Wat klinkt dat lief zegquote:Op maandag 19 februari 2018 20:38 schreef Arja het volgende:
[..]
Heerlijk he die eigenzinnigheid en dat het steeds meer eigen persoonlijkheden worden.
Weten jullie hier al wat voor kind jullie dreumes later zal worden?
Ik denk dat Emmy vrolijk, open, grappig en energiek zal blijven.
Snel geen middagdutjes zal doen en een avondmens wordt.
Ik denk dat zij steeds meer zal leren om haar charmes gericht in te zetten en weet hoe dit werkt.
Ik denk dat het motorisch altijd een kind zal zijn dat iets pas doet als ze zeker weet dat ze het kan. Ze zal laat leren fietsen en haar zwemdiploma halen.
Ik denk dat ze talig heel sterk gaat zijn en goed zal meekomen op school. Ze wordt vast ook snel zindelijk.
Hoe ze het sociaal gaat doen weet ik nog niet, omdat ze weinig leeftijdsgenootjes contact heeft. In juni gaat ze al naar de psz en ben toch zo benieuwd.
Oh ja en ze zal altijd van eten houden.
Yeah but no but zo ga ik dagelijks naar buiten.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:57 schreef Quoi het volgende:
Je zegt dan toch ook niet toevallig "yeah-but-no-but-yeah-but-no-but..."?
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:12 schreef ReginaFalange het volgende:
[..]
Yeah but no but zo ga ik dagelijks naar buiten.
[ afbeelding ]
Beterschap met de grote kleine Max!quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:03 schreef Quoi het volgende:
Hoi WupWup
RF, ja hoor, koffie, ook goed. Als ik Max uit bed pluk 's ochtends is het eerste wat ik beneden doe koffie zetten voor mezelf. Dat snapt hij zelf ook inmiddels. Wijst zijn vinger naar de keuken en zegt "offie!"
M. vecht er de laatste paar dagen ook tegen. Wat hier lijkt te helpen is net iets eerder op bed leggen. Misschien nog een optie.quote:Op woensdag 21 februari 2018 11:59 schreef ReginaFalange het volgende:
Quoi: Normaal drink ik koffie hoor.
Maar als het echt een bagger nacht was dan is een red bull infuus echt het enige wat helpt.
M ligt eindelijk in bed. Vecht tegen zijn middagslaapje de laatste paar dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |