wat een pedostemquote:Op dinsdag 6 februari 2018 23:59 schreef FlippingCoin het volgende:
https://vocaroo.com/i/s0k2PqPEvaQ8
quote:
ah, dacht het al eerder ergens gehoord te hebbenquote:
jaaaa kloptquote:Op woensdag 7 februari 2018 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ah, dacht het al eerder ergens gehoord te hebben
gelukkig, kan ik weer rustig slapen. kon mij bijna niet voorstellen dat jij zo'n vieze stem hadquote:
nee mijn stem is zoet als honing met een vleug saffraanquote:Op woensdag 7 februari 2018 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig, kan ik weer rustig slapen. kon mij bijna niet voorstellen dat jij zo'n vieze stem had
vraag me toch af van wie die stem isquote:Op woensdag 7 februari 2018 00:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee mijn stem is zoet als honing met een vleug saffraan
ken hem niet was uit een topic waarin jij ook had gereageerd een tijd terugquote:Op woensdag 7 februari 2018 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vraag me toch af van wie die stem is
wtfquote:Op woensdag 7 februari 2018 00:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ken hem niet was uit een topic waarin jij ook had gereageerd een tijd terug
ja een random maghrebijnse topic met hoe klink jij of zo waarin ze zelf niet kon inspreken en iemand ineens random dit droptequote:
oh herinner ik me vaags iets vanquote:Op woensdag 7 februari 2018 00:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja een random maghrebijnse topic met hoe klink jij of zo waarin ze zelf niet kon inspreken en iemand ineens random dit dropte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |