnen zijn.

De bewering dat Aspergers eerlijk zijn komt van TS hè!

Nouja, relatie over, eind goed,al goed.>>next!
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_177092310
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:54 schreef desperate20 het volgende:

[..]

wat doe ik dan dat het zielig maakt? hij heeft me ook in niks gedumpt vrij onverwachts.
Jezelf als slachtoffer neerzetten. Terwijl je een enorm aandeel hebt in het verneuken van je relatie. Letterlijk.

En nee, hij heeft je niet onverwachts gedumpt. Hij heeft je veel later dan verwacht, gedumpt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:06 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Dat heeft hij destijds vergeven. Maar zo heb ik het nooit gevoelt want elk klein ding erna werd hem teveel en bij hem kon ik nooit wat zien en mij trok hij de mobiel uit mijn handen etc. Dus dat vind ik ook niet helemaal eerlijk. Terwijl gedaan wordt dat aspergers zo eerlijk zijn maar als ik goed na ga weet ik helemaal niks van hem.
Blijkbaar heeft hij het je toch nooit helemaal kunnen vergeven. Hulde dat hij het nog geprobeerd heeft.

Heeft verder imo geen fuck met asperger te maken.
"Pools are perfect for holding water"
pi_177092360
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nee, niet onverwacht. Het zat er al tijden aan te komen. Jullie hebben het onvermijdelijke gerekt, niets meer dan dat.

Laat die jongen met rust, hou op met willen dat hij weer contact op neemt. Hij heeft de juiste keuze voor jullie beiden gemaakt. Dus neem die afstand, laat het los. Kijk kritisch naar je eigen bedrage in de ellende die je een relatie noemde, leer ervan en doe beter in de toekomst.
Dit dus. Verder ook de enige manier om je waardigheid nog een beetje te redden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_177092878
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:57 schreef probeer het volgende:

[..]

Dit dus. Verder ook de enige manier om je waardigheid nog een beetje te redden.
Dat begrijp ik inmiddels wel maar dan uitspraken zoals:

Ik ben gek op je ...

en ik wil met je op vakantie ... en uiteindelijk niet weten waarom hij dat zei is allemaal raar. Er was niks fataals gebeurd alleen dat ik wegliep na een domme opmerking.
pi_177093000
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:16 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ze vond het ook heul niet belangrijk om zich wat meer te verdiepen in wat Asperger is.
Heeft nooit interesse getoond in hoe hij daar mee omgaat ,
Het ging TS alleen maar om ikke ikke mij ikke
En dan na 7 dates vreemdgaan met haar andere ex :') je zal zo'n vriendin hebben. :'(
Ja omdat het nooit opviel.. Alleen nu hoe hij plots afstand neemt als het stresslevel te hoog wordt.
Dat vind ik gewoon overwachts.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 10 februari 2018 @ 21:22:59 #194
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_177093093
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:20 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja omdat het nooit opviel.. Alleen nu hoe hij plots afstand neemt als het stresslevel te hoog wordt.
Dat vind ik gewoon overwachts.
Als je weet dat hij dat heeft en je toont daar totaal geen interesse in dan zegt dat veel over jou
Want dat zegt ook dat jouw interesse in hem als persoon niet echt er toe doet , of in dit geval : Er toe deed
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_177093107
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:54 schreef ITrade het volgende:

[..]

Dat sowieso, daarom vergaat het hem ook zo makkelijk en daar is zei nu boos over. Maar goed, als ze naar 7 dates vreemd kon gaan zal ze hier ook wel over heen komen.
Ja het is altijd makkelijk om je niet kut te voelen.... als iemand 5 weken achter je aan loopt en je die aandacht terug geeft of vraagt alleen als jou uitkomt. Nu ik niks meer zeg kan hij pas beseffen dat ik het geaccepteerd heb. Want het is niet logisch om eerst te zeggen ik mis je zo en ik mis je humor ik mis dit dan om vervolgens te zeggen je iemand nooit meer hoef te zien.
pi_177093207
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:22 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Als je weet dat hij dat heeft en je toont daar totaal geen interesse in dan zegt dat veel over jou
Want dat zegt ook dat jouw interesse in hem als persoon niet echt er toe doet , of in dit geval : Er toe deed
Ja klopt maar ik merkte nooit wat alleen nu de relatie verbroken is ga ik alles terug en zie ik ook mijn eigen gebreken. Maar ook dat de communicatie nooit goed verliep. hij heeft dat in begin ooit tussen neus en lippen door gezegd maar ik merkte niks ervan. heb het wellicht wel opgezocht maar niks bij gevoeld en het is nu vooral verwarrend omdat hij niet duidelijk was steeds tot het telefoontje van maandag. Gewoon hij wilde zelf nog dat contact hij kon ook na het uit was nog een uur bellen of mij bellen in de nacht als ik zei dat ik uitgestreden was.. en dan nu opeens als ik vraag dus wij zien elkaar nooit meer is het : Nee. Gewoon en daarom vind ik de manier waarop raar.
  Moderator zaterdag 10 februari 2018 @ 21:32:32 #197
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177093397
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:26 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja klopt maar ik merkte nooit wat alleen nu de relatie verbroken is ga ik alles terug en zie ik ook mijn eigen gebreken. Maar ook dat de communicatie nooit goed verliep. hij heeft dat in begin ooit tussen neus en lippen door gezegd maar ik merkte niks ervan. heb het wellicht wel opgezocht maar niks bij gevoeld en het is nu vooral verwarrend omdat hij niet duidelijk was steeds tot het telefoontje van maandag. Gewoon hij wilde zelf nog dat contact hij kon ook na het uit was nog een uur bellen of mij bellen in de nacht als ik zei dat ik uitgestreden was.. en dan nu opeens als ik vraag dus wij zien elkaar nooit meer is het : Nee. Gewoon en daarom vind ik de manier waarop raar.
Ik geloof er helemaal niets van dat je het hebt geaccepteerd. Wellicht wel dat het uit is, maar niet dat jij gedumpt bent ipv dat je gedumpt hebt.
Breitling - Instruments for Professionals
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 10 februari 2018 @ 21:33:22 #198
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_177093425
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:26 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja klopt maar ik merkte nooit wat alleen nu de relatie verbroken is ga ik alles terug en zie ik ook mijn eigen gebreken. Maar ook dat de communicatie nooit goed verliep. hij heeft dat in begin ooit tussen neus en lippen door gezegd maar ik merkte niks ervan. heb het wellicht wel opgezocht maar niks bij gevoeld en het is nu vooral verwarrend omdat hij niet duidelijk was steeds tot het telefoontje van maandag. Gewoon hij wilde zelf nog dat contact hij kon ook na het uit was nog een uur bellen of mij bellen in de nacht als ik zei dat ik uitgestreden was.. en dan nu opeens als ik vraag dus wij zien elkaar nooit meer is het : Nee. Gewoon en daarom vind ik de manier waarop raar.
Weet je wat ik zo jammer vind?
Ik hoor veel ja maar in alles wat je zegt.
En daarmee zeg je eigenlijk dus dat je nog steeds niet snapt dat je jezelf hiermee als een slachtoffer van hem opstelt
En dat ben jij niet
Geef jezelf een schop onder je hol , ga verder met je leven en zorg dat je dit soort fouten niet blijft herhalen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_177093469
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik geloof er helemaal niets van dat je het hebt geaccepteerd. Wellicht wel dat het uit is, maar niet dat jij gedumpt bent ipv dat je gedumpt hebt.
Ja het is nooit leuk om gedumpt te worden, maar ik denk ik vooral jammer vindt hij zei ik hoef je niet meer te zien wat wellicht ook woeden was omdat ik dat soort vragen stelde. Maar gewoon dat ik denk je hebt dan wel goed toneelgespeeld. De laatste weken...
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 10 februari 2018 @ 21:40:12 #200
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_177093614
*Zucht* :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_177093622
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:33 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Weet je wat ik zo jammer vind?
Ik hoor veel ja maar in alles wat je zegt.
En daarmee zeg je eigenlijk dus dat je nog steeds niet snapt dat je jezelf hiermee als een slachtoffer van hem opstelt
En dat ben jij niet
Geef jezelf een schop onder je hol , ga verder met je leven en zorg dat je dit soort fouten niet blijft herhalen.
Ja dat sowieso en ik heb er ook van geleerd dat ik ervoor moet zorgen dat het in een volgende relatie gelijk op begin goed gaat en ik eerlijk ben over zaken. Alleen heeft het me wel gekwetst hoe deze relatie ten einde gekomen is. Wellicht heb ik hem ook achtergelaten met een gebroken hart. Maar door zijn woorden en toekomst plannen met mij had ik dit niet zien aankomen en zou ik daar wel onzekerder van worden in een volgende relatie.. Hij had mij gewoon al die tijd hoog staan alleen twijfelde al langer.. Maar als je twijfelt waarom wil je dan met die genige een verre vakantie reis boeken door America .. Wellicht had ie ergens gehoopt het goed kwam... Waarom hij zei wist hij niet.
pi_177094386
Weet je, ik vraag me wel nog af waarom hij dat nou zei, van die vakantie naar Amerika...
pi_177094587
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:08 schreef Raskolnikow het volgende:
Weet je, ik vraag me wel nog af waarom hij dat nou zei, van die vakantie naar Amerika...
ja ik ook ... dat kan ik niet echt verwerken..
+ als je zeg ik ben harstikke gek op je dat na 1 dag over is... of misschien vrienden of familie gezegd hebben te moeten stoppen .. Maar zou voor mij niet de beslissende factor zijn... Hij vertelde wel nooit wat misschien nu wel omdat 5 weken bezig was..
pi_177094643
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:18 schreef desperate20 het volgende:

[..]

ja ik ook ... dat kan ik niet echt verwerken..
+ als je zeg ik ben harstikke gek op je dat na 1 dag over is... of misschien vrienden of familie gezegd hebben te moeten stoppen .. Maar zou voor mij niet de beslissende factor zijn... Hij vertelde wel nooit wat misschien nu wel omdat 5 weken bezig was..
Jah, dat ook, dat ie zei dat ie gek op je was. En dat van die vakantie.

Maar ja, misschien heft het niet zoveel zin als ik me teveel op die twee zinnen richt. Misschien kom ik er wel nooit achter. Laat ik me er maar bij neerleggen.
pi_177094672
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:21 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Jah, dat ook, dat ie zei dat ie gek op je was. En dat van die vakantie.

Maar ja, misschien heft het niet zoveel zin als ik me teveel op die twee zinnen richt. Misschien kom ik er wel nooit achter. Laat ik me er maar bij neerleggen.
Ja en dat maakt hem voor mij wel een raar persoon
pi_177094683
quote:
4s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:22 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja en dat maakt hem voor mij wel een raar persoon
Mjah, misschien wel goed dat het nu uit is dan.
pi_177094758
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:23 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Mjah, misschien wel goed dat het nu uit is dan.
Ja misschien wel maar dan denk ik kun je niet gewoon een vriend of app maaatje worden. Nu zo definitief naar geen contact.... Maar toen hij op mijn vraag zei dus wij zien elkaar nooit meer: NEE.
Daardoor voel ik me erg ongewild dus zou hem niks meer sturen wellicht hij dat wel nog doet. Tenzij hij dit topic leest dan denkt Ie dikke doei meid!
pi_177094775
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:18 schreef desperate20 het volgende:

[..]

ja ik ook ... dat kan ik niet echt verwerken..
+ als je zeg ik ben harstikke gek op je dat na 1 dag over is... of misschien vrienden of familie gezegd hebben te moeten stoppen .. Maar zou voor mij niet de beslissende factor zijn... Hij vertelde wel nooit wat misschien nu wel omdat 5 weken bezig was..
Nee, maar jij bent anders dan hij. Daarnaast is houden van natuurlijk geen verplichting. Zeker niet als de relatie verder niet goed (genoeg) verloopt. Dan houdt het, ondanks al die zogenaamde liefde, gewoon keihard op. Want je hebt issues die zijn liefde niet kunnen fixen. Zijn liefde is niet goed genoeg voor je, altijd maar door blijven vragen naar meer meer meer. Als een bodemloze put, zonder zicht op verbetering. Op een gegeven moment ben je dan als het ware murw gebeukt. Dan is het ook moeilijk te geloven dat jij echt gek op hem bent, om wie hij is ipv wat hij jou te bevestigen eh te bieden heeft. Zit je dan kapotmoe te wezen, leeg gezogen op de niet positieve manier en dan kun je ook prima van een afstandje van iemand houden, als de liefde er nog is.

Maar ja, dat kost inlevingsvermogen om te bedenken..
pi_177094849
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:27 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nee, maar jij bent anders dan hij. Daarnaast is houden van natuurlijk geen verplichting. Zeker niet als de relatie verder niet goed (genoeg) verloopt. Dan houdt het, ondanks al die zogenaamde liefde, gewoon keihard op. Want je hebt issues die zijn liefde niet kunnen fixen. Zijn liefde is niet goed genoeg voor je, altijd maar door blijven vragen naar meer meer meer. Als een bodemloze put, zonder zicht op verbetering. Op een gegeven moment ben je dan als het ware murw gebeukt. Dan is het ook moeilijk te geloven dat jij echt gek op hem bent, om wie hij is ipv wat hij jou te bevestigen eh te bieden heeft. Zit je dan kapotmoe te wezen, leeg gezogen op de niet positieve manier en dan kun je ook prima van een afstandje van iemand houden, als de liefde er nog is.

Maar ja, dat kost inlevingsvermogen om te bedenken..
Ja daar heb je gelijk in inderdaad dat is precies hoe hij het gevoeld heeft omdat hij ook zei toen we in parijs waren en ruzie hadden was dat mijn bevestiging dat we na 1,5 jaar nog geen steek verder gekomen zijn en opeens ging ie zeggen parijs een verplichting was en voor wie hij dat nou gedaan had denk hij vertelde mij al op de heenweg dat hij laatste tijd twijfelde alsof dat voor mij leuk was; Maar we hadden het weekendje eenmaal geboekt zo klonk het.
pi_177094911
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:26 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja misschien wel maar dan denk ik kun je niet gewoon een vriend of app maaatje worden. Nu zo definitief naar geen contact.... Maar toen hij op mijn vraag zei dus wij zien elkaar nooit meer: NEE.
Daardoor voel ik me erg ongewild dus zou hem niks meer sturen wellicht hij dat wel nog doet. Tenzij hij dit topic leest dan denkt Ie dikke doei meid!
Het kan geen vriendschap op appmaatje worden, omdat het niet goed is voor jullie beiden. Juist omdat jij je ongewild voelt en dan daar naar wil gaan handelen. Of liever gezegd wil dat hij daar naar gaat handelen. Dan krijgt hij nog geen rust en jij lost je issues niet op, omdat je doet alsof het zijn schuld is dat jij je zo voelt. Tenzij het je geen kut kan schelen hoe hij en je volgende partner zich voelt, moet je vooral je focus blijven leggen op zo een korte termijnoplossing als dat de ander iets moet doen om jou dan maar weer enigszins ok te laten voelen. Want dat breekt je relaties in het algemeen, dus ook vriendschappen e.d. gewoon op. Omdat jij niet meer kan zijn door je onzekerheden en zo mensen om je heen ook zichzelf niet kan laten zijn ipv een lapje voor jouw bloeden.

Leer eerst eens single zijn en dat je meer waard bent dan goedkeuring genereren van een ander.
pi_177094945
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 07:53 schreef ChronoVisor het volgende:
Ik snap het niet. Wat is dat toch altijd dat je je elkaars telefoon moet checken? Mijn vriendin heeft geen behoefte om mijn telefoon te checken en ik hoef de hare niet te zien.
We vertrouwen elkaar, dat is meer dan voldoende.
Ik begrijp die behoefte ook totaal niet. Waarom zou je uberhaupt in de ander zijn telefoon moeten zitten?
pi_177094961
Klinkt als een gezonde relatie waar je in zat.
pi_177095044
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:34 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik begrijp die behoefte ook totaal niet. Waarom zou je uberhaupt in de ander zijn telefoon moeten zitten?
Ja ik snap wel dat hij mij niet vertouwde, dus heb toen ook stappen ondernomen, alle jongens van snap gegooid, contact verbroken met app maatje. Maar bij hem mocht ik nooit kijken...Dus opgeven moment was het in het niks: ´laat je zoekgeschiedenis van facebook eens zien ´en als ik dat dan vertikte ging hij me de hele avond negeren en gamen. Waardoor ik ook me kwaad voelde en zo was er nooit echt rust in de relatie..
pi_177095133
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:39 schreef desperate20 het volgende:
Maar bij hem mocht ik nooit kijken...
Dan kijk je toch gewoon niet? Waarom zou je uberhaupt bij hem moeten kijken?
pi_177095135
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:39 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja ik snap wel dat hij mij niet vertouwde, dus heb toen ook stappen ondernomen, alle jongens van snap gegooid, contact verbroken met app maatje. Maar bij hem mocht ik nooit kijken...Dus opgeven moment was het in het niks: ´laat je zoekgeschiedenis van facebook eens zien ´en als ik dat dan vertikte ging hij me de hele avond negeren en gamen. Waardoor ik ook me kwaad voelde en zo was er nooit echt rust in de relatie..
Nee, misschien maar goed zo.
pi_177095175
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:42 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dan kijk je toch gewoon niet? Waarom zou je uberhaupt bij hem moeten kijken?
Omdat hij wel steeds alles bij mij wilde zien. Ik heb 4 maanden lang in de bewijsperiode gezeten. Waarbij ik bij hem niks mocht eisen geen kijkje in snapchat niks.. Dus alle snaps speelde hij altijd af op de wc ofzo.. Maar opgeven moment wat het zo hij zo de macht had over mijn eigendommen.. Dat ik dacht bij jou kan ik niet telefoon uit handen trekken.. hij ging me dan echt half verstikken om maar mijn pincode te krijgen...
pi_177095237
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:44 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Omdat hij wel steeds alles bij mij wilde zien. Ik heb 4 maanden lang in de bewijsperiode gezeten. Waarbij ik bij hem niks mocht eisen geen kijkje in snapchat niks.. Dus alle snaps speelde hij altijd af op de wc ofzo.. Maar opgeven moment wat het zo hij zo de macht had over mijn eigendommen.. Dat ik dacht bij jou kan ik niet telefoon uit handen trekken.. hij ging me dan echt half verstikken om maar mijn pincode te krijgen...
Mjah, inderdaad maar goed dat het uit is nu.
pi_177095260
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:44 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Omdat hij wel steeds alles bij mij wilde zien. Ik heb 4 maanden lang in de bewijsperiode gezeten.
Daar ben je zelf mee ingestemd om zo je relatie te redden. Moet je niet gaan terugkrabbelen. Vooral iemand die asperger heeft moet je neit raar opkijken dat het wellicht een jaar of 10 gaat worden.

quote:
Waarbij ik bij hem niks mocht eisen geen kijkje in snapchat niks..
Bij geen enkele relatie kan je dat eisen.

quote:
Dus alle snaps speelde hij altijd af op de wc ofzo.. Maar opgeven moment wat het zo hij zo de macht had over mijn eigendommen.. Dat ik dacht bij jou kan ik niet telefoon uit handen trekken.. hij ging me dan echt half verstikken om maar mijn pincode te krijgen...
Ik begrijp nog steeds niet je behoefte om in een ander zijn priveberichten te gaan kijken.
pi_177095271
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:46 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Mjah, inderdaad maar goed dat het uit is nu.
Ja miss wel maar blijft wel kut.. Ook het idee alles aan mij ligt en heb me ook zielig naar hem opgesteld 5 weken dat hij ook zei het ligt niet alleen aan jou.
pi_177095351
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:47 schreef Deckard het volgende:

[..]

Daar ben je zelf mee ingestemd om zo je relatie te redden. Moet je niet gaan terugkrabbelen. Vooral iemand die asperger heeft moet je neit raar opkijken dat het wellicht een jaar of 10 gaat worden.

[..]

Bij geen enkele relatie kan je dat eisen.

[..]

Ik begrijp nog steeds niet je behoefte om in een ander zijn priveberichten te gaan kijken.
Nee maar doordat ik fouten gemaakt heb, was dat het genige waar hij altijd op terug kon vallen in de relatie als hij wat deed wat ik niet leuk vond.. Waardoor ik het idee had deze verhouding voor altijd zo zou blijven. Omdat ik begonnen ben.
pi_177095369
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:44 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Omdat hij wel steeds alles bij mij wilde zien. Ik heb 4 maanden lang in de bewijsperiode gezeten. Waarbij ik bij hem niks mocht eisen geen kijkje in snapchat niks.. Dus alle snaps speelde hij altijd af op de wc ofzo.. Maar opgeven moment wat het zo hij zo de macht had over mijn eigendommen.. Dat ik dacht bij jou kan ik niet telefoon uit handen trekken.. hij ging me dan echt half verstikken om maar mijn pincode te krijgen...
En dan ga je niet nadenken, van goh. Hoe kan ik of hoe kunnen wij deze situatie verbeteren? Dan meld je je niet aan bij dit forum om advies te vragen of überhaupt te polsen of zulke shit normaal danwel ok is. Nee, dan wacht je tot hij na vijf weken alle contact verbreekt, om te vragen of hij nog wel iets van zich gaat laten horen..

Waar denk je mee bezig te zijn dan?
pi_177095394
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:51 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Nee maar doordat ik fouten gemaakt heb, was dat het genige waar hij altijd op terug kon vallen in de relatie als hij wat deed wat ik niet leuk vond.. Waardoor ik het idee had deze verhouding voor altijd zo zou blijven. Omdat ik begonnen ben.
Dat was sowieso het risico, maar wel iets waar je zelf mee hebt ingestemd. Zoiets gaat niet weg na een paar maanden.

Je verteld nog steeds niet echt waarom je het zo nodig vond om te kijken in een ander zijn telefoon. En zou je het acceptabel vinden in een nieuwe relatie dat je nooit in iemand zijn telefoon kan zien?
pi_177095447
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:52 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En dan ga je niet nadenken, van goh. Hoe kan ik of hoe kunnen wij deze situatie verbeteren? Dan meld je je niet aan bij dit forum om advies te vragen of überhaupt te polsen of zulke shit normaal danwel ok is. Nee, dan wacht je tot hij na vijf weken alle contact verbreekt, om te vragen of hij nog wel iets van zich gaat laten horen..

Waar denk je mee bezig te zijn dan?
Ja geen idee.. denk hij 5 weken mij hoop gaf, maar ook alles bepaalde dus als ik weer te opdringerig was kreeg ik een blok en gingen we verder communiceren via berichten. Had toen niet huilend moeten bellen omdat ik in paniek schoot. Was zijn keuze mij te blokken. heb ook niet echt zelfrespect gehad in die 5 weken..
pi_177095605
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:53 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat was sowieso het risico, maar wel iets waar je zelf mee hebt ingestemd. Zoiets gaat niet weg na een paar maanden.

Je verteld nog steeds niet echt waarom je het zo nodig vond om te kijken in een ander zijn telefoon. En zou je het acceptabel vinden in een nieuwe relatie dat je nooit in iemand zijn telefoon kan zien?
Ik twijfelde bij hem ook omdat ik nooit zijn snapchat mocht zien en 1x liep ie weg en stond zijn scherm zonder lock : en keek ik snel en stonden er in zijn verstuurlijst van snap ook meisjes.. ( was dat al vergeten ook kwetsend vond ik dat ) maar had zo weinig tijd ik niet verder kon kijken.. En hij kon dat bij mij wel altijd want hij trok mijn mobiel uit handen als ik dan in buurt kwam als een kleine dwerg was het: Weg of ik ram je neer bewijze van spreken.. Daarom erger ik me nu ook dat ik eigenlijk mij in die 5 weken zo opgesteld dat het allemaal aan mij lag. Maar de verhoudingen waren gewoon ook krom ...Waardoor hij bij mij altijd gebreken zag.. en daar helemaal uit slof om ging.. Terwijl hij zelf alles uitgeschakeld had en als icter mij te slim af was.. Niet fair.
pi_177095639
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:02 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ik twijfelde bij hem ook omdat ik nooit zijn snapchat mocht zien en 1x liep ie weg en stond zijn scherm zonder lock : en keek ik snel en stonden er in zijn verstuurlijst van snap ook meisjes.. ( was dat al vergeten ook kwetsend vond ik dat ) maar had zo weinig tijd ik niet verder kon kijken.. En hij kon dat bij mij wel altijd want hij trok mijn mobiel uit handen als ik dan in buurt kwam als een kleine dwerg was het: Weg of ik ram je neer bewijze van spreken.. Daarom erger ik me nu ook dat ik eigenlijk mij in die 5 weken zo opgesteld dat het allemaal aan mij lag. Maar de verhoudingen waren gewoon ook krom ...Waardoor hij bij mij altijd gebreken zag.. en daar helemaal uit slof om ging.. Terwijl hij zelf alles uitgeschakeld had en als icter mij te slim af was.. Niet fair.
Mjah, misschien had het vreemdgaan daar ook mee te maken. Maar hoe dan ook, beter dat het over is, op naar een nieuwe toekomst!
pi_177095710
Maar ook vooral misbruik maken van zijn sterkheid. Bedoel als ik heel zijn telefoon door kon spitten toen ik dat zag van snapchat was ik ook nog meer tegengekomen ...

en daarom zag hij bij mij vaker dingen die niet leuk waren want hij ging echt overal in kijken dan. Als hij eenmaal die mobiel in handen had.. Gewoon macht misbruik ...
pi_177095728
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:56 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja geen idee.. denk hij 5 weken mij hoop gaf, maar ook alles bepaalde dus als ik weer te opdringerig was kreeg ik een blok en gingen we verder communiceren via berichten. Had toen niet huilend moeten bellen omdat ik in paniek schoot. Was zijn keuze mij te blokken. heb ook niet echt zelfrespect gehad in die 5 weken..
Omdat je geen zekerheid van hem kreeg?

Ik denk dat hij je schijnzekerheid gaf, want met een vriendje ben je in ieder geval niet alleen. Dan kun je jezelf nog wijsmaken dat hij vanuit liefde dan maar jou zo controleerde ofzo. Terwijl jij als je zelfrespect had gehad, jij grenzen had getrokken. Misschien bij zolang controleren, misschien bij het fysieke overheersen of misschien zelfs voordat je vreemdging. Dat de status van een relatie minder belangrijk was dan wie jullie zijn. Dat je eerder had bedacht dat je eigenlijk niks van hem weet en voordat je een relatie aanging daar eerst interesse in had getoond. Ofzo.

Als je zelfrespect had, dan zou je denk ik meer interesse tonen in hoe je een en ander kan voorkomen en verbeteren. Maar je lijkt liever genoegen te willen nemen met een beetje luisterende oren hier. Niet eens hoe je aan hem zou kunnen laten zien dat er iets veranderd zou zijn..

Ook als je wel nog heel jong bent, iets zit er niet goed hier..
pi_177095856
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:06 schreef desperate20 het volgende:
Maar ook vooral misbruik maken van zijn sterkheid. Bedoel als ik heel zijn telefoon door kon spitten toen ik dat zag van snapchat was ik ook nog meer tegengekomen ...

en daarom zag hij bij mij vaker dingen die niet leuk waren want hij ging echt overal in kijken dan. Als hij eenmaal die mobiel in handen had.. Gewoon macht misbruik ...
Ja het klinkt allemaal niet gezond.
pi_177095887
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:07 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Omdat je geen zekerheid van hem kreeg?

Ik denk dat hij je schijnzekerheid gaf, want met een vriendje ben je in ieder geval niet alleen. Dan kun je jezelf nog wijsmaken dat hij vanuit liefde dan maar jou zo controleerde ofzo. Terwijl jij als je zelfrespect had gehad, jij grenzen had getrokken. Misschien bij zolang controleren, misschien bij het fysieke overheersen of misschien zelfs voordat je vreemdging. Dat de status van een relatie minder belangrijk was dan wie jullie zijn. Dat je eerder had bedacht dat je eigenlijk niks van hem weet en voordat je een relatie aanging daar eerst interesse in had getoond. Ofzo.

Als je zelfrespect had, dan zou je denk ik meer interesse tonen in hoe je een en ander kan voorkomen en verbeteren. Maar je lijkt liever genoegen te willen nemen met een beetje luisterende oren hier. Niet eens hoe je aan hem zou kunnen laten zien dat er iets veranderd zou zijn..

Ook als je wel nog heel jong bent, iets zit er niet goed hier..
Ja dat klopt nu heb ik daar van geleerd maar het is te laat ....Alleen ik heb mij zo hopeloos opgesteld naar hem toe dat ik echt 100% mezelf de schuld heb gegeven. sorry dat ik dit sorry dat ik dat... en Omdat ik het idee had dat toen ik vreemdging ( in de dateperiode eigenlijk ) niet meer wist wat ik wel en niet kon eisen van hem hierna... Is het vanuit daar alleen hij geweest die met al het geweld mij overmeesterde en ik andersom geen rechten had.
pi_177095901
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:14 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja dat klopt nu heb ik daar van geleerd maar het is te laat ....Alleen ik heb mij zo hopeloos opgesteld naar hem toe dat ik echt 100% mezelf de schuld heb gegeven. sorry dat ik dit sorry dat ik dat... en Omdat ik het idee had dat toen ik vreemdging ( in de dateperiode eigenlijk ) niet meer wist wat ik wel en niet kon eisen van hem hierna... Is het vanuit daar alleen hij geweest die met al het geweld mij overmeesterde en ik andersom geen rechten had.
Het was te laat om deze relatie te redden, maar achteraf is dat maar goed ook. Het is niet te laat om naar de toekomst te kijken en er aan te gaan werken dat zoiets niet nog eens gebeurd.
pi_177096056
je bent een hoe
pi_177096072
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:14 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja dat klopt nu heb ik daar van geleerd maar het is te laat ....Alleen ik heb mij zo hopeloos opgesteld naar hem toe dat ik echt 100% mezelf de schuld heb gegeven. sorry dat ik dit sorry dat ik dat... en Omdat ik het idee had dat toen ik vreemdging ( in de dateperiode eigenlijk ) niet meer wist wat ik wel en niet kon eisen van hem hierna... Is het vanuit daar alleen hij geweest die met al het geweld mij overmeesterde en ik andersom geen rechten had.
Als je denkt dat je alleen geleerd hebt wat in deze relatie niet werkt en het daarom te laat is, dan heb je bovenstaande niet begrepen. Ik doel op de onderliggende oorzaak, wat zelfs mee zou kunnen spelen in je idee om vreemd te gaan. Die les zou je je leven profijt van hebben, maar in plaats daarvan laat je het koppie hangen omdat het voor deze relatie te laat is.
Wil je wel iemand zijn zonder vriend?
pi_177096133
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:24 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als je denkt dat je alleen geleerd hebt wat in deze relatie niet werkt en het daarom te laat is, dan heb je bovenstaande niet begrepen. Ik doel op de onderliggende oorzaak, wat zelfs mee zou kunnen spelen in je idee om vreemd te gaan. Die les zou je je leven profijt van hebben, maar in plaats daarvan laat je het koppie hangen omdat het voor deze relatie te laat is.
Wil je wel iemand zijn zonder vriend?
Ja ik moet ook aan mezelf werken want vanuit daar ging het ook vaker mis inderdaad + het feit ik emotioneel afhankelijk ben ik al mijn geluk van hem af laat hangen. Terwijl ik ook met mezelf moet kunnen leven.
pi_177096253
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:27 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja ik moet ook aan mezelf werken want vanuit daar ging het ook vaker mis inderdaad + het feit ik emotioneel afhankelijk ben ik al mijn geluk van hem af laat hangen. Terwijl ik ook met mezelf moet kunnen leven.
Mooi dat dit besef er dus wel is. Heb je al een idee hoe je hiermee aan de slag zou kunnen?
pi_177096317
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:32 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Mooi dat dit besef er dus wel is. Heb je al een idee hoe je hiermee aan de slag zou kunnen?
Ja heb er werk van gemaakt, omdat dit ook problemen waren die bij vorige relaties ook speelde.
pi_177097398
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:34 schreef desperate20 het volgende:

Ja heb er werk van gemaakt, omdat dit ook problemen waren die bij vorige relaties ook speelde.
Goed om te lezen, je leest niet vaak dat mensen op Fok echt aan hun negatieve patronen willen werken
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_177115021
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Goed om te lezen, je leest niet vaak dat mensen op Fok echt aan hun negatieve patronen willen werken
Lees dit topic eens door, op alle goedbedoelde adviezen komt TS wel weer met een "maar".
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177122609
:')
pi_177126100
Ja, maar....
:')

Troll.
Geen interesse.
pi_177126697
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 23:34 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja heb er werk van gemaakt, omdat dit ook problemen waren die bij vorige relaties ook speelde.
2 instabiele figuren bij elkaar gaat natuurlijk niet werken :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177131866
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:23 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja het is altijd makkelijk om je niet kut te voelen.... als iemand 5 weken achter je aan loopt en je die aandacht terug geeft of vraagt alleen als jou uitkomt. Nu ik niks meer zeg kan hij pas beseffen dat ik het geaccepteerd heb. Want het is niet logisch om eerst te zeggen ik mis je zo en ik mis je humor ik mis dit dan om vervolgens te zeggen je iemand nooit meer hoef te zien.
Waarom ging je eigenlijk vreemd?
pi_177136242
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom ging je eigenlijk vreemd?
ergernis en schijt op dat moment.. omdat hij foto had verwijderd toen van tinder hij was op vakantie in frankrijk. Dus dacht oki jij gaat daar tinderen primáááááá
  maandag 12 februari 2018 @ 19:25:45 #243
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177136503
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:15 schreef desperate20 het volgende:

[..]

ergernis en schijt op dat moment.. omdat hij foto had verwijderd toen van tinder hij was op vakantie in frankrijk. Dus dacht oki jij gaat daar tinderen primáááááá
Klinkt als een prima reden om met je ex naar bed te gaan ja. Dan verdient hij het gewoon. Hoe durft hij een foto te verwijderen? Damn, wat een lef!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_177137003
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:15 schreef desperate20 het volgende:

[..]

ergernis en schijt op dat moment.. omdat hij foto had verwijderd toen van tinder hij was op vakantie in frankrijk. Dus dacht oki jij gaat daar tinderen primáááááá
Ik zou echt aan jezelf gaan werken want jij bent echt geen relatiemateriaal. Die ex van je klinkt als iemand die echt een fout heeft begaan door niet eerder er een eind aan te maken.
pi_177137502
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:43 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik zou echt aan jezelf gaan werken want jij bent echt geen relatiemateriaal. Die ex van je klinkt als iemand die echt een fout heeft begaan door niet eerder er een eind aan te maken.
Ben ik wellll, maar vond dat toen wel pijnlijk.... zal zorgen voor een betere versie.
  Moderator maandag 12 februari 2018 @ 20:18:05 #246
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177137695
quote:
2s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:07 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ben ik wellll, maar vond dat toen wel pijnlijk.... zal zorgen voor een betere versie.
Nee. Nee dat ben je echt niet. Deze hele situatie is totaal niet gezond.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177137844
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee. Nee dat ben je echt niet. Deze hele situatie is totaal niet gezond.
Ja maakt het niet minder kut.
  Moderator maandag 12 februari 2018 @ 20:29:19 #248
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177137885
quote:
13s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:26 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja maakt het niet minder kut.
Dat zal, maar elke volgende relatie die je gaat krijgen gaat op dezelfde manier verlopen, wellicht met het verschil dat een volgende knul die wél stevig in zijn schoenen staat je al heel snel op straat schopt.

Dit issue heeft niet zo veel met je ex te doen als jij denkt / wil denken, maar veel meer met jezelf. Je zult echt aan een aantal dingen moeten werken bij jezelf om bij een volgende relatie een serieuze kans van slagen te hebben.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177138001
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat zal, maar elke volgende relatie die je gaat krijgen gaat op dezelfde manier verlopen, wellicht met het verschil dat een volgende knul die wél stevig in zijn schoenen staat je al heel snel op straat schopt.

Dit issue heeft niet zo veel met je ex te doen als jij denkt / wil denken, maar veel meer met jezelf. Je zult echt aan een aantal dingen moeten werken bij jezelf om bij een volgende relatie een serieuze kans van slagen te hebben.
Ja klopt voel me nog steeds niet lekker onder de huidige situatie al 6 weken bezig alleen sinds maandag wel definitief. Beetje erg raar gelopen allemaal en sinds maandag geen contact meer, is nog steeds niet lang maargoed... ergens hoop ik dat hij wel nog wat sturen gaat. Ben wel erg teleurgesteld dat het toch niet ging... Maaar heb er wel van geleerd.
pi_177138047
quote:
2s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:07 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ben ik wellll, maar vond dat toen wel pijnlijk.... zal zorgen voor een betere versie.
Als je dat wel was had je zoals laatst ook allang niet meer via een andere simkaart gecheckt of hij wel of niet online was. Je gedrag is behoorlijk onvolwassen. Je zal toch echt iets daar aan moeten doen. Het heeft niet echt veel te maken met dat hij asperger heeft. Want de volgende man gaat je waarschijnlijk veel sneller dumpen met dat soort fratsen en is waarschijnlijk met kleine streken al gauw met je klaar.
pi_177138301
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:38 schreef Deckard het volgende:

[..]

Als je dat wel was had je zoals laatst ook allang niet meer via een andere simkaart gecheckt of hij wel of niet online was. Je gedrag is behoorlijk onvolwassen. Je zal toch echt iets daar aan moeten doen. Het heeft niet echt veel te maken met dat hij asperger heeft. Want de volgende man gaat je waarschijnlijk veel sneller dumpen met dat soort fratsen en is waarschijnlijk met kleine streken al gauw met je klaar.
Ja ook uit kut gevoel deed ik dan. Onvolwassen waren we allebei op de manier dat we met zaken omgingen. Maar zal inderdaad eraan moeten werken.
pi_177138495
voel me nog steeds vooral rot over hoe het gelopen is, dat ik wegliep bij een ruzie en dat einde was + hij maandag zo hard reageerde op de vraag ´ dus wij zien elkaar nooit meer. ´ : Néé... Misschien was hij kwaad maar kan gewoon niet echt loslaten ..Maar zal toch moeten -O-
pi_177138557
Maar ook dat ik nog constant nadenk over alles.
Alles ben ik aan het analyseren.... Maar ook vragen zoals zou hij nog wat sturen? Wat heeft hij vertelt tegen iedereen? zou hij me missen? is hij al met iemand anders bezig? en zo maar door wordt er ontzettend moe van ...

Misschien niet meer nadenken over zijn gedachtens ...

+ dat ik het niet zag aankomen, op dit moment op deze manier..
  dinsdag 13 februari 2018 @ 08:57:09 #254
474798 Obivion
Yes its me...
pi_177144881
Neem een borrel, heb heftige sex met een ander en zet je er over heen. Volgend hoofdstuk.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 09:26:07 #255
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_177145215
Ik ga naar huis.
pi_177145288
quote:
Beste advies in het hele topic.
pi_177167146
Iemand met Asperger kan moeilijk zijn gevoelens tonen en ook moeilijk betrokkenheid tonen naar anderen. (Wat overigens niet wil zeggen dat er geen gevoel is.) Je moet hier tegen kunnen en dat lukt niet als jij juist behoefte hebt aan iemand die duidelijk affectie naar jou kan tonen.

Er ontstaat dan een negatieve wisselwerking. Jij lijdt onder het feit dat hij niet het gevoel en de affectie toont waar jij zo'n behoefte aan hebt. Hij lijdt onder het feit dat hij jou niet kan begrijpen en erg gestrest wordt door jouw emoties die op hem overkomen als onvoorspelbaar en beangstigend.

Wanneer je met iemand die ASS heeft een relatie begint, moet je die persoon ruimte bieden om zich terug te trekken. Het kost hen al veel moeite om zich aan te passen aan wat de omgeving als normaal beschouwd, dus je kan het hen niet aandoen om ook nog eens hun 'prive-domein' af te nemen. De liefde die je voor zo'n persoon voelt, krijg je echt wel terug, maar op een andere manier.

Je moet je eens gaan afvragen waarom je met hem een relatie bent begonnen. Het gebrek aan affectie ... ken je dit van vroeger? Voelde jij je vroeger ook genegeerd door je ouders?
pi_177169359
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:41 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Iemand met Asperger kan moeilijk zijn gevoelens tonen en ook moeilijk betrokkenheid tonen naar anderen. (Wat overigens niet wil zeggen dat er geen gevoel is.) Je moet hier tegen kunnen en dat lukt niet als jij juist behoefte hebt aan iemand die duidelijk affectie naar jou kan tonen.

Er ontstaat dan een negatieve wisselwerking. Jij lijdt onder het feit dat hij niet het gevoel en de affectie toont waar jij zo'n behoefte aan hebt. Hij lijdt onder het feit dat hij jou niet kan begrijpen en erg gestrest wordt door jouw emoties die op hem overkomen als onvoorspelbaar en beangstigend.

Wanneer je met iemand die ASS heeft een relatie begint, moet je die persoon ruimte bieden om zich terug te trekken. Het kost hen al veel moeite om zich aan te passen aan wat de omgeving als normaal beschouwd, dus je kan het hen niet aandoen om ook nog eens hun 'prive-domein' af te nemen. De liefde die je voor zo'n persoon voelt, krijg je echt wel terug, maar op een andere manier.

Je moet je eens gaan afvragen waarom je met hem een relatie bent begonnen. Het gebrek aan affectie ... ken je dit van vroeger? Voelde jij je vroeger ook genegeerd door je ouders?
Ja klopt, was verder wel echt gek op hem.. Ik had nooit het geduld om hem ruimte te geven. Aangezien ik vaak weinig afleiding had en omdat ik emotioneel afhankelijk was en ook daar naar handelde begreep hij dit vaak niet. Dus op dat gebied voelde ik wel vaak een grote afwezigheid. Waardoor ik die affectie miste... Toen ik hem vertelde dat ik vaker neerslachtig was en me niet goed in me vel voelde vertelde hij dat hij hier nooit last van had.. Maar voor mijn gevoel was hij ook altijd heel nuchter....Terwijl ik constant in strijd was met mijn emoties... En als hij veel stress kreeg dan wilde ik bijv. zo graag bij hem blijven maar dan kon ik beter naar huis gaan want op dat moment was hij echt niet meer instaat om met mij een gesprek aan te gaan. Hij wilde dan echt alleen zijn. ( ik liep ook vaker weg bij een ruzie dit maakte hem dan wel weer erg kwaad). Of als ik te vroeg contact zocht na een ruzie, dan kon hij hier ook niet tegen. Dan zei hij nu nog niet juiste moment om te bellen ik bel je wel vrijdag of zaterdag... Om vervolgens mij te bellen met ik mis het contact maar het is wel klaar..

Ik heb wel ook fouten gemaakt waardoor hij geen vertrouwen meer in mij heeft dus wat dat betreft ligt het aan mij maar ik zocht juist altijd naar een man die mij dan juist even te woord stond en op mijn plek zetten maar bij hem was alles wat ik zei niet goed en op momenten dat het stresslevel zo hoog werd dan dumpte hij me, het was niet zo dat hij daar dan 0 reden voor had maar hij heeft dit wel al een aantal keren gedaan .. Dat ik me nog erg kut voelde op vakantie met vriendinnen en hij dit echt lang aan kon houden..

en toen ik hem maandag huilend opbelde om na 5 weken eindelijk te weten of het nu echt klaar was deed hij eerst heel medelevend en dat hij het zielig vond ik huilde dus zijn stem klonk ook verdrietig maar nog geen 5 min later nadat ik heel mijn gevoel geuit had, was het: het klinkt misschien hard maar tussen ons is het klaar. Hij werd heel negatief in alle opzichten.. dat hij allang eerder had moeten stoppen met de relatie en dat onze tijd erop zat. Constant krijg ik van hem wisselende signalen op begin was nog van ik mis je ook erg, maar het werkt niet.. Nu heb ik zoveel negativiteit over me heen gekregen dat ik de strijd wel opgegeven heb. nu 1,5 week geleden ik hem voor laatst telefonisch sprak en laatste wat ik zei was wij zien elkaar nooit meer dus: Nee zei hij, en ik moet nu ophangen. Ik weet niet in hoeverre hij dit serieus bedoelde maar in die 5 weken was hij nog in staat een uur met me te bellen etc. ook al was het toen al klaar. Vraag me wel af of het nu definitief klaar is eigenlijk zou ik zelf dit besluit moeten nemen. Maar constant was het ik mis je en ik mis je humor, steeds gaf ik al mijn gevoel bloot .. Voor uiteindelijk niks en dat heeft mij wel pijn gedaan dat het 5 weken lang zo op en neer ging. Als hij dan wist hoe erg ik hem miste dan was het weer goed dan had hij de bevestiging weer binnen en steeds als het hem uitkwam kon ie wel en gesprekje beginnen of toen ik zei ben uitgestreden een avond ging hij me ´ s nachts bellen.

Maar nu uiteindelijk heeft ie me zo hard gezegd dat het uit is op allerlei manieren dat ik echt afstand neem. Het is misschien beter want we hadden ontzettend veel ruzie. Maar toch blijf ik het raar vinden het is net alsof hij constant twijfelt over alles en dat 5 weken lang om uiteindelijk als ik dan bel nadat hij een lange werkdag heeft gehad alle negativiteit naar boven te gooien alsof onze relatie alleen maar uit slechte dingen bestond. Even terug komend op je vraag ik vroeg wel best veel aandacht en bevestiging dit vond hij altijd goed .. Behalve als ik hem stress veroorzaakte of te snel wilde weten waar ik aan toe was. Maar wat ik het raarste vind is dat hij zo nog een vakantie wil boeken en zeg ik ben hartsttikke gek op je om vervolgens mij te dumpen na een ruzie. Maar vaak ook juist doordat we elkaar niet begrepen, ruzies echt uit de hand liepen..

[ Bericht 3% gewijzigd door desperate20 op 14-02-2018 01:16:39 ]
pi_177169457
Maar ik moet nu echt stoppen met stressen en het blijven analyseren van de situatie... 4 kilo afgevallen en hartstikke wit

dadelijk ben ik zo lelijk gestressed ..
pi_177169491
Hij gaat jou nooit meer terug nemen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177173060
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 01:48 schreef ITrade het volgende:
Hij gaat jou nooit meer terug nemen.
En bedankt zeg jij :)
pi_177173084
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 10:40 schreef desperate20 het volgende:

[..]

En bedankt zeg jij :)
Neem het voor waar aan en leer ervan.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 14 februari 2018 @ 11:09:14 #263
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177173542
Hij is anders super duidelijk. Hij heeft het uitgemaakt en zegt luidkeels nee. Wat hij tijdens de relatie allemaal heeft gezegd..,dat kan hij zo voelen op dat moment, maar gevoelens veranderen.

Verder luister je hier naar niemand, het is alleen maar 'boehoe, ik ben zo zielig en hij komt wel terug'. Dat kan je echt vergeten. A. De schuld ligt gewoon bij jou en je bent dus niet zielig en B, hij komt niet terug. Beter om aan jezelf te werken. Dat je in een volgende relatie wel stabiel bent.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 14 februari 2018 @ 11:18:48 #264
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_177173765
quote:
15s.gif Op woensdag 14 februari 2018 01:28 schreef desperate20 het volgende:
Maar ik moet nu echt stoppen met stressen en het blijven analyseren van de situatie...
Zeg je nu al hoe lang precies?
Ik ga naar huis.
pi_177173818
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_177174011
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 01:03 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja klopt, was verder wel echt gek op hem.. Ik had nooit het geduld om hem ruimte te geven. Aangezien ik vaak weinig afleiding had en omdat ik emotioneel afhankelijk was en ook daar naar handelde begreep hij dit vaak niet.
Misschien dat hij niet begreep waarom je hem niet de ruimte gaf die hij aangaf te willen hebben?
quote:
Dus op dat gebied voelde ik wel vaak een grote afwezigheid. Waardoor ik die affectie miste... Toen ik hem vertelde dat ik vaker neerslachtig was en me niet goed in me vel voelde vertelde hij dat hij hier nooit last van had.. Maar voor mijn gevoel was hij ook altijd heel nuchter....Terwijl ik constant in strijd was met mijn emoties...
Hier heb je echt iets gemist. Hij heeft zelfs meermalen emotioneel bij jou gedaan. Blijkbaar kan je hem niet goed aanvoelen? Want het kan niet anders of hij heeft echt wel zijn gevoelens voor jou naar jou geuit. Je hebt ze dan alleen niet (goed) gezien of (goed) aangevoeld (je schreef er zelfs meermalen over, over die ruzies en dat jij zei wat jij voor hem betekende, om maar wat te noemen).
quote:
En als hij veel stress kreeg dan wilde ik bijv. zo graag bij hem blijven maar dan kon ik beter naar huis gaan want op dat moment was hij echt niet meer instaat om met mij een gesprek aan te gaan. Hij wilde dan echt alleen zijn. ( ik liep ook vaker weg bij een ruzie dit maakte hem dan wel weer erg kwaad).
Dan was je teveel in z'n face. Wel gek dat je zijn behoeftes niet echt lijkt te kunnen aanvoelen. Of dat je het misschien ergens wel een beetje kon, maar dat je gewoon dacht "maar ik vind MIJN gevoelens veel belangrijker! Hij moet maar gaan schuiven".

Hij gaf daar zijn grenzen aan en jij hebt die overschreden en elke keer als je dat doet is 't karma -1. Sowieso vind ik ';t raar als je expres over iemands grenzen heen gaat (en al helemaal als je dat doet ondanks waarschuwing dat juist niet te doen).
quote:
Of als ik te vroeg contact zocht na een ruzie, dan kon hij hier ook niet tegen. Dan zei hij nu nog niet juiste moment om te bellen ik bel je wel vrijdag of zaterdag... Om vervolgens mij te bellen met ik mis het contact maar het is wel klaar..
Hier hadden jullie misschien beter(e) afspraken over kunnen maken, maar das voor jullie nu niet meer relevant.
quote:
Ik heb wel ook fouten gemaakt waardoor hij geen vertrouwen meer in mij heeft dus wat dat betreft ligt het aan mij maar ik zocht juist altijd naar een man die mij dan juist even te woord stond en op mijn plek zetten maar bij hem was alles wat ik zei niet goed en op momenten dat het stresslevel zo hoog werd dan dumpte hij me, het was niet zo dat hij daar dan 0 reden voor had maar hij heeft dit wel al een aantal keren gedaan .. Dat ik me nog erg kut voelde op vakantie met vriendinnen en hij dit echt lang aan kon houden..
Vetgedrukte is dikke onzin. Echt wel dat hij dingen zei wat wel goed was, maar het was voor jou gewoon niet genoeg.

Verder maakte hij 't blijkbaar uit nadat het stressniveau bij hem te groot werd? Dat was al een heel duidelijk signaal dat je dingen anders had moeten gaan aanpakken. Zeker als hij jou daarna terugneemt en bij hem na een tijdje -weer- dumpt vanwege stressniveau.

Je hebt -meerdere- kansen gehad en daarin is ie naar mijn idee voldoende schappelijk naar jou geweest.
quote:
en toen ik hem maandag huilend opbelde om na 5 weken eindelijk te weten of het nu echt klaar was deed hij eerst heel medelevend en dat hij het zielig vond ik huilde dus zijn stem klonk ook verdrietig maar nog geen 5 min later nadat ik heel mijn gevoel geuit had, was het: het klinkt misschien hard maar tussen ons is het klaar. Hij werd heel negatief in alle opzichten.. dat hij allang eerder had moeten stoppen met de relatie en dat onze tijd erop zat. Constant krijg ik van hem wisselende signalen op begin was nog van ik mis je ook erg, maar het werkt niet..
Vetgedrukte, hij is tenminste wel eerlijk naar je. Zelfs nu nog.
quote:
Nu heb ik zoveel negativiteit over me heen gekregen dat ik de strijd wel opgegeven heb. nu 1,5 week geleden ik hem voor laatst telefonisch sprak en laatste wat ik zei was wij zien elkaar nooit meer dus: Nee zei hij, en ik moet nu ophangen. Ik weet niet in hoeverre hij dit serieus bedoelde maar in die 5 weken was hij nog in staat een uur met me te bellen etc. ook al was het toen al klaar. Vraag me wel af of het nu definitief klaar is eigenlijk zou ik zelf dit besluit moeten nemen. Maar constant was het ik mis je en ik mis je humor, steeds gaf ik al mijn gevoel bloot .. Voor uiteindelijk niks en dat heeft mij wel pijn gedaan dat het 5 weken lang zo op en neer ging. Als hij dan wist hoe erg ik hem miste dan was het weer goed dan had hij de bevestiging weer binnen en steeds als het hem uitkwam kon ie wel en gesprekje beginnen of toen ik zei ben uitgestreden een avond ging hij me ´ s nachts bellen.
Je lette blijkbaar vooral op op wat -jij- deed en niet wat hij deed. Het enige waar je wel op leek te letten (of wat in elk geval veel prioriteit bij je had) was dat je lette op hem of en hoe hij -op jou- reageerde, in plaats van een echte connectie met hem te hebben.
quote:
Maar nu uiteindelijk heeft ie me zo hard gezegd dat het uit is op allerlei manieren dat ik echt afstand neem. Het is misschien beter want we hadden ontzettend veel ruzie. Maar toch blijf ik het raar vinden het is net alsof hij constant twijfelt over alles en dat 5 weken lang om uiteindelijk als ik dan bel nadat hij een lange werkdag heeft gehad alle negativiteit naar boven te gooien alsof onze relatie alleen maar uit slechte dingen bestond. Even terug komend op je vraag ik vroeg wel best veel aandacht en bevestiging dit vond hij altijd goed .. Behalve als ik hem stress veroorzaakte of te snel wilde weten waar ik aan toe was. Maar wat ik het raarste vind is dat hij zo nog een vakantie wil boeken en zeg ik ben hartsttikke gek op je om vervolgens mij te dumpen na een ruzie. Maar vaak ook juist doordat we elkaar niet begrepen, ruzies echt uit de hand liepen..
Vetgedrukte: Goede kans dat dit ook het geval is. Dat is toch niet zo raar? Je had blijkbaar echt wel goede kanten, anders was je wellicht bij voorbaat al kansloos bij hem geweest (en had ie jou eeeecht niet nog een kans gegeven nadat je was vreemdgegaan).
pi_177175554
quote:
5s.gif Op woensdag 14 februari 2018 11:18 schreef nietzman het volgende:

[..]

Zeg je nu al hoe lang precies?
quote:
5s.gif Op woensdag 14 februari 2018 11:18 schreef nietzman het volgende:

[..]

Zeg je nu al hoe lang precies?
6 weken al bezig ben helemaal gesloopt.
  woensdag 14 februari 2018 @ 12:28:43 #268
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_177175752
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:23 schreef desperate20 het volgende:
6 weken al bezig ben helemaal gesloopt.
Als er iets is wat jij niet aan het doen bent in de laatste zes weken is het wel stoppen.
Ik ga naar huis.
pi_177175754
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 11:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hij is anders super duidelijk. Hij heeft het uitgemaakt en zegt luidkeels nee. Wat hij tijdens de relatie allemaal heeft gezegd..,dat kan hij zo voelen op dat moment, maar gevoelens veranderen.

Verder luister je hier naar niemand, het is alleen maar 'boehoe, ik ben zo zielig en hij komt wel terug'. Dat kan je echt vergeten. A. De schuld ligt gewoon bij jou en je bent dus niet zielig en B, hij komt niet terug. Beter om aan jezelf te werken. Dat je in een volgende relatie wel stabiel bent.
Nadat het uit was gaf hij nog steeds deze signalen dat hij me miste enzovoorts.
Dus daarom snap ik het niet.. Hij bekende dat hij me miste humor etc... en had nog veel gevoelens dus als ik dan zei maar je wilt me niet? dan zei hij zo moet je het niet zien, het werkt gewoon niet zei hij dan.( Hij kon wel nog een uur bellen en met me praten leuk en aardig doen. ( Daarom nadat hij maandag zo duidelijk was er voor gekozen om 100% afstand te houden en niks meer te sturen) vandaag extra confronterend dat valentijn is.. Veel gehuild al weken...
pi_177175836
quote:
15s.gif Op woensdag 14 februari 2018 01:28 schreef desperate20 het volgende:
Maar ik moet nu echt stoppen met stressen en het blijven analyseren van de situatie... 4 kilo afgevallen en hartstikke wit

dadelijk ben ik zo lelijk gestressed ..
Misschien beter om met dit topic te kappen dan? Anders zijn we je alleen maar aan het helpen om door te gaan met analyseren.
pi_177175898
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:31 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Misschien beter om met dit topic te kappen dan? Anders zijn we je alleen maar aan het helpen om door te gaan met analyseren.
Ja de meeste reacties zijn erg deprimerend.
  woensdag 14 februari 2018 @ 12:35:26 #272
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177175975
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:28 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Nadat het uit was gaf hij nog steeds deze signalen dat hij me miste enzovoorts.
Dus daarom snap ik het niet.. Hij bekende dat hij me miste humor etc... en had nog veel gevoelens dus als ik dan zei maar je wilt me niet? dan zei hij zo moet je het niet zien, het werkt gewoon niet zei hij dan.( Hij kon wel nog een uur bellen en met me praten leuk en aardig doen. ( Daarom nadat hij maandag zo duidelijk was er voor gekozen om 100% afstand te houden en niks meer te sturen) vandaag extra confronterend dat valentijn is.. Veel gehuild al weken...
Of je leest signalen waar er helemaal geen signalen zijn. Ik lees alleen maar duidelijke nee's. Hij kan je prima missen, maar dat hoeft niet te betekenen dat hij de relatie mist. Als hij je echt miste en echt bij je wou zijn dan had hij wel JA JA JA gezegd en dan had hij het niet uitgemaakt.

Ik snap dat het makkelijker is om hoop te blijven houden, maar je maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf. Niet dat je naar advies luistert, maar toch.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_177176037
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:32 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja van meeste reacties word ik ook deprimerend.
Je bent het hele topic aan het cherrypicken.

Je pakt alleen die enkele reactie eruit die in jouw supersmalle straatje past en emmert daarover door. Je bent in dit topic een week bezig over dat je het niet begrijpt, dat het allemaal zijn schuld is met zijn gemixte reacties, en dat hij op vakantie wilde, etc. Huilie, huilie.

Je bent blind voor serieus advies en blijft vrolijk in je fantasiewereld hangen waarin hij met hangende pootjes bij je terug zal komen, waarna jullie weer een super goede, soepel lopende relatie zullen hebben, zoals je die daarvoor ook niet had.

Hij wil je niet meer en heeft er eindelijk een harde punt achter gezet. Goed van hem.

En dan kan je wel blijven hopen, maar hij komt nooit meer bij je terug. Echt niet.

waarheid is hard, kut voor je. :{w
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177176051
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Of je leest signalen waar er helemaal geen signalen zijn. Ik lees alleen maar duidelijke nee's. Hij kan je prima missen, maar dat hoeft niet te betekenen dat hij de relatie mist. Als hij je echt miste en echt bij je wou zijn dan had hij wel JA JA JA gezegd en dan had hij het niet uitgemaakt.

Ik snap dat het makkelijker is om hoop te blijven houden, maar je maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf. Niet dat je naar advies luistert, maar toch.
Ja klopt ik moet ook er echt mee stoppen voel me er alleen maar erg slecht van. Ja denk dat hij vooral fijn vond dat ik er was op momenten dat hij het ook lastig had maar dat trek ik niet langer.
Maar hij moet me dan niet ´ s nachts bellen als ik zeg dat ik uitgestreden ben omdat hij kortzichtig doet aan de telefoon dan is het opeens ik voel wel nog veel voor je maar wil het niet steeds laten blijken.
pi_177176101
Om mijn eerdere advies, wat overigens een prima advies is, nog eens aan te halen:

Dus. Je wordt geadviseerd om het volgende te doen: Je verscheurt a la Hazes z'n foto's, deletet de gesprekken, blokkeert hem op de verscheidene sociale media, en je kickt van hem af.

Verbreek alle lijnen. Haal zijn nummer uit je telefoon, dump alle foto's in een doos en dump die waar het licht niet schijnt (zolder, ofzo).

Dan, en alleen dan, kan je verder met je leven.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177176131
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:38 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je bent het hele topic aan het cherrypicken.

Je pakt alleen die enkele reactie eruit die in jouw supersmalle straatje past en emmert daarover door. Je bent in dit topic een week bezig over dat je het niet begrijpt, dat het allemaal zijn schuld is met zijn gemixte reacties, en dat hij op vakantie wilde, etc. Huilie, huilie.

Je bent blind voor serieus advies en blijft vrolijk in je fantasiewereld hangen waarin hij met hangende pootjes bij je terug zal komen, waarna jullie weer een super goede, soepel lopende relatie zullen hebben, zoals je die daarvoor ook niet had.

Hij wil je niet meer en heeft er eindelijk een harde punt achter gezet. Goed van hem.

En dan kan je wel blijven hopen, maar hij komt nooit meer bij je terug. Echt niet.

waarheid is hard, kut voor je. :{w
In verleden kwam het ook vaker goed alleen dit keer voelt het zo definitief het is ook gewoon lastig om te accepteren.. En voor hem was het wel makkelijk om zo hard te doen aangezien ik hem 5 weken lang aandacht gaf.. Nu ik niks meer stuur zal het voor hem ook bitter zijn en kan hij het gaan verwerken en zich afvragen of ik nog aan hem denk etc..
pi_177176136
quote:
13s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:38 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja klopt ik moet ook er echt mee stoppen voel me er alleen maar erg slecht van. Ja denk dat hij vooral fijn vond dat ik er was op momenten dat hij het ook lastig had maar dat trek ik niet langer.
Maar hij moet me dan niet ´ s nachts bellen als ik zeg dat ik uitgestreden ben omdat hij kortzichtig doet aan de telefoon dan is het opeens ik voel wel nog veel voor je maar wil het niet steeds laten blijken.
Gewoon niet opnemen.
pi_177176224
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:40 schreef Jordy-B het volgende:
Om mijn eerdere advies, wat overigens een prima advies is, nog eens aan te halen:

Dus. Je wordt geadviseerd om het volgende te doen: Je verscheurt a la Hazes z'n foto's, deletet de gesprekken, blokkeert hem op de verscheidene sociale media, en je kickt van hem af.

Verbreek alle lijnen. Haal zijn nummer uit je telefoon, dump alle foto's in een doos en dump die waar het licht niet schijnt (zolder, ofzo).

Dan, en alleen dan, kan je verder met je leven.

Je kunt wel zo hard doen maar hij heeft al die tijd wel genoten van mijn aandacht en dat vind ik niet terecht alles hoe het hem uitkwam. Om vervolgens eerst medelijden te hebben dat ik huil en dan alleen maar negativiteit naar boven te gooien over de gehele relatie dat vind ik gewoon niet fair.
pi_177176251
- Doe eens niet -

[ Bericht 96% gewijzigd door STING op 14-02-2018 13:04:33 ]
pi_177176351
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:44 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Je kunt wel zo hard doen maar hij heeft al die tijd wel genoten van mijn aandacht en dat vind ik niet terecht alles hoe het hem uitkwam. Om vervolgens eerst medelijden te hebben dat ik huil en dan alleen maar negativiteit naar boven te gooien over de gehele relatie dat vind ik gewoon niet fair.
ik doe hard omdat jij hard moet doen, muts! :(
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177176390
Ik vind gewoon dat als je echt echt met iemand klaar bent je niet:

- 1 uur moet gaan bellen met iemand en zeggen hoe blij je bent dat de genige belde want jij wilde ook al bellen maar toch niet gedaan en oh wat heb je haar gemist nog nooit eerder zo gehad.
- alle herinneringen naar boven moet halen
- De persoon aandacht geven wanneer jou het uitkomt
- Bellen als de persoon zegt dat ze het opgeven gaat

Ben dan gewoon duidelijk en zag, als vrienden kunnen we praten maar meer zit er niet in. En ga niet zielig doen over het feit je haar zo erg mist en dat je toch terug denkt aan de leuke tijd die je ook met haar had..

Om vervolgens als zij hier wazig van wordt en jou belt om te weten of het er nog in zit.:
Om dan eerst haar zielig horen janken en dan keihard te zeggen wat er wel niet allemaal goed was en hoe kut parijs ook was en waar hij dat voor gedaan heeft.

Gewoon wees dan een man en ga niet zeuren over feit je haar mist als je haar toch niet wilt !!..
  woensdag 14 februari 2018 @ 12:51:12 #282
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_177176416
Het leven is niet eerlijk. Deal with it.

Eigenlijk zou er op de kleuterschool een lesprogramma moeten zijn waarin leidsters demonstratief kleuters van een speeltoestel af flikkeren om ze dat maar zo vroeg mogelijk duidelijk te maken.
Ik ga naar huis.
pi_177176419
quote:
8s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:48 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

ik doe hard omdat jij hard moet doen, muts! :(
Ja ik wil ook hard doen maar is erg lastig .. Denk wel als ik niks meer laat horen hij toch beseft dat hij mij missen gaat want 5 weken contact en horen dat iemand nog beschikbaar voor je is dan hoef je niet te rouwen idd.
pi_177176479
quote:
15s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:51 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja ik wil ook hard doen maar is erg lastig .. Denk wel als ik niks meer laat horen hij toch beseft dat hij mij missen gaat want 5 weken contact en horen dat iemand nog beschikbaar voor je is dan hoef je niet te rouwen idd.
Als je stopt met roken, mis je dat ook en soms realiseer je je dat iets vergif is en dat je toch echt moet kappen.

Mmaar de boodschap komt echt niet aan, hè.

HIJ KOMT NIET MEER BIJ JE TERUG!

OOK NIET ALS JIJ EINDELIJK EENS EEN KEER OPHOUDT MET ZUIGEN!

JE BENT HEM KWIJT!
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177176513
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:53 schreef Jordy-B het volgende:
Als je stopt met roken, mis je dat ook.

[..]

De boodschap komt echt niet aan, hè.

HIJ KOMT NIET MEER BIJ JE TERUG!

OOK NIET ALS JIJ EINDELIJK EENS EEN KEER OPHOUDT MET ZUIGEN!

JE BENT HEM KWIJT!

Ja hij komt miss niet terug maar hij gaat vast zich nog wel afvragen waarom ik gestopt ben met dingen te sturen.... Altijd makkelijk om hard te doen als iemand jou toch nog wilt..
  woensdag 14 februari 2018 @ 12:55:33 #286
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177176523
quote:
15s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:51 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja ik wil ook hard doen maar is erg lastig .. Denk wel als ik niks meer laat horen hij toch beseft dat hij mij missen gaat want 5 weken contact en horen dat iemand nog beschikbaar voor je is dan hoef je niet te rouwen idd.
Hij. Is. Klaar. Met. Jou. Het is geen spelletje. Hij gaat je niet opeens missen als je express spelletjes gaat spelen. Maakt je alleen maar nog wanhopiger. Kijk eens naar je eigen rol. Wat jij allemaal fout hebt gedaan. Heb schijt aan hem. Werk aan jezelf.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_177176582
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:55 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja hij komt miss niet terug maar hij gaat vast zich nog wel afvragen waarom ik gestopt ben met dingen te sturen.... Altijd makkelijk om hard te doen als iemand jou toch nog wilt..
Er is geen misschien.

Dat vraagt hij zich echt niet af, hij denk alleen maar: "hè hè... eindelijk ben ik van dat gezeik af".

Hij is hard omdat jij gif bent. Nou jij nog.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177176599
Ik kan dit echt niet meer lezen :') *ontvolg*
pi_177176600
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hij. Is. Klaar. Met. Jou. Het is geen spelletje. Hij gaat je niet opeens missen als je express spelletjes gaat spelen. Maakt je alleen maar nog wanhopiger. Kijk eens naar je eigen rol. Wat jij allemaal fout hebt gedaan. Heb schijt aan hem. Werk aan jezelf.
Ja klopt het is ook geen spelletje maar dat heeft hij er zelf wel ook van gemaakt.. Anders gaat hij me niet ´ s nachts opbellen als ik aangeef dat ik het opgeef. Verder moet ik er zelf ook klaar mee zijn het is nu 1,5 week geleden.
pi_177176615
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:58 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Ja klopt het is ook geen spelletje maar dat heeft hij er zelf wel ook van gemaakt.. Anders gaat hij me niet ´ s nachts opbellen als ik aangeef dat ik het opgeef. Verder moet ik er zelf ook klaar mee zijn het is nu 1,5 week geleden.
Het ligt niet aan hem. Het ligt aan jou.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 14 februari 2018 @ 12:59:26 #291
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177176617
quote:
Verder moet ik er zelf ook klaar mee zijn het is nu 1,5 week geleden.
En de conclusie is bereikt. Goed zo.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_177176621
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:57 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Er is geen misschien.

Dat vraagt hij zich echt niet af, hij denk alleen maar: "hè hè... eindelijk ben ik van dat gezeik af".

Hij is hard omdat jij gif bent. Nou jij nog.
Dat geloof ik niet dat hij dat denkt.
pi_177176650
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:59 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het ligt niet aan hem. Het ligt aan jou.
Waarom aan mij...
pi_177176658
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:59 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet dat hij dat denkt.
Joh. :o

Je legt daar precies de vinger op de zere plek. Jouw waanbeeld is dat hij jou nog wil. Hij wil jou niet meer.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177176669
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:01 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Waarom aan mij...
Omdat jij een zuigend persoon bent die met alle macht iets in leven probeert te houden wat hartstikke dood is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177176680
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:01 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Joh. :o

Je legt daar precies de vinger op de zere plek. Jouw waanbeeld is dat hij jou nog wil. Hij wil jou niet meer.
Wel knap jij voor hem kan denken.. hij zei toch het is niet dat ik niet wil maar het werkt gewoon niet.
pi_177176705
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:02 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Wel knap jij voor hem kan denken.. hij zei toch het is niet dat ik niet wil maar het werkt gewoon niet.
Wel knap dat jij bijna 300 posts met advies kan negeren en stoicijns in de waan blijft.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 14 februari 2018 @ 13:03:30 #298
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_177176711
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:02 schreef desperate20 het volgende:
hij zei toch het is niet dat ik niet wil maar het werkt gewoon niet.
En hij wil niet. Klaar. Voor de rest maakt 'ie er een mooi verhaaltje van om je labiele hartje een beetje te sparen.
Ik ga naar huis.
pi_177176738
quote:
14s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:03 schreef nietzman het volgende:

[..]

En hij wil niet. Klaar. Voor de rest maakt 'ie er een mooi verhaaltje van om je labiele hartje een beetje te sparen.
Dan moet hij gewoon stoppen met aandacht zoeken
pi_177176747
quote:
15s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:04 schreef desperate20 het volgende:

[..]

Dan moet hij gewoon stoppen met aandacht zoeken
Nee, jij moet stoppen met aandacht zoeken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177176757
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:03 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Wel knap dat jij bijna 300 posts met advies kan negeren en stoicijns in de waan blijft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')