Leuk!quote:Op zondag 24 april 2005 12:21 schreef E.T. het volgende:
gewoon 2 bossen Yokohama en een bos Irene in 1 vaas. Dat geel en oranje kleurt zo mooi bij elkaar![]()
Zo ongeveer bij het Aquaduct en waar altijd file staatquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:41 schreef dwerg het volgende:
Ergens tussen Den Haag en Amsterdam, langs de A4.
Ik heb werkelijk geen idee. Sorry.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:52 schreef grijke het volgende:
Ik ben voor school bezig met een project en nu zit ik met de vraag hoe ik de bodem moet verbeteren om er tulpen op te laten groeien. De grondsoorten waar het om gaat zijn Zand en Veen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen??!!
Wilde tulpen komen voor van China tot Zuid-Europa. De meeste soorten leven in het gebied Kazachstan, Turkmenistan en de Hindu Kush bergen.quote:Op zondag 22 december 2002 15:44 schreef yvonne het volgende:
ja een TS die zelf n's wat uitvoert voor z'n topicquote:Op dinsdag 24 december 2002 02:15 schreef SCH het volgende:
Dat is vaker dan ik.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik wou nog even zeggen dat ik dit topic elk half jaar wel een keer even doorlees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |