Ik heb ooit 9 maanden vast gezeten... nou dat was geen pretje hoor. Prenataal. Iedere dag vruchtwater met droge moederkoekquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb ooit 9 maanden vast gezeten... nou dat was geen pretje hoor. Prenataal. Iedere dag vruchtwater met droge moederkoek
Sowieso Facebookquote:Op dinsdag 17 april 2018 21:58 schreef monkyyy het volgende:
Vrienden worden met onbekenden op faceboek, getsie
Pontje pakkenquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:12 schreef Karina het volgende:
Ladalieda beetje wandelen in Amsterdam Noord
Ook als je wel de normale hoeveelheid krijgt ben je opgelicht bij die prijs iddquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:16 schreef Karina het volgende:
25 euro voor een gin & tonic is sowieso achterlijk veel
die mag elke keer opdravenquote:Op dinsdag 24 april 2018 21:42 schreef ddx het volgende:
Man van SGR mocht ook even reclamepraatje mogen maken.
ik F5de ook de site van duo toenquote:Op dinsdag 24 april 2018 21:51 schreef butz0rs het volgende:
Oja dit. Dan kun je studeren maar ben je zo dom dat je nooit een keer op duo.nl kijkt.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 22:13 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Is deze hele aflevering herhaling of gewoon een item?
dan vraag je eromquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Opgelicht terwijl je neppe merkkleding wil kopen
ze hebben niet eens een fatsoenlijk voetbalteamquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Oude meesters heb je ook niet in fokking Twente
Helemaal niks in Twentyquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:13 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ze hebben niet eens een fatsoenlijk voetbalteam
niet elke maand je Jacque Louis David van de grond afrapen omdat ie weer door een aardbeving van de grond is geflikkertquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:16 schreef monkyyy het volgende:
Niet een Jacque Louis David aan de muur hebben hangen
Dat is een beetje extreem.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:18 schreef Oscar. het volgende:
[..]
niet elke maand je Jacque Louis David van de grond afrapen omdat ie weer door een aardbeving van de grond is geflikkert
jaquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heey Etto, ga je gezellig hier mee praten?
boh, dat heeft mij nog eens een ban opgeleverdquote:
Zeker in F&Fquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:05 schreef Oscar. het volgende:
[..]
boh, dat heeft mij nog eens een ban opgeleverd
zeker niet, he Popeltje! goeie ouwe zondagavondhumorquote:
die honten ookquote:
tv dierenartsquote:
gastenboeken volspammen met peerdenfoto's...die goede ouwe tijdquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:07 schreef Oscar. het volgende:
[..]
zeker niet, he Popeltje! goeie ouwe zondagavondhumor
Het is dan ook geen vissekomquote:
Van mijn land af.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:20 schreef Oscar. het volgende:
Monkey doet ook haar luiken dicht als er mensen lansgkomen
Dit is wel het aardbevingsgebiedquote:
nee, u bent opgelicht!quote:Op dinsdag 22 mei 2018 21:42 schreef matthijst het volgende:
U spreekt met de fraudeafdeling.
Ok, fraudeafdeling, blokkeer die rekening dan.
Ben nu ook wel benieuwd.quote:
miauwquote:
doe ik zo vaak op vakantiequote:Op dinsdag 22 mei 2018 21:51 schreef zoem het volgende:
Hoe dom ben je dan als je zo je cc gegevens afgeeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |