Wat een onzin jaquote:
slopestyle zoquote:Op zondag 11 februari 2018 05:13 schreef PippenScottie het volgende:
Is er tot de skiathlon geen fuk te zien?
Dan ga ik maar weer even slapen.
Kááánada strepen we in dezelfde zin ook gelijk weg. Dat is een militair iets denk ik, m'n vader zegt het exact hetzelfde (en HansGOD is militair).quote:Op zondag 11 februari 2018 05:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
De verenigde staten van Amerika
Bingo
Die is wel minder vermaard omdat ze in Canada middelmaat zijn in het turnenquote:Op zondag 11 februari 2018 05:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kááánada strepen we in dezelfde zin ook gelijk weg. Dat is een militair iets denk ik, m'n vader zegt het exact hetzelfde (en HansGOD is militair).
Best ook wel afgetekend.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:59 schreef heywoodu het volgende:
Zagitova met een heerlijke kür, wordt mooi tussen haar en Medvedeva in de individuele wedstrijd.
Medailles zijn wel min of meer verdeeld verder. Canada voor de Russen en de VS.
Klopt, de hype ging daar ook niet overquote:Op woensdag 14 februari 2018 09:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu naar de herhaling te kijken, maar die Noord-Koreanen waren en zijn ondanks de hype toch geen medaillekandidaten
Ik vroeg het omdat de NOS me in een artikel adviseerde om de tv vannacht aan te zetten omdat ze wel eens een medaille konden pakkenquote:Op woensdag 14 februari 2018 09:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, de hype ging daar ook niet over(hoewel ze verder wel gewoon degelijk zijn, daar niet van)
quote:Op woensdag 14 februari 2018 09:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat de NOS me in een artikel adviseerde om de tv vannacht aan te zetten omdat ze wel eens een medaille konden pakken
I knowquote:
mee eens, kwam dat dancing on ice maar terug hierquote:Op woensdag 14 februari 2018 09:09 schreef TheVulture het volgende:
Ook in deze sport zou je met wat investeringen in goede coaching, choreo's en faciliteiten toch als Nederland wel eens wat moeten kunnen presteren... zijn al die dans- en ijsprogramma's op RTL en SBS in ieder geval niet voor niets geweest
De NOS zendt het tot nu toe wel uit in een dood uurtje na het ochtendprogramma. Het is dan wel zoeken naar het juiste npo.nl-linkjequote:Op woensdag 14 februari 2018 12:57 schreef PirE het volgende:
Jammer van het tijdstip. Voor de werkende mens lastig te volgen.
En dan moeten ze bij jou aanbellen?quote:Op donderdag 15 februari 2018 05:11 schreef raptorix het volgende:
Goedemorgen, lekker vroeg wakker hier, Brandweer belde aan, bleek dat onderbuurman was uitgegleden
Ze hebben aangebeld bij het hele blok omdat er iemand open moest doen. Schrok me de tyfus, dacht eerst dat ik het in mijn slaap hoorde.quote:Op donderdag 15 februari 2018 05:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dan moeten ze bij jou aanbellen?
Balen man!quote:Op donderdag 15 februari 2018 05:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze hebben aangebeld bij het hele blok omdat er iemand open moest doen. Schrok me de tyfus, dacht eerst dat ik het in mijn slaap hoorde.
Roelfs geeft geen commentaar hoorquote:Op donderdag 15 februari 2018 05:25 schreef heywoodu het volgende:
En het goud. Het goud voor Duitsland. Zou wel mooi zijn als Savchenko eindelijk goud pakt
Wij laten ze gewoon glippen, we hadden gewoon een scelatonnende neger kunnen hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2018 05:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Goede import in ieder geval van de moffen....
Geleerd van de Koreanen en Russen denk ik.quote:Op donderdag 15 februari 2018 05:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Goede import in ieder geval van de moffen....
Nah, bij paren kunstschaatsen is import heel normaal.quote:Op donderdag 15 februari 2018 05:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geleerd van de Koreanen en Russen denk ik.
Toch ziet het er spectaculairder uit, vind ik dan. Ze springen hoger en alles.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 02:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Hmm twijfelonderdeel dit altijd.... Vindt solo kunstrijden voor mannen maar zo zo.... Past gewoon niet zo ofzo. Maar toch maar even op tweede schermpje.
Dat wel.... Maar ik weet niet... Vrouwen vind ik gewoon mooier, denk omdat dat gewoon allemaal wat eleganter is enzo.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 02:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch ziet het er spectaculairder uit, vind ik dan. Ze springen hoger en alles.
Topshow tegen Gerriequote:Op zaterdag 17 februari 2018 03:49 schreef heywoodu het volgende:
Mmmmmmighty! Michael! Vaaaaaan Geeeerweeeeeen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.➞
Maar die Jap die nu voor staat blijft er ook wel voor denk ikquote:Op zaterdag 17 februari 2018 05:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ow wacht, Jap moet ook nog inderdaad....
Correct....quote:Op zaterdag 17 februari 2018 06:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar die Jap die nu voor staat blijft er ook wel voor denk ik
Best kansloos inderdaad.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 06:10 schreef superniger het volgende:
Vol op je bek gaan en toch zilver pakken.
Nu wel alledrie bij de NOS.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 07:16 schreef heywoodu het volgende:
Ik dacht nog even de laatste drie te kijken bij de NOS, want Hanyu begon daar en daarna kwamen Fernandez en Uno nog. Schakelen ze na zijn kür weg met "en het bleek goed genoeg voor goud", FFFFFUUUUUUU.jpg
quote:Op maandag 19 februari 2018 09:04 schreef Ferdii het volgende:
Nipple slip bij een Frans? Koppel las ik ja, iemand beelden?
heb absoluut niks met kunstrijdenquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 20 februari 2018 02:32 schreef franklop het volgende:
[..]
heb absoluut niks met kunstrijden
Ik kijk nu welquote:
Overgewaardeerde band.quote:
Agossie, er is er weer eentje op zijn pikkie getrapt.quote:
Ohnee hoor. Ik beoordeel alleen je waardeloze mening. Pikkie zit er nog gewoon aan hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 04:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Agossie, er is er weer eentje op zijn pikkie getrapt.
Broekje kan weer aanquote:Op dinsdag 20 februari 2018 04:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Zit er klaar voor.
Dat zou gaaf zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 04:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Zijn er eigenlijk regels voor de muziek? Of zou je ook gewoon je kür mogen doen op Angerfist''muziek'' oid?
"AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH AUSCHWITZ THE MEANING OF PAIN THE WAY THAT I WANT YOU TO DIEEE"quote:Op dinsdag 20 februari 2018 04:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Zijn er eigenlijk regels voor de muziek? Of zou je ook gewoon je kür mogen doen op Angerfist''muziek'' oid?
Hier geef je toch geen 120¤ voor uit?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 04:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Hoe treurig man.... Zelfs hier een halflege hal. Wat een farce deze spelen qua sfeer....
Zou ik persoonlijk ook niet doen. Maar het zegt wel wat omdat kunstschaatsen gewoonweg de populairste sport is op de OWS wereldwijd.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 04:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier geef je toch geen 120¤ voor uit?
Nee johquote:Op dinsdag 20 februari 2018 04:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zou ik persoonlijk ook niet doen. Maar het zegt wel wat omdat kunstschaatsen gewoonweg de populairste sport is op de OWS wereldwijd.
Pff...quote:
Wel passend bij het kunstschaatsen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 04:38 schreef superniger het volgende:
Voor Coldplay moeten ze extra strafpunten geven.
Niet dus.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 04:46 schreef Nattekat het volgende:
En we hebben een nieuwe leider. Alweer.
Toch groen.quote:
quote:
Dat is meer een lichamelijke, dan wel hormonale reactie dan een emotionele.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 05:03 schreef superniger het volgende:
[..]
strakke plasser krijg ik ervan.
Still D.R.E.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 05:07 schreef superniger het volgende:
Ze moeten gewoon dansen op PIMP van 50 cent
Vrije dans en totaalscore.quote:
Hater.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 05:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Met deze muziekkeuze verdien je ook geen medaille.... Mensonterend.
Ja, daar juich ik omquote:Op dinsdag 20 februari 2018 05:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
In ieder geval geen goud voor JoewEsEe
Die maakt er een kurkentrekker vanquote:Op dinsdag 20 februari 2018 05:11 schreef Dagoduck het volgende:
Wel een beest in bed die Amerikaanse.
Meten in duizendstenquote:
Bobsleegenot.quote:
Blauwe boarding.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 05:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Puntenaftrek voor vernielen boarding
Hij gaat het eerst zelf optellen ipv. naar de totaalscore te kijkenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 05:21 schreef heywoodu het volgende:
Hans heeft het even niet door geloof ik
Hans is live?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 05:21 schreef heywoodu het volgende:
Hans heeft het even niet door geloof ik
Freestyle skiën.quote:
#Nattekrantquote:
#NATTEKRANTquote:
IJshockeyquote:
Ik ken die puck nooit volgen heur.quote:
Zijn terug te kijken hè.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:49 schreef Moira. het volgende:
Ik vind 't zo kut dat ik doordeweeks 's nachts gewoon slaap waardoor ik nu telkens de epische commentaren van Hans van Zetten moet missen
De vrije dans met Hans:quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar dan?Ik heb nog nooit NOS livestreams met commentaar terug kunnen kijken
bohh, thanksquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
De vrije dans met Hans:
https://www.npo.nl/nos-pyeongchang-live/20-02-2018/POW_03754430
Dit was genotquote:Op woensdag 21 februari 2018 04:11 schreef heywoodu het volgende:
Ivett Toth in strak leren pak met Thunderstruck als muziek, wat een godin![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |