puntenquote:Op maandag 5 februari 2018 21:14 schreef noodgang het volgende:
werken, maar niet op kantoor, dus weinig FOK!
geen overstap gelukkigquote:Op maandag 5 februari 2018 21:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je niet te vaak hoeft over te stappen is dat wel lekker
Gelukkig is rotterdam ook niet zo grootquote:Op maandag 5 februari 2018 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
gelukkig woon ik in zelfde stad als mijn uni, dus kan ik zo op m'n tweewielert hoppen
Nederlandse steden zijn sowieso wel heel compact en dat vind ik fijn overal snel ter plaatsequote:Op maandag 5 februari 2018 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig is rotterdam ook niet zo groot
Alles is op de fiets goed te doen iddquote:Op maandag 5 februari 2018 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nederlandse steden zijn sowieso wel heel compact en dat vind ik fijn overal snel ter plaatse
En de meeste universiteiten zitten ook vaak in het centrum van de stad. Zelfs de VU is niet moeilijk bereikbaar op de fiets.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nederlandse steden zijn sowieso wel heel compact en dat vind ik fijn overal snel ter plaatse
In Aleppo ook!quote:Op maandag 5 februari 2018 21:45 schreef devzero het volgende:
Makkelijk voor de fietsende student in Karachi
Dat is het probleem met voldoende land om je heen en "goedkoop" vervoer (als in goedkope benzine)quote:Op maandag 5 februari 2018 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
Die Amerikaanse steden met hun urban sprawl
Lekker in de file staanquote:Op maandag 5 februari 2018 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is het probleem met voldoende land om je heen en "goedkoop" vervoer (als in goedkope benzine)
quote:Op maandag 5 februari 2018 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
Dit laat wel zien hoe lekker compact metropoolregio Amsterdam bijvoorbeeld is in vergelijking met andere steden
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |