Hoeft van mij niet, maar kan het mij voorstellen ja.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu gaan ze voor Europees voetbal
Je moet altijd voor het hoogst haalbare gaan natuurlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet, maar kan het mij voorstellen ja.
Mooi manquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:29 schreef Caland het volgende:
Jezus, wat een bal weer van die El Khayatti oid
Zeker wetenquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooie beelden uit Den Haag
In de kuip is niemand kansloos dit seizoenquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:32 schreef Tchock het volgende:
Go Groningen
Al lijkt me dit een schier kansloze missie.
Behalve Feyenoordquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:33 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
In de kuip is niemand kansloos dit seizoen
ONGEKENDquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeiendag zeg, ADO 2x zoveel punten als Twente. Wat een seizoen... feli ermee, Harrie.
Ado moet er zondag heen. Zal mij benieuwen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:41 schreef Tchock het volgende:
Maar alle gebbetjes terzijde, jongens, Groningen is echt vet slecht.
KNVB MAFFIAquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:43 schreef Ties02 het volgende:
Hey die Turk die klaverjast met Feyenoorders is de scheids vandaag, dat wordt genieten
Toen ze kampien werden liep je de polonaise vooraanquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:49 schreef Caland het volgende:
Er zijn wel eens potjes geweest die me meer interesseerden
Absoluut. Maar na een maand of 2 onafgebroken potjes doordeweeks sla ik maar een keer overquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toen ze kampien werden liep je de polonaise vooraan
Jodenpubliekquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Absoluut. Maar na een maand of 2 onafgebroken potjes doordeweeks sla ik maar een keer over
Geen zin in die koud #thuisblijvenisleuker
Hoe moet Twente het omdraaien?quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:55 schreef Ties02 het volgende:
Volgende week gelukkig weer CL
Al dit aidsvoetbal kan ik echt niet meer aan
Wachten tot minuut 82quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:59 schreef Coco. het volgende:
Ik wil die Van Persie wel een zien spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerst die tweede maar eens halen. Met het tempo van feyenoord duurt dat nog 60 jaar.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:02 schreef Befbekje het volgende:
DIE DERDE STER, GIO..
HIERO..
DIE DERDE STER, PANNEKOEK..
(Ik kijk mee, nu..)
quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Racist!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Onana?!quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Negers kunnen niet zo goed keepen , leer er mee leven
Er zijn mensen die dit al jaren roepenquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sow koekoekquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee wanneer we tegen Twente moeten
Log uit.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom? Boetius is minstens zo slecht
Geen probleem.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik kan even geen geluid aanzetten dus moet het op de gok doen..
Gezellig, ga er wel weer heen. Vorig jaar prima vermaakt daar.quote:
Je bent weer van harte welkomquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezellig, ga er wel weer heen. Vorig jaar prima vermaakt daar.
NAC - Heraclesquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:12 schreef PicoMMP het volgende:
Wat een aids-speelronde. Is er überhaupt een echt leuke wedstrijd geweest?
Wij deden vroeger altijd een midweek Overijssel, in zo'n bungalow..quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:14 schreef Coco. het volgende:
Ik vind zo'n midweek wel leuk, maar het meeste was aids ja.
Bij ‘t Pleintje zeker. Verder nogal een aidsdorp dat Hengelo.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom je mee pilsen dan
Vorige keren in Hengelo gedaan
Was juist met wat Twentesupporters die de kaarten hadden geregeld en sjaakbauerquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Bij ‘t Pleintje zeker. Verder nogal een aidsdorp dat Hengelo.
Maar nee bedankt, pre match zuipen met Feyenoorders gaat tegen al mijn principes in
Sow sow sow!!!!quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:17 schreef Ties02 het volgende:
Hopelijk gaat die hele selectie kapot
sjaakgodquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Was juist met wat Twentesupporters die de kaarten hadden geregeld en sjaakbauer
Wel gelachen hoor
Geen idee hoe het daar heette ook
Dan missen ze Twentequote:Op donderdag 8 februari 2018 21:17 schreef Ties02 het volgende:
Hopelijk gaat die hele selectie kapot
Kan nog wel eens een belangrijk potje worden in onze degradatiestrugglequote:Op donderdag 8 februari 2018 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Was juist met wat Twentesupporters die de kaarten hadden geregeld en sjaakbauer
Wel gelachen hoor
Geen idee hoe het daar heette ook
Viel me eerder op hoe relaxed dat volk daar was. Feliciteerden ons zelfs. Maarja wel eretribune.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kan nog wel eens een belangrijk potje worden in onze degradatiestruggle
Wel gezellie altijd tegen Feyenoord
Ja dat is in ons vak wel andersquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Viel me eerder op hoe relaxed dat volk daar was. Feliciteerden ons zelfs. Maarja wel eretribune.
gegarandeerd vuurwerkquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kan nog wel eens een belangrijk potje worden in onze degradatiestruggle
Wel gezellie altijd tegen Feyenoord
Nog langs dat home op gelopen na de wedstrijd. Prima muziek wel.quote:
Met als klap op de vuurpijl, misschien Van Persiequote:
Dan gaat het dak erafquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:21 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Met als klap op de vuurpijl, misschien Van Persie
Lekkere beats ja, hoor je op de tweede ring nogquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog langs dat home op gelopen na de wedstrijd. Prima muziek wel.
Hoeveel drugs was er nou in dat rovershol gevonden?quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Lekkere beats ja, hoor je op de tweede ring nog
Helaas gaat dat home de komende 5 jaar niet meer open #rip
18 gram cokequote:Op donderdag 8 februari 2018 21:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hoeveel drugs was er nou in dat rovershol gevonden?
Ze sluiten bij 5 gram al woningen.quote:
hypocriet gedoe ook héquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze sluiten bij 5 gram al woningen.
En dan de 10min van V Persie missen zekerquote:
Raad van state is er, dankzij een zaak bij ons, al mee bezig. (meer vragen kan via de dm)quote:
Ze beven!!!!quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:58 schreef Ties02 het volgende:
Dat Groningen weet weer waar het staat
quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:57 schreef PicoMMP het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Talentje!quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:30 schreef Caland het volgende:
Van Persie kan best een beetje ballen
Vermeer is een betere keeper dan Jonesquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:32 schreef Helpmefok het volgende:
De uiterst matige keeper Vermeer staat weer te blunderen BTW. Blij dat die jood opgesodemieterd is.
Dat zegt heel veel over Jones.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vermeer is een betere keeper dan Jones
Nee. Maarrrrr zelfs als dat zo is, is het verschil zó minimaal, dat het het gezeik en de gok om te wisselen naar een keeper die de afgelopen twee jaar anderhalf jaar geblesseerd was, absoluut niet waard.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vermeer is een betere keeper dan Jones
Doe kapi de groetenquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
Blij dat die neus opgetyft is dus.
Sommigen hier vonden dat Gio moest opstappen vanwege deze keuze.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. Maarrrrr zelfs als dat zo is, is het verschil zó minimaal, dat het het gezeik en de gok om te wisselen naar een keeper die de afgelopen twee jaar anderhalf jaar geblesseerd was, absoluut niet waard.
Van mij hoeft het uberhaupt niet, dat Duitse gedoequote:Op donderdag 8 februari 2018 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat gezamenlijk juichen na een potje thuis tegen Groningen
Voorheen was dat alleen na gewonnen toppers of Europese potjes
Is helemaal hip tegenwoordig. Gisteren bij Roda-Ajax ook. Alle spelers naar dat uitvak en dan met die handjes trillen en hee hee hee doen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat gezamenlijk juichen na een potje thuis tegen Groningen
Voorheen was dat alleen na gewonnen toppers of Europese potjes
Van mij hoeft dat rondje lopen ook niet, op gewonnen klassiekers, gewonnen Europese wedstrijden en gewonnen prijzen na. Potten tegen PSV hoeven ook niet, is ook easy as fuck om daarvan te winnen in t kuipie.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Van mij hoeft het uberhaupt niet, dat Duitse gedoe
Loop gewoon een rondje en doe normaal
We hopen maar dat Feyenoord over twee weken wint van PSVquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat rondje lopen ook niet, op gewonnen klassiekers, gewonnen Europese wedstrijden en gewonnen prijzen na. Potten tegen PSV hoeven ook niet, is ook easy as fuck om daarvan te winnen in t kuipie.
Daar is geen hoop voor nodig. Maak verder ook niet uit, ajax is ondanks dat resultaat sowieso kansloos voor de titel.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hopen maar dat Feyenoord over twee weken wint van PSV
Nee, gewoon het c-team opstellen. Joden weer compleet mad net als tegen Twente jaren terug. Zou ik wel humor vinden.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hopen maar dat Feyenoord over twee weken wint van PSV
Ik zie Kramer niet zulke blunders maken als Jones.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, gewoon het c-team opstellen. Joden weer compleet mad net als tegen Twente jaren terug. Zou ik wel humor vinden.
Nelom terugroepen en hem op het middenveld zetten, Kramer een contract voor een week geven en hem op doel zetten. Dat soort werk
Bedankt klaasweetalles.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar is geen hoop voor nodig. Maak verder ook niet uit, ajax is ondanks dat resultaat sowieso kansloos voor de titel.
Alweer vier jaar hé le maal niets in amsterdam, Feyenoord de afgelopen 4 jaren de beter presterende club, alles dit dat. Maar de joden op dit forum blijven blaten alsof ajax iets voorstelt, lachwekkend.
Wat heeft Feyenoord buiten die titel van vorig jaar de a fgerlopen 18 jaar laten zien dan? Het is júist lachwekkend dat men in Rotterdam dacht na 1 titel weer volledig boven Jan te zijn...quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar is geen hoop voor nodig. Maak verder ook niet uit, ajax is ondanks dat resultaat sowieso kansloos voor de titel.
Alweer vier jaar hé le maal niets in amsterdam, Feyenoord de afgelopen 4 jaren de beter presterende club, alles dit dat. Maar de joden op dit forum blijven blaten alsof ajax iets voorstelt, lachwekkend.
Zijn we toch gewend van de media, geilen op Feyenoord maar op Van Persie in het bijzonder?quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:54 schreef Caland het volgende:
Ok VI, zo kan ie wel weer he
[ afbeelding ]
Wat ben jij toch ontzettend vermoeiendquote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:15 schreef yats het volgende:
[..]
Zijn we toch gewend van de media, geilen op Feyenoord maar op Van Persie in het bijzonder?
niet op ingaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:18 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ontzettend vermoeiend
quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:54 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat rondje lopen ook niet, op gewonnen klassiekers, gewonnen Europese wedstrijden en gewonnen prijzen na. Potten tegen PSV hoeven ook niet, is ook easy as fuck om daarvan te winnen in t kuipie.
De samenvatting van de NOS was ook al zo kut.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:54 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Net zo vermoeiend als al die Feyenoorders die hun kop in het zand steken.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:18 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ontzettend vermoeiend
Als je dit al mad noemt ben je niets gewend. Al had ik eigenlijk weinig anders verwacht van Feyenoorders.quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 04:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De samenvatting van de NOS was ook al zo kut.
Van Persie loopt het veld op
Van Persie gaat op de bank zitten
Frank Snoeks: "Wanneer gaan we hem zien? Wat is zijn rol binnen Feyenoord? Komt hij steeds dichterbij een basisplaats of blijft hij mascotte?"
rust
Van Persie loopt het veld af
Frank Snoeks: "Misschien mag hij wel een helft meedoen!"
Van Persie loopt het veld weer op
Van Persie gaat weer op de bank zitten
Frank Snoeks: "We krijgen hem voorlopig nog niet te zien!"
Van Persie gaat warmlopen
Frank Snoeks: "Misschien mag ie nu wat langer meedoen dan de vorige keer!!!!1"
Van Persie loopt naar de bank
Van Persie trekt hesje uit
Frank Snoeks: "Hij heeft twintig minuten warmgelopen en mag veertien minuten meedoen!!"
Van Persie komt erin
Van Persie scoort
Frank Snoeks komt klaar
Wedstrijd voorbij
Tom Egberts staat in de studio tijd te rekken want ze wachten nog op het interview met Van Persie
en dan is daar eindelijk het interview met van Persie.
Van Persie: "Mooie goal wel ja"
Tom Egberts: "Goedenavond."
Ter vergelijking: St. Juste was maar één keer te zien in de hele samenvatting, toen hij scoorde, de rest was eruit geknipt.
quote:
NOS heeft groot gelijk, het slaat potverdriedubbeltjes nergens op dat vanpersie, je beste speler maar 10 minuutjes mag spelen omdat toornstra holmaat van gio is (dat begin ik wel te denken tegenwoordig, het is verdacht).quote:Op vrijdag 9 februari 2018 04:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De samenvatting van de NOS was ook al zo kut.
Van Persie loopt het veld op
Van Persie gaat op de bank zitten
Frank Snoeks: "Wanneer gaan we hem zien? Wat is zijn rol binnen Feyenoord? Komt hij steeds dichterbij een basisplaats of blijft hij mascotte?"
rust
Van Persie loopt het veld af
Frank Snoeks: "Misschien mag hij wel een helft meedoen!"
Van Persie loopt het veld weer op
Van Persie gaat weer op de bank zitten
Frank Snoeks: "We krijgen hem voorlopig nog niet te zien!"
Van Persie gaat warmlopen
Frank Snoeks: "Misschien mag ie nu wat langer meedoen dan de vorige keer!!!!1"
Van Persie loopt naar de bank
Van Persie trekt hesje uit
Frank Snoeks: "Hij heeft twintig minuten warmgelopen en mag veertien minuten meedoen!!"
Van Persie komt erin
Van Persie scoort
Frank Snoeks komt klaar
Wedstrijd voorbij
Tom Egberts staat in de studio tijd te rekken want ze wachten nog op het interview met Van Persie
en dan is daar eindelijk het interview met van Persie.
Van Persie: "Mooie goal wel ja"
Tom Egberts: "Goedenavond."
Ter vergelijking: St. Juste was maar één keer te zien in de hele samenvatting, toen hij scoorde, de rest was eruit geknipt.
Ja dat gaat door tot 4 uur 's morgens ...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:50 schreef RavenArtus het volgende:
Iedereen is naar die geile OS te kijken denk ik
Oeh die is ook bezig jaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:53 schreef Zorro het volgende:
Maar eens kijken hoe het bij Heracles - Willem II gaat.
Nooit meer inzetten.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sow, ben ik blij dat ik m'n PEC-verdedigers uit de manager heb getieft.
Pijnlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:02 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had geen geld meer om Boer er uit te mikken
Ik had nog Sandler erin staan omdat ik te weinig geld over had om Ron Vlaar te halenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sow, ben ik blij dat ik m'n PEC-verdedigers uit de manager heb getieft.
Bizot staat er hier al een paar ronden inquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik had nog Sandler erin staan omdat ik te weinig geld over had om Ron Vlaar te halenWel Bizot ipv Boer
![]()
Gelukkigquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:09 schreef opperkleurder het volgende:
De Zwolle hype is ook weer over.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is carnaval in heel Overijssel.
Zwolle moet vooral omlaag kijken ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zwolle gaat nog ingehaald worden door Ado
ADO Europa inquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik Wuytens, Ouwejan, Svensson. En Bizot toen Boer geschorst was. Als ik Boer weer pak kan ik Sandler eruit tieven en Vlaar betalen. Saymak, Mokthar, Thomas en Dekker heb ik verder. Maar de verdediging valt zwaar tegen idd.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bizot staat er hier al een paar ronden inHeb als verdedigers Tagliafico, S. Wuytens en die Hatsekidee van AZ.
Genoeg klapjosti's gezien in Sassendonk vandaag jaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is crisis in heel Overijssel.
Nou nou, je moet het niet teveel in de bol krijgen Haags. Maar meedoen voor playoffs is wel nice voor ADOquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pas op Messi, Tommie komt eraanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
volgend jaar gaan we weer naar Milaan op en neer
Wie heeft het hier over FM?quote:
quote:
Je weet het nietquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt Messi ook voorronde Europa Liek?
Drizzt ik krijg quotemeldingen terwijl ik in het topic zitquote:
Ik ook, erg irritant.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drizzt ik krijg quotemeldingen terwijl ik in het topic zit
Neem het even mee naar achteren, toedels
Waar kunnen we je betting tips volgen?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:23 schreef KingRoland het volgende:
sta nu op 2000 euro op unibet. gestart met 50 euro
"Gezellig programma voor het hele gezin"quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:24 schreef Ties02 het volgende:
Waarom praat iedereen door elkaar heen daar
super leuk ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Gezellig programma voor het hele gezin"
Laat zien dan met een fotoquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:23 schreef KingRoland het volgende:
sta nu op 2000 euro op unibet. gestart met 50 euro
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Laat zien dan met een foto
Klasse. Waarom cash je niet wat uit? Kun je een mooie vakantie van boeken.quote:
Misschien paar keer wat grote bedragen zetten. niets mis mee.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klasse. Waarom cash je niet wat uit? Kun je een mooie vakantie van boeken.
En dan gaat het mis.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Misschien paar keer wat grote bedragen zetten. niets mis mee.
Raar. Ik neem het even mee.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drizzt ik krijg quotemeldingen terwijl ik in het topic zit
Neem het even mee naar achteren, toedels
Dat moet inderdaad gruwelijk zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gun je je ergste vijand niet.
Ik zit in dubioquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wij juichen vandaag voor SP-AR-TA
Iedereen zegt dat maarquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom? Twente gaat echt niet degraderen hoor.
Een echte fan merk ik alquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt weer aids
Ik ga ook gewoon niet kijken
Verstandig.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt weer aids
dubbele hattrick Luuk de Jongquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt weer aids
Kijk even naar de ranglijst zou ik zeggenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan toch niet met die selectie joh
Ik sta 3 uur op voor de afdaling, dus dit geloof ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |