twitter:rijnmondveilig twitterde op maandag 05-02-2018 om 19:12:25Rotterdam-The Hague Airport: De oorzaak van de rookontwikkeling is niet achterhaald. De technische ruimte is inmiddels veilig te betreden. Medewerkers van de luchthaven doen zelf verder onderzoek. https://t.co/r5v3cSEPUV reageer retweet
nou mooiquote:Op maandag 5 februari 2018 20:25 schreef hemarookworst het volgende:
twitter:rijnmondveilig twitterde op maandag 05-02-2018 om 19:12:25Rotterdam-The Hague Airport: De oorzaak van de rookontwikkeling is niet achterhaald. De technische ruimte is inmiddels veilig te betreden. Medewerkers van de luchthaven doen zelf verder onderzoek. https://t.co/r5v3cSEPUV reageer retweet
Haags trok door en het was over. Toeval?quote:Op maandag 5 februari 2018 20:25 schreef hemarookworst het volgende:
lolquote:Op maandag 5 februari 2018 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Haags trok door en het was over. Toeval?
hihiquote:Op maandag 5 februari 2018 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Haags trok door en het was over. Toeval?
heyquote:
om van te kotsenquote:Op maandag 5 februari 2018 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
daar draait heel KLB tegenwoordig op
op een paar sigaren van Iwa na
ik vind die sigaren van iwa momenteel echt een verademing tussen de rest, hij maakt tenminste nog wat foto's en klaagt over echte dingen(of dingen van TVquote:Op maandag 5 februari 2018 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kom er dus bijna nooit mee. Als ik een iwa topic in de active topics zie, dan lees ik het nog wel, maar verder kom ik niet meer in KLBquote:Op maandag 5 februari 2018 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
neuquote:Op maandag 5 februari 2018 20:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hey
kunnen ze in KLB niet een vrouwenhaat subforum maken zodat ik die aids niet continu zie of zo?
quote:
Oké, heb volle vertrouwen in jouw mod skills daar niet van.quote:
De vrouwen hier hebben elkaar weggejaagd, daar hebben ze ons niet eens voor nodigquote:Op maandag 5 februari 2018 21:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oké, heb volle vertrouwen in jouw mod skills daar niet van.![]()
Maar kan mij voorstellen dat als ik een vrouw was ik wel een ander forum zou zoeken.
ik heb nog nooit een vrouwvriendelijke KLB meegemaaktquote:Op maandag 5 februari 2018 21:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oké, heb volle vertrouwen in jouw mod skills daar niet van.![]()
Maar kan mij voorstellen dat als ik een vrouw was ik wel een ander forum zou zoeken.
geen van beide en op tijd naar bed ga ik ook doen.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
voel me beetje slaperig doordat ik veel te laat slaap en dan veel te vroeg wakker gemaakt door verbouwing portiek. Wat zal ik doen, ff slapen of ff een bakkie pleur
quote:Op maandag 5 februari 2018 21:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
De vrouwen hier hebben elkaar weggejaagd, daar hebben ze ons niet eens voor nodig
En ze hebben nog wel een vrouwelijke modquote:Op maandag 5 februari 2018 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een vrouwvriendelijke KLB meegemaakt
dat had ik ook weleens, maar tentamen is dan weer altijd om 9.30quote:Op maandag 5 februari 2018 21:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
geen van beide en op tijd naar bed ga ik ook doen.
morgen 9u college.ipv dat die mongols het een half uur later maken kan ik gewoon zitten in de trein.
Alleen vraag je je telkens af waarom iedereen al druk bezig is met schrijven als je om 9:30 aankomt.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat had ik ook weleens, maar tentamen is dan weer altijd om 9.30
nee, staat toch in rooster lamlulquote:Op maandag 5 februari 2018 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen vraag je je telkens af waarom iedereen al druk bezig is met schrijven als je om 9:30 aankomt.
ja voordeel is alleen dat ik 5 minuten van station af zit morgen dus wss net na de drukte.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat had ik ook weleens, maar tentamen is dan weer altijd om 9.30
uni is 5 minuten van station of woon je 5 min van stationquote:Op maandag 5 februari 2018 21:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja voordeel is alleen dat ik 5 minuten van station af zit morgen dus wss net na de drukte.
beidequote:Op maandag 5 februari 2018 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
uni is 5 minuten van station of woon je 5 min van station
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |