Kan, maar een Binance verdient genoeg om op een moment als dit dan niet 1 maar meerdere replica's te hebben. Of het is slecht geregeld of er is meer mis dan dat Binance wilt vertellen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij durven ze de master niet online te gooien terwijl de replica niet 100% accuraat is.
Of er zijn wat dingen misgegaan.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:28 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Kan, maar een Binance verdient genoeg om op een moment als dit dan niet 1 maar meerdere replica's te hebben. Of het is slecht geregeld of er is meer mis dan dat Binance wilt vertellen.
Ik niet, dukaten op mn private chest, je weet.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:30 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik ben ook bang. Al die vochtige dukaten maar laten bouncen zonder af te romen. Is mijn chest straks leeg? Ligt er niks meer op?
Niet jouw keys? Niet jouw chest.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:30 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik ben ook bang. Al die vochtige dukaten maar laten bouncen zonder af te romen. Is mijn chest straks leeg? Ligt er niks meer op?
quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet jouw keys? Niet jouw chest.
Ik laat mijn privatekey in mijn borstkas graveren.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet jouw keys? Niet jouw chest.
quote:
Als je met geld alles kon oplossen zou er nooit meer iets down gaan.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:28 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Kan, maar een Binance verdient genoeg om op een moment als dit dan niet 1 maar meerdere replica's te hebben. Of het is slecht geregeld of er is meer mis dan dat Binance wilt vertellen.
Maak me niet zo druk om eerlijk te zijn. Komt vanzelf weer online.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Binance is echt behoorlijk transparant over het probleem, daar kunnen andere exchanges nog wat van leren.
Sie hat es nicht gewussttquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:03 schreef Syd het volgende:
https://www.tubantia.nl/e(...)ar-te-zijn~ab54ac8a/
Volgens Tubantia een "slachtoffer" van bitconnectmaar ze hebt wel allemaal voetballers overgehaald om mee te doen aan de scam en nu is ze ineens zielig?
voornamelijk dankzij sufferdjes zoals julliequote:Dit zijn de 10 rijkste bitcoinbeleggers
Updated 26 min geleden
37 min geleden in FINANCIEEL
Dankzij beleggingen in bitcoins en andere digitale munten zijn enkele personen de afgelopen jaren miljardair geworden. Forbes heeft de tien rijkste cryptobeleggers op een rij gezet. Het zakenblad is bij het bepalen van hun vermogen uitgegaan van een bitcoinprijs van $8111.
1 Chris Larsen ($7,5 tot 8 miljard): De 57-jarige Larsen heeft een fortuin verdiend als mede-oprichter van Ripple, het betaalbedrijf achter de gelijknamige cryptomunt.
2 Joseph Lubin ($1 tot 5 miljard): De 53-jarige Lubin is mede-oprichter van Ethereum, het platform waarop de cryptomunt ether wordt verhandeld. De Canadees werkte eerder als zakenbankier voor Goldman Sachs.
3 Changpeng Zhao ($1 tot 1,2 miljard): De 41-jarige Zhao is de baas van cryptobeurs Binance.
4 Cameron en Tyler Winklevoss ($900 miljoen tot $1,1 miljard): De 36-jarige tweelingbroers Winklevoss zijn bekend geworden door hun ruzie met Mark Zuckerberg, die zij ervan beschuldigden het idee voor Facebook van ze te hebben gestolen. Die kwestie is geschikt voor $65 miljoen. De broers hebben een deel van dat geld met veel succes gestoken in onder meer bitcoins.
5 Matthew Mellon ($900 miljoen tot $1 miljard): De 54-jarige Mellon is een erfgenaam van de oprichter van de Bank of New York Mellon. Naast zijn zakelijke belangen is Mellon ook actief als voorzitter van het financiële comité van de Republikeinse Partij in New York.
6 Brian Armstrong ($900 miljoen tot $1 miljard): De 35-jarige Armstrong is CEO van Coinbase. Hij heeft dit handelsplatform voor onder meer bitcoin, bitcoin cash, ether en litecoin in 2011 opgericht met Fred Ehrsam.
7 Matthew Roszak ($900 miljoen tot $1 miljard): De 45-jarige Roszak heeft aan de basis gestaan van blockchainbedrijf Bloq and investeringsmaatschappij Tally Capital.
8 Anthony Di Iorio ($750 miljoen tot $1 miljard): De 43-jarige Di Iorio is mede-oprichter van Ethereum en grondlegger van walletleverancier Jaxx en blockchainonderneming Decentral.
9 Brock Pierce ($700 miljoen tot $1 miljard): De 37-jarige Pierce is voorzitter van de Bitcoin Foundation. Hij heeft in ruim dertig blockchaingerelateerde bedrijven geïnvesteerd. Tijdens zijn jeugd speelde hij in de Disney-film The Mighty Ducks.
10 Michael Novogratz ($700 miljoen tot $1 miljard): De 53-jarige Novogratz leidt Galaxy Investment Partners, een firma die investeert in cryptomunten. Hij was eerder hedgefondsmanager bij Fortress Investment Group en partner bij zakenbank Goldman Sachs. Novogratz kwam in 2006 in het nieuws door een huis van acteur Robert de Niro in New York te kopen voor ruim $12 miljoen.
Je beseft dat hun net worth voornamelijk uit crypto zal bestaan?quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
voornamelijk dankzij sufferdjes zoals jullie
quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Jawel joh. Je moet trolls voeden.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:09 schreef Kyran het volgende:
Reageer nou niet als een stelletje hongerige apen man
Jouw schuld dus. Zoveel geld kan die exchange niet aan.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Nog nooit zoveel geld heel even op een exchange laten staan. Gaat ie down
quote:Want Bitconnect, een zogenaamde cryptomunt die alleen digitaal bestaat, is geïmplodeerd. Het platform, dat ongeveer een jaar heeft bestaan, had op z’n hoogtepunt een virtuele waarde van 2,4 miljard dollar en kende deelnemers over de hele wereld.
Ach het is Japans en als die het niet snel geregeld krijgen moeten ze Harakiri plegen, dus ik heb er alle vertrouwen inquote:Op donderdag 8 februari 2018 14:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Maak me niet zo druk om eerlijk te zijn. Komt vanzelf weer online.
Wasu wasu Havard studentje.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wekker zetten en keihard pompen als ie weer online komtquote:Op donderdag 8 februari 2018 14:38 schreef R4m0n_46 het volgende:
ICX gaat lekker buiten Binance om. Die van mij staan alleen op Binance
Daarvoor je nest uitkomenquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
wekker zetten en keihard pompen als ie weer online komt
Dit Harvard studentje krijgt altijd gelijkquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:15 schreef ITrade het volgende:
[..]
Wasu wasu Havard studentje.
[ afbeelding ]
Je lijkt me echt zo niet fijn persoon om mee samen te zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit Harvard studentje krijgt altijd gelijk
Het wordt straks een soort dominoeffect waar elk steentje gaat omvallen
[ afbeelding ]
Hahahaahah NOCOINER YOU AREquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit Harvard studentje krijgt altijd gelijk
Het wordt straks een soort dominoeffect waar elk steentje gaat omvallen
[ afbeelding ]
met zo'n elektrische halsband is ie goed in t gareel te houe hoorquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:22 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Je lijkt me echt zo niet fijn persoon om mee samen te zijn.
Maar ja, dat heb ik met zoveel mensen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:22 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is zijn Engels niet zo goed.quote:
Slaap jij dan? Nep coinerquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:18 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Daarvoor je nest uitkomen
Pas.
quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:22 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:23 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Maar ja, dat heb ik met zoveel mensen.
Hitler, Stalin, Klaas, Mao
Komt door die onzin charts. Angst verspreiden waardoor mensen niet in durven te stappen. Oh, er komt een dip weer aan. Bear market. Zet je stop-loss. Zo komt de BTC nooit door de 9k heen. Schaapjesgedrag van de mensen.quote:
Ik ga het nog 1 keer uitleggen, op de meest jip en janneke manier die er is.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:55 schreef Typisch het volgende:
Het is gewoon een foute aanname dat er minder voor nodig is om een coin met een lage supply omhoog te knallen dan een coin met een grotere supply.
Kun je lang of kort over praten..
Dit. Hele markt is een self fullfilling prophecy eigenlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:33 schreef Draconian het volgende:
[..]
Komt door die onzin charts. Angst verspreiden waardoor mensen niet in durven te stappen. Oh, er komt een dip weer aan. Bear market. Zet je stop-loss. Zo komt de BTC nooit door de 9k heen. Schaapjesgedrag van de mensen.
Afgelopen nacht zou het naar de 5k gaan was weer de angst op tradingview van die flikkers die voor het eerst leren tekenen in grafiekjes. Is niet gebeurd maar veel mensen besluiten hierdoor weer te wachten met investeren in de alts. Want de alts zakken dubbel zo hard als BTC zakt.
Nee, dit is niet hoe het werk. Ik laat het aan een ander om het jou nogmaals uit te leggen, ik geef het op.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ga het nog 1 keer uitleggen, op de meest jip en janneke manier die er is.
Coin A heeft 10 coins max... en is 1 euro waard.
Coin B heeft 100 coins max, en is ook 1 euro waard.
Nu weet je zeker dat in zowel coin A, als in coin B, sowieso 10 euro erbij gaat komen over het geheel (dit weet je zeker, even hypothetisch).
Welke coin heb je nu liever, coin A of coin B?
Ik zou voor coin A gaan, omdat ik dan zeker weet dat deze 2 euro waard gaat worden omdat er 10 euro bij komt.
Maar jij zou blijkbaar random gaan, want "het maakt toch niet uit". Het maakt wel uit, want coin B wordt maar 1,10 waard op het moment dat er `10 euro bij komt.
Nu komt het tegenantwoord;
Q"ja maar dan zijn de verhoudingen niet gelijk, want als het markt aandeel gelijk was dan had het niet uitgemaakt".
A Klopt, ik heb het ook over absolute getallen, niet over marktaandeel. Nergens genoemd.
Q"Ja maar dan is het geen vergelijking"
A Nee, ik heb ook nergens gezegd dat het een eerlijke vergelijking is, ik heb alleen gezegd dat dit de reden is waarom ik coin A eerder voor 1 euro zou kopen dan coin B voor diezelfde 1 euro. Dus ja, ik koop bij coin A meer marktaandeel in %.
Dát is het hele punt.
Je hebt wel degelijke meer nodig om coin B te laten stijgen naar 2 euro.. namelijk extra 100 euro ipv 10.
Nu hou ik er mee op om dit uit te leggen, want dit is basisschool.
Dit klopt niet.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:35 schreef EggsTC het volgende:
Je hebt wel degelijke meer nodig om coin B te laten stijgen naar 2 euro.. namelijk extra 100 euro ipv 10.
Dus je kijkt heel simpel gewoon naar de mcap van coins die een gelijke waarde per coin hebben jaquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nu weet je zeker dat in zowel coin A, als in coin B, sowieso 10 euro erbij gaat komen over het geheel (dit weet je zeker, even hypothetisch).
Ik zou voor coin A gaan, omdat ik dan zeker weet dat deze 2 euro waard gaat worden omdat er 10 euro bij komt.
Maar jij zou blijkbaar random gaan, want "het maakt toch niet uit". Het maakt wel uit, want coin B wordt maar 1,10 waard op het moment dat er `10 euro bij komt.
Q"ja maar dan zijn de verhoudingen niet gelijk, want als het markt aandeel gelijk was dan had het niet uitgemaakt".
A Klopt, ik heb het ook over absolute getallen, niet over marktaandeel. Nergens genoemd.
A Nee, ik heb ook nergens gezegd dat het een eerlijke vergelijking is, ik heb alleen gezegd dat dit de reden is waarom ik coin A eerder voor 1 euro zou kopen dan coin B voor diezelfde 1 euro. Dus ja, ik koop bij coin A meer marktaandeel in %.
Dát is het hele punt.
Wat doet mijn carnavalsquote hier?quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:39 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
[..]
Dus je kijkt heel simpel gewoon naar de mcap van coins die een gelijke waarde per coin hebben ja
Dit klopt bijna ja. Alleen niet die 100 euro. Daarom vergelijk ik altijd coins hierzo om te kijken naar de marketcap en supply.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dát is het hele punt.
Ging ff verkeerdquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:39 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Wat doet mijn carnavalsquote hier?
Vraag ik mij ook af, ik ga naar Cobinhoodquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:37 schreef DazlerNL het volgende:
Kan ik straks nog steeds mijn FUN versturen van Bittrex naar Binance na de delisting op Bittrex? Of moet ik nu wat doen, anders ben ik mijn munten kwijt?
Dan mis ik gigantisch iets.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dit is niet hoe het werk. Ik laat het aan een ander om het jou nogmaals uit te leggen, ik geef het op.
Verschil zit er dus in (zoals ik het nu begrijp) dat een stijging van een marketcap met $1000 niet betekent dat er daadwerkelijk $1000 bij is gekomen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan mis ik gigantisch iets.
Dus jij zegt dat coin B even hard zal stijgen als coin A met die 10 extra, begrijp ik dat goed?
Ik vraag me af dan wat de reden is waarom niemand denkt dat ripple naar 100 euro kan... Want in dat perspectief kan elke coin naar 1 miljoen miljard
Als coin A (100 coins) en B (1000 coins) allebei een marketcap van 100 euro hebbenquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat coin B even hard zal stijgen als coin A met die 10 extra, begrijp ik dat goed?
Dat zeg ik ook nergens, ik heb het nergens over marketcap, i kheb het over de daadwerkelijke waarde van coins op dat moment, hoeveel geld erin zit.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Verschil zit er dus in (zoals ik het nu begrijp) dat een stijging van een marketcap met $1000 niet betekent dat er daadwerkelijk $1000 bij is gekomen.
Als jij nu op elke aanwezige markt 1 XRP voor 100 koopt, zal hij heel eventjes naar 100 euro per stuk gaan op coinmarketcap.comquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik vraag me af dan wat de reden is waarom niemand denkt dat ripple naar 100 euro kan... Want in dat perspectief kan elke coin naar 1 miljoen miljard
Nee hoor dit klopt niet.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:39 schreef R4m0n_46 het volgende:
Success met de miljoenen coins die je moet kopen tot je de eerste 100 per coin order aanraakt.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als jij nu op elke aanwezige markt 1 XRP voor 100 koopt, zal hij heel eventjes naar 100 euro per stuk gaan op coinmarketcap.com
Het is in theorie, hé.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:50 schreef ITrade het volgende:
[..]
Success met de miljoenen coins die je moet kopen tot je de eerste 100 per coin order aanraakt.
Ik snap altijd al wat je zegt in dat 2e gedeelte, maar ik redeneer andersom, ik kijk van prijs naar coin ipv van coin naar prijs. Je krijgt niet X aantal coins voor 10 euro... nee ik krijg 10 euro voor x aantal coins...quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als coin A (100 coins) en B (1000 coins) allebei een marketcap van 100 euro hebben
En jij stopt in Coin A én Coin B allebei 10 euro. Dan zal de marketcap daarna precies hetzelfde zijn, ja.
Dus: alles is hetzelfde. Ook het marktaandeel dat je krijgt, dus ook de waarde van je coins, dus ook de marketcap daarna. Dat je minder coins krijgt bij B maakt niet uit voor je waarde.
En nu stop ik er echt mee.
Ja en ik probeer dus te zeggen; als allebei de COINS evenveel waard zijn, welke koop jij dan liever, coin A voor 1 euro, of coin B voor 1 euro? Ik praat over absolute getallen he, niet over marktaandeel hier.quote:Als coin A (100 coins) en B (1000 coins) allebei een marketcap van 100 euro hebben
En jij stopt in Coin A én Coin B allebei 10 euro. Dan zal de marketcap daarna precies hetzelfde zijn, ja.
Precies, en dat is wat ik bedoel... pas zodra de markt vindt dat deze daadwerkelijk 5 euro waard is, is de marketcap ook daadwerkelijk xx miljard... en niet vanwege 1 sell... dat is gewoon geen reeele waardequote:Op donderdag 8 februari 2018 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als jij nu op elke aanwezige markt 1 XRP voor 100 koopt, zal hij heel eventjes naar 100 euro per stuk gaan op coinmarketcap.com
Maar de mcap is eigenlijk wel de basis van je voorbeeld. Je investeert in A omdat die een mcap heeft die 10x lager is dan die van B.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens, ik heb het nergens over marketcap, i kheb het over de daadwerkelijke waarde van coins op dat moment, hoeveel geld erin zit.
Nee, een COINCAP... das wat anders dan marketcap.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:53 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Maar de mcap is eigenlijk wel de basis van je voorbeeld. Je investeert in A omdat die een mcap heeft die 10x lager is dan die van B.
Edit: volgens mij bedoelt iedereen hetzelfde hier, maar wordt het op verschillende manieren uitgelegd.
Hij was toch 1 dolllarcent met de ico?quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:53 schreef Typisch het volgende:
Vigen98 en ik doen een dansje.
UniversaGOD
zoietsquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hij was toch 1 dolllarcent met de ico?
Waar staat dit????quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:51 schreef Typisch het volgende:
In ander nieuws: Universa staat op dit moment op *7.45 in BTC vanaf mijn aankoop in de ICO.
Snel verkopen?quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:53 schreef Typisch het volgende:
Vigen98 en ik doen een dansje.
UniversaGOD
Is de waarde op Cobinhoodquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:55 schreef Draconian het volgende:
[..]
Waar staat dit????
Ik had ook gelijk meegedaan in de ICO.
Je hebt het neem ik aan over deze https://universa.io/
Welnee.quote:
Dit denk ik ook. Maargoed laat het maar, voor mij heeft tot nu toe mn manier van werken vruchten afgeworpen, en dat is wat telt.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:53 schreef R4m0n_46 het volgende:
Edit: volgens mij bedoelt iedereen hetzelfde hier, maar wordt het op verschillende manieren uitgelegd.
Whale.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welnee.
Door tot de 1$ natuurlijk. Dan koop ik een mooi penthouse in Rotterdam en heb ik het leven uitgespeeld.
Dit is wel de ultieme drogreden natuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:59 schreef EggsTC het volgende:
Maargoed laat het maar, voor mij heeft tot nu toe mn manier van werken vruchten afgeworpen, en dat is wat telt.
Van de week was deze gepost, moet je maar eens lezen, vanaf "Original post starts below.":quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Verschil zit er dus in (zoals ik het nu begrijp) dat een stijging van een marketcap met $1000 niet betekent dat er daadwerkelijk $1000 bij is gekomen.
Ja zo'n eindeloze discussie heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 8 februari 2018 16:00 schreef BakkenKappen het volgende:
Dit is wel de ultieme drogreden natuurlijk
Neem dan ook ff de circulating supply mee in je voorbeeld, die is namelijk net zo relevant als de total supply, coincap in jouw bewoording (neem ik aan).quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, een COINCAP... das wat anders dan marketcap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |