Hendrix mag wat mij betreft lekker banken. Ritzmaier er in.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:01 schreef TehRocks het volgende:
Lekker genieten van postbode Ramselaar en de balletjes breed van Hendrix
Of jij mij serieus neemt boeit me niet zo. Zeker niet als blijkt dat je ongelijk hebt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vraag ik me af waarop je dat zou baseren. Als je ziet welke spelers er vertrokken zijn, welke selectie er over bleef en hoe de voorbereiding + de Europese wedstrijden werden gespeeld is het een kwestie van supportersbrilletje afzetten als je op dat moment nog een mooi seizoen verwacht. Ik neem zulke supporters juist helemaal niet serieus.
Jij bent weer zo'n iemand die de media napraat, gok ik zo. Mooi om te zienquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vraag ik me af waarop je dat zou baseren. Als je ziet welke spelers er vertrokken zijn, welke selectie er over bleef en hoe de voorbereiding + de Europese wedstrijden werden gespeeld is het een kwestie van supportersbrilletje afzetten als je op dat moment nog een mooi seizoen verwacht. Ik neem zulke supporters juist helemaal niet serieus.
Thanks! Ik wilde nog meer typen, maar kon plots de ijsbaan op.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
goede reactie
Daarom is het des te knapper wat we nu doen. Dat iedereen haat op ons is gewoon een teken dat we op de goed weg zijn, niet meer niet minder. Qua selectie horen wij (en dat is mijn mening) gewoon tussen Ajax en Feyenoord in te staan. Het is slechts te wijten aan het wanbeleid van Ajax in de afgelopen jaren dat ze daar niet al veel vaker kampioen zijn geworden.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:45 schreef Ciscus het volgende:
Vanavond maken we Sparta kapot, ik denk 0-3 (Lozano 5x, maar er worden er twee onterecht afgekeurd)
Toch wel mooi dat 7 van de 10 bankzitters uit de eigen jeugd komen. Dat willen we in de basis, maar toch.
Bergwijn mag het nog een keer proberen, ben niet eens benieuwd meer.
Bergwijn is een supertalent en je mag hem niet afschrijven heb ik hier keer op keer gelezen dus niet klagen!quote:
Net als Narsingh doet die blijkbaar goede dingen....quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bergwijn is een supertalent en je mag hem niet afschrijven heb ik hier keer op keer gelezen dus niet klagen!
Hoe dan ook, hij bakt er vrij weinig van de laatste weken. Ik zie het ook even niet, maar wellicht komt het nog...cocu denkt van wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bergwijn is een supertalent en je mag hem niet afschrijven heb ik hier keer op keer gelezen dus niet klagen!
Ik zei het vorig seizoen al, hij moet gewoon eens gróte stappen gaan maken. Anders wordt het 'm niet. Heeft aan mij iig nog niet laten zien waarom het zo'n groot talent zou moeten zijn. Leuke speler voor een middenmotor.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:10 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hoe dan ook, hij bakt er vrij weinig van de laatste weken. Ik zie het ook even niet, maar wellicht komt het nog...cocu denkt van wel.
Water is nat...quote:
En Gudmundsson zit zich te verbijten...maar goed, zul je zien dat hij vandaag de winnende maaktquote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zei het vorig seizoen al, hij moet gewoon eens gróte stappen gaan maken. Anders wordt het 'm niet. Heeft aan mij iig nog niet laten zien waarom het zo'n groot talent zou moeten zijn. Leuke speler voor een middenmotor.
[..]
Water is nat...
Eerst maar eens gelijk makenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:14 schreef Ciscus het volgende:
[..]
En Gudmundsson zit zich te verbijten...maar goed, zul je zien dat hij vandaag de winnende maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |