Je hebt toch altijd dat niet iedereen kan luisteren, ik kan beide avonden luisterenquote:
Ja, dat is ook zo, dus zoek de optie waar de meeste mensen zich in kunnen vindenquote:Op maandag 5 maart 2018 10:59 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt toch altijd dat niet iedereen kan luisteren, ik kan beide avonden luisteren
Dat sowieso, ik weet ook niet hoeveel mensen de widm ontknoping werkelijk live gaan kijken verderquote:Op maandag 5 maart 2018 10:59 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt toch altijd dat niet iedereen kan luisteren, ik kan beide avonden luisteren
Het maakt mij niet uit of ik het zaterdagavond zie of zondagochtend maar ook dat zal voor iedereen verschillend zijnquote:Op maandag 5 maart 2018 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik weet ook niet hoeveel mensen de widm ontknoping werkelijk live gaan kijken verder
gewoon doen!quote:Op maandag 5 maart 2018 10:55 schreef D. het volgende:
Of, spijtig voor die 3 mensen die liever tv kijken, gewoon van 20:00u tot 22:45u draaien
Wij wel. Normaal gesproken zouden we best de volgende dag kunnen kijken, maar het is het enige programma dat wij altijd samen met Lennon kijken. En we willen nu ook samen de ontknoping kijken.quote:Op maandag 5 maart 2018 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik weet ook niet hoeveel mensen de widm ontknoping werkelijk live gaan kijken verder
De volgende dag terugkijken is vast minder leuk aangezien er vast de nodige spoilers zullen zijnquote:Op maandag 5 maart 2018 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij wel. Normaal gesproken zouden we best de volgende dag kunnen kijken, maar het is het enige programma dat wij altijd samen met Lennon kijken. En we willen nu ook samen de ontknoping kijken.
Wat mij betreft gewoon op zaterdagavond van 20:00 uur tot 22:45 uur. Wij houden de radio dan wel zachtjes aan op de achtergrond. Vrijdagavond zijn wij grotendeels niet thuis.
Precies. Maar als het alleen om ons zelf zou gaan, zou ik er geen problemen mee hebben. Het is wel lastiger om een kind van 9 jaar hierop te laten wachten. Hij moet op zondagochtend ook nog eerst naar de voetbalschool.quote:Op maandag 5 maart 2018 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
De volgende dag terugkijken is vast minder leuk aangezien er vast de nodige spoilers zullen zijn
En 23:30u is voor jullie ook te laat?quote:Op maandag 5 maart 2018 13:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies. Maar als het alleen om ons zelf zou gaan, zou ik er geen problemen mee hebben. Het is wel lastiger om een kind van 9 jaar hierop te laten wachten. Hij moet op zondagochtend ook nog eerst naar de voetbalschool.
Dan kan ik zelfs nog luisteren.quote:
Als eindtijd hequote:Op maandag 5 maart 2018 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan kan ik zelfs nog luisteren.
Maar de meesten haken wel af dan denk ik..
Ik vond het al wat gewaagdquote:
hij weet gewoon de lijst van dit jaar alquote:Op maandag 5 maart 2018 15:51 schreef MTheBassman het volgende:
Dag allemaal, ik heb een afspeellijst op youtube gemaakt van de gehele top 2000 van dit jaar, van 2000 naar 1. Ik heb het andersom gedaan zodat je (als je wilt) als het ware de top 2000 kunt herbeluisteren, dus als je een keertje niks te doen hebt en de top 100 wil beluisteren klik je op de nr 100 (Wonderwall dacht ik) en kan je het automatisch tot en met BoRap afluisteren![]()
Van sommige nummers heb ik niet altijd de studio versie gedaan omdat ik sommige live versies echt veel beter vond, bijvoorbeeld bij Sultans of Swing.
Linkje is hier te vinden: https://www.youtube.com/user/tyranitar007/playlists
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |