Ja he? En nu?quote:
Leuk bedacht, maar dat is niet zo. Want ik heb de laatste tijd ook serieuze topics gemaakt waar totaal niet in gereageerd werd. Dat willen mensen ook niet. Mensen willen lol. Daarom komen ze hier. Klagen werkt niet, want dat werkt averechts met dit publiek. Dus posten mensen ongein. Dat werkt wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Misschien blijven mensen ook wel weg door juist die infantiele topics. Zou ook zomaar kunnen natuurlijk.
Even je pohi bekeken:quote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar dat is niet zo. Want ik heb de laatste tijd ook serieuze topics gemaakt waar totaal niet in gereageerd werd. Dat willen mensen ook niet. Mensen willen lol. Daarom komen ze hier. Klagen werkt niet, want dat werkt averechts met dit publiek. Dus posten mensen ongein. Dat werkt wel.
Een klacht is geen reactie waard als het geen gevoel oproept bij het reageren. Lol en leedvermaak is wel een gevoel. Serieus zijn niet.
Begrijp je niet ouwequote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb van mijn . een : gemaakt. Dat is veel belangrijker.
Goede klacht inderdaad.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kijk maar eens naar mijn nieuwe topic. Als dat niet leuk en spannend is.
die reactie is precies waarom mensen hier niet graag meer komen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Goede klacht inderdaad.![]()
Je realiseert je dat je hier in KLB zit? Voor je al dan niet infantiele lolletjes hebben we ONZ. Voor je semi spannende informatie topics NWS of GC ofzo.
Ja. Dat zal het zijn inderdaad!quote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
die reactie is precies waarom mensen hier niet graag meer komen.
Veeg je linker mondhoek even af. Er hangt wat kwijl aan.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:40 schreef Goudenvis het volgende:
Klopt wel. Als deze topics in onz terechtkomen krijg je alleen maar van die kutusers. In klb zitten de eckte bazen
Er wordt ook echt nog zoveel gtwv gepostquote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:43 schreef hugecooll het volgende:
Lekker met je groepje al tijden topics verbaggeren met GTWV-ongein en meer van zulks en daarna klagen dat er zo weinig topics worden geopend
pff
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |