die katusha renner was ook niet lekker iddquote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Tsjah, als er voor je iemand half gaar bezig is.
3,5km jongen. Als hij dit weggeeft, kan hij beter onder een andere identiteit postbezorger worden in Ohio.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:37 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ben hypernerveus. Tijd loopt nu wel snel terug.
Die dekselse Dam he, daar kan je flink kapot gaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3,5km jongen. Als hij dit weggeeft, kan hij beter onder een andere identiteit postbezorger worden in Ohio.
hoe ga jij de komende 2 weken doorkomen?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:37 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ben hypernerveus. Tijd loopt nu wel snel terug.
Nee, dit wordt niets meer. Hij kan beter bij de politie gaan in Baltimore.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:44 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ach, hij heeft hier wel z'n visitekaartje afgegeven, dit wordt er eentje.
Ja absoluut. Was ook wel te verwachten dat hij op Hatta Dam compleet stil zou komen te staan.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:44 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ach, hij heeft hier wel z'n visitekaartje afgegeven, dit wordt er eentje.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:45 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Nee, dit wordt niets meer. Hij kan beter bij de politie gaan in Baltimore.
[..]
[..]
twitter:Rally_Cycling twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 11:43:56Mcnuts got caught at the top reageer retweet
twitter:
Ik ben niet de enige die fan is.twitter:MazzoliFranco twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 11:46:25#DubaiTour Che peccato per McNulty. Ma rimane un corridore dal gran futuro. La classe, la posizione in bicicletta ed il colpo di pedale, sono di altissimo livello. reageer retweet
Past wel bij je, want wat een grijze muis is dat zeg.quote:
Ben je ook #teamMcNulty?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Past wel bij je, want wat een grijze muis is dat zeg.
Wordt gewoon 10x geklopt door Danny uiteraardquote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Knap van Viviani. Het sprintersveld in de Giro en Vuelta kennende, kan hij in totaal gewoon een rit of tien gaan winnen daar.
McNulty was bang om naar Europa te komen, derhalve #geenfan. Mentaal labiel.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:00 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ben je ook #teamMcNulty?Ik vind hem in ieder geval veel leuker dan Adrien Costa.
Het talent van McNulty valt niet te ontkennen, en ik vind het bewonderenswaardig dat hij voor een ander traject heeft gekozen. Maar echt een fan zou ik mezelf niet noemen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:00 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ben je ook #teamMcNulty?Ik vind hem in ieder geval veel leuker dan Adrien Costa.
Vanaf nu ben ik geen vrienden meer met je.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Past wel bij je, want wat een grijze muis is dat zeg.
Dat zal R_R pijn doen. Kermend in een hoekje, schreeuwend om naastenliefde die hij alleen kan krijgen van Columbiafan.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vanaf nu ben ik geen vrienden meer met je.
Dit heb ik al eens eerder ontkracht, hij was helemaal niet "bang". Hij kiest gewoon z'n eigen weg en wil rustig opbouwen, zonder z'n bekkenbreuk ging ie vorig jaar al veel meer in Europa gereden hebben. Hij kwam overigens zeer sympathiek en nuchter over in dat podcast interview met Eric Marcotte.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
McNulty was bang om naar Europa te komen, derhalve #geenfan. Mentaal labiel.
Hahaha, neem alles toch niet zo serieus joh.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:05 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dit heb ik al eens eerder ontkracht, hij was helemaal niet "bang". Hij kiest gewoon z'n eigen weg en wil rustig opbouwen, zonder z'n bekkenbreuk ging ie vorig jaar al veel meer in Europa gereden hebben. Hij kwam overigens zeer sympathiek en nuchter over in dat podcast interview met Eric Marcotte.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vanaf nu ben ik geen vrienden meer met je.
Wat zijn je verwachtingen van Oro y Paz vandaag?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hahaha, neem alles toch niet zo serieus joh.
Het dinnetje is ook blij.twitter:summermoak14 twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 12:09:57@BrandonMcNult you are my hero! Proud is an understatement! https://t.co/oGf8vK0CYF reageer retweet
Alaphilippe.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zijn je verwachtingen van Oro y Paz vandaag?
Heb jij een schema met alle wielrenners/schaatsers/skiërs/langlaufers/biatleten/curlers/rodelaars en hun vriendinnen?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:14 schreef Columbiafan het volgende:
Het dinnetje is ook blij.twitter:summermoak14 twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 12:09:57@BrandonMcNult you are my hero! Proud is an understatement! https://t.co/oGf8vK0CYF reageer retweet
twitter:mrconde twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 12:02:13Impressive win by @SonnyColbrelli! But look at @MagnusCort's starting position in the sprint before taking 2nd place. Outstanding finish! In technical terms, I guess this is called doing "a Lobato". #DubaiTour https://t.co/SYNyZ8NKN1 reageer retweet
Neuh, maar de meeste jonge talenten zijn nogal actief op sociale media dan kom je zo'n dingen als snel te weten. Wielerkoppels zijn altijd wel interessant, Moak-McNulty of Bjerg-Norsgaard bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb jij een schema met alle wielrenners/schaatsers/skiërs/langlaufers/biatleten/curlers/rodelaars en hun vriendinnen?
Lobato was wel de koning van de Hatta Dam uiteraardquote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:16 schreef Columbiafan het volgende:
twitter:mrconde twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 12:02:13Impressive win by @SonnyColbrelli! But look at @MagnusCort's starting position in the sprint before taking 2nd place. Outstanding finish! In technical terms, I guess this is called doing "a Lobato". #DubaiTour https://t.co/SYNyZ8NKN1 reageer retweet
Dit is wel heel extreem inderdaadquote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:09 schreef Spies het volgende:
[..]
Lekker gezamenlijk gesprint door BMC.
Met de slechtst geplaatste als eerste over de streep.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit is wel heel extreem inderdaad![]()
Voor iemand die er al af lag nog wel een redelijke finish.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:30 schreef Chiappucci het volgende:
[ afbeelding ]
Kittel ging redelijk dood
In de leer geweest bij Froomequote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:30 schreef Chiappucci het volgende:
[ afbeelding ]
Drie enorme bazen op die foto wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:30 schreef Chiappucci het volgende:
[ afbeelding ]
Brandon is in goed gezelschap. Laat dat een troost zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:31 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Drie enorme bazen op die foto wel.
Wel bijzonder dat Kit op 18 seconden gezet wordt terwijl Cav en Brandon op 11 zijn binnengekomen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Brandon is in goed gezelschap. Laat dat een troost zijn.
twitter:bramtankink twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 15:26:05Vandaag wordt @TimoRoosen even 3e op de Hattadam hier in Dubai tussen andere kanonnen. Timo die drie geleden gecrowdfund (voor 500¤) bij de ploeg kwam, heeft zich inmiddels ontpopt. 💪 reageer retweet
Vergeet Roglic niet in de rondjes van een week met een tijdrit erin dan heb je echt een mooi doel om voor te rijden als ploeg en straks met Bennett/van Poppel/Gesink in Giro dat is ook een leuke ploeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:48 schreef wimderon het volgende:
Lotto gaat dit jaar Sunweb in de schaduw zetten. Iedereen gaat schroeien en Gesink wint de Tour met 5 minuten voorsprong op Kruijswijk en 10 minuten op Nibali.
Deze langspeelplaat ging vorige week ook al af, lekker nummertje.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:34 schreef forzaudinese het volgende:
Timo Roosen elke jaar een stukje beterr geworden ! Geef die jongen maar een vrije rol in de Belgische klassiekers naast Lars Boom, net voordat de echte finale begint meesturen in een groepje. Groenewegen gaat ook veel plezier hebben van hem maar dat zagen we tuurlijk al in de 1e etappe afgelopen week.
Ik hoop dat de ploegleiding mee leest !:P Vandaag hebben ze hem ook voor zijn eigen kans laten rijden dus hopelijk straks ook in de klassiekers.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Deze langspeelplaat ging vorige week ook al af, lekker nummertje.
Anders stuur je even een tweetje naar Jan Boven, dan komt het vast goed.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:26 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Ik hoop dat de ploegleiding mee leest !:P Vandaag hebben ze hem ook voor zijn eigen kans laten rijden dus hopelijk straks ook in de klassiekers.
Ik heb het telefoonnummer van Jan Boven zelfs, als Rahim hem wil moet hij het maar zeggen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Anders stuur je even een tweetje naar Jan Boven, dan komt het vast goed.
Deze mogelijkheid mag Rahim niet laten lopen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb het telefoonnummer van Jan Boven zelfs, als Rahim hem wil moet hij het maar zeggen.
Linkje en hoever nog?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Over een minuut of tien zijn we al in Cartago en beginnen we er aan. Zowel Cerrito als Tambo zijn niet heel zwaar, dus grote kans op een semi peloton sprint.
Mooie beelden. Weer wat anders dan die treurnis in de woestijnkoersen of het uitgestorven zuiden van Spanje.quote:
Kennerspubliek zou Herbert zeggen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mooie beelden. Weer wat anders dan die treurnis in de woestijnkoersen of het uitgestorven zuiden van Spanje.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kennerspubliek zou Herbert zeggen.
Senalcolombia.tv, ouwe reus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |