abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 5 februari 2018 @ 20:51:30 #1
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_176979458
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P


  maandag 5 februari 2018 @ 20:52:00 #2
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_176979469
Liep ik even te klooien :')
  maandag 5 februari 2018 @ 21:18:25 #3
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176980186
Zo komen die topics wel vol :+ :P
  maandag 5 februari 2018 @ 21:21:07 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176980268
Hahaha

Geef gewoon je kind de schuld, werkt hier thuis ook altijd O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 5 februari 2018 @ 21:22:27 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176980314
Ik heb haar net voor het eerst de losse douchekop zelf gegeven. Nou, dat vond ze wel wat hoor. Ik stond veilig droog achter de dichte glazen deur. En zij maar lachen en overal op richten _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 6 februari 2018 @ 06:59:13 #6
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_176985330
Haha heerlijk dat soort dingen O+
  dinsdag 6 februari 2018 @ 10:36:55 #7
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176987852
En sliep larf nog een beetje vannacht?

Wij hebben trouwens nu al ongeveer twee weken dat hij 's avonds laat en 's nachts gil-lend wakker wordt. Dan kom je boven, zit hij rechtop in bed en is niet te troosten of beet te pakken, want dan overstrekken en huilen etc. Alleen een klein flesje melk helpt dan en dan gaat hij weer meteen tevreden slapen. OK 8)7
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:28:52 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176988718
Die moest nukkig wakker gemaakt worden om half acht, toen we écht wel eruit moesten. Maar heeft prima geslapen dus.

En lastig joh, hopelijk een fase waar hij weer doorheen gaat, snel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176989022
Quoi, gek zeg, hopelijk is het snel voorbij!

Wij zijn vanochtend naar dreumesdans geweest, och ze hadden er echt plezier in (en prima workout voor mij ook :D). Hoogtepunt was mogen slaan op een grote trommel (en dieptepunt je broer keihard met die stok slaan omdat je m niet wil afgeven }:|)
pi_176990107
Quoi naar gedroomd misschien? Wij hadden die fase een maand geleden.

Madivi leuk!jammer van dat slaan :')

L heeft kunst geproduceerd vanochtend. Gebaksbordje met porseleinstiften gekleurd. Hij vond het fantastisch. Gelukkig mocht hij 2x want mama had de verkeerde stiften gekocht :|W vond hij niet erg. Dus: mocht iemand nog een idee voor een cadeau nodig hebben: simpele bordjes van de action en edding porseleinstiften.
pi_176992725
Dat is minder Quoi. Het is altijd gokken wat het nou is. Misschien tandjes of wat Nazil zegt naar gedroomd? Of wat anders... daar heb je wat aan he :')
S heeft dat ook wel eens en dan is het honger want dat is het enige waardoor hij stil wordt. En je hoort zijn maag echt tekeer gaan tijdens het drinken.

Nazil wat een leuk idee met dat bordje

Madivi wat leuk, dreumesdansen. Kunnen ze lekker hun energie kwijt. En mama ook :D
Jammer van dat laatste :7

Mijn kids gaan zo uit logeren. Ik moet morgen vroeg weg voor mijn werk en mijn man staat op de beurs in Amsterdam tot morgen avond. Volgens mij is dit de eerste keer in ruim 4 jaar dat ik helemaal alleen thuis ben. Heel raar
pi_176997471
Aah fotos van Larf en Max!

M zegt ineens mama! :D
En wijst dan ook vaak naar mij.

Volgens mij zitten we weer in een update want hij gaat als een malle door het huis met zn loopwagen, kan super snel de trap op, zwaait al als ik zeg dat ik naar de deur loop en weet hoe de afstandsbediening werkt, soort van.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176997507
En nu thee drinken en de luizenmoeder kijken na 3 weken non stop werken.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 19:39:57 #14
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_176997874
Quoi sneu zeg ;( Vervelend dat je nooit weet wat er dan precies is he. Maar het opbeurende deel: het gaat over.... ooit :+ Hier slaapt ze nog steeds niet door (het gaat over.... ooit :+ )

Dreumesdans, bestaat dat ook al :o Misschien dat ik zoiets wel met Amelie wil gaan doen als Lucas naar school gaat na de zomer :Y Denk dat ze dat echt fantastisch zou vinden.

Nazil wat een tof idee! Ik ga hem even noteren voor over een paar maanden als opa en oma weer jarig zijn :Y

Ikke feestje *O* heb je ineens tijd over :o

RF mama O+ beste en mooiste woordje dat ze ooit gaan zeggen (en waarvan je soms wenst dat ze het nooit hadden geleerd _O- ).

Ik zal mijn madam ook eens spammen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_176998138
Wat een groterik al Chanty!


Mama is M zijn eerste echte woord. Hij kon al wel hey zeggen maar alleen met een heeeel hoog stemmetje. :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176998849
Chanty wat een mooi stel heb je!

En allemaal ineens in een sprongetje vooruit! Zo leuk. Hier is er elke dag weer wat nieuws. En steeds meer los staan, per ongeluk. Zodra hij het doorheeft laat hij zich vallen.

De gebakken bordjes:
achterop heb ik de datum staan. Ze zijn voor mijn ouders die van de week 28 jaar getrouwd zijn.

En L blij op de schommel vanmiddag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
  dinsdag 6 februari 2018 @ 20:17:47 #17
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_176999020
Allemaal leukerds O+
  dinsdag 6 februari 2018 @ 20:21:35 #18
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_176999135
Oh Nazil wat is hij groot al! En een pretbekkie :D
Die bordjes zijn echt gaaf. Zat alweer met mijn handen in het haar omdat ik weer een cadeau moet verzinnen maar dit is erg tof.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_176999227
Oooh die bordjes! Hoop dat ik over een jaar of 3 zo'n bordje krijg met moederdag. Met een hond met van die stokjes poten ofzo. <3

Statieportret van macaroni staat trouwens ook op de wenslijst.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176999296
Oh en M was vandaag de tv en tafel aan het poetsen met een oud babymutsje. Daarna besloot hij de tv te polijsten met Duplo. Ging net goed.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176999305
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 20:21 schreef Chanty het volgende:
Oh Nazil wat is hij groot al! En een pretbekkie :D
Die bordjes zijn echt gaaf. Zat alweer met mijn handen in het haar omdat ik weer een cadeau moet verzinnen maar dit is erg tof.
stiften zijn prijzig (7 euro voor 5 bij de kruidvat dus bij een boekhandel vast nog duurder) maar bordjes kosten niks. Dus alle opa's en oma's krijgen zoiets voor hun verjaardag dit jaar :+
pi_176999916
Oh Phoebe, mama is zo'n mooi woord O+

Nazil leuk idee. En wat is L toch vrolijk

Chanty wat een mooie foto ook van je duo. Plaatjes zijn het.

Toen ik met Emmy Nijntje zat te kijken, pakte ze zelf het dekentje om over ons heen te leggen en draaide zich een paar keer om om me een kusje te geven O+
pi_177000674
Aaah Arja, wat lief!
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_177000793
Wow wat een boel bakken Chanty :D.
En een groot meisje O+.
En lachende L. :D
Bordjes leuk! Ik durfde dat niet aan met kind die alles in de mond steekt :+.
pi_177000878
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 21:18 schreef Unihipili het volgende:
Wow wat een boel bakken Chanty :D.
En een groot meisje O+.
En lachende L. :D
Bordjes leuk! Ik durfde dat niet aan met kind die alles in de mond steekt :+.
Wat ik ook bang voor maar ze zijn op waterbasis (en dus met wat water ook van de handen en mond af te vegen) en ik bleef erachter staan waken dat hij die stift bij het bord hield. En het scheelt dat hij enigszins snapt als ik zeg dat het alleen op het bordje mag.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 21:38:33 #26
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_177001443
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 21:18 schreef Unihipili het volgende:
Wow wat een boel bakken Chanty :D.
En een groot meisje O+.
En lachende L. :D
Bordjes leuk! Ik durfde dat niet aan met kind die alles in de mond steekt :+.
Dat is niet mijn woonkamer, dat is het kinderdagverblijf :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_177001702
Ohhh dat maakt sense :D. Het ziet er zo woonkamerachtig uit.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 21:52:31 #28
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_177001975
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 21:44 schreef Unihipili het volgende:
Ohhh dat maakt sense :D. Het ziet er zo woonkamerachtig uit.
Het is ook een omgebouwde eengezinswoning dus wel superhuiselijke en kleinschalig O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 7 februari 2018 @ 21:31:06 #29
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177023451
Fokwet is actief, want sinds ik heb gepost over dat nachtelijke gegil, is het niet meer gebeurd. Dus mensen, grijp uw kans ^O^

Chanty, tof om jouw tweetal weer eens te zien! Flinke timelap sinds de vorige keer, dus man man wat zijn ze groot ineens :)
pi_177023714
Dan wil ik graag morgen tot 8 uur slapen wat hij wekenlang deed ipv 6 uur dank u fok.

Maar dat is fijn, quoi! Goede kant op. Het was een faaaase.

Ik vind het altijd zo leuk om L bij het kdv op te halen. Dat immens blije gezichtje als hij mij ziet O+
pi_177030214
Hier is het OF heel goed slapen en doorslapen tot exact 7.20 OF heel slecht slapen en dan moeten we er echt 5 per nacht uit.

Iets er tussen in hebben we niet.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  donderdag 8 februari 2018 @ 11:09:25 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177030964
Ik heb een kind zonder veel regelmaat daarin en was zelf heel blij dat ze vanmorgen pas om 10 uur wakker werd O+
Want ik heb ook even bijgeslapen.

Gisteravond ondanks vroeg eten kneitermoe aan tafel, alles van de tafel af smijten en krijsen galore enzo, die had het even nodig om bij te tanken zeg maar.

En nu zit ze intens te genieten van een plak kaasjjjjjjj _O_ O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 8 februari 2018 @ 12:20:27 #33
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177031955
10 uur, toen had ik al een Ikea ontbijt achter mijn kiezen* :+

* don't ask.... ga nooit 'even' langs Ikea om half 10, want dan kun je winkel nog niet in en zit half Nederland daar te ontbijten in afwachting tot de opening :')

Hier is het normale ritme ook weer teruggekeerd. Dat houdt in rond 7 uur gezellig wakker worden. En als ik dat wil of kan, kan ik 'm dan best een half uurtje laten liggen, want hij speelt dan hele rollenspellen met zijn knuffels, en benoemt de hele familie (papa, mama, poesjes, tante, opa, oma, pake, beppe, Yoeri (de hond van mijn ouders :') ) en dan x 100 :D
pi_177050153
Oh Q dat is zo gezellig om naar te luisteren he O+

Emmy loopt ineens niet meer }:|
pi_177055406
Die van mij loopt dus alleen nog maar. Zo goed, dat ik vandaag voor het eerst een rondje met haar buiten heb gewandeld. Kiek nou. O+
-knip-

[ Bericht 15% gewijzigd door Selvaria op 10-02-2018 19:50:25 ]
pi_177055861
Ah sel, wat cute O+
  vrijdag 9 februari 2018 @ 13:45:23 #37
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177056002
O wow, wat is ze mooi! O+

Arja, lekker dan.

Wij wonen in een appartementencomplex met de voordeur aan een binnengang. Soort bejaardentehuis :') Het is nu de gewoonte dat ik de voordeur opendoe en hij alvast langs de muur richting de lift stapt. Elke dag dus sowieso aan de loop. Nog niks los btw.

En het trapgat bij onze voordeur is nu dicht en Maxproof, incl traphek *O*

Heb een sticker van een poesje op de voordeur geplakt. Als ik nu zeg: ga maar bij het poesje staan, kan ik makkelijk zijn schoenen, jas en alles aantrekken en wandelt 'ie dus naar buiten. Grote jongen wordt het :)
pi_177056428
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 13:45 schreef Quoi het volgende:
O wow, wat is ze mooi! O+
Daar zijn wij ook nog steeds elke dag verbaasd over. O+
pi_177058425
Ooooooh Selv! O+

Arja, ik denk dat de onzes eens even skills moeten uitwisselen. Er wordt nog steeds niet meer gezegd dan 4 woorden. En dan reken ik al ruim. *)

Maar wel lopend dus z'n zus uit school halen en dan hand in hand teruglopen! Dat is echt zo snoezig. O+ O+
pi_177063955
Grappig die verschillen in ontwikkeling svane. Schattig zeg hand in hand lopen. Alleen daarvoor al wil ik een tweede
  vrijdag 9 februari 2018 @ 20:15:39 #41
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177064226
En ik hoop ook zo dat het jullie gegund is, Arja :Y

Hier is het woordje 'ook' erbij gekomen. Ik vind het knap hoe hij het in de juiste context gebruikt. 'Mama ook koke?' En verder wordt, als we ergens zijn, continu onze vinger gepakt. Of we een stukje met 'm willen wandelen. Sure :)
pi_177089244
Nou Selv! Is ze al uitgehuwelijkt?<3

Vandaag groenteballetjes gemaakt en was een enorm succes.

2 soorten groente rauw fijnmalen
Mixen met havermeel of speltmeel, volkoren meel whatever.
Beetje ei

En dan met een beetje olijfolie bakken of in de oven.

Ruim 300 gram groente op dankzij die balletjes.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 19:45:04 #43
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177090313
Handig RF, voor als het hier ooit problemen gaat opleveren (vast als hij ouder wordt).

Vandaag stond in het teken van:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177090541
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:00 schreef ReginaFalange het volgende:
Nou Selv! Is ze al uitgehuwelijkt?<3
Volgens mij nog niet. O+

Vandaag gingen we voor haar zus naar een carnavalsoptocht hier in de buurt. Zusterlief vond het wel oké, maar L. heeft echt haar ogen uitgekeken. Dat snuutje. O+

Zo leuk Q! L. schreeuwde laatst nog moord en brand toen ze werd aangevallen* door een schaap op de kinderboerderij. _O-

*Lees: er werd gesnuffeld aan haar voetenzak. _O-
  zaterdag 10 februari 2018 @ 20:21:02 #45
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177091309
Logisch wel, Selvaria, dat ze haar ogen heeft uitgekeken. Heb ik ook weer tijdens de optocht :P En lekkere heldin op de kinderboerderij :') :)

Ik wandelde vanaf de boerderij naar huis (anderhalf uur wandelen) via het centrum en Max sliep gezellig door alle carnavalsoptochten heen :') Feestvarken.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 11 februari 2018 @ 03:17:33 #46
269689 crew  Viv
pi_177099178
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:21 schreef Quoi het volgende:
Ik wandelde vanaf de boerderij naar huis (anderhalf uur wandelen)
:o *lightbulb moment* Ik was een bezoekje aan de plaatselijke kinderboerderij aan het uitstellen tot ZZ mee mag op de fiets (vergeten te vragen aan haar fysio afgelopen keer), maar ik zie nu dat het ook goed te wandelen is, 35 minuten volgens Google maps.

ZZ is trouwens ziek. -O- Ze heeft koorts en geeft over, ongeveer alles wat ze eet of drinkt komt terug (soms uren later nog), even in de gaten houden dus qua uitdroging. Gek genoeg spuugt ze alleen als ze rechtop gehouden wordt en niet als ze in haar bedje ligt, ik ben vandaag 4 keer ondergespuugd en mijn man 2 keer. 8)7
  maandag 12 februari 2018 @ 13:25:55 #47
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177128586
Stormlooptopique *O*

quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 03:17 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

:o *lightbulb moment* Ik was een bezoekje aan de plaatselijke kinderboerderij aan het uitstellen tot ZZ mee mag op de fiets (vergeten te vragen aan haar fysio afgelopen keer), maar ik zie nu dat het ook goed te wandelen is, 35 minuten volgens Google maps.

ZZ is trouwens ziek. -O- Ze heeft koorts en geeft over, ongeveer alles wat ze eet of drinkt komt terug (soms uren later nog), even in de gaten houden dus qua uitdroging. Gek genoeg spuugt ze alleen als ze rechtop gehouden wordt en niet als ze in haar bedje ligt, ik ben vandaag 4 keer ondergespuugd en mijn man 2 keer. 8)7
Gaat het al wat beter? De lange wandelingen doe ik een beetje als vervanging van het sporten, nu dat niet kan ;) Maar zeker lekker. Ook nog eens fijn voor het slapen, want er wordt volop geslapen in de wagen. Ik heb ook het idee dat hij zijn verkoudheid dan sneller kwijt is, als hij lang en veel buiten is - goed ingepakt natuurlijk.

Vanmorgen werd Max om half negen wakker en besloot tijdens het verschonen, wassen, fles drinken zijn ogen dicht te houden :D Zijn oogjes zijn dus een beetje ontstoken, zielig! Vanmorgen even lekker gefietst naar het kraambezoek. Wat een klein drolletje toch, zo'n pasgeborene!

Voor de dreumes des huizes was daar trouwens een streep met tape bevestigd voor de open keuken :o Wow.

Max had alleen andere prioriteiten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 12 februari 2018 @ 13:27:18 #48
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177128631
Whehe, Max! Goed bezig! 8-)
KuikenGuppy
pi_177129128
Al tijden denk ik... Toch weer eens aanhaken met Ez hier :D dus val ik gewoon even met de deur binnen nu. Wie trekt mij aan de haren terug wanneer ik weer verzaak? ;)

Hier alles goed! Ez is nu bijna 23 maanden & een ondernemend en aanwezig jongetje ;) zegt nog weinig maar weet iedereen alles duidelijk te maken.

As we speak is hij de Duplo aan het opruimen o+ ... Ik wacht op de dag dat mannen in witte pakken ons komen halen. Mijn tweede heeft ook het opruimen-is-leuk gen!

(Hoewel het bij de 7jarige wat uitgewerkt is nu ;) )
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  maandag 12 februari 2018 @ 15:08:25 #50
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_177131607
Haha goed bezig Max!
Coole wereldbol ook O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_177133975
Lamb dan is hij gewoon al bijna 2 en kun je beter aan de peutermama's gaan vragen je op je plichten te wijzen ;)
pi_177135485
Een streep met tape bevestigd?
pi_177137033
Vivi gaat alles weer wat beter?

Max met de drank. :D
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_177137431
Deze blijf altijd 1 toch? Sla gewoon z'n verjaardag over
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  maandag 12 februari 2018 @ 20:39:23 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177138074
Hehehe, mooi tijdens kraamvisite Quoi, lekker bezig Max :+

Larf en ik hebben een lekkere ochtend gehad met brunchen buiten de deur in kindercafé. Verder is ze niet echt dit, beetje ziekig, maar goed, zal wel weer over gaan.

Boodschappen doen hier betekent het karretje keihard ownen, en hard brullen als ze 'm weer achter moet laten :')



Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 12 februari 2018 @ 21:36:26 #56
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177139424
Lamb, gezellig hoor, nog dat maandje! ^O^ Stuur je 'm ff door als hij weer wil opruimen?

Kijk die larf nou!! Boodschappen doen lijkt me dan nóg leuker. Ik denk nog maar niet aan de peuterfase straks, stampvoetend in de gang van de chips.

Wij zijn vandaag naar de supermarkt (ca 200m) gewandeld. Elk blaadje, vogeltje, passerende auto, opengaande deur etc etc verdiende zijn onverdeelde aandacht. Heen en teruglopen duurde dus de halve middag :') O+

Oh en net nu ik een afspraak heb met de neuroloog, zijn mijn klachten sinds een paar dagen minder. Ik ben er zo verschrikkelijk blij om! Ik moet zeggen dat ik het echt even niet rooskleurig in zag vorige week. Heel fijn om minder pijn te hebben.

Oh en2...... we moeten gaan kijken naar een achterzitje op de fiets. Echt, waar blijft de tijd? Dat ding zit er net op! Dat voorzitje gaat nl tot 15 kg (= bijna bereikt) en ik moet hem erin wurmen. Verder lijkt het me qua stabiliteit ook fijner. Als er iemand nog goede ervaringen heeft met een specifiek achterzitje, just shoot :)

quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:35 schreef Unihipili het volgende:
Een streep met tape bevestigd?
Een streep voor de keuken, zo van: hier mag je niet in. Indrukwekkend wel :P
  maandag 12 februari 2018 @ 21:44:50 #57
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177139634
:? Mijn oudste heeft tot aan z'n 3e verjaardag nog voor op de fiets gezeten en die is groot voor zijn leeftijd.
KuikenGuppy
  maandag 12 februari 2018 @ 21:48:47 #58
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177139726
Max is echt huge Burdie :D
Op de foto's niet heel goed te zien :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 12 februari 2018 @ 21:50:03 #59
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177139756
Even groot als Guppy, denk ik?
KuikenGuppy
  maandag 12 februari 2018 @ 21:51:37 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177139796
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2018 21:50 schreef Burdie het volgende:
Even groot als Guppy, denk ik?
Max is 95 cm en gewoon grof groot (niet dik :+) denk ik? Quoi, ga eens even meten wil je :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177139879
Oh molo wat leuk zo boodschappen doen. Of zoals Q lekker wandelen naar de supermarkt.

Ik ben er echt aan toe }:|

Q wat fijn dat je minder pijn hebt. Nu niet morgen ineens weer gaan sporten he

Emmy is al lang niet meer gewogen en opgemeten. Ik heb zelf wel een niet betrouwbare meting gedaan en kwam uit op 12,2 kilo en ik denk 85 cm
  maandag 12 februari 2018 @ 21:55:02 #62
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177139891
Zoiets ja. Maar het maakt niet uit. Past niet goed meer en overschrijdt de max. draagkracht van zitje. Lijkt me niet relevant of dat dan met een ander kind overeenkomt ;)
  maandag 12 februari 2018 @ 21:56:49 #63
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177139947
Ik zou gewoon hetzelfde merk doen als je voorzitje.
KuikenGuppy
  maandag 12 februari 2018 @ 21:59:16 #64
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_177140030
Ik moet ook aan een achterzitje maar dat is omdat ik van het voorjaar/zomer écht niet meer tussen het stoeltje en het zadel pas :')
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_177140229
Ik ben fan van het yepp Achterzitje! Mijn dochter heeft er tot/met 6jaar in gepast

Hier gaat het voorzitje voorlopig nog mee :') 10.5kg en 82cm was laatste huistuinkeuken meting
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  maandag 12 februari 2018 @ 22:06:40 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177140272
Ik vond jumpsuits altijd zo leuk en handig bij Larf.
Maar nu is ze er echt te groot voor, qua ontwikkeling vind ik, het klopt gewoon niet meer vind ik.
Net of ze een pyjama aan heeft nu, de twee die ik nog heb in huidige maat. Stom :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 12 februari 2018 @ 22:08:52 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177140333
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 21:59 schreef Nouk84 het volgende:
Ik moet ook aan een achterzitje maar dat is omdat ik van het voorjaar/zomer écht niet meer tussen het stoeltje en het zadel pas :')
Zo snel allemaal die ontwikkelingen, zo leuk voor jullie!

Wanneer ben jij uitgerekend?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 12 februari 2018 @ 22:11:47 #68
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_177140402
Molo hoeveel mensen crosst ze omver? :D

En een streep met tape... Tsja wij hebben een natuurlijke streep tussen woonkamer en keuken (lees tegelvloer VS laminaat met afdekstreep). Hebben beide kids geleerd dat ze niet over het lijntje mogen als er gekookt wordt en het werkt wel. Better safe than sorry. Heb zelf met zes mijn voet verbrand omdat er een pan met kokend water van het fornuis duvelde en ik in de keuken stond...

Ik heb mijn peuter gemeten en die zit nog steeds op 93 cm en 13 kg. We hebben van het weekend bij babypark de enige groep 2/3 stoel gekocht waar hij wel al goed in past zodat Amélie kan doorschuiven. Die zit (en past) namelijk nog in de maxi cosi maar het is altijd zo'n gevecht dat ik er klaar mee ben. Dus zij krijgt de opvolgstoel van Lucas die achterwaarts kan en Lucas schuift door. Geen idee hoe lang Amélie is, ze groeit wel zichtbaar uit haar broeken. Qua gewicht zat ze laatst op 9,8 :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 12 februari 2018 @ 22:15:35 #69
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177140480
Ze was nu moe dus sturen ging wat moeilijker. Normaal gesproken gaat dat meestal bijzonder goed eigenlijk :D

Wel leuk meestal hoe mensen reageren vind ik O+
Ze reed heel zachtjes en recht op een oude man af. Dus ik zei 'pas op, je mag niet die meneer voor je kapot rijden hoor, we gaan er gewoon netjes omheen, even sturen'.
Hij hard lachen en praatje maken met Larf op zijn hurken, baas _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177140502
Huishoudmeting ook toevallig gisteren gedaan: 12.1 kg en ongeveer 82 cm als we de meetlat goed hebben opgehangen. En als ik dat invul in de groeiapp is meneer precies gemiddeld.

Ik vind die yepp zitjes heel mooi. Wij hebben voorop bobike maar die schouderriempjes draaien zo snel en zitten niet mooi.

Larf wat lief zo met dat wagentje! Ik kijk er zo naar uit als L iig met mij aan de hand wil lopen. Hij loopt alleen met z'n tractor, een kist, aan de tafel etc. Echt niet bij ons aan de hand. Dan wil hij niet eens staan.
  maandag 12 februari 2018 @ 22:19:35 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177140540
Kist/tractor om je hand doen en hem foppen?


Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 12 februari 2018 @ 22:25:09 #72
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_177140640
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Zo snel allemaal die ontwikkelingen, zo leuk voor jullie!

Wanneer ben jij uitgerekend?
Dank! Wel spannend hoor, straks 2 kinderen :')
Net echt :')

3 aug!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  maandag 12 februari 2018 @ 22:25:51 #73
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_177140656
Ooh en ik durf Emma echt niet ‘los’ te laten in de supermarkt hoor, die gaat ervandoor >:)
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  maandag 12 februari 2018 @ 22:30:34 #74
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177140749
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:11 schreef Chanty het volgende:
Molo hoeveel mensen crosst ze omver? :D

En een streep met tape... Tsja wij hebben een natuurlijke streep tussen woonkamer en keuken (lees tegelvloer VS laminaat met afdekstreep). Hebben beide kids geleerd dat ze niet over het lijntje mogen als er gekookt wordt en het werkt wel. Better safe than sorry. Heb zelf met zes mijn voet verbrand omdat er een pan met kokend water van het fornuis duvelde en ik in de keuken stond...
Ik bedoel ook écht dat ik het indrukwekkend vind. En super dat het werkt.

Nouk, da's ook een reden om naar achteren te gaan ja!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 12 februari 2018 @ 23:14:41 #75
269689 crew  Viv
pi_177141499
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:25 schreef Quoi het volgende:
Gaat het al wat beter?
Ja en nee, ze heeft sinds mijn vorige post niet meer overgegeven, maar de koorts is onverminderd 39+ als de zetpil uitgewerkt is. Dan is ze ook wat hangeriger, verder wel okay, ze eet wat minder maar ach.
quote:
Zijn oogjes zijn dus een beetje ontstoken, zielig!
Oh, zo begon het hier trouwens. :X Sinds donderdag ontstoken oogjes, sinds zaterdag koorts, en dus alleen op zaterdag gespuugd. Geen andere klachten die passen bij buikgriep of luchtweginfectie. Ik weet dus eigenlijk niet wat ze heeft, alleen dat paracetamol helpt. :')
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 21:36 schreef Quoi het volgende:
Oh en net nu ik een afspraak heb met de neuroloog, zijn mijn klachten sinds een paar dagen minder. Ik ben er zo verschrikkelijk blij om! Ik moet zeggen dat ik het echt even niet rooskleurig in zag vorige week. Heel fijn om minder pijn te hebben.
Hé wat fijn!! *O*
pi_177141560
Lang leve paracetamol *O*
Beterschap voor ZZ
pi_177144452
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:19 schreef Molo het volgende:
Kist/tractor om je hand doen en hem foppen?


[ afbeelding ]
:+
pi_177146547
Hier een ziekenboegje ook, vooral grootste is behoorlijk verkouden. Laatste twee nachten elk uur wel iemand jammerend wakker en overdag huilen om alles en niets, ben zelf ook niet fit en zo moe inmiddels. :O

Hopelijk gaat het snel de goede kant op Vivi, zo zielig.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 10:55:29 #79
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_177146719
Beterschap voor iedereen! Ik ben net van mijn zeehondenhoest af.. en nu heeft Aa het overgenomen. Vanochtend werd hij ook helemaal sneu en nat wakker van de plas.. gelukkig maakte schone kleertjes en een lekker warme fles hem weer blij ;)

Koning der Worstenbrood!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_177147038
Beterschap voor alle zielige zieke kindjes. James doet (uiteraard) ook mee. snotsnotsnot en koorts tussen 38.2 en 40.4 Tijd voor de lente!

Ik zag larf O+
en een worstenbroodkoning O+

ik heb 10.5 kilo aan pure ondeugd (en snot)

S. 2014
J. 2016
pi_177147286
Koning Worstenbrood! :D

En James! :D

En Larf aan het oefenen voor de huishoudbeurs. :D

En als Max zo doorgroeit mag hij met zijn 3e verjaardag in de Python! :D

Ben wel blij dat het gedroogneuk en gehoempapa in de straat hier bijna afgelopen is.
Als is Koning Worstenbrood wel een outfit waar ik volledig achter had kunnen staan.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_177147450
Haha rady.
Nu heb ik zin in worstenbrood }:|

James O+
Wat sneu dat hij weer ziek is zeg.
Laat de lente maar doorkomen
  dinsdag 13 februari 2018 @ 11:35:39 #83
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177147651
Ja man, de lente O+ Laat maar komen. Geen shitload aan kleren meer aantrekken, gewoon naar buiten. Dan gaan ze allemaal spontaan lopen als een kievit. Wedden? ;)

Succes aan alle zieken. Hier is alles qua ontstoken oogjes en hangerigheid weer klaar. Hij liep bij de gastouder naar binnen en zei: daaaaaaaag!

De python :+
pi_177147719
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 11:35 schreef Quoi het volgende:
Ja man, de lente O+ Laat maar komen. Geen shitload aan kleren meer aantrekken, gewoon naar buiten. Dan gaan ze allemaal spontaan lopen als een kievit. Wedden? ;)

Succes aan alle zieken. Hier is alles qua ontstoken oogjes en hangerigheid weer klaar. Hij liep bij de gastouder naar binnen en zei: daaaaaaaag!

De python :+
nog sneller? :P hij laat me nu al regelmatig rennen. :')
S. 2014
J. 2016
pi_177147960
Ik heb zin in de Lente maar de Winter ging veel te snel!
Ik moet nog een heleboel kopjes thee drinken, lange wandelingen maken en rookwolkjes blazen enzo.

Wel zin om zelf eens als stervende zwaan op de loungeset in de tuin neer te laten vallen terwijl M in de tuin scharrelt. Maar we weten allemaal dat het zo niet gaat. :')

Zal ik een Bingo kaart maken, wie komende Lente / Zomer het eerste Bingo heeft krijgt een ijsje.
Die je dan aan je dreumes moet geven, omdat anders drama.

Geen lieveheerbeestjes eten, geen zand eten, niet de kliko likken, zandbak niet mee het huis in nemen aub, niet met je hoofd op de tegels vallen, nee je mag geen glas wijn, ja, de buren zullen jouw gegil op maximaal volume heerlijk rustgevend vinden.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_177148439
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 11:46 schreef ReginaFalange het volgende:
Ik heb zin in de Lente maar de Winter ging veel te snel!
Ik moet nog een heleboel kopjes thee drinken, lange wandelingen maken en rookwolkjes blazen enzo.

Wel zin om zelf eens als stervende zwaan op de loungeset in de tuin neer te laten vallen terwijl M in de tuin scharrelt. Maar we weten allemaal dat het zo niet gaat. :')

Zal ik een Bingo kaart maken, wie komende Lente / Zomer het eerste Bingo heeft krijgt een ijsje.
Die je dan aan je dreumes moet geven, omdat anders drama.

Geen lieveheerbeestjes eten, geen zand eten, niet de kliko likken, zandbak niet mee het huis in nemen aub, niet met je hoofd op de tegels vallen, nee je mag geen glas wijn, ja, de buren zullen jouw gegil op maximaal volume heerlijk rustgevend vinden.
ik hoef nu alleen de lieveheerstbeestjes nog en de wijn :P
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 13 februari 2018 @ 13:28:28 #87
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_177150834
Hahaha _O-

Ik heb ook zooo'n zin in de lente O+

James altijd zo blij! Echt al een heel ventje! :)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 13 februari 2018 @ 13:50:14 #88
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_177151578
Koning worstenbrood O+

Haha hoezo ondeugend gm :D

Ja! Lente O+

En we doen niet mee aan snotneuzen de mijnes valt gewoon een hersenschudding :7 heeft nog lang geduurd voordat ik vanwege haar geklim en gevaarlijke gedoe naar de huisarts moest.

Gelukkig heeft ze er heel veel van geleerd en viel ze er daarna niet nog een bult bij :')

Daarintegen kan ze zonder make-up wel heel goed meedoen met carnaval als regenboog, beetje jammer dat we hier niet aan carnaval doen -O-
  dinsdag 13 februari 2018 @ 15:49:24 #89
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_177154223
Achhh goss Snoenk wat sneu! En wat een schrik lijkt me dat!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_177158530
Een hersenschudding.. aah gossie.

M heeft net zo'n zoef zoef baan gekregen van zijn opa en oma. Vakkundig in elkaar gezet door mijn vriend en binnen 15 minuten stuk.
Heuse kwaliteit hoor die Vtech..
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 19:29:11 #91
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_177159573
Het zat er een keer aan te komen, ze is altijd zo gevaarlijk bezig en zeg wel 100x dat het niet mag maar moet me af en toe ook met peuter bezig houden. Verwacht dat we nog wel wat vaker bij de huisarts zitten

Rf dan heb je echt een vakkundige sloper :o dat vtech spul is normaal niet kapot te krijgen
pi_177160260
Och Snoenk, wat een schrik! :*

Koning Worstenbrood. _O- _O_

L. was vandaag voor het eerst actief mee naar de speeltuin. Wat een lol! O+


[ Bericht 0% gewijzigd door Selvaria op 13-02-2018 20:01:16 ]
pi_177160598
Snoenk ah wat zielig! Beterschap.

Rf jeetje L is daar echt niet voorzichtig mee maar dat gaat niet stuk!

Selv O+
pi_177161001
Oh no, snoenk wat zielig.

Selv wat een schitterende lach. En dan die twee tandjes O+
Emmy heeft al een heel gebit.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:14:25 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177161114
Wat een toffe foto's _O_

Koning Worstenbrood _O_ O+ _O_

En Reg, dat is wel knap idd :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177161477
Het heet de avonturenjungle ofzo. En het verbindingsstuk van zo'n glijbaan is afgebroken.

Het stuk plastic wat onder de glijbaan moet ter versteviging past trouwens ook niet eens.

Accentje trouwens ook op de Engeltalige vtech aap. "I loik it"


Ik blijf nog even trouwe fan van houten speelgoed en fisher price.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:26:18 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177161577
De keuze uit vier glazen drinken hebben en dan per se het glad trappistenbier moeten hebben

Kleine alcodreumes hier :')

Ze was vandaag als Bumba verkleed naar de carnavalsviering op de crèche. Briljant slecht. Koos en ik hebben een pakje in elkaar gezet met wat creatief naaiwerk.
Vooral de hoempapa muziek vond ze wel wat begreep ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177161899
Molo: pics van Bumba O+
pi_177162347
Ja. Bumba hoempapa fotos natuurlijk.

Anders is het niet echt natuurlijk.
Nannie nannie nannie. :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:00:19 #100
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177163139
Sjokkie sjokkie sjok :')

Even pics zoeken :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:03:40 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177163318
Ik haal straks weer weg dus graag niet quoten

Kindje wilde al meteen aan haar neus zitten :+

[Spoiler]

[ Bericht 28% gewijzigd door Molo op 13-02-2018 22:25:15 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177163454
Aaaah! :D
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:13:22 #103
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177163677
Ik vind het wel het meest geweldig dat jullie het zelf hebben gemaakt, Molo O+

En RF met je vtech, ik zie je vriend ook zitten, zo 's avonds die hele avonturenshit in elkaar zetten en dan iets afbreken _O-

In het kader van gefröbel kreeg ik vandaag een zelf gestempelde valentijnskaart van Max. Nouuuuuu O+

Snoenk, gatsie! Waar viel ze vanaf? En moet je haar nu wekken vannacht? Je bent hopelijk wel even flink boos geworden hè :+ ;)
pi_177163995
Ja Quoi. Stickers geplakt en alles had 'ie. :')

Meuk gaat morgen terug.

Heb net een Ikea keukentje besteld.
Heeerlak ook dat die keukentjes niet praten.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:27:38 #105
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177164241
Leuk, een keukentje. Hier blijft de kookmanie actief. Overal waar we komen, het eerste als hij uit bed komt, bij de gastouder, overal zegt 'ie "ook koke?" Ik zou even niet meer weten waar ik er eentje zou moeten neerzetten. Nu stuitert hij als we ergens komen met een keukentje, ook leuk, iets dat hij thuis niet heeft.
pi_177164413
Doe een enorme Zalando bestelling en tover de doos om tot keukentje.
Leuk voor een dagje en daarna die meuk weer bij het oud papier. :D
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_177164675
Ooh Quoi. Jullie hebben een tuin toch?

Google eens op mud kitchen.
Leuk om lekker met water te kliederen en te kokerellen.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:39:25 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177164745
Speelkeuken hier wordt niet meer aangeraakt :')

Ze heeft nu een poppenwagen en die is wel helemaal the bomb _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 13 februari 2018 @ 21:46:58 #109
269689 crew  Viv
pi_177165029
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:13 schreef Quoi het volgende:
Ik vind het wel het meest geweldig dat jullie het zelf hebben gemaakt, Molo O+
Dit! Té lief gewoon O+

Oh en ZZ had vandaag geen koorts meer (ze werd wakker met 36,6 :') ) en daarnet ontdekte ik ineens vlekjes! Mysterie opgelost, waarschijnlijk zesde ziekte. 8-)
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:48:12 #110
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177165087
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:37 schreef ReginaFalange het volgende:
Ooh Quoi. Jullie hebben een tuin toch?

Google eens op mud kitchen.
Leuk om lekker met water te kliederen en te kokerellen.
Cooollllll. Zoiets ombouwen lijkt me ook wel iets ja. Of ik zet een pensionado (lees: mijn pa) aan het werk met zijn creatieve handjes. We hebben een groot balkon, kan best.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:48:48 #111
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177165115
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:46 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Dit! Té lief gewoon O+

Oh en ZZ had vandaag geen koorts meer (ze werd wakker met 36,6 :') ) en daarnet ontdekte ik ineens vlekjes! Mysterie opgelost, waarschijnlijk zesde ziekte. 8-)
Oh jemig! Nou ja, gelukkig niks ernstigs!

En thanks, moet vooral Koos credits geven trouwens O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177165488
Ja Molo echt super schattig.
Volgend jaar weer achter de naaimachine voor een Koningin Frikandellenbroodje pak.

Quoi: vriendin van me had een klein kastje bij de kringloop gehaald. Gat erin gezaagd en een plastic afwasteiltje erin. Staat al 2 jaar super populair te zijn in de tuin.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 22:09:20 #113
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177165865
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:59 schreef ReginaFalange het volgende:
Ja Molo echt super schattig.
Volgend jaar weer achter de naaimachine voor een Koningin Frikandellenbroodje pak.

Quoi: vriendin van me had een klein kastje bij de kringloop gehaald. Gat erin gezaagd en een plastic afwasteiltje erin. Staat al 2 jaar super populair te zijn in de tuin.
Goeie! Leuk idee voor komende zomer!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177166455
Oh, O+ Larf O+
  woensdag 14 februari 2018 @ 07:38:44 #115
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_177170955
Larf gemist :(
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_177173184
M werd pas om 7.45 wakker vandaag. Me in tijden niet zo uitgerust gevoeld.
Ben er helemaal van in de war. :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  woensdag 14 februari 2018 @ 10:51:08 #117
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177173232
Heerlijk is dat hé? Ik had dat maandag en dinsdag. En net als je er dan op begint te hopen.... Vanmorgen was het 7:00 uur. Wat gewoon ook prima is :P
pi_177174500
Mudkitchen <3 wij gaan er dit voorjaar 1 maken!

Voor zijn verjaardag krijgt hij het klassieke Fisher price keukentje

Snoek wat sneu!!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_177176228
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 10:51 schreef Quoi het volgende:
Heerlijk is dat hé? Ik had dat maandag en dinsdag. En net als je er dan op begint te hopen.... Vanmorgen was het 7:00 uur. Wat gewoon ook prima is :P
vanochtend voelde 6.45u als uitslapen. Dan kan je je voorstellen hoe de voorgaande weken waren :+
pi_177185503
Wij hadden echt een superleuke dag in de dierentuin met zijn drietjes. Emmy zo vrolijk en enthousiast de hele dag, dat ik bijna een hapje uit haar moest nemen :@
pi_177186762
Oh wat leuk Arja! Ik krijg spontaan zin om naar de dierentuin te gaan.

'L, pak je pyjama met de auto's er op maar.' *L kijkt op zijn buik wat hij nu aan heeft, kijkt om zich heen en pakt die pyjama* O+
En vanochtend plukte hij z'n boterham uit elkaar, wees naar het beleg en vroeg 'da?' Ik zeg dat is appelstroop. Ap-pel-stroop. Maar dat lukte hem niet om te zeggen natuurlijk. Toen zei ik 'zeg maar appel. Daar zit appel op' 'appe' 'Ja,goed zo!' Later plukte hij weer een stukje van elkaar af en wees: 'appe'. Ik houd van dat kind :D
  woensdag 14 februari 2018 @ 20:58:51 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177186885
Wat zoet allemaal!

Larf hier ging haar Kikker boek aanwijzen toen ik zei dat ze lekker haar kikkererwten moest opeten _O-

Tevens is er een jongetje op de crèche compleet gek op haar. Komt haar steeds opzoeken en blijven elkaar knuffelen en toezingen als ze moeten slapen daar. Briljant die dreumesjes. Zo'n onwijs leuke leeftijd dit O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177187276
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:58 schreef Molo het volgende:
Wat zoet allemaal!

Larf hier ging haar Kikker boek aanwijzen toen ik zei dat ze lekker haar kikkererwten moest opeten _O-

Tevens is er een jongetje op de crèche compleet gek op haar. Komt haar steeds opzoeken en blijven elkaar knuffelen en toezingen als ze moeten slapen daar. Briljant die dreumesjes. Zo'n onwijs leuke leeftijd dit O+
Ahhhwww
Hier op de crèche zeggen ze dat L flauwe humor heeft. Net z'n vader :')
Gisteren pasten we op een meisje van 6 maanden, maar oh wee als die aan z'n knuffels zat hoor _O- en toen ik haar op mijn schoot had elke keer komen om te vragen of ik de deksel op de vormenstoof wilde doen. Papa mocht dat niet doen, ik moest dat doen. Want ik had een baby op m'n schoot _O-

Erg leuke leeftijd idd.
  woensdag 14 februari 2018 @ 21:43:23 #124
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_177188388
Ik las ‘plasten’ :')

Speelgoed is hier ook ‘mij’! En als ik vraag wat mama in haar buik heeft: bebe O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 14 februari 2018 @ 22:27:37 #125
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177189855
Ik kan me erbij aansluiten. Wat snappen ze veel! :o

We hadden zo'n gezellig dagje samen O+ Hij sliep alleen echt een gat in de middag, tot 17:00 uur. Werd toen wakker en vrat de hele kaas op die ik net op tafel had gezet (kaasje, wijntje, gezellig). "Mama ook kaas?" Ja, 2 blokjes heb ik gegeten :')

En we hebben een achterzitje w/ En de tula is verkocht. Ik word er een tikkeltje weemoedig van. Ik zal mijn neus wat extra in zijn haren planten als hij bij me op schoot zit.
pi_177195123
Wat een heerlijke verhalen allemaal en Max die even de hele kaas opeet _O-

M. zit in een lastige fase dus ik vind het allemaal even wat minder leuk :@ ‘s nachts word ze 3-5 keer huilend wakker en word ze na troosten weer boos als ze in haar eigen bedje moet (ze slaapt al 17 maanden in haar eigen bed). Overdag slaapt ze ook zeer moeizaam en is ze verder de hele dag aan het uitdagen.
Dacht eerst dat het moeilijke slapen is omdat ze bang is in het donker, maar ze heeft nu ook al 1.5 week oorontsteking, vrijdag nog laten checken bij de huisarts, maar is niet erg genoeg voor antibiotica. Ik geloof dat ik straks toch maar weer even bel, gewoon om even uit te sluiten dat ze daar nog last van heeft. Anders weet ik dat het een faaaase is.

Vind het heel moeilijk om mee om te gaan -O-
pi_177195573
Kan ze niet tijdelijk bij je in bed? Of voed je niet meer ('s nachts)?
pi_177196080
Mies zeker de huisarts bellen. Oorpijn doet juist meer zeer als ze liggen en ik vind 1,5 week pijn en slecht slapen wel lang.

Maar die slecht slapen fase is hier wel herkenbaar van een tijdje terug. Het lijkt nu weer beter te gaan *klopt af*
  donderdag 15 februari 2018 @ 10:35:10 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177197956
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 08:18 schreef Unihipili het volgende:
Kan ze niet tijdelijk bij je in bed? Of voed je niet meer ('s nachts)?
Waarom zou je een kind van ruim anderhalf nog 's nachts voeden?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177198341
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom zou je een kind van ruim anderhalf nog 's nachts voeden?
Omdat ze anders die kuiltjes in hun handjes kwijt raken.

Echt die kuiltjes in die handjes. *;
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  donderdag 15 februari 2018 @ 11:03:41 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177198418
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:59 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Omdat ze anders die kuiltjes in hun handjes kwijt raken.

Echt die kuiltjes in die handjes. *;
Afbinden met flossdraad lukt ook goed hier :Y

Ze mist nu wel één vinger door te strak afbinden. Niet mijn schuld want de AH had ineens mijn vertrouwde merk niet meer

Scheelt wel weer tijd met nagels knippen :@
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 15 februari 2018 @ 11:20:21 #132
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177198705
Die nagels! Hier heeft de gastouder ze vorige week geknipt en daar was ik zó blij om :s)

Kuiltjes: check.

Mies, sterkte. Ik denk als ik je zo hoor dat het niet slapen wel samen moet hangen met haar oortjes. Zwaar wel, om weer naar die gebroken nachten te gaan, terwijl je overdag gewoon ook weer moet werken enzo.
pi_177198726
Hier altijd nagels knippen na het eten met Bumba op de tablet.
Merkt 'ie niks van. :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_177198944
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom zou je een kind van ruim anderhalf nog 's nachts voeden?
Omdat het geschreeuw extra zeer aan mijn oren doet om 3 uur 's nachts.
pi_177198977
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:32 schreef WupWup het volgende:

[..]

Omdat het geschreeuw extra zeer aan mijn oren doet om 3 uur 's nachts.
Gewoon even dit doen, toch? :')

Oh, I wish I could, but I don't want to.
  donderdag 15 februari 2018 @ 11:37:02 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177199014
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:35 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Gewoon even dit doen, toch? :')

[ afbeelding ]
_O-

Ross O+

Die van mij vreet gewoon genoeg in de avond en tukt vrijwel altijd door. Bonus _O_

Ik ben er echt een leuker mens door, kun je nagaan hoe ik zou zijn als ze 's nachts wakker zou worden met honger :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177199055
Hier ook s avonds altijd extra veel naar binnen proppen voor onze nachtrust.
Gaat ongeveer zo.

Oh, I wish I could, but I don't want to.
  donderdag 15 februari 2018 @ 11:41:00 #138
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177199066
Ik voel me altijd als diegene die daar zijn hand opsteekt :'(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177199097
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:41 schreef Molo het volgende:
Ik voel me altijd als diegene die daar zijn hand opsteekt :'(
:')

"Platos Diabetos "
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  donderdag 15 februari 2018 @ 11:53:24 #140
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_177199353
Ik knip geen nagels meer :@ het is echt niet te doen. Dus nu heeft ze af en toe een kras op dr wang als ze hard in haar ogen wrijft. En ze slijten eigenlijk vanzelf wel :Y
  donderdag 15 februari 2018 @ 11:55:06 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177199397
Die van mij klauwt mij vooral open, dus dan maar even krijsen hoor. Kind is er voor mijn plezier, niet andersom :{w
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177199707
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom zou je een kind van ruim anderhalf nog 's nachts voeden?
Omdat ie dorst/honger/troost (nodig) heeft.
pi_177199881
Nagels aan de vingers knippen vindt hij interessant, nagels van de tenen mag niet want dat kriebelt :+
pi_177200287
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 08:18 schreef Unihipili het volgende:
Kan ze niet tijdelijk bij je in bed? Of voed je niet meer ('s nachts)?
Ik geef geen borstvoeding meer, maar flesjes krijgt ze wel ‘s nachts (soms meerdere ja, omdat we het soms ook niet meer weten). Als we haar meenemen naar bed dan gaat ze óf feesten óf meer drama maken omdat dat blijkbaar ook niet is wat ze wil. Als het daarmee opgelost zou zijn; graag, maar dat wil ze dus ook niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:00 schreef Arja het volgende:
Mies zeker de huisarts bellen. Oorpijn doet juist meer zeer als ze liggen en ik vind 1,5 week pijn en slecht slapen wel lang.

Maar die slecht slapen fase is hier wel herkenbaar van een tijdje terug. Het lijkt nu weer beter te gaan *klopt af*
Huisarts vond haar oortjes er juist beter uit zien dus dat kan het niet zijn. Dan gooien we het maar op een faaaaase die vast ooit weer overgaat.
Hoe is het slapen bij Emmy weer beter gegaan? Vanzelf?

M. maakt echt overal een drama van als iets niet mag (en er mag veel). Hoort dat er ook bij of luisteren die van jullie braaf zonder verzet? :+
Ik vrees dat ze op mij lijkt ;(
pi_177200467
Droogdrinken wil ze ook niet of is dat alleen maar frustrerend? Ik weet niet hoe dat werkt. Dragen dan misschien?

Ik snap wel dat ze drama maakt als ze oorontsteking heeft. Of net gehad heeft. Huisarts kan niet haar ervaring zien.
En iets niet mogen ontdekken is op zichzelf al frusterend.
pi_177201394
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:34 schreef Unihipili het volgende:
Droogdrinken wil ze ook niet of is dat alleen maar frustrerend? Ik weet niet hoe dat werkt. Dragen dan misschien?

Ik snap wel dat ze drama maakt als ze oorontsteking heeft. Of net gehad heeft. Huisarts kan niet haar ervaring zien.
En iets niet mogen ontdekken is op zichzelf al frusterend.
Droogdrinken? Ik ken alleen droogneuken :@

Ja sorry, maar ik laat me niet zomaar slaan en ze mag ook niet de weg oprennen en soms moet ze gewoon in de auto, zelfs als ze geen zin heeft en ze mag ook niet de planten bij de huisarts kapot maken en als ze op de leuning van de bank wil zitten, dan mag dat maar dan houd ik mijn hand achter haar.
Ik ben echt streng -O-
Het klinkt vaak alsof jouw dochter alles maar mag, maar dan geloof ik niet dat je echte dreumesbuien hebt meegemaakt.
pi_177202026
Ze raakt ook overstuur als iets niet mag hoor :D. Op de grond rollen, overstrekken in mijn armen enzo.
Ik probeer met veel dingen haar er een stem in te geven. Dat kost meer tijd. Nu niet in de stoel? Ok dan gaan we nog een paar minuten spelen en daarna alsnog.
pi_177202101
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:20 schreef Unihipili het volgende:
Ze raakt ook overstuur als iets niet mag hoor :D. Op de grond rollen en zo.
Ik probeer met veel dingen haar er een stem in te geven. Dat kost meer tijd. Nu niet in de stoel? Ok dan gaan we nog een paar minuten spelen en daarna alsnog.
Oh, ik kreeg de indruk dat jij een wonderkind had :D
Dat probeer ik ook, haar de tijd te geven en consessies te doen. Ze wilde haar jas niet uit doen, prima, houd je je jas lekker aan.
Wil je nu niet naar buiten, dan wachten we nog even etc. Maar ik wil ook consequent zijn dus prima om even op haar te wachten, maar daarna gaat het toch echt gebeuren. Al dan niet met slaan, overstrekken en alles van de tafel smijten (doet zij, niet ik :+)
pi_177202346
Nee joh, ik sta er hooguit wat anders in.
Het is wel fijn als je duidelijk bent inderdaad zodat ze weten wat ze aan je hebben.
Ik ben alleen niet consequent puur om het consequent zijn. Ene keer kan ik iets wel hebben andere keer niet.
Qua veiligheid als het direct gevaar is ben ik ook doortastend. Verder wel mild.
Dopje opgeraapt buiten in stikformaat, ik sta op scherp en bij beweging naar de mond grijp ik in. Dat soort.

Slaan is ook alleen met uitleg van waarom (mijn grens) en alternatief geven wat dan wel te doen aaien bijv en frustratie benoemen (of moe of pijn of whatever) en dan dus troosten.
Ik zie dat niet zozeer als iets "niet mogen" (wat het voor haar wel is natuurlijk). Maar mijn eigen grenzen aangeven en daarbij gehoor geven aan haar behoefte.

Bij alles wel altijd afvragen wat maakt dat het mijn grens is. En of ik iets aan het projecteren ben of aan verwachtingen probeer te voldoen of whatever.


Maar ik denk dat ik het ergste vast nog niet gehad heb dusja :P zien we dan wel weer.

[ Bericht 19% gewijzigd door Unihipili op 15-02-2018 14:08:04 ]
  donderdag 15 februari 2018 @ 14:13:00 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177204243
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:07 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Omdat ie dorst/honger/troost (nodig) heeft.
's avonds lekker eten en drinken, 's nachts tukken. Tenzij ziek of nachtmerries ofzo. Ik ga echt niet elke nacht een wakker kind van die leeftijd een fles/tiet zitten geven maar goed.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177204532
Mies het slapen ging vanzelf weer beter. Voor die periode van slecht slapen, is ze ziek geweest en heb het idee dat ze daar toch langer last van hebben.
En we hebben de yoghurt 's avonds vervangen door kwark.

Emmy kan ook drama maken, maar dat is de laatste tijd wel minder. Misschien omdat ze goed slaapt, niet ziek is, goed in haar vel zit en ik consequent ben en vaak ook al dingen preventief voor ben.
Niet altijd natuurlijk, ze heeft ook zeker een sterke eigen mening
pi_177204696
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:13 schreef Molo het volgende:

[..]

's avonds lekker eten en drinken, 's nachts tukken. Tenzij ziek of nachtmerries ofzo. Ik ga echt niet elke nacht een wakker kind van die leeftijd een fles/tiet zitten geven maar goed.
Maar als ze echt ontroostbaar is, dan ook niet?

Arja, goed om te horen. Fijn dat Emmy nu zo lekker in haar vel zit O+ ik moest gisteren een beetje lachen vanwege het hapje dat je moest nemen :D

FOK!wet actief. M. slaapt nu zonder problemen sinds 12.15 :') 8)7
pi_177205688
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:13 schreef Molo het volgende:

[..]

's avonds lekker eten en drinken, 's nachts tukken. Tenzij ziek of nachtmerries ofzo. Ik ga echt niet elke nacht een wakker kind van die leeftijd een fles/tiet zitten geven maar goed.
Ik wel, zij vraagt ik draai. Zo is de minste drama. Ik kan niet voor haar beoordelen 'hoe erg' ze het nodig heeft. Ze vraagt niet voor niks.

In geval van mies denk ik idd ook 'gewoon' ziekjes nog. Ongemak.

Lange middagdutjes ftw :D dat is hier niet. Uurtje tops.
  donderdag 15 februari 2018 @ 18:34:53 #154
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177210283
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:26 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Maar als ze echt ontroostbaar is, dan ook niet?

Arja, goed om te horen. Fijn dat Emmy nu zo lekker in haar vel zit O+ ik moest gisteren een beetje lachen vanwege het hapje dat je moest nemen :D

FOK!wet actief. M. slaapt nu zonder problemen sinds 12.15 :') 8)7
Ja tuurlijk wel, maar ik zou niet weten waarom mijn kind elke nacht ontroostbaar zou zijn.
Uitzonderingen zijn het dat dat gebeurt en dan ben ik er voor haar uiteraard.
Niet structureel dus, maar dat hoeft ook niet, is geen kwetsbare baby meer maar een bijna peuter
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177213167
Wij zaten net met M. bij de huisartsenpost. Haar vader had haar opgetrokken aan haar handjes (doet hij vaker tijdens stoeien), maar nu was het misgegaan, want ze kon nadien enkel onbedaarlijk huilen ;( zo zielig. Ze bleek een zondagsarmpje te hebben. Toen hij was teruggezet had ze gelukkig nergens meer last van, maar jeetje wat schrikken.
pi_177214161
Oh jeetje mies wat naar en schrikken ;(

Gelukkig gaat het nu goed
pi_177216704
Bijna twee maanden na de stempel coeliaki te hebben gekregen merk ik wel verbetering bij mijn dochter, maar wat een werk....

Zal wel toevallig zijn, maar slapen is een drama geworden. Max 2/3 uur slapen in eigen bedje, dan brullen..... Heeft dit jaar pas een keer of 10 doorgeslapen.
pi_177218035
Is niet per se toevallig, past zowel in het ziekte als in het dreumesbeeld.
Doorslapen wat is dat?
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:43:20 #159
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177230759
Uni, doorslapen houdt in 's avonds lekker rond elven je nest in en 's ochtends wakker worden van "KOKE!" :) Moet je echt eens proberen.

Wij zijn van voor- naar achterzitje! Straks maar even een proefritje, zodra de schone slaper wakker is. Alle schroefjes 100x gecheckt, want wel een beetje een eng idee, zo'n kleine man uit zicht achterop.

quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:20 schreef Mies_poes het volgende:
Wij zaten net met M. bij de huisartsenpost. Haar vader had haar opgetrokken aan haar handjes (doet hij vaker tijdens stoeien), maar nu was het misgegaan, want ze kon nadien enkel onbedaarlijk huilen ;( zo zielig. Ze bleek een zondagsarmpje te hebben. Toen hij was teruggezet had ze gelukkig nergens meer last van, maar jeetje wat schrikken.
Een zondagsarmpje! :o Wat moeten jullie geschrokken zijn. Succes met de kleine onderzoeker ;) Komt vast goed :)
pi_177233478
Probeer ik al jaren :P.
Koke! :D
Ik krijg wel een kusje en knuffel als ik 's ochtends wakker word O+. Smelt smelt O+.
pi_177235374
Heerlijk weertje vandaag

[ Bericht 85% gewijzigd door Arja op 16-02-2018 20:16:33 ]
pi_177237181
Doorslapen.. :')
Je bedoelt rond 11 uur zelf gaan slapen en dan 's nachts 4 x je bed uit moeten omdat je kind overstuur is omdat hij dwars in bed of op z'n kop in bed in slaap is gevallen en niet meer wat wat onder of boven is of hoe weer normaal moet gaan liggen. Of dat je kind WOEDEND is omdat hij zijn knuffel naar de andere kant van de kamer heeft gesmeten en dat hij daar niet bij kan. :')

Maar godver, wat zijn die dreumesjes schattig.
Niks beter dan een dreumes net uit bad, in een nieuw pyjamaatje in een slaapzak en dan knuffelen en dat hij dan zwaait als hij gaat slapen. O+
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_177237301
Hi!

Vraagje... hoe lang slapen jullie dreumesjes ‘s middags?

Ik denk dat ik z’n slaapje wat korter moet houden, want hij wordt me nu elke keer net iets te vroeg wakker. Geen idee of het zo werkt hoor, maar het is het proberen waard.
:)
pi_177237451
Hoe langer en makkelijker M overdag slaapt hoe beter hij 's nachts slaapt.

Als hij overdag kort of onrustig slaapt (omdat de buurvrouw herrie maakt) dan slaapt hij 's nachts ook slecht.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_177237459
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:15 schreef ReginaFalange het volgende:
Hoe langer en makkelijker M overdag slaapt hoe beter hij 's nachts slaapt.

Als hij overdag kort of onrustig slaapt (omdat de buurvrouw herrie maakt) dan slaapt hij 's nachts ook slecht.
Maar wat is lang.... :)
:)
pi_177237597
1 meter is wel lang voor een dreumes.
pi_177237625
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:23 schreef Unihipili het volgende:
1 meter is wel lang voor een dreumes.
:+
:)
  vrijdag 16 februari 2018 @ 19:25:35 #168
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177237641
Ik maak 'm nooit wakker, maar wacht totdat hij wakker wordt. Heel soms slaapt hij niet, vaker 2 uur, met uitschieters naar 1 of 3 uur.

Deze hele week 3! uur :o Veel gesnotter en ontstoken oogjes gehad. Lijkt wel of hij dan meer slaap pakt.

Fietsen was een groot succes! Heb 'm meer horen lachen en babbelen dan ooit voorop :P
pi_177237839
L slaapt 1.5 uur (zo ongeveer op de minuut) tussen de middag. Gaat om 19u naar bed en wordt 6.30u ( :O) weer wakker.

En als je 'm dan net in bad hebt gedaan, met een schone pyjama aan, nog geen minuut in badjas beneden, dat hij dan even een beker drinken over zich heen gooit. Diksap. En dan totaal overstuur is omdat z'n badjas uit moet want nat :'( dus die badjas maar ff beetje droog gedept en aangedaan :+
pi_177238170
Hier was het lang 45 min, maar steeds vaker 1,5 uur. Hier ook de ervaring dat nachten beter zijn na een lekkere tuk smiddags. Voor tijdstip van wakker worden heeft het nooit wat uitgemaakt, wel voor de humeurtjes aan t eind van de dag. :')
pi_177238391
Ah ok :)

Hier is het standaard 3 - 3,5 uur.

‘S avonds om 19.00u de fles en dan slaapt hij om 19.30u.

Nu is hij ‘s ochtends rond 6.00u wakker. Vind dat wel vroeg hoor. :@
:)
  vrijdag 16 februari 2018 @ 19:55:04 #172
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_177238417
Emma slaapt tussen de middag zo’n 2-2,5u.. Gaat net naar bed, ligt dan nog een uur wakker in bed en slaapt morgenochtend waarschijnlijk tot een uur of 8/half 9, soms 9u. Ik hou ook van slapen, dus dit heeft ze van mij :+

Soms paniek in de nacht, dan ff 5 min knuffelen en gaat dan weer slapen..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_177238455
Lekker Nouk. :D
:)
pi_177238497
L. slaapt overdag twee keer drie kwartier of één keer 1 à 1,5 uur. 's Nachts slaapt ze van 19.30-06.00, maar komt tussendoor meestal nog twee keer voor een fles en soms piept ze tussendoor zomaar. Ik maak niet van die slapers helaas. :P
pi_177238525
Het gaat eigenlijk tegen m’n principes in om m’n slapende zoontje wakker te maken. Paar keer eerder gedaan. Hij werd dan ook ZEER chagrijnig wakker.
:)
pi_177238550
Hier wordt er overdag 2 uur geslapen. En hij ligt om 18.40 in bed en vaak binnen 2 seconden in diepe slaap. Ergens tussen 06.45 en 7.20 weer wakker tegenwoordig, maar we moeten er 's nachts nog wel vaak uit.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_177238563
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 20:00 schreef Soof-87 het volgende:
Het gaat eigenlijk tegen m’n principes in om m’n slapende zoontje wakker te maken. Paar keer eerder gedaan. Hij werd dan ook ZEER chagrijnig wakker.
Ja, dat snap ik.
Je zou zelf ook niet te genieten zijn als hij vanaf morgen besluit om elke ochtend om 05:00 de dag te willen beginnen.

Gewoon lekker laten slapen als je niet weg hoeft. Ze zullen het nodig hebben.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 20:04:39 #178
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_177238596
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 20:00 schreef Soof-87 het volgende:
Het gaat eigenlijk tegen m’n principes in om m’n slapende zoontje wakker te maken. Paar keer eerder gedaan. Hij werd dan ook ZEER chagrijnig wakker.
Ik doe dat ook niet idd, tenzij ik echt echt echt niet anders kan omdat ik weg moet..

Is langer opblijven een optie? Of haalt hij slaap overdag in?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_177238879
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 20:02 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik.
Je zou zelf ook niet te genieten zijn als hij vanaf morgen besluit om elke ochtend om 05:00 de dag te willen beginnen.

Gewoon lekker laten slapen als je niet weg hoeft. Ze zullen het nodig hebben.
Ja zo denk ik eigenlijk ook.
:)
pi_177238911
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 20:04 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik doe dat ook niet idd, tenzij ik echt echt echt niet anders kan omdat ik weg moet..

Is langer opblijven een optie? Of haalt hij slaap overdag in?
Langer opblijven vind ik ook zo wat. Hij gaat er al niet al te vroeg in. En aangezien manlief om 20.30u naar bed gaat, blijft er dan ook niks van onze avond over. :P
:)
  vrijdag 16 februari 2018 @ 20:20:49 #181
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177238924
Soof, omdat hier dus ook deze week langer wordt geslapen overdag, houd ik 'm langer wakker (half uurtje tot een uur, tenzij het ongezellig wordt ;) ). Hij werd op z'n vroegst 7 uur 's ochtends wakker, verder 8 uur ofzo. Misschien is dat een optie?
pi_177239026
Ja we zijn wel eens laat thuis gekomen van koffiedrinken bij (schoon)ouders bijvoorbeeld, maar dat maakt dus niks uit. :+
:)
pi_177239218
Joh en weet je.. ook al zou het je lukken om hem 's ochtends langer door te slapen dan schieten ze toch weer in een faaaaaaase dat ze ineens weer vroeg wakker zijn of slecht slapen, of ze zijn weer eens ziek of slapen slecht omdat ze moesten wennen aan de nieuwe opvang etc.

Volgens mij is het beste wat je kunt doen gewoon accepteren dat je wat minder slaapt de komende tijd en investeren in een goed koffiezet apparaat.

En anders ga je over 15 jaar gewoon lekker op zaterdag ochtend half 7 's ochtends stofzuigen. ~O>
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 20:36:19 #184
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177239282
Sja, je hebt ook gelijk RF. We zoeken de logica, maar die is er eigenlijk dus niet :')
pi_177239626
M is eigenlijk zijn hele babytijd een slechte slaper geweest. Elke nacht hebben we slaapjes lopen analyseren en zelfs een slaapdagboek bijgehouden.

En nu slaapt hij vrij redelijk, maar meestal wel vroeger wakker dan de gemiddelde sterveling (al blijven we nu al een paar dagen bespaard).
Ik geef geen fuck meer.

Ik zet een kop koffie, zet de K3 playlist op en we gaan gewoon lekker ontbijten, dansen, en Duplo-en om 6 uur 's ochtends.

Gisteren heeft de buurvrouw weer tot 2 uur ' s nachts lopen stampen en met deuren lopen smijten. Ook prima, wij hebben vanmorgen muziek voor haar gemaakt met een pollepel en een paar pannen. :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_177239936
Quoi, mijn dochter ging met 4 jaar en 3 maanden naar een achterstoeltje! :+ wat een verschil. Dat was ook wel rijkelijk laat, maar dan kon ik zoon nog een tijd in de maxi cosi drager achterop vervoeren, haha. Fijn dat hij het leuk vond!

En ik zag Emmy ook nog! Wat worden ze allemaal al wannabe peutertjes he! O+
  vrijdag 16 februari 2018 @ 21:00:51 #187
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177240144
O wacht, ik zag ook Emmy! Ik vind het zo leuk om die kleine babies te zien opdrogen tot ondeugende peutertjes. Zo ook met Emmy. Mooie dame :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 20:54 schreef Svane het volgende:
Quoi, mijn dochter ging met 4 jaar en 3 maanden naar een achterstoeltje! :+ wat een verschil. Dat was ook wel rijkelijk laat, maar dan kon ik zoon nog een tijd in de maxi cosi drager achterop vervoeren, haha. Fijn dat hij het leuk vond!

En ik zag Emmy ook nog! Wat worden ze allemaal al wannabe peutertjes he! O+
Wow, 4 jaar! Check dit, ik vind het een fit (met z'n ogen dicht 8-) ):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177240341
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 20:34 schreef ReginaFalange het volgende:
Joh en weet je.. ook al zou het je lukken om hem 's ochtends langer door te slapen dan schieten ze toch weer in een faaaaaaase dat ze ineens weer vroeg wakker zijn of slecht slapen, of ze zijn weer eens ziek of slapen slecht omdat ze moesten wennen aan de nieuwe opvang etc.

Volgens mij is het beste wat je kunt doen gewoon accepteren dat je wat minder slaapt de komende tijd en investeren in een goed koffiezet apparaat.

En anders ga je over 15 jaar gewoon lekker op zaterdag ochtend half 7 's ochtends stofzuigen. ~O>
Je zei het F-woord. :o
:)
pi_177240386
Quoi wat een grote bink zo. :D
:)
pi_177242587
Ja die Max! Wat een blije groterik.

Bizar gewoon dat die kleine babies in zo'n korte tijd zo veel groeien en kunnen.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_177254536
Ja, ik vind emmy ook al een peuter lijken :D
Met die lange, zelfs slanke benen ook. Waar zijn die michelin-ringen gebleven?

Over ruim 4 maanden is ze ook al 2. Bizar hoor, haar eerste verjaardag lijkt gisteren.

En Max dan. Ook al zo groot en wijs! En zo'n volle bos haar
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 17 februari 2018 @ 16:35:53 #192
269689 crew  Viv
pi_177257826
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:55 schreef Molo het volgende:
Die van mij klauwt mij vooral open, dus dan maar even krijsen hoor. Kind is er voor mijn plezier, niet andersom :{w
Haha, ik knip ZZ's nageltjes ook vooral uit eigenbelang. :D Met een youtube-filmpje (Phoebe nog bedankt voor die Stick Song! O+ ) gaat dat zonder drama.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:08 schreef Soof-87 het volgende:
Ik denk dat ik z'n slaapje wat korter moet houden, want hij wordt me nu elke keer net iets te vroeg wakker. Geen idee of het zo werkt hoor, maar het is het proberen waard.
Ik maak ZZ wel eens wakker van haar middagdutje, maar dan zodat ze 's avonds niet te laat gaat slapen (als ze na 16:00 uur nog geslapen heeft, is ze pas rond middernacht weer moe :') ). Ik kan me niet voorstellen dat het inkorten van een middagdutje invloed heeft op de tijd waarop ze 's ochtends weer wakker worden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 20:34 schreef ReginaFalange het volgende:
Volgens mij is het beste wat je kunt doen gewoon accepteren dat je wat minder slaapt de komende tijd en investeren in een goed koffiezet apparaat.
En binnenkort gaat de klok een uur vooruit! *O*

Foto van Emmy gemist. -O-

Achterstoeltjemax :o

Nou moe, ZZ was sinds dinsdag koortsvrij, maar vanmiddag weer 39,5. -O- Zo komt er wéér niks terecht van mijn weekendplannen zoals de kerstspullen opruimen. Wel lekker veel knuffelen met zo'n hangerig dreumesje. O+
pi_177260197
Aah wat sneu Vivi.
Maar het is nog kerst bij jullie? :D

Nog 8.5 maanden en dan mag de kerstmuziek weer aan. :D
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 17 februari 2018 @ 19:09:10 #194
269689 crew  Viv
pi_177260361
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:56 schreef ReginaFalange het volgende:
Aah wat sneu Vivi.
Maar het is nog kerst bij jullie? :D
Nee, ik was begin februari wel "al" begonnen met opruimen en de kerstboom ligt sindsdien in de tuin. :D

Zo schattig trouwens, ZZ heeft een paar keer Teletubbies gekeken en zegt nu steeds Uh-Oh. O+
pi_177266716
Onze kleine dame is bijna 1 jaar oud. Op het consultatiebureau zeiden ze dat we over mochten van melkpoeder naar gewone koemelk. Uit de koelkast is dat te koud, dus om te proberen hebben we het opgewarmd met een flessenwarmer. Dat duurt echter best wel lang... Vooral omdat ze 's nachts nog wel eens wakker wordt voor een flesje (dat we dan maken met warm water uit de kraan, dus snel klaar). Mijn vraag is dus of je koemelk ook in de magnetron mag verwarmen voor de kleine? Of is dat schadelijk? Hoe doen jullie dit?
  zondag 18 februari 2018 @ 00:40:56 #196
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177268077
Wij doen koemelk in de magnetron :Y Maar koud is ook prima hier.
pi_177268078
Mochten he... Het hoeft niet ;). Zo 'gewoon' is koemelk niet voor de mens.
Gevaar met magnetron is volgens mij vooral dat het ongelijk verwarmd wordt en dan gevaarlijk heet kan zijn?
Koemelk uit de supermarkt is al helemaal stukgekookt gestandaardiseerd ontroomd etc dus dat zou niet het issue zijn.
pi_177269958
Wij doen overdag koemelk in de magnetron (goed schudden voor je weet of de temperatuur echt goed is ivm ongelijke verdeling warmte) en als ze ‘s nachts een flesje wil dan krijgt ze poedermelk want snel klaar.
  zondag 18 februari 2018 @ 09:34:51 #199
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177270838
Ik vind het nu juist een verademing dat ik 's nachts niet na hoef te denken over hoeveel water, hoeveel schepjes. Mijn hersens liggen dan nl nog te slapen ;)

Momenteel wordt er voor mijn neus een toet toet baan gebouwd, gekookt, gepuzzeld, gefietst, gelezen en op een stoeltje geklommen. Zondagochtend O+

Gister viel hij op de terugweg op de fiets in slaap. Was ook nog nooit gebeurd. Zo'n bolletje snot tegen mijn rug aan :P
pi_177270908
Palomar wij deden het laatste flesje nog heel lang met nutrilon en de overige flesjes wel koemelk.
Bij het cb zeiden ze dat er in poedermelk veel meer calorieen zitten en een kind dan minder trek in ander eten zou hebben, maar die van mij is altijd geobsedeerd geweest door eten.

Als ze net haar ogen open doet vraagt ze al voor het eerst om een koekie :')
pi_177270917
Half 5 was het vanochtend. God zij dank sliep hij nog tot half 8,maar ik minder goed. Daarna banaanpannekoekjes gemaakt (hmmmmmmmm!! Hmmmmmmm!!!) en nu wordt er ook gekookt op tafel. En hij staat echt constant los en heeft het nog steeds niet door :+

En L lust geen koemelk dus wij geven nog steeds poedermelk 's ochtends. 's avonds door de pap wel koemelk
  zondag 18 februari 2018 @ 09:50:23 #202
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177271033
Hier ook Nazil. Staat 'ie met een pan op zijn hoofd gewoon los. Maar owee als ik tijdens het wandelen en dan stilstaan mijn vinger terugtrek. Dan meteen door zijn knietjes :D

Arja, koekiemonsterrrr!
pi_177283601
Hier wordt gewoon ineens gekletst.:D

Jaja, neeneenee, mama en BAB!

Dat laatste is dus BED! Als de hond blijft blaffen moet hij in zijn bed (hip honden lounge kussen jaja het is heus). Nu roept M dus steeds BAB en wijst dan naar zijn mand als wij tegen de hond zeggen dat hij daar in moet. :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  zondag 18 februari 2018 @ 20:23:58 #204
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177285351
Die hond zal wel denken 'godnondeju, nóg een baas erbij!'

Larf schrok zich vanmiddag een hoedje van een dooie muis hier in huis, krijsen joh, bijzonder om mee te maken wel :D

Mascha en de Beer en springen op muziek is hier de laatste dagen de bom, waarbij ze dan keihard roept 'bieâhhh!'
Kleine Hagenees _O- O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177285544
Vandaag heeft hij 3x een stukje los gelopen! Vooruitgang dus. En mijn oma heeft hij het ook laten zien (eerste wat ze zei bij binnenkomst: loopt hij al?)
Vogeltje van oma was heel mooi. De lange vingers op de keukentafel ook. Die pakte hij zelf wel even. Hij heeft er 4 gehad in een uur :X
Lang leve oma's.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 18 februari 2018 @ 22:55:21 #206
269689 crew  Viv
pi_177288434
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 20:23 schreef Molo het volgende:
Die hond zal wel denken 'godnondeju, nóg een baas erbij!'
Ik noem ZZ ook wel onze kattendictator. Ze kan ze echt terechtwijzen met zo'n vingertje erbij, en roept dan DAAIDAAIDAH! _O- Dat deed ze al heel snel, nog voordat ze woordjes kende brabbelde ze al consequent met stemverheffing tegen ze (anders luisteren ze niet natuurlijk }:| ).
pi_177291835
Haaaahaaaaiiii *enthousiast zwaai* - aldus de dreumes O+.

Daaidaaidah hier idd ook :D inclusief vinger en frons. Zonder hond dan.
Honden buiten zijn wel mega interessant. Aaaaaai.
  maandag 19 februari 2018 @ 10:59:17 #208
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177294008
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 09:41 schreef Arja het volgende:
Palomar wij deden het laatste flesje nog heel lang met nutrilon en de overige flesjes wel koemelk.
Bij het cb zeiden ze dat er in poedermelk veel meer calorieen zitten en een kind dan minder trek in ander eten zou hebben, maar die van mij is altijd geobsedeerd geweest door eten.

Als ze net haar ogen open doet vraagt ze al voor het eerst om een koekie :')
Hier zeiden ze dat een kind van 1 jaar niet meer dan 350ml zuivel op een dag mag omdat ze anders niet goed eten.
Mijnes is net als de jouwe, eet ondanks bv + 1 of 2 flessen koemelk gewoon alles wat los en vast zit :').
(Ik moet altijd zo lachen bij het avondeten; guppy krijgt standaard dubbel zo veel eten als zijn broer van 4 en als z'n broer klaar is met (2 happen) eten, eet Guppy ook nog eens daar het restje van op :') )
KuikenGuppy
pi_177294349
Hier wordt helemaal geen melk gedronken. Alleen 's avonds 150ml peutermelk.

Wel wordt er een liter Griekse Yogurt per week gegeten door hem alleen. :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_177294462
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:59 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hier zeiden ze dat een kind van 1 jaar niet meer dan 350ml zuivel op een dag mag omdat ze anders niet goed eten.
Mijnes is net als de jouwe, eet ondanks bv + 1 of 2 flessen koemelk gewoon alles wat los en vast zit :').
(Ik moet altijd zo lachen bij het avondeten; guppy krijgt standaard dubbel zo veel eten als zijn broer van 4 en als z'n broer klaar is met (2 happen) eten, eet Guppy ook nog eens daar het restje van op :') )
Herkenbaar. Emmy eet tot en met de lunch een stuk meer dan ik zelfs.

Gister: fles pap, volkoren cracker, bak met druiven, halve banaan, ananas. Eet nog wat kwark van mijn bordje af en wat stukjes avocado. Bij boodschappen doen: plakje worst, plakje kaas, halve krentenbol gekregen. Beker melk. Brood met kaas en frambozen toe.
En de hele ochtend om een koekje vragen, maar dat geef ik niet in de ochtend.
  maandag 19 februari 2018 @ 19:42:38 #211
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177306247
En ja hoor, de dag van de negentiende februari tweeduizendenachtien gaat de boeken in als dé dag. Hij loopt los!! O+

Vanmiddag vlak voor zijn middagdut zomaar ineens over zijn speelkleed. Vanavond nog een paar keer (en gelukkig vastgelegd!) en hij is het overal aan het proberen. Zo leuk!

Het kon ook echt niet anders. Zo veel en vaak (op zijn verzoek) gewandeld afgelopen weekend. Wat wordt het toch een groot ventje, met véél babbels en lekker aan de wandel (en sushi etend met stokjes 8)7 ).

Nazil, ik las dat bij jou ook wordt gelopen. Hoeraaaa!
pi_177306381
Wat grappig Q. Liep hij voorheen alleen aan de hand?
Emmy loopt dus wel los een stuk of 15 stappen, maar nog nooit aan de hand.
  maandag 19 februari 2018 @ 19:55:36 #213
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177306460
Hij liep alles aan de buggy, aan de hand, langs voorwerpen, oversteken, maar niet los :P
pi_177306595
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 19:55 schreef Quoi het volgende:
Hij liep alles aan de buggy, aan de hand, langs voorwerpen, oversteken, maar niet los :P
Grappig. Emmy vertikt het nog steeds om buiten te lopen en ook bij de oppas loopt ze maar weinig. Die kan niet geloven dat ze hier zo veel loopt
  maandag 19 februari 2018 @ 20:12:01 #215
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177306824
Ze kiezen zelf hun momenten uit hè? Het heeft hier zoveel met vertrouwen te maken, denk ik.
pi_177307504
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:12 schreef Quoi het volgende:
Ze kiezen zelf hun momenten uit hè? Het heeft hier zoveel met vertrouwen te maken, denk ik.
Heerlijk he die eigenzinnigheid en dat het steeds meer eigen persoonlijkheden worden.

Weten jullie hier al wat voor kind jullie dreumes later zal worden?

Ik denk dat Emmy vrolijk, open, grappig en energiek zal blijven.
Snel geen middagdutjes zal doen en een avondmens wordt.
Ik denk dat zij steeds meer zal leren om haar charmes gericht in te zetten en weet hoe dit werkt.
Ik denk dat het motorisch altijd een kind zal zijn dat iets pas doet als ze zeker weet dat ze het kan. Ze zal laat leren fietsen en haar zwemdiploma halen.
Ik denk dat ze talig heel sterk gaat zijn en goed zal meekomen op school. Ze wordt vast ook snel zindelijk.

Hoe ze het sociaal gaat doen weet ik nog niet, omdat ze weinig leeftijdsgenootjes contact heeft. In juni gaat ze al naar de psz en ben toch zo benieuwd.

Oh ja en ze zal altijd van eten houden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Arja op 19-02-2018 21:37:35 ]
  maandag 19 februari 2018 @ 20:53:54 #217
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177307961
Ja, ik zie dat al heel duidelijk.

Dat motorische voorspel ik hier ook. En hij is heel erg van 'laat mij mijn eigen gang maar gaan' ;) Zit alsjeblieft niet teveel op zijn lip, geef niks aan hem oid, hij regelt het liever zelf. Verder past hij zich makkelijk aan in andere situaties en is hij echt heel sociaal en lief naar andere kindjes, stapt ook makkelijk op ze af en is in ze geïnteresseerd. En wil heel graag weten hoe dingen werken. Kan dus lang met een apparaatje in zijn handen zitten en dan frunniken. En bij een groepsgebeuren - zoals pas bij muziek op schoot - zit hij het liefst niet vooraan en kijkt een beetje vanaf de zijlijn toe.

Verdomd veel eigenschappen die zijn ouders ook bezitten :+ wordt gezellig later :P
  maandag 19 februari 2018 @ 20:58:49 #218
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177308094
Leuk trouwens, Arja, om je post over een paar jaar terug te lezen btw :)
pi_177308449
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:38 schreef Arja het volgende:

[..]

Heerlijk he die eigenzinnigheid en dat het steeds meer eigen persoonlijkheden worden.

Weten jullie hier al wat voor kind jullie dreumes later zal worden?

Ik denk dat Emmy vrolijk, open, grappig en energiek zal blijven.
Snel geen middagdutjes zal doen en een avondmens wordt.
Ik denk dat zij steeds meer zal leren om haar charmes gericht in te zetten en weet hoe dit werkt.
Ik denk dat het motorisch altijd een kind zal zijn dat iets pas doet als ze zeker weet dat ze het kan. Ze zal laat leren fietsen en haar zwemdiploma halen.
Ik denk dat ze talig heel sterk gaat zijn en goed zal meekomen op school. Ze wordt vast ook snel zindelijk.

Hoe ze het sociaal gaat doen weet ik nog niet, omdat ze weinig leeftijdsgenootjes contact heeft. In juni gaat ze al naar de psz en ben toch zo benieuwd.
Ik hoor hier niet meer, maar O+ Kopiëren en opplakken ergens, kun je over een aantal jaar terugkijken!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_177308636
Wat leuk Q dat je dat er allemaal al uit kunt halen en jezelf ook terug ziet.

Ja goed idee om dit te bewaren. Ik heb een mooi leeg boek waarin ik brieven aan haar schrijf, anekdotes vertel of uitspraken van haar. Ik plak er ook dingen in zoals haar "gebruiksaanwijzing" voor de oppas van toen ik net ging werken en van nu toen ze voor het eerst uit logeren ging.
Dit stukje past er ook wel in.

Dat boek bestaat nu uit 3 bladzijdes maar verder vooral uit aantekeningen in mijn telefoon, kladjes papier en ideeen. Maar ooit :')

Van haar eerste jaar heb ik wel consequent een boek ingevuld
pi_177309017
M heeft zijn gebrek aan geduld van mij.

Gillen ´s ochtends als zijn ontbijtje niet binnen 2 seconden klaar is.
Smijten met de vormenstoof als het blokje er niet de eerste keer in past.

Alvast sorry he, voor alle leerkrachten.

Nog iets wat hij van mij heeft, alles kapot kunnen maken. Wij zijn beide heel handig in dingen slopen.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_177313497
Goedenacht, wij zijn al 1.5 uur wakker en een half uur beneden }:|

Wat fijn quoi!! L oefent meerdere keren per dag nu,dus dat gaat ook snel. We moeten hem niet dwingen maar zelf laten beslissen blijkbaar.

Ik denk dat L een charmeur wordt, heel zachtaardig van karakter maar wel eigenwijs.
pi_177314144
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 05:31 schreef Nazil het volgende:
Goedenacht, wij zijn al 1.5 uur wakker en een half uur beneden }:|

Wat fijn quoi!! L oefent meerdere keren per dag nu,dus dat gaat ook snel. We moeten hem niet dwingen maar zelf laten beslissen blijkbaar.

Ik denk dat L een charmeur wordt, heel zachtaardig van karakter maar wel eigenwijs.
En dat laatste heeft hij zeker van je man :+
pi_177315035
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 08:12 schreef Arja het volgende:

[..]

En dat laatste heeft hij zeker van je man :+
absoluut. :Y
Nee ik ben ook eigenwijs dus logisch dat hij dat heeft :')

Man heeft even twee uur op zich genomen vanochtend zodat ik nog heel even wat slaap kon pakken. Nu voel ik mij weer mens.
pi_177317292
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 09:23 schreef Nazil het volgende:

[..]

absoluut. :Y
Nee ik ben ook eigenwijs dus logisch dat hij dat heeft :')

Man heeft even twee uur op zich genomen vanochtend zodat ik nog heel even wat slaap kon pakken. Nu voel ik mij weer mens.
Redbull infuusje?

Zo whitetrash met een blik energie drank achter de buggy, maar man wat voel ik me daarna weer alive na een slechte nacht
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 11:57:06 #226
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177318007
Je zegt dan toch ook niet toevallig "yeah-but-no-but-yeah-but-no-but..."?


Eindelijk naar huisarts geweest trouwens. Die schrok zich een hoedje van mijn rug/bekken, die dus erg scheef blijken te staan. Mag vanmiddag meteen een foto laten maken. Volgens mij staat het mijn hele leven al scheef, maar wie weet is er toch iets dat een oorzaak kan zijn voor de hernia-achtige klachten. Man, wat duurt dit allemaal lang. Maar goed, meteen vanmiddag aanrukken is goed. Progress!
  dinsdag 20 februari 2018 @ 15:48:53 #227
171422 LadyBlack
paint it black
pi_177323494
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:38 schreef Arja het volgende:

[..]

Heerlijk he die eigenzinnigheid en dat het steeds meer eigen persoonlijkheden worden.

Weten jullie hier al wat voor kind jullie dreumes later zal worden?

Ik denk dat Emmy vrolijk, open, grappig en energiek zal blijven.
Snel geen middagdutjes zal doen en een avondmens wordt.
Ik denk dat zij steeds meer zal leren om haar charmes gericht in te zetten en weet hoe dit werkt.
Ik denk dat het motorisch altijd een kind zal zijn dat iets pas doet als ze zeker weet dat ze het kan. Ze zal laat leren fietsen en haar zwemdiploma halen.
Ik denk dat ze talig heel sterk gaat zijn en goed zal meekomen op school. Ze wordt vast ook snel zindelijk.

Hoe ze het sociaal gaat doen weet ik nog niet, omdat ze weinig leeftijdsgenootjes contact heeft. In juni gaat ze al naar de psz en ben toch zo benieuwd.

Oh ja en ze zal altijd van eten houden.
Wat klinkt dat lief zeg O+

Zou dit inderdaad ergens opslaan :Y

Het klinkt trouwens als mijn dochter :D Alleen was die óók laat zindelijk ;)
  dinsdag 20 februari 2018 @ 15:52:10 #228
171422 LadyBlack
paint it black
pi_177323563
Ik kom hier nog even afscheid nemen, al ben ik hier niet vaak meer.

S is zondag 2 geworden en mán wat had ie het naar zn zin O+ Hij genoot echt enorm van het zingen, zo lief!

Dus ik verhuis met t peutertje naar het peutertopic, kan ik me daar vast weer inlezen in de peuterperikelen, haha!

Fotootje tot besluit O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 20 februari 2018 @ 16:02:52 #229
269689 crew  Viv
pi_177324931
LB wat klinkt dat heerlijk en zo'n mooie taart.

Quoi, klinkt toch zo rot allemaal, hopelijk komt er nu gauw duidelijkheid en een gerichte behandeling!

Arja, leuk je idee over haar persoonlijkheid te lezen! Over t eten, als ze zoveel tussendoor eet is het misschien ook wel tijd om gewoon 2 boterhammen als ontbijt aan te bieden? Hier was dat iig wel een teken dat ze meer lustten als ontbijt.

Met hele lage verwachtingen geprobeerd om 4 eetkamer stoelen te monteren met de boys erbij. Na een uur met gegil, elkaar slaan en een half gemonteerde stoel toch maar besloten dat dat beter gaat als ze naar bed zijn. :')

Vandaag weer naar dreumesdans geweest, ook zo duidelijk het verschil in persoonlijkheid merkbaar. Grootste rent met alle kindjes mee naar de zaal, maar is motorisch wat lomp (struikelen over z'n eigen voeten). Kleinste kijkt wat overweldigd toe, wil wel mee, maar verstijft letterlijk als hij (per ongeluk) een duwtje krijgt. M'n gevoel van psz rustig opbouwen wordt er weer door versterkt. Volgende week kijken bij een kleine psz dorp verderop, met de helft aan kinderen en toch twee leidsters.

[ Bericht 1% gewijzigd door Madivi op 20-02-2018 17:28:47 ]
pi_177327010
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 11:57 schreef Quoi het volgende:
Je zegt dan toch ook niet toevallig "yeah-but-no-but-yeah-but-no-but..."?


Yeah but no but zo ga ik dagelijks naar buiten.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_177327494
Lb gefeliciteerd en wat is ie leuk!

Madivi hm ja misschien wel meer ontbijt, maar ik ben nogal lui in de ochtend en vind het wel fijn knuffelen in bed terwijl zij een fles pap krijgt :@

Die kleine psz klinkt goed.
pi_177327892
Ladyblack wat een blij mannetje. O+
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 20:45:36 #234
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177329254
LB, gefeliciteeeeeerd! Wat een toffe taart ook O+

Er werd hier niet gegeten, maar wel hele bedje en daarna papa ondergekotst. Zieligerd. Hij ligt nu naast me op de bank te slapen, onder zijn grote Nijntje. Zielugg!

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 19:12 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Yeah but no but zo ga ik dagelijks naar buiten.
[ afbeelding ]
:D

Wij hebben in de buurt echt haar dubbelganger rondlopen.
pi_177334156
Ah Max, beterschap
  woensdag 21 februari 2018 @ 00:02:17 #236
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177335365
Ik geloof, na 2 bedjes, 3 outfits (van mij), 2 outfits (van man), 1 outfit (van hemzelf) en al zijn knuffels te hebben ondergekotst én aan de schijterij te zijn geweest, dat hij is gaan slapen :')
pi_177337541
Aah Max.

Hier van 4 tot 5.30 wakker.
En dan ben ik ook zo wakker dat ik niet meer kan slapen. :(
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  woensdag 21 februari 2018 @ 11:12:20 #238
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177340905
Dat is balen. Energiedrankje dan maar?

Max heeft 'gewoon' vanaf vannacht tot vanmorgen half 8 geslapen. Werd babbelend wakker. Heeft alweer dingetjes gegeten en alles zit er nog in. Stortte wel om half 11 in en ligt nu te slapen. Nog maar even een rustig dagje.
pi_177341417
Ik heb vanaf vandaag ook een dreumes *O* dus hoi!
pi_177341947
Quoi: Normaal drink ik koffie hoor.
Maar als het echt een bagger nacht was dan is een red bull infuus echt het enige wat helpt.

M ligt eindelijk in bed. Vecht tegen zijn middagslaapje de laatste paar dagen.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  woensdag 21 februari 2018 @ 12:03:02 #241
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177342048
Hoi WupWup :)

RF, ja hoor, koffie, ook goed. Als ik Max uit bed pluk 's ochtends is het eerste wat ik beneden doe koffie zetten voor mezelf. Dat snapt hij zelf ook inmiddels. Wijst zijn vinger naar de keuken en zegt "offie!"
  woensdag 21 februari 2018 @ 12:12:06 #242
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177342289
Hai Wup! Gefeliciteerd!

quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:03 schreef Quoi het volgende:
Hoi WupWup :)

RF, ja hoor, koffie, ook goed. Als ik Max uit bed pluk 's ochtends is het eerste wat ik beneden doe koffie zetten voor mezelf. Dat snapt hij zelf ook inmiddels. Wijst zijn vinger naar de keuken en zegt "offie!"
Beterschap met de grote kleine Max!

Hier roept ze dan 'ook, ook, die díe!!!' en wil dan ook koffie :')

Gisteravond naar nieuw nichtje geweest, de hele tijd 'baby' roepen en heel voorzichtig aaien. Zo zoetjes O+
En de baby in haar voet geknepen nog eventjes ook :')
Nou moest die toch wakker worden voor tetvoeding, maar het was wel weer een mooie actie van onzer Larf :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177342588
Gefeliciteerd met je dreumes Wup! *O*

Arme Max met het spugen en poepen ;( gelukkig gaat het weer redelijk met hem.

M. sliep eindelijk weer een nachtje door! Laatste nachten keer of 3-5 eruit dus dit was wel heel welkom O+
pi_177342620
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:59 schreef ReginaFalange het volgende:
Quoi: Normaal drink ik koffie hoor.
Maar als het echt een bagger nacht was dan is een red bull infuus echt het enige wat helpt.

M ligt eindelijk in bed. Vecht tegen zijn middagslaapje de laatste paar dagen.
M. vecht er de laatste paar dagen ook tegen. Wat hier lijkt te helpen is net iets eerder op bed leggen. Misschien nog een optie.
pi_177342790
Molo: wat een nachtmerrie, een dreumes die koffie wil.
Dan slaap je echt nooit meer. :')

Quoi: Ik zag gisteren een speelgoed senseo apparaat tijdens mijn zoektocht naar inhoud voor M's keukentje. :D
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  woensdag 21 februari 2018 @ 13:33:31 #246
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177344378
Senseo :{ ;) Tof wel, dat dat ook bestaat.

Na een dutje is er ineens koorts (39,5). Dus nu als een vogeltje naast me op de bank, tegen me aan hangend, beetje filmpjes kijken samen, af en toe een dutje doen. Knus is het wel :)
pi_177346477
Gefeliciteerd Wup! *O*

Beterschap voor sneutje Max. :*

Mijn prulletje verkende vandaag zelfstandig de speeltuin. Ik vind het zo geweldig dat je haar wereld letterlijk steeds een beetje groter ziet worden. O+ Deze leeftijd. O+
pi_177352367
Nou echt dreumesjes O+

Hier werd alleen met de loopwagen gelopen. Als we het aan de hand probeerde dan ging hij door zijn knieetjes. Vandaag wilde hij dat wel, trok 1 hand los en liep aan 1 vinger. 8)7

Alé en er werd zojuist gewoon Bumpa gezegd toen Bumba op televisie was.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_177352687
Gefeliciteerd en welkom wupwup!

Emmy is vandaag naar de kapper geweest en nu lijkt het nog meer een kapsel.
Ook liep ze de hele dag achter een kleine buggy met een pop erin. Wat leek ze groot en lang en wijs :D
  woensdag 21 februari 2018 @ 20:22:33 #250
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177352699
Alé das iets om fier op te zijn.

Die Max kan er wat van. Gewoon even kolerehoge koorts krijgen vanmiddag. Alleen nog maar slapen en zweten tegen me aan. Op een gegeven moment maar pcm gegeven toen hij erg apathisch bleef. Eind van de middag knapte hij op en wilde hij wel graag lopen enzo. Naar de supermarkt, wijzend en brabbelend en wel, alsof er niks was gebeurd :')

En nu na anderhalf bord pasta lekker slapen in zijn eigen bed. Wat een kind heb ik O+

ik moet stiekem zeggen dat het wel even heerlijk vond, een plakMax
pi_177352753
M heeft sinds hij het kruipen ontdekt heeft bijna niet meer willen knuffelen. Maar de laatste paar dagen komt hij steeds knuffelen of gewoon even chillen samen op de bank. O+

Ah en die Max. Hopelijk is hij morgen weer helemaal beter.
Wat voor paracetamol geven jullie trouwens? Ik heb alleen nog newborn pijnstillers uit het ziekenhuis.

WUP! Gefeliciteerd nog! Je post even helemaal gemist.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_177352761
Wat een wonderlijke veerkracht hebben die kleintjes he Q.
Ja en heerlijk dat ze dan zo knuffig zijn.

Emmy wordt ook knuffelig. Komt soms zo maar ineens bovenop me liggen om te knuffelen. Of komt een kusje brengen of neusje-neusje O+
Soms nog wel een beetje ruw en onhandig maar ja O+
  woensdag 21 februari 2018 @ 20:29:36 #253
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177352831
Hier ook een toename aan knuffelen en "MMMMMAAA" (=kusje geven) :)

We geven nu sinds kort de 240mg zetpil.

Oja, en ondanks de malaise een nieuwe gekke feature hier: ipv kruipen op handen en tenen lopen 8)7
pi_177354239
240mg joh? Dat krijgt mijn 8-jarige ook.

Edit: oraal vs rectaal. Doseringsverschil :)
  woensdag 21 februari 2018 @ 21:21:09 #255
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177354325
Ik heb babydosering van 120 mg in huis en sinds van de week ook 240 mg in huis. Voor als het nodig is.

Ik heb zin om uit te slapen morgen, hopelijk die kleine hier ook :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177354963
Uitslapen.. als ik geluk heb mag ik tot 6.50 slapen. :')

De laatste keer dat ik na 8 uur nog in bed lag was toen ik 8 maanden zwanger was. :'(
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  woensdag 21 februari 2018 @ 21:39:38 #257
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177355035
Gaat jouw vent er dan nooit uit dat jij lekker kunt bijsnurken?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 21 februari 2018 @ 21:48:48 #258
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177355320
Of NU naar bed gaan :+

....iets dat ik zelf trouwens niet voor elkaar krijg #avondmens
  woensdag 21 februari 2018 @ 21:51:15 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177355394
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:48 schreef Quoi het volgende:
Of NU naar bed gaan :+

....iets dat ik zelf trouwens niet voor elkaar krijg #avondmens
Ik móet nog fokken joh :{w
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177355502
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:39 schreef Molo het volgende:
Gaat jouw vent er dan nooit uit dat jij lekker kunt bijsnurken?
Nee. Want voor ons werk moeten we voor 9u sochtends alle administratie gedaan hebben.

En dat gaat dus niet met een dreumes die op het toetsenbord komt rammen. :')

We hebben alleen met kerst en 1 januari 's ochtends vrij. :'(
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  woensdag 21 februari 2018 @ 21:55:39 #261
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177355559
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:54 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Nee. Want voor ons werk moeten we voor 9u sochtends alle administratie gedaan hebben.

En dat gaat dus niet met een dreumes die op het toetsenbord komt rammen. :')

We hebben alleen met kerst en 1 januari 's ochtends vrij. :'(
Gvd, dat is mooi klote!

En beetje spelen of hem keer voor de tv zetten werkt ook niet? My god, heftig!

Hoe doe je dat met vakanties dan? En ben nu benieuwd wat voor werk jullie doen

Wanneer gaan jullie naar Schotland trouwens? Is dat al duidelijk?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177355744
Nee dat werkt niet. Hij speelt wel 10 min ofzo maar gaat dan weer het gasfornuis aanzetten ofzo. :')

Niet echt wenselijke afleiding als je administratie aan het doen bent.

We hebben een soort payroll bedrijf maar betalen dus 365 dagen per jaar. Fijn voor de bankrekening, minder voor mijn wallen.

Ik heb een uur voordat ik werd ingeleid nog de administratie en betalingen gedaan vanuit mijn ziekenhuis bed. :')

We gaan sowieso voor brexit terug. Hopelijk nog voor Halloween. Dat is wel een beetje de deadline.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  woensdag 21 februari 2018 @ 22:10:41 #263
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177355914
Oef, heavy altijd wel zeg. Elke dag sowieso werken dus.

Nog half jaartje Nederland dus. Peutermeet in Schotland? _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177356030
Jaa. Lekker met 2 peuters in de VAN MIJ fase naar de disney store. :D

Voordeel van ons werk is dat we ieder zo'n 90 minuten per dag werken en that's it.
Tenzij we heel veel koffie drinken en ons dan ineens energiek en ambitieus voelen en dan gaan brainstormen om ons bedrijf beter te laten groeien.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  woensdag 21 februari 2018 @ 22:20:48 #265
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177356156
Phehehehehe

Ik kan trouwens morgen niet uitslapen bedenk ik me net, ben wel vrij maar heb om 7 uur telefonisch overleg met een collega :')
Kudttt

En de Disney store, horror
_O- _O- _O-
Is dat Glasgow?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177357039
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:10 schreef Molo het volgende:
Oef, heavy altijd wel zeg. Elke dag sowieso werken dus.

Nog half jaartje Nederland dus. Peutermeet in Schotland? _O-
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
pi_177357119
De whisky staat warm hoor. En een nonpratende dreumes bovendien.
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:02:13 #268
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177357211
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:58 schreef Svane het volgende:
De whisky staat warm hoor. En een nonpratende dreumes bovendien.
Zit jij in Schotland?

Wacht effe, ik ben nog steeds post-zwangerschapsdement maar ik snap je post even niet _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177357263
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Zit jij in Schotland?

Wacht effe, ik ben nog steeds post-zwangerschapsdement maar ik snap je post even niet _O-
Ja. Eigenlijk ben ik Regina.

Nee maar wij vertoeven hier sinds september! Synchroon met behoorlijke inactiviteit op fok ging dat.
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:11:05 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177357455
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:04 schreef Svane het volgende:

[..]

Ja. Eigenlijk ben ik Regina.

Nee maar wij vertoeven hier sinds september! Synchroon met behoorlijke inactiviteit op fok ging dat.
Ah! Wat tof!

Ik ben er wel voor in hoor, ik heb ook al eens in Noorwegen gezeten voor een Fok meet en nog zat andere plekken

Leven *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:24:56 #271
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177357868
Intekenlijst Schotlandpeuterenwarmewhiskymeet:

- Quoi
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:28:20 #272
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177357965
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:24 schreef Quoi het volgende:
Intekenlijst Schotlandpeuterenwarmewhiskyensconesmeet:

- Quoi
- Molo
Fixed
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177358024
quote:
6s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:28 schreef Molo het volgende:

- Quoi
- Molo
- Svaanlicious

Fixed
~:)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 21 februari 2018 @ 23:31:44 #274
269689 crew  Viv
pi_177358044
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:02 schreef ReginaFalange het volgende:
We hebben een soort payroll bedrijf maar betalen dus 365 dagen per jaar. Fijn voor de bankrekening, minder voor mijn wallen.
Ah, mysterie opgelost. :7 Ik vroeg me al langer af wat jullie precies deden, want wel via internet maar duidelijk geen webshop met pakketjes versturen en zo.

Qua paracetamol zetpillen volg ik altijd gewoon het voorschrift qua leeftijd en gewicht, ze zit daarom al een tijdje op 240 mg.

Oeh, scones! O+ Ik weet nog niet wat ik van het idee van warme whisky vind, nog nooit gehad en daardoor associeer ik het met glüwein, wat ik niet te hachelen vind. :')
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:41:51 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177358249
Whisky lekker op kamertemperatuur, beetje nippen, na paar glaasjes gewoon achterover hakken :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177358649
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik móet nog fokken joh :{w
Klussen heet dat toch?
  donderdag 22 februari 2018 @ 08:34:56 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177361602
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:05 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Klussen heet dat toch?
Kind is er allang, dan hoeft dat soort fokken niet meer _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177362042
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:41 schreef Molo het volgende:
Whisky lekker op kamertemperatuur, beetje nippen, na paar glaasjes gewoon achterover hakken :9
Gaat dit over larf of over jezelf?

Ik vraag dit voor een vriendin. :')


Wij gaan weer terug naar Glasgow.
Zit ook een disney store ja, maar ook in Edinburgh en overal wel.

Maar Hamleys is veeel beter. Ik verdwaal daar altijd.

En ja voor een Fok meet in Schotland!
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  donderdag 22 februari 2018 @ 09:05:20 #279
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177362238
Dat wordt dan een Glasgow meet. Love Glasgow O+

Meneertje weer gezond uit zijn bed geplukt vanmorgen. Die zit alweer bij de gastouder te spelen. Heeft 'ie snel gefixt, dat virus.
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:28:45 #280
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177363833
Die kleine hier vroeg om 'koeeek, koeeek' (we hebben nog een doosje kruidnoten staan in de keuken).

Toen vroeg ik 'wat is dit?' en gaf ik haar een stuk brood waarop ze eerst enthousiast zei 'brood!' en vervolgens op echt heel teleurgesteld toontje zei 'oowwww..... ;( '


Hehehe :') O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177364353
quote:
10s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:28 schreef Molo het volgende:
Die kleine hier vroeg om 'koeeek, koeeek' (we hebben nog een doosje kruidnoten staan in de keuken).

Toen vroeg ik 'wat is dit?' en gaf ik haar een stuk brood waarop ze eerst enthousiast zei 'brood!' en vervolgens op echt heel teleurgesteld toontje zei 'oowwww..... ;( '

Hehehe :') O+
En ze heeft niet onderhandeld voor een boterham met schuddebuikjes? O+
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:02:06 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177364418
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:58 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

En ze heeft niet onderhandeld voor een boterham met schuddebuikjes? O+
Ze kreeg na stuk brood wel paar kruidnootjes

Schuddebuikjes weleens geprobeerd, ik dacht leuke minikoekjes te hebben gekocht, maar die moest ze niet :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177364698
Hier eens een handje gegeven. Grijpt een hele hand vol en propt die hele hand in 1 x in zijn mond. :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:23:09 #284
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177364762
Hoeveel er ook pást in die mondjes :X Soms gaat er gewoon een hele banaan in. Hamster.
pi_177364903
Mijne kan vooral heel goed z’n hele vuist in z’n mond doen, en dan kokhalzen. :{ het ziet er echt zo arelaxt uit!
pi_177364935
Hier wordt ook regelmatig vingers en lepels heel diep in zijn mond gestoken. Gelukkig wordt dat steeds minder.

Waar woon je ergens Svane? :D
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:39:27 #287
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177365002
Worden misschien wel bi/homosexuele bottoms/subjes dat?

Ok, hier past alleen de :') smiley
Excuses :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:52:31 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_177365245
Mijn zoon (bijna dreumes, al ontken ik dat nog heel hard) maakt er ook een sport van om zo groot mogelijke objecten te vinden die in zijn geheel in zijn mond passen.
En dan gaat ie met zo'n blok of bal in zijn mond heel blij zitten spelen. Favorieten so far:
- Vintage Fisher Price Little People poppetjes
- Het rode rondje uit dit speelgoed (al lukt het blauwe rondje tegenwoordig ook al)

- Knikkers van de Hubelinobaan
- viernops Duplo blokjes
disclaimer
pi_177365263
M veegt wel vaak met een make-up kwastje over mijn wangen. Dus misschien de nieuwe Mari van de Ven.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:59:32 #290
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177365390
Opvolger van Dame Edna _O- _O- :'( _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 22 februari 2018 @ 12:00:08 #291
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177365424
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn zoon (bijna dreumes, al ontken ik dat nog heel hard) maakt er ook een sport van om zo groot mogelijke objecten te vinden die in zijn geheel in zijn mond passen.
En dan gaat ie met zo'n blok of bal in zijn mond heel blij zitten spelen. Favorieten so far:
- Vintage Fisher Price Little People poppetjes
- Het rode rondje uit dit speelgoed (al lukt het blauwe rondje tegenwoordig ook al)
[ afbeelding ]
- Knikkers van de Hubelinobaan
- viernops Duplo blokjes
Zo, dat jaar is hard gegaan!

Waar heb je die gele romper vandaan trouwens? Toffe kleur dat
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177365897
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:39 schreef Molo het volgende:
Worden misschien wel bi/homosexuele bottoms/subjes dat?

Ok, hier past alleen de :') smiley
Excuses :')
Ja, we hadden ook al het vermoeden dat zo'n lederen ding met bal later wel in zn accessoirescollectie komt. En dan kunnen we tegen zijn lovers opscheppen, 'ja, we zagen dit wel al aankomen toen hij anderhalf was'.

Regina ik pm je even!
  donderdag 22 februari 2018 @ 12:28:28 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_177366141
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Zo, dat jaar is hard gegaan!

Waar heb je die gele romper vandaan trouwens? Toffe kleur dat
Die is van Lady Black :P Dus hier, uit V&A :')
disclaimer
  donderdag 22 februari 2018 @ 15:20:14 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177370047
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die is van Lady Black :P Dus hier, uit V&A :')
Maar je weet geen merk?

Die kleuren geel hè, die is zo keihard mijn favoriet in alles _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 22 februari 2018 @ 15:35:08 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_177370305
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Maar je weet geen merk?

Die kleuren geel hè, die is zo keihard mijn favoriet in alles _O-
Nee, ik zal vanavond even in het label kijken ;)
Ja, ik dig die kleur ook wel O+
disclaimer
  donderdag 22 februari 2018 @ 15:43:37 #296
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177370466
Geel :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 22 februari 2018 @ 15:45:11 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_177370491
Ja maar bij gingers en donkere types is dat echt helemaal fantastisch O+

Wat dat betreft had ik wel gehoopt op minstens 1 kind met mijn haarkleur, maar helaas :(
disclaimer
pi_177370974
Noud kan nog donker worden hoor :7

Of Mauw gothic. :')
  donderdag 22 februari 2018 @ 16:16:11 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_177370991
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 16:14 schreef Crumpette het volgende:
Noud kan nog donker worden hoor :7

Of Mauw gothic. :')
Hahaha ja, dat past wel bij d'r. Met d'r bleke jankbakkes :P
disclaimer
pi_177371541
Die kleur O+. Staat mooi bij Q&M.

Al begin ik er zelf een beetje op uitgekeken te raken.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 22 februari 2018 @ 17:13:16 #301
269689 crew  Viv
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')