Het mooie van dit weer is dat ik bier heel eventjes buiten kan zetten en dan zijn ze al goed op temperatuur
Yep top ideequote:Op woensdag 7 februari 2018 03:03 schreef hemarookworst het volgende:
Het mooie van dit weer is dat ik bier heel eventjes buiten kan zetten en dan zijn ze al goed op temperatuur
Mikey zit buiten te wachten en pakt ze snel van je balkonnetje hoorquote:Op woensdag 7 februari 2018 03:03 schreef hemarookworst het volgende:
Pleun ofzo is nog ook Nederlands schijnbaar.quote:
Ze komt uit Brabant, dus ze moet haar mond wel houdenquote:Op woensdag 7 februari 2018 03:06 schreef hemarookworst het volgende:
Vind haar wel op een lekkere manier vlezig
dan blijft er weinig van haar carriere over als zangeresquote:Op woensdag 7 februari 2018 03:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze komt uit Brabant, dus ze moet haar mond wel houden
In Brabant neukt iedereen elkaar vrouw met carnaval maar hoe zie dat met dochters ?quote:Op woensdag 7 februari 2018 03:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze komt uit Brabant, dus ze moet haar mond wel houden
Die kop van die linkerquote:Op woensdag 7 februari 2018 03:09 schreef Zolderkamer het volgende:
Oh een aandachtshoer.. maar ze is niet eens lekker..
Doe mij deze maar hoor...
[ afbeelding ]
Dertien jarige tietjes zijn niet lekker als de rest van het lijf 23 is.quote:Op woensdag 7 februari 2018 03:09 schreef Zolderkamer het volgende:
Oh een aandachtshoer.. maar ze is niet eens lekker..
Doe mij deze maar hoor...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |