abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 februari 2018 @ 18:56:05 #1
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177018227
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2017/2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nouri
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Onanagod
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_177018236
quote:
9s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:55 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Waarom zou de poeperd zijn lot verbinden aan iets waar die geen invloed op heeft ? (afhankelijk zijn van PSV voor de titel)
Nja meer dat Ajax dan weer niet weet te winnen en de achterstand alleen verder is opgelopen, en hij gaat dan weg als er weinig progressie is
Oh.
pi_177018302
Van der Sar gaat niet weg als Ajax geen kampioen wordt. Hij gaat weg als Ten Hag 'faalt'. Neem aan dat ze dit seizoen al als verloren beschouwd hebben, dus we zitten nog anderhalf jaar vast aan Beetje Kanker.
  woensdag 7 februari 2018 @ 19:00:10 #4
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_177018313
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja meer dat Ajax dan weer niet weet te winnen en de achterstand alleen verder is opgelopen, en hij gaat dan weg als er weinig progressie is
Waarom blijven mensen denken dat Ten Hag een wondercoach is die alles kan omdraaien in een maand ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_177018359
quote:
9s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:00 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Waarom blijven mensen denken dat Ten Hag een wondercoach is die alles kan omdraaien in een maand ?
Wie denkt dat dan? Maar ik heb het over de uitspraken van Sar zelf dat als er weinig progressie zal zijn hij eruit stapt. En hij heeft er al niet eens heel veel zin meer in volgens ons aller Valentijn.
Oh.
  woensdag 7 februari 2018 @ 19:03:54 #6
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_177018388
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wie denkt dat dan? Maar ik heb het over de uitspraken van Sar zelf dat als er weinig progressie zal zijn hij eruit stapt. En hij heeft er al niet eens heel veel zin meer in volgens ons aller Valentijn.
Zoveel mensen hier . Maar als die er geen zin meer in heeft , waarom gaat die dan niet nu ? Wil die nog even wat bonussen meepakken ? :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_177018413
quote:
9s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:03 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Zoveel mensen hier . Maar als die er geen zin meer in heeft , waarom gaat die dan niet nu ? Wil die nog even wat bonussen meepakken ? :')
De Kampioensbonus kan hij naar fluiten _O-
pi_177018437
quote:
9s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:03 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Zoveel mensen hier . Maar als die er geen zin meer in heeft , waarom gaat die dan niet nu ? Wil die nog even wat bonussen meepakken ? :')
Wie weet, of hij wacht tot de roep daartoe wel erg hevig wordt en het echt niet meer kan om te blijven.
Oh.
  woensdag 7 februari 2018 @ 19:06:36 #9
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_177018455
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:05 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

De Kampioensbonus kan hij naar fluiten _O-
Maar niet naar de bonus voor het weer schrijven van alweer zwarte cijfers _O_ _O_
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 7 februari 2018 @ 19:07:55 #10
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177018480
Volgens mij is als er een probleem is niet vandesar maar overmars. Vandesar heeft een beslissing genomen en 1 van de 2 kemphanen eruitgezet. Opzich kan me ik me nog wel in vinden, maar overmars heeft een hele dikke hand in alles qua eerste team. Als je iemand wilt ontslaan, dan moet het haast wel overmars zijn die eruit gaat en niet vandesar of de coach ofzo.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177018506
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja meer dat Ajax dan weer niet weet te winnen en de achterstand alleen verder is opgelopen, en hij gaat dan weg als er weinig progressie is
Voor Ten Hag is er dit seizoen weinig eer te behalen. Overal al voor uitgeschakeld voordat hij het over heeft genomen.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:07 schreef govie het volgende:
Volgens mij is als er een probleem is niet vandesar maar overmars. Vandesar heeft een beslissing genomen en 1 van de 2 kemphanen eruitgezet. Opzich kan me ik me nog wel in vinden, maar overmars heeft een hele dikke hand in alles qua eerste team. Als je iemand wilt ontslaan, dan moet het haast wel overmars zijn die eruit gaat en niet vandesar of de coach ofzo.
Overmars doet het prima.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_177018509
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:07 schreef govie het volgende:
Volgens mij is als er een probleem is niet vandesar maar overmars. Vandesar heeft een beslissing genomen en 1 van de 2 kemphanen eruitgezet. Opzich kan me ik me nog wel in vinden, maar overmars heeft een hele dikke hand in alles qua eerste team. Als je iemand wilt ontslaan, dan moet het haast wel overmars zijn die eruit gaat en niet vandesar of de coach ofzo.
Maar van der Sar heeft zijn lot eraan verbonden, Overmars nu niet.

Al ligt het probleem toch veel dieper dus Ajax blijft kwakkelen. Het is wachten tot Heitinga hoofdtrainer is.
Oh.
pi_177018523
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:08 schreef franske19 het volgende:

[..]

Voor Ten Hag is er dit seizoen weinig eer te behalen. Overal al voor uitgeschakeld voordat hij het over heeft genomen.

Het was ook gezegd in de context van als Ajax vanavond punten verliest, dan zal er ook wel hevige kritiek komen. Zeker vanuit de Telegraaf-hoek
Oh.
  woensdag 7 februari 2018 @ 19:15:09 #14
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177018721
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar van der Sar heeft zijn lot eraan verbonden, Overmars nu niet.

Al ligt het probleem toch veel dieper dus Ajax blijft kwakkelen. Het is wachten tot Heitinga hoofdtrainer is.
M.i. is die naam niet impactfull genoeg. Ajax verdient net als feyenoord en psv een oud topspeler als trainer en niet nog een boerenklompen voetballer. Misschien dat wim jonk nu wel kan aangezien bergkamp weg is en anders gewoon hiddink of laudrup ofzo.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177018774
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:15 schreef govie het volgende:

[..]

M.i. is die naam niet impactfull genoeg. Ajax verdient net als feyenoord en psv een oud topspeler als trainer en niet nog een boerenklompen voetballer. Misschien dat wim jonk nu wel kan aangezien bergkamp weg is en anders gewoon hiddink of laudrup ofzo.
Hiddink was echt een topspeler ja.
Oh.
pi_177018789
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:15 schreef govie het volgende:

[..]

M.i. is die naam niet impactfull genoeg. Ajax verdient net als feyenoord en psv een oud topspeler als trainer en niet nog een boerenklompen voetballer. Misschien dat wim jonk nu wel kan aangezien bergkamp weg is en anders gewoon hiddink of laudrup ofzo.
Ja want die oud voetballers zorgen voor geweldig voetbal. Bosz liet Ajax voor het eerst sinds jaren prima spelen en ook Europees weer eens wat afdwingen. Al die oud voetballers of ze nu Ajax, PSV of Feyenoord trainen gaan genadeloos af bij een beetje tegenstand.

btw. ik weet dat Bosz ook een oud prof is maar die heeft een degelijke trainers carrière gehad voordat hij een topclub ging trainen.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  woensdag 7 februari 2018 @ 19:17:11 #17
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177018793
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hiddink was echt een topspeler ja.
Dat is een bewezen topcoach niet?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177018810
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:17 schreef govie het volgende:

[..]

Dat is een bewezen topcoach niet?
Muah hij is wel wat overschat naar mijn mening.
Oh.
  woensdag 7 februari 2018 @ 19:19:12 #19
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177018868
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah hij is wel wat overschat naar mijn mening.
Wat je wilt. Punt blijft dat ik denk dat iedere nederlandse topclub baat heeft bij een coach met aanzien vanuit profspelersperspectief naast het feit dat hun spelerservaring echt wel zal bijdragen aan het spel of een individu. Wim jonk is denk ik onaangetast potentieel voor ajax. Als ik vandesar was, hield ik hem achter de hand voor als er moet worden ingegrepen op bepaalde technische posities binnen ajax.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177018928
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:19 schreef govie het volgende:

[..]

Wat je wilt. Punt blijft dat ik denk dat iedere nederlandse topclub baat heeft bij een coach met aanzien vanuit profspelersperspectief naast het feit dat hun spelerservaring echt wel zal bijdragen aan het spel of een individu.
Ja dat vind ik dus in veel gevallen onzin, je hoeft alleen maar te kijken naar de teams van De Boer/Cocu/Gio om te kijken wat voor vreselijk voetbal ze spelen.

Om het nog maar niet te hebben over Gullit en van Basten als coach, die al snel het respect van de spelersgroep verloren omdat ze er geen reet van begrepen.
Oh.
pi_177018973
Govie is de nieuwe Klaas? :?
pi_177019284
Oh.
pi_177019601
Dolberg niet eens op de bank?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_177019677
quote:
15s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:38 schreef Amoeba het volgende:
Dolberg niet eens op de bank?
Amoebe
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator woensdag 7 februari 2018 @ 19:41:31 #25
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177019701
quote:
15s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:38 schreef Amoeba het volgende:
Dolberg niet eens op de bank?
Is al even geblesseerd en blijft dat ook nog wel even
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')