quote:Op maandag 5 februari 2018 19:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ook... zodra azie wakker wordt kan het nog harder gaanveel harder omlaag kan het hier niet gaan zeg. Vanaf afgelopen donderdag 66% zien verdampenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U MAD?
quote:Op maandag 5 februari 2018 19:25 schreef Predator38 het volgende:
[..]
neeeee......nog niet joh !
grrrrr
Zie je welquote:Op maandag 5 februari 2018 19:28 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Toch wel. Wedden dat de BTC binnen 1 dag weer vrolijk 7500+ is?
Ja, hou je er zoveel vertrouwen in?quote:Op maandag 5 februari 2018 19:36 schreef Predator38 het volgende:
1750 VEN incoming.....mits het zo blijft
Bij een short-squeeze worden de shorters uitgerookt. Dat gebeurt wanneer de koersen sterk stijgen. Niet nu.quote:Op maandag 5 februari 2018 19:36 schreef ITrade het volgende:
Jammer dat BTC geen echte short squeeze heeft, anders had je helemaal van die gekke spikes gezien :p
op lange termijn: jazekerquote:Op maandag 5 februari 2018 19:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, hou je er zoveel vertrouwen in?
Ik zie alleen een korte stuip richting 7100.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 5 februari 2018 19:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Om daarna wederom 2 dagen af te zakken, nu naar de 6k. Twee stappen achteruit, een stap naar voren. Rinse and repeat.
Wederom ingekocht.quote:Op maandag 5 februari 2018 19:25 schreef Predator38 het volgende:
[..]
neeeee......nog niet joh !
grrrrr
Daarom zou dat juist mooi zijn als dat er wel was bij BTC. Want in enkele minuten kan BTC +15% stijgen, dus als hier nog een short squeeze bij zou komen zou je helemaal gigantische candles omhoog hebben.quote:Op maandag 5 februari 2018 19:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bij een short-squeeze worden de shorters uitgerookt. Dat gebeurt wanneer de koersen sterk stijgen. Niet nu.
Ik hoop hetquote:
Precies zelfde hier. Heb nog altijd mijn geld verdubbeld sinds dat ik begonnen ben. Inleg is eruit. En nu nog een hoop bijgekocht en dan kijk ik over een paar maanden wel weerquote:Op maandag 5 februari 2018 19:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik hoop het
Lekker alles laten staan hier. Net Cardano verkocht om in VEN te duwen.
Ga in ieder geval niets uitbetalen. Ik zie gewoon mijn crypto als zijnde verdampt. Denk dat dit momenteel de beste insteek is. En dan ergens rond de zomer kijken waar ik sta
Je moet je wijf neuken, dat helpt.quote:Op maandag 5 februari 2018 19:46 schreef Skv het volgende:
Tyfus Christus. Aandelen kelderen ook enorm. Alle winst van januari en december kwijt in een week. Zelfde geldt voor m'n crypto's.
Geen fijne tijd.
Dat is wel een goed plan.quote:Op maandag 5 februari 2018 19:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je moet je wijf neuken, dat helpt.
Dat komt door dat kankergezwel van een Telegram channel van Vechain. Die mag inderdaad best wel hard dood.quote:Op maandag 5 februari 2018 19:50 schreef Mattt het volgende:
Geen VEN shillings meer op reddit
https://www.reddit.com/r/(...)g_vote_manipulation/
Als ik jou in dit topic zo zie posten dan denk ik; die gast heeft al zijn PGB, dus hoerengeld, in de crypto zitten. Cash beetje uit en bestel je een lekkere Arubaanse.quote:
Jij kent haar?quote:Op maandag 5 februari 2018 19:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je moet je wijf neuken, dat helpt.
Benieuwd hoe hard VEN gaat kelderen nuquote:Op maandag 5 februari 2018 19:50 schreef Mattt het volgende:
Geen VEN shillings meer op reddit
https://www.reddit.com/r/(...)g_vote_manipulation/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |