Spel bedacht door: Pg_Up Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.
Aangezien ONZ nogal dood is, presenteer ik jullie Het Dodetopicspel. Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld. De punten worden automatisch opgeteld. Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt, maar voor de tijd tussen de lapo en de nieuwe OP krijg je geen punten. Zoals gebruikelijk is op FOK!, opent degene met de laatste post het nieuwe topic. Duurt dit te lang, dan kan een andere user dit doen en gaan we verder in het topic dat het snelst geopend is.
Gelieve de OP duidelijk en overzichtelijk te houden en de uitleg/regels niet te veranderen, bij voorbaat dank.
Geldige scores worden gepost door Pg_Up, _--_, FlippingCoin, devzero, aloa en Hexx.. Van hen wordt verzocht de link naar de scores niet te delen wegens overbelasting van de servers; updates worden doorgaans ieder nieuw deel van een topic geüpdatet.
Voor de score posters, gebruik deze post-ID: 176875252
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 1-2-2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars: Seizoen 1: Haags_kwartiertje Seizoen 2: Haags_kwartiertje Seizoen 3: Dr.Mikey Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: Fries
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Harde sidderaal heeft visje bijna beet
[ Bericht 1% gewijzigd door noodgang op 05-02-2018 16:23:11 ]
Op maandag 5 februari 2018 12:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende: Ik snap dat feministische niet zo... lekker leven en laten leven. De 1 heeft als ideaal om allebei te werken de andere niet.
precies, en ik vind beide werken ook ideaal alleen niet beide full time dan. Liefst beide wat minder.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing For all who deny the struggle, the triumphant overcome Met zwijgen kruist men de duivel
Op maandag 5 februari 2018 12:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende: Ik snap dat feministische niet zo... lekker leven en laten leven. De 1 heeft als ideaal om allebei te werken de andere niet.
Ik ben helemaal voor gelijke rechten, maar het slaat tegenwoordig inderdaad een beetje door inderdaad
precies, en ik vind beide werken ook ideaal alleen niet beide full time dan. Liefst beide wat minder.
ja er zijn zoveel manieren om dat te verdelen, bij osn is het nu zo dat mn man fulltime werkt en ik fulltime voor de kinderen zorg. Daarnaast doe ik nog wel wat dingen, maar dat kan ik zelf invullen. En wellicht als de kinderen mij minder intensief nodig hebben, dat ik dan nog een parttime baantje erbij neem. En nee we hebben niet een heel dik inkomen maar we kunnen rondkomen en de kinderen krijgen wat ze nodig hebben.
Nou je reageert 2x met ... na onze posts dat vind ik een beetje raar daarom vraag ik. Heb jij de wijsheid in pacht? of heb jij een gezin met kinderen?
Je voelt je echt altijd door iedereen aangesproken, he? Ben je zo onzeker? Ik post, net als altijd, ook voordat jij hier post, gewoon puntjes om puntjes te halen. Doe normaal, zeg!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing For all who deny the struggle, the triumphant overcome Met zwijgen kruist men de duivel
Je voelt je echt altijd door iedereen aangesproken, he? Ben je zo onzeker? Ik post, net als altijd, ook voordat jij hier post, gewoon puntjes om puntjes te halen. Doe normaal, zeg!
Ik onzeker miscchien wie zal het zeggen niemand is 100% zeker. maar daar gaat het hier niet om, jij maakt me niet onzeker door ... te posten. Misschien zou je eens verder moeten kijken dan je neus lang is. In plaats altijd te roepen ik doe wat ik wil dus dat. we waren meende ik een "gesprek" aan het voeren over werkenden, jij mengde je er ook in. Lijkt me logisch dat het dan raar overkomt om ... te posten maar nee wacht het ligt altijd aan mij.
tja... nou ja het komt heel anders over als je in het vorige topic iemand veroordeelt over zn mening met betrekking tot werkende mannen en vrouwen.
Wie veroordeelt? Kom op, zeg! Je bent zo onzeker over jezelf dat je eerst dacht dat Mikey je voor een hoer uitmaakt en nu denk je dat ik je voor een tokkiehuismoeder uitmaak omdat ik grap met Flippie, mijn beste FOK!vriend? Of denk je zelf zo over jezelf dat je denkt dat anderen dat ook denken? Tjonge tjonge. Niet normaal.
Wie veroordeelt? Kom op, zeg! Je bent zo onzeker over jezelf dat je eerst dacht dat Mikey je voor een hoer uitmaakt en nu denk je dat ik je voor een tokkiehuismoeder uitmaak omdat ik grap met Flippie, mijn beste FOK!vriend? Of denk je zelf zo over jezelf dat je denkt dat anderen dat ook denken? Tjonge tjonge. Niet normaal.
Ik veroordeel niemand! ik vraag je toch wat af niet .. Ik zeg niet dat je mij voor tokkiehuismoeder uitmaak hoe kom je daarbij?? Wat ik met MIKEY had was wat anders, je haalt nu echt dingen erbij die er niks mee te maken hebben IMHO. ik denk over mezelf, dat ik in deze gelijk heb en dat jij steeds op een negatieve manier mijn aandacht zoekt. En ik ben blij voor je dat je een beste fokvriend hebt.
Ik veroordeel niemand! ik vraag je toch wat af niet .. Ik zeg niet dat je mij voor tokkiehuismoeder uitmaak hoe kom je daarbij?? Wat ik met MIKEY had was wat anders, je haalt nu echt dingen erbij die er niks mee te maken hebben IMHO. ik denk over mezelf, dat ik in deze gelijk heb en dat jij steeds op een negatieve manier mijn aandacht zoekt. En ik ben blij voor je dat je een beste fokvriend hebt.
haha haha waar je mij van bezschuldigt doe jij nu zelf dusse succes met mij niet uitmaken voor tokkie !! ik ben er ook wel klaar mee veel plezier hier ik ga wel even andere dingen doen.
Doe maar verder in DM. Ik wil niet betrokken zijn bij ordinaire tokkie ruzie. Ben niet het type voor. Ben klaar hier.
je had ook gewoon kunnen zeggen dat je niks met die puntjes bedoelde of kunnen antwoorden op mn vraag. In plaats van hier een ordinaire tokkie ruzie te ontketenen. Want daar ben jij immers het type niet voor.