maar ik bedoel dus zonder bescherming?quote:
Dat is de reflectie van onze planeet slimpiequote:Op dinsdag 6 februari 2018 23:11 schreef beantherio het volgende:
[ afbeelding ]twitter:elonmusk twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 23:09:26Currently over Australia 🇦🇺 https://t.co/HAya3E6OEJ reageer retweet
De lak begint al wel aangetast te raken.
Kwaliteitsauto's hoor, die Tesla's.
Zit nu nog gemonteerd op de voorkant van de tweede trap van de Falcon Heavy:quote:Op dinsdag 6 februari 2018 23:14 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maar ik bedoel dus zonder bescherming?
of zit het in de rakket?
Zonder bescherming.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 23:14 schreef Onnoman het volgende:
[..]
of zit het in de rakket?
De Tesla zit nog op de neus van de raket, na 6 uur wordt de raket voor de laatste keer ontstoken en als ie op snelheid is wordt de tesla helemaal losgelatenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 23:14 schreef Onnoman het volgende:
[..]
of zit het in de rakket?
stort de tesla dan neer op mars?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 23:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De Tesla zit nog op de neus van de raket, na 6 uur wordt de raket voor de laatste keer ontstoken en als ie op snelheid is wordt de tesla helemaal losgelaten
Nee niks officieel.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 23:18 schreef k3vil het volgende:
Iemand nu eindelijk wat over de core te vertellen?
Ik denk dat SpaceX daar voorlopig bewust zijn mond over houdt om #CenterCore trending te houden op social media. Betere reclame kun je niet krijgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 23:18 schreef k3vil het volgende:
Iemand nu eindelijk wat over de core te vertellen?
waar gaat die auto naar toe dan?quote:
Hij is niet geland maar ze zujn bezig met de recovery en dat kan even duren.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 23:19 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik denk dat SpaceX daar voorlopig bewust zijn mond over houdt om #CenterCore trending te houden op social media. Betere reclame kun je niet krijgen.
Mars heeft hier helemaal niets mee te maken. Hij draait 10 miljard jaar om de zon in een eliptische baan die de baan van Mars kruist. Als de zon opgebrandt is zwelt deze op en verzwelgt de Tesla.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 23:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hij is niet geland maar ze zujn bezig met de recovery en dat kan even duren.
Praat het maar weer goed.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 23:16 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat is de reflectie van onze planeet slimpie
Nee. alleen als je hem uit de halve al trekt.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 23:22 schreef Onnoman het volgende:
hypothetisch
als ik de auto uit het heel al trek.. ben ik dan de nieuwe eigenaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |