Als de raket nog in de atmosfeer zit wordt de lading (de Tesla in dit geval) beschermd door een beschermkap (een fairing). Eenmaal buiten de atmosfeer is er geen luchtweerstand meer dus is die bescherming niet meer nodig omdat de lading zich dan in een (bijna) vacuum bevindt.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 23:29 schreef Onnoman het volgende:
maar als het dak weggaat is de auto toch in een keer kapot?
die snelheid maakt alles kapot
ik praat als een noob, ik weet het
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 23:34 schreef Onnoman het volgende:
[..]
leg eens uit aan een mongooltje, dan begrijp ik het misschien ook
ik ga slapen.. ik kijk het morgen wel evenquote:
Prima, ik had gehoopt dat dit algemene kennis was.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 23:36 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik ga slapen.. ik kijk het morgen wel even
bedankt iig voor de moeite
Ze hebben op het laatste moment de tweede een andere snelheid gegeven om de landing te synchroniseren. Zo lijkt het.quote:
Check de t-shirts op 2:22quote:
twitter:NASASpaceflight twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 23:29:28SpaceX press conference coming up. We have Chris Gebhardt (@ChrisG_NSF) at it. It won't be streamed, but I tweet key items via Chris' posts on our forum. reageer retweet
haha nice find.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 23:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Check de t-shirts op 2:22Sluikreclame van Musk?
Tja, was Musk zelf die tweettequote:Op dinsdag 6 februari 2018 23:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Mars heeft hier helemaal niets mee te maken. Hij draait 10 miljard jaar om de zon in een eliptische baan die de baan van Mars kruist. Als de zon opgebrandt is zwelt deze op en verzwelgt de Tesla.
En de aarde
Hopelijk mist ie mars inderdaad, want ik betwijfel of die auto steriel is...twitter:elonmusk twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 22:28:13Upper stage restart nominal, apogee raised to 7000 km. Will spend 5 hours getting zapped in Van Allen belts & then attempt final burn for Mars. reageer retweet
Het is een burn voor Mars niet een burn naar Mars.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 23:51 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Tja, was Musk zelf die tweetteHopelijk mist ie mars inderdaad, want ik betwijfel of die auto steriel is...twitter:elonmusk twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 22:28:13Upper stage restart nominal, apogee raised to 7000 km. Will spend 5 hours getting zapped in Van Allen belts & then attempt final burn for Mars. reageer retweet
Hij gaat niet naar Mars zelf, maar naar de omloopbaan van Mars.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 23:51 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Tja, was Musk zelf die tweetteHopelijk mist ie mars inderdaad, want ik betwijfel of die auto steriel is...twitter:elonmusk twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 22:28:13Upper stage restart nominal, apogee raised to 7000 km. Will spend 5 hours getting zapped in Van Allen belts & then attempt final burn for Mars. reageer retweet
Ja, ik zeg dat ik hoop dat hun baan klopt.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 23:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij gaat niet naar Mars zelf, maar naar de omloopbaan van Mars.
[ afbeelding ]
Nee, zit nog op zijn stage. Krijgt over een paar uur nog een laatste burn om hem bij de aarde weg te krijgen. Hij is nu aan het "coasten" naar een hogere orbit, terwijl dat ding rondjes draait om gelijkmatig te barbecuen in de zon. (zodat de brandstof geen ijsje wordt)quote:
Zit ie aan de voorzijde vast dus?quote:Op woensdag 7 februari 2018 00:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nee, zit nog op zijn stage. Krijgt over een paar uur nog een laatste burn om hem bij de aarde weg te krijgen.
voorzijde?quote:Op woensdag 7 februari 2018 00:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zit ie aan de voorzijde vast dus?
quote:Op woensdag 7 februari 2018 00:03 schreef Scrummie het volgende:
Oh wacht. Onderkant natuurlijk, voor en achterzijde vrij zicht.
quote:Op woensdag 7 februari 2018 00:03 schreef Scrummie het volgende:
Oh wacht. Onderkant natuurlijk, voor en achterzijde vrij zicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |