SPOILER: Scorelijst voor januari 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 1-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: FriesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Harde sidderaal heeft visje bijna beetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door noodgang op 05-02-2018 16:23:11 ]![]()
Niemand me tot in me diepste raakt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik snap dat feministische niet zo... lekker leven en laten leven.
De 1 heeft als ideaal om allebei te werken de andere niet.Sweet but not that sweet !![]()
Precies lexy.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
precies, en ik vind beide werken ook ideaal alleen niet beide full time dan. Liefst beide wat minder.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
De 1 heeft als ideaal om allebei te werken de andere niet.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Ik ben helemaal voor gelijke rechten, maar het slaat tegenwoordig inderdaad een beetje door inderdaadquote:Op maandag 5 februari 2018 12:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
De 1 heeft als ideaal om allebei te werken de andere niet.![]()
Ik zou helemaal geen moeite hebben met minder gaan werken als het nodig is. Inderdaad samen de lasten delenquote:Op maandag 5 februari 2018 12:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
precies, en ik vind beide werken ook ideaal alleen niet beide full time dan. Liefst beide wat minder.![]()
ja er zijn zoveel manieren om dat te verdelen, bij osn is het nu zo dat mn man fulltime werkt en ik fulltime voor de kinderen zorg.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
precies, en ik vind beide werken ook ideaal alleen niet beide full time dan. Liefst beide wat minder.
Daarnaast doe ik nog wel wat dingen, maar dat kan ik zelf invullen.
En wellicht als de kinderen mij minder intensief nodig hebben, dat ik dan nog een parttime baantje erbij neem.
En nee we hebben niet een heel dik inkomen maar we kunnen rondkomen en de kinderen krijgen wat ze nodig hebben.Sweet but not that sweet !![]()
Want jij hebt de wijsheid in pacht?? jij hebt een gezin met kinderen?quote:Sweet but not that sweet !![]()
Girl fight!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Huh?quote:Op maandag 5 februari 2018 13:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Want jij hebt de wijsheid in pacht?? jij hebt een gezin met kinderen?![]()
Get water get the water quick!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou je reageert 2x met ... na onze posts dat vind ik een beetje raar daarom vraag ik.quote:
Heb jij de wijsheid in pacht? of heb jij een gezin met kinderen?Sweet but not that sweet !![]()
Vroeger altijd fappen op jojo
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat het gewoon een schreeuw naar punten wasquote:Op maandag 5 februari 2018 13:04 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou je reageert 2x met ... na onze posts dat vind ik een beetje raar daarom vraag ik.
Heb jij de wijsheid in pacht? of heb jij een gezin met kinderen?![]()
![]()
Of aandachtquote:Op maandag 5 februari 2018 13:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een schreeuw naar punten wasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je voelt je echt altijd door iedereen aangesproken, he? Ben je zo onzeker?quote:Op maandag 5 februari 2018 13:04 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou je reageert 2x met ... na onze posts dat vind ik een beetje raar daarom vraag ik.
Heb jij de wijsheid in pacht? of heb jij een gezin met kinderen?
Ik post, net als altijd, ook voordat jij hier post, gewoon puntjes om puntjes te halen. Doe normaal, zeg!![]()
tja... nou ja het komt heel anders over als je in het vorige topic iemand veroordeelt over zn mening met betrekking tot werkende mannen en vrouwen.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een schreeuw naar punten wasSweet but not that sweet !![]()
Ach, dan is het op zn minst niet goed beargumenteerd met wat puntjesquote:Op maandag 5 februari 2018 13:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
tja... nou ja het komt heel anders over als je in het vorige topic iemand veroordeelt over zn mening met betrekking tot werkende mannen en vrouwen.Ik snap de verwarring
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:
Ik sta bijna in highscores.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ik onzeker miscchien wie zal het zeggen niemand is 100% zeker.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:06 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Je voelt je echt altijd door iedereen aangesproken, he? Ben je zo onzeker?
Ik post, net als altijd, ook voordat jij hier post, gewoon puntjes om puntjes te halen. Doe normaal, zeg!
maar daar gaat het hier niet om, jij maakt me niet onzeker door ... te posten.
Misschien zou je eens verder moeten kijken dan je neus lang is.
In plaats altijd te roepen ik doe wat ik wil dus dat.
we waren meende ik een "gesprek" aan het voeren over werkenden, jij mengde je er ook in.
Lijkt me logisch dat het dan raar overkomt om ... te posten maar nee wacht het ligt altijd aan mij.Sweet but not that sweet !![]()
Wie veroordeelt? Kom op, zeg! Je bent zo onzeker over jezelf dat je eerst dacht dat Mikey je voor een hoer uitmaakt en nu denk je dat ik je voor een tokkiehuismoeder uitmaak omdat ik grap met Flippie, mijn beste FOK!vriend? Of denk je zelf zo over jezelf dat je denkt dat anderen dat ook denken? Tjonge tjonge. Niet normaal.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
tja... nou ja het komt heel anders over als je in het vorige topic iemand veroordeelt over zn mening met betrekking tot werkende mannen en vrouwen.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Doe maar verder in DM. Ik wil niet betrokken zijn bij ordinaire tokkie ruzie. Ben niet het type voor. Ben klaar hier.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik sta bijna in highscores.![]()
Ik veroordeel niemand!quote:Op maandag 5 februari 2018 13:11 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Wie veroordeelt? Kom op, zeg! Je bent zo onzeker over jezelf dat je eerst dacht dat Mikey je voor een hoer uitmaakt en nu denk je dat ik je voor een tokkiehuismoeder uitmaak omdat ik grap met Flippie, mijn beste FOK!vriend? Of denk je zelf zo over jezelf dat je denkt dat anderen dat ook denken? Tjonge tjonge. Niet normaal.
ik vraag je toch wat af niet ..
Ik zeg niet dat je mij voor tokkiehuismoeder uitmaak hoe kom je daarbij??
Wat ik met MIKEY had was wat anders, je haalt nu echt dingen erbij die er niks mee te maken hebben IMHO.
ik denk over mezelf, dat ik in deze gelijk heb en dat jij steeds op een negatieve manier mijn aandacht zoekt.
En ik ben blij voor je dat je een beste fokvriend hebt.Sweet but not that sweet !![]()
Hexxie niet gaan
R.I.P DTS.![]()
Hou maar op.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik veroordeel niemand!
ik vraag je toch wat af niet ..
Ik zeg niet dat je mij voor tokkiehuismoeder uitmaak hoe kom je daarbij??
Wat ik met MIKEY had was wat anders, je haalt nu echt dingen erbij die er niks mee te maken hebben IMHO.
ik denk over mezelf, dat ik in deze gelijk heb en dat jij steeds op een negatieve manier mijn aandacht zoekt.
En ik ben blij voor je dat je een beste fokvriend hebt.![]()
haha haha waar je mij van bezschuldigt doe jij nu zelf dusse succes met mij niet uitmaken voor tokkie !! ik ben er ook wel klaar mee veel plezier hier ik ga wel even andere dingen doen.quote:Sweet but not that sweet !![]()
Haagse waar ben je.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
je had ook gewoon kunnen zeggen dat je niks met die puntjes bedoelde of kunnen antwoorden op mn vraag.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:13 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Doe maar verder in DM. Ik wil niet betrokken zijn bij ordinaire tokkie ruzie. Ben niet het type voor. Ben klaar hier.
In plaats van hier een ordinaire tokkie ruzie te ontketenen.
Want daar ben jij immers het type niet voor.Sweet but not that sweet !![]()
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sorry man
R.I.P DTS.![]()
YupThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
PleunThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pak de punten noodgang.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Doe je goed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja zeker opeens wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kruipende gaan we richting Haagse.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey haag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De eeuwige tweede.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou wel eerste kunnen worden maar slecht voor mijn dag en nacht ritme en dan moet ik onaardig gaan doen tegen Devzero en Mark de abdere nachtbroeders.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Al vind ik het wel jammer dat ik nu mama Sabine elke keer mis loop.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja belangrijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben er ook gewoon in de nachtquote:Op maandag 5 februari 2018 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou wel eerste kunnen worden maar slecht voor mijn dag en nacht ritme en dan moet ik onaardig gaan doen tegen Devzero en Mark de abdere nachtbroeders.Zonder wrijving geen glans![]()
Sinds wanneerquote:Op maandag 5 februari 2018 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben er ook gewoon in de nachtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dat willen we toch niet.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou wel eerste kunnen worden maar slecht voor mijn dag en nacht ritme en dan moet ik onaardig gaan doen tegen Devzero en Mark de abdere nachtbroeders.![]()
Gisteren zat ik hier alleen met Mark tot half drie ofzo ik denk laat maar kijk ik om zeven uur weer was het opeens actief.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Val alleen niet op, daarom win ikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lolquote:Op maandag 5 februari 2018 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gisteren zat ik hier alleen met Mark tot half drie ofzo ik denk laat maar kijk ik om zeven uur weer was het opeens actief.Zonder wrijving geen glans![]()
Rond 5 a 6 wordt de ochtendploeg wakkerquote:Op maandag 5 februari 2018 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gisteren zat ik hier alleen met Mark tot half drie ofzo ik denk laat maar kijk ik om zeven uur weer was het opeens actief.![]()
![]()
Vroeger kwam aloa ook nog wel eens buurten 's nachts, maar die is verdwenen. Waren alleen maar smileys, dus dat voegde ook weinig toe
En waar is sig/stien gebleven met zijn dancehall clips?![]()
Allemaal meeposten in de nachtBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Vooral die rare livesets van teknofeestjes waren wel genieten iddquote:Op maandag 5 februari 2018 14:57 schreef devzero het volgende:
Vroeger kwam aloa ook nog wel eens buurten 's nachts, maar die is verdwenen. Waren alleen maar smileys, dus dat voegde ook weinig toe
En waar is sig/stien gebleven met zijn dancehall clips?![]()
![]()
Heb je het geprobeerd?quote:Op maandag 5 februari 2018 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ik je niet aanbevelen![]()
Jammer hèquote:Op maandag 5 februari 2018 15:11 schreef devzero het volgende:
Hij is toch weer terug, alleen niet zo actief hier![]()
Ach, hij had leuke momenten en vervelende. Net als hdero af en toe ook leuke momenten had en martin ook wel te pruimen was ondanks zij reeks met 'idioot' achtige DMsquote:![]()
![]()
Dat laatste heb ik godzijdank gemistquote:Op maandag 5 februari 2018 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, hij had leuke momenten en vervelende. Net als hdero af en toe ook leuke momenten had en martin ook wel te pruimen was ondanks zij reeks met 'idioot' achtige DMsZonder wrijving geen glans![]()
Ik heb een dikke huid en het was niet serieus genoeg om een klacht in te dienen. Maar ik geloof dat diversen hier verwensingen via DM hebben gekregenquote:Op maandag 5 februari 2018 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik godzijdank gemist![]()
![]()
oh coolquote:Op maandag 5 februari 2018 15:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een dikke huid en het was niet serieus genoeg om een klacht in te dienen. Maar ik geloof dat diversen hier verwensingen via DM hebben gekregenZonder wrijving geen glans![]()
Het houdt Fok! bezig
Hoewel ik het 'mijn account is gehackt door xxx" prive bericht van martin nog steeds in mijn inbox heb bewaard.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2018 15:16 schreef devzero het volgende:
Het houdt Fok! bezig
Hoewel ik het 'mijn account is gehackt door xxx" prive bericht van martin nog steeds in mijn inbox heb bewaard.![]()
![]()
Ik vraag me nog steeds af wie dat had geprogrammeerd. Ik vermoed nog steeds aloa, maar ben niet erg zeker daarvan.quote:![]()
![]()
Ja, je kon hem een thema geven en hij produceerde 20 plaatjes. Jammer dat hij weg is.quote:Op maandag 5 februari 2018 15:22 schreef noodgang het volgende:
En die geniale plaatjes van appartementen![]()
Mooi dat er een groepje blijft hangen en het voor de rest steeds een komen en gaan is van usersquote:Op maandag 5 februari 2018 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, je kon hem een thema geven en hij produceerde 20 plaatjes. Jammer dat hij weg is.![]()
![]()
Zag hem laatst nog posten, maar dan 'normaal'. Dacht altijd dat homijn dat wasquote:Op maandag 5 februari 2018 15:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wie dat had geprogrammeerd. Ik vermoed nog steeds aloa, maar ben niet erg zeker daarvan.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
De harde kernquote:Op maandag 5 februari 2018 15:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mooi dat er een groepje blijft hangen en het voor de rest steeds een komen en gaan is van usersUw ADH vitamine Worst
Homijn, waar is dat beestje?quote:Op maandag 5 februari 2018 15:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zag hem laatst nog posten, maar dan 'normaal'. Dacht altijd dat homijn dat was![]()
Aan het taalgebruik te zien is het niet homijn of aloaquote:Op maandag 5 februari 2018 15:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zag hem laatst nog posten, maar dan 'normaal'. Dacht altijd dat homijn dat was![]()
![]()
Wie verdenk je?quote:Op maandag 5 februari 2018 15:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Aan het taalgebruik te zien is het niet homijn of aloa![]()
![]()
Ga je dat bier naar homijn vernoemen?quote:Op maandag 5 februari 2018 16:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is nog wel een idee om een keer te gaan brouwen
Ga ik proberen ooit!!
Uw ADH vitamine Worst
Haha dat moet dan wel hequote:Op maandag 5 februari 2018 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je dat bier naar homijn vernoemen?![]()
![]()
die is niet echt blij met zijn bier, zit vast schijtbier inquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 5 februari 2018 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die is niet echt blij met zijn bier, zit vast schijtbier in![]()
![]()
quote:Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-02-2018 16:20
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. haags_kwartiertje / 1059 / 1292
2. aloa / 439 / 785
3. devzero / 395 / 333
4. Dr.Mikey / 299 / 400
5. markdeajaxfan / 291 / 713
6. noodgang / 282 / 403
7. Sexy_Lexy_83 / 265 / 607
8. hemarookworst / 161 / 351
9. FlippingCoin / 159 / 305
10. bondage / 135 / 234
11. Hexx. / 131 / 282
12. LCMS / 88 / 160
13. -sabine- / 88 / 32
14. Rozevla / 63 / 127
15. tailfox / 62 / 232
16. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 61 / 78
17. Amarantha / 46 / 59
18. Borrelnootje00 / 46 / 180
19. marsan / 30 / 1
20. Amoeba / 26 / 44
21. _--_ / 25 / 92
22. murp / 22 / 55
23. richolio / 21 / 2
24. eNGine10 / 20 / 57
25. Shakaloha / 16 / 24
26. DKUp / 15 / 34
27. TheNightIsFullOfTerrors / 11 / 39
28. defokkingfoker / 10 / 29
29. Braddie / 8 / 24
30. vincenzo78 / 8 / 12
31. Poepoog / 3 / 2
32. Pharkus / 3 / 8
33. Plompzakker / 2 / 1
34. WubaDubDub / 2 / 17
35. Tassendief / 1 / 2
36. Huppelmuts / 1 / 2
37. Geerd / 1 / 2
38. sp3c / 0 / 2
39. NoelGallagher / 0 / 7
40. Handleiding / 0 / 2
41. Samuel24 / 0 / 3
42. xcachet / 0 / 1
Start post-id: 176875252![]()
quote:Op maandag 5 februari 2018 16:20 schreef devzero het volgende:
[..]Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-02-2018 16:20
1. haags_kwartiertje / 1059 / 1292
2. aloa / 439 / 785
3. devzero / 395 / 333
4. Dr.Mikey / 299 / 400
5. markdeajaxfan / 291 / 713
6. noodgang / 282 / 403
7. Sexy_Lexy_83 / 265 / 607
8. hemarookworst / 161 / 351
9. FlippingCoin / 159 / 305
10. bondage / 135 / 234
11. Hexx. / 131 / 282
12. LCMS / 88 / 160
13. -sabine- / 88 / 32
14. Rozevla / 63 / 127
15. tailfox / 62 / 232
16. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 61 / 78
17. Amarantha / 46 / 59
18. Borrelnootje00 / 46 / 180
19. marsan / 30 / 1
20. Amoeba / 26 / 44
21. _--_ / 25 / 92
22. murp / 22 / 55
23. richolio / 21 / 2
24. eNGine10 / 20 / 57
25. Shakaloha / 16 / 24
26. DKUp / 15 / 34
27. TheNightIsFullOfTerrors / 11 / 39
28. defokkingfoker / 10 / 29
29. Braddie / 8 / 24
30. vincenzo78 / 8 / 12
31. Poepoog / 3 / 2
32. Pharkus / 3 / 8
33. Plompzakker / 2 / 1
34. WubaDubDub / 2 / 17
35. Tassendief / 1 / 2
36. Huppelmuts / 1 / 2
37. Geerd / 1 / 2
38. sp3c / 0 / 2
39. NoelGallagher / 0 / 7
40. Handleiding / 0 / 2
41. Samuel24 / 0 / 3
42. xcachet / 0 / 1
Start post-id: 176875252
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 5 februari 2018 16:20 schreef devzero het volgende:
[..]Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-02-2018 16:20
Start post-id: 176875252![]()
![]()
Wil iemand schaken, ben nu dronken dus je kan me makkelijker verslaanSPOILER: hahaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 5 februari 2018 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
Wil iemand schaken, ben nu dronken dus je kan me makkelijker verslaanSPOILER: hahaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil iemand schaken, ben nu dronken dus je kan me makkelijker verslaanMaak maar een roomSPOILER: hahaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: hahaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil iemand schaken, ben nu dronken dus je kan me makkelijker verslaanZelfs als je dronken bent kan niemand je verslaan?SPOILER: hahaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan begint ie een beetje te jodelenquote:Op maandag 5 februari 2018 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs als je dronken bent kan niemand je verslaan?![]()
jodelworst. Ik zie een nieuwe kloon ontstaan met die naamquote:Op maandag 5 februari 2018 16:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dan begint ie een beetje te jodelen![]()
![]()
Even een nieuw mailadres registreren brbquote:Op maandag 5 februari 2018 16:39 schreef devzero het volgende:
[..]
jodelworst. Ik zie een nieuwe kloon ontstaan met die naam![]()
ojeequote:Op maandag 5 februari 2018 16:47 schreef noodgang het volgende:
Ik niet zo eigenlijk. Volgens mij ben ik ziekZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 5 februari 2018 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mag niet van moeders de vrouwwat gemeen!
![]()
HmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmm![]()
mag hoor, maar die is voor Haags huillachjes bedoeldquote:Uw ADH vitamine Worst
De inhoud van 200 posts van haags, samengevat in 1 regel.quote:Op maandag 5 februari 2018 17:02 schreef noodgang het volgende:
HmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmmHmm![]()
Hnngquote:Op maandag 5 februari 2018 17:04 schreef devzero het volgende:
[..]
De inhoud van 200 posts van haags, samengevat in 1 regel.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2018 17:15 schreef hemarookworst het volgende:
en de quote post niet te vergeten![]()
en de quote post niet te vergetenZonder wrijving geen glans![]()
en de quote post niet te vergeten![]()
quote:Op maandag 5 februari 2018 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
Zo veel posts, zo weinig inhoud op deze pagina![]()
quote:Op maandag 5 februari 2018 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
Zo veel posts, zo weinig inhoud op deze paginaZonder wrijving geen glans![]()
niks tegen aloa, maar:quote:Op maandag 5 februari 2018 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik laat Aloa zweten vanavond
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
niet op die manierquote:Op maandag 5 februari 2018 17:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
niks tegen aloa, maar:
[ afbeelding ]Zonder wrijving geen glans![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 5 februari 2018 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
ben je een martinnetje aan het doen dev?het lijkt er wel op
![]()
Jiulle kenunn almelaam dit lzeen.
Vmered he?Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;![]()
Dat is dan ook een hele andere brouwerijquote:Op maandag 5 februari 2018 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
budweiser budvar daarentegen![]()
Maar mijn favo bierwinkel is dicht vandaag en de gall verkoopt alleen alcoholvrije
Uw ADH vitamine Worst
Slechte Gall en Gall dan.quote:Op maandag 5 februari 2018 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
Maar mijn favo bierwinkel is dicht vandaag en de gall verkoopt alleen alcoholvrijeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die alcoholvrije budweiser budvar smaakt op zich niet slecht voor een alcoholvrije maar het is het net nietUw ADH vitamine Worst
R.I.P DTS.![]()
Plofhoofd van Angela de Jong in thumbnail: niet gekliktUw ADH vitamine Worst
WieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had net nog geknald op de pot, wat was dat een stevige bevallingquote:Op maandag 5 februari 2018 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kijk die Aloa knallen voor de 2e plek
Uw ADH vitamine Worst
huhquote:Op maandag 5 februari 2018 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kijk die Aloa knallen voor de 2e plek![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
PrimaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
eeuwige nummer 2 toch. Voor de dagcijfers van vandaag moet je flink aan de bak om daar te eindigen.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 5 februari 2018 18:27 schreef hemarookworst het volgende:
Plofhoofd van Angela de Jong in thumbnail: niet geklikt![]()
![]()
Wow"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Daar kan wel wat aangedaan wordenquote:Op maandag 5 februari 2018 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
eeuwige nummer 2 toch. Voor de dagcijfers van vandaag moet je flink aan de bak om daar te eindigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2018 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar kan wel wat aangedaan wordenBedoelde meer iets andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
[..]
Daar kan wel wat aangedaan wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met haags heeft aloa iets van 300 puntjes minderquote:Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-02-2018 18:54
2. aloa / 447 / 790
3. devzero / 414 / 356
4. noodgang / 315 / 426![]()
![]()
![]()
Nicequote:"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
hoe kan dat?quote:Op maandag 5 februari 2018 18:55 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Met haags heeft aloa iets van 300 puntjes minder
Heb je weleens een maandje niet gewonnen?"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Dat betekent dat je heel erg vaak na aloa post en dus puntjes van hem afsnoeptquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door devzero op 05-02-2018 19:14:33 ]![]()
die 2e plek boeit me niet...quote:Op maandag 5 februari 2018 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
eeuwige nummer 2 toch. Voor de dagcijfers van vandaag moet je flink aan de bak om daar te eindigen.![]()
![]()
[..]
Daar kan wel wat aangedaan worden2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er zijn een hoop memes te vinden over de 1ste plaats winnen etc, maar ik denk dat als ik die post, haags me wel een crew bash ban geeftquote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: