Zowaar niet recht op de keeper deze xquote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:25 schreef RipCity het volgende:
Hahaha Bergwijn ownt ons allemaal
Was verder niks aan t handje. Goed dat een scheids eindelijk eens door laat spelen.
Laat 'm nou de winnende ook maar maken dan.quote:
Klopt, opbouwend is hij echt bizar slecht. Ik vraag me af of een Obispo nou zoveel slechter is.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:30 schreef TehRocks het volgende:
Schwaab speelt echt een absurd slechte pot, jezus christus.
Tuurlijk niet man, die heeft 'n beste trapquote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:31 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Klopt, opbouwend is hij echt bizar slecht. Ik vraag me af of een Obispo nou zoveel slechter is.
En hieruit kon jij concluderen dat PSV halverwege het seizoen ver boven die 3e plek zou staan? Een oost-Europese tegenstander, Ajax met een "noob" als trainer, Feyenoord en een kutcompetitie. Dat is erg knap!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Of jij mij serieus neemt boeit me niet zo. Zeker niet als blijkt dat je ongelijk hebt.
Maar los daarvan, je weet dat dat soort wedstrijden tegen Oost-Europese clubs al jaren lastig zijn en niets meer zeggen over de kracht van een selectie van een Nederlandse club. Ten eerste omdat onze competitie gewoon kut is geworden, maar ook omdat dit soort Oost-Europese clubs veel minder last hebben van schommelingen in de selecties (selecties zijn gemiddeld ouder en stabieler) en doorgaans zijn ze al veel langer in training en soms zitten ze zelfs al in het seizoen als die Europese voorronde wedstrijden worden gespeeld. Die zijn dus veel meer op elkaar ingespeeld, waar (zeker PSV) het veelal toch van individuele kwaliteiten moet hebben.
Daarbij wist je aan het begin van het seizoen wie er bij PSV vertrokken waren, maar dat wist je ook van Feyenoord, waardoor direct duidelijk was dat de verzwakking daar minimaal zo erg was. De enige overgebleven concurrent was verder Ajax, waar een totale noob als trainer werd aangesteld en waar de selectie echt niet sterker was aan het begin van het seizoen. Ook daar vertrokken een paar bepalende spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |