Jaquote:Op zondag 4 februari 2018 22:43 schreef PIETR het volgende:
Is het seizoen geslaagd wanneer we de beker winnen?
Nee tuurlijk niet.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:43 schreef PIETR het volgende:
Voelt een beetje dubbel, we pakken wel gewoon weer een prijs maar door de waardeloze prestaties in de competitie krijg ik toch een zure nasmaakquote:Op zondag 4 februari 2018 22:43 schreef PIETR het volgende:
Nee.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:43 schreef PIETR het volgende:
Als kampioen zijnde ben je al voor de winterstop kansloos voor de titel. Dat is dus prima?quote:
Deels met een vieze nasmaak.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:43 schreef PIETR het volgende:
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 4 februari 2018 22:43 schreef PIETR het volgende:
En Ten Hag het seizoen niet haaltquote:Op zondag 4 februari 2018 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Het seizoen is pas geslaagd als je de beker wint en Ajax wederom helemaal niets uiteraard.
Nee. Wel gered.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:43 schreef PIETR het volgende:
Daarom toch een nieuw stadion, want dan worden we heel erg rijk!quote:Op zondag 4 februari 2018 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee. Wel gered.
Los van de beker moet Jan de Jong deze zomer een aantal conclusies gaan trekken. Of Gio en Van Geel voor de lange termijn wel de beste mensen zijn.
Ik zou graag zien dat we meer inzetten op jeugd en scouting, want dat levert veel meer op per geīnvesteerde euro dan het kopen van spelers als Haps en Amrabat. Niet dat je begroting zoveel omhoog gaat, maar je hebt als het goed is wel meer transferinkomsten die je kan herinvesteren.
Nee, je speelt toch waardeloos kutvoetbal met een lage notering op de ranglijst.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:43 schreef PIETR het volgende:
Dat gaat ook wel gebeuren denk ik. 7 puntjes, dat is genoeg voor PSV. En onze thuiswedstrijd tegen PSV is net voor de halve finale van de bekert toch? Prima moment om wat spelers rust te geven dus.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Het seizoen is pas geslaagd als je de beker wint en Ajax wederom helemaal niets uiteraard.
Ondanks dat Ajax best veel spelers koopt, hebben ze daar ook voor een vermogen aan zelfopgeleide spelers op het veld staan. Dat is bij ons nu wat minder helaas ..quote:Op zondag 4 februari 2018 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee. Wel gered.
Los van de beker moet Jan de Jong deze zomer een aantal conclusies gaan trekken. Of Gio en Van Geel voor de lange termijn wel de beste mensen zijn.
Ik zou graag zien dat we meer inzetten op jeugd en scouting, want dat levert veel meer op per geīnvesteerde euro dan het kopen van spelers als Haps en Amrabat. Niet dat je begroting zoveel omhoog gaat, maar je hebt als het goed is wel meer transferinkomsten die je kan herinvesteren.
Nee.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:43 schreef PIETR het volgende:
Nee. Het zou een lichtpuntje zijn maar verder is dit seizoen natuurlijk een grote afgang. Dat hadden we kunnen weten, successen bij Feyenoord zijn altijd incidenteel.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:43 schreef PIETR het volgende:
Nee. Hooguit leuk voor de statistieken, leuk om te kunnen schermen met 4 prijzen in 3 seizoenen, maar voetballend lijkt het onder Gio vaak nergens op.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:43 schreef PIETR het volgende:
5 met eventueel Jcs komende zomerquote:Op zondag 4 februari 2018 23:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee. Hooguit leuk voor de statistieken, leuk om te kunnen schermen met 4 prijzen in 3 seizoenen, maar voetballend lijkt het onder Gio vaak nergens op.
Onder welke trainer speelden we voor het laatst 5 wedstrijden achter elkaar goed voetbal? Kan me dat niet herinneren eigenlijk.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee. Hooguit leuk voor de statistieken, leuk om te kunnen schermen met 4 prijzen in 3 seizoenen, maar voetballend lijkt het onder Gio vaak nergens op.
quote:Op zondag 4 februari 2018 23:37 schreef Vasion het volgende:
Ajax en VVV uit al gehad, nu Zwolle nog en de jaarlijkse traditie is weer volmaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Gullitquote:Op maandag 5 februari 2018 00:32 schreef govie het volgende:
Als er een andere trainer zou komen, dan lijkt me gullit toch wel een goede kandidaat. Een naam als gullit trekt toptalenten wel over de streep om eventueel naar feyenoord te komen, een frazer heeft dat voordeel niet. Een goede coach zijn is tegenwoordig niet meer voldoende. Veel mensen haten gullit maar hij heeft buitenlandse trainerservaring en samengewerkt met dickie advocaat, toch niet de minste.
Mja, als hij net als cocu 2 toptalenten naar rotterdam kan lullen dan hoeft hij niet veel te coachen.quote:Op maandag 5 februari 2018 00:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gullit
Één van de weinige trainers onder wie ik het voetbal nķg slechter zie worden.
Gullit laat de selectie niet beter voetballen, en dat is ons probleem, bijna niemand haalt zijn niveau.quote:Op maandag 5 februari 2018 00:32 schreef govie het volgende:
Als er een andere trainer zou komen, dan lijkt me gullit toch wel een goede kandidaat. Een naam als gullit trekt toptalenten wel over de streep om eventueel naar feyenoord te komen, een frazer heeft dat voordeel niet. Een goede coach zijn is tegenwoordig niet meer voldoende. Veel mensen haten gullit maar hij heeft buitenlandse trainerservaring en samengewerkt met dickie advocaat, toch niet de minste en heeft feyenoordhistorie.
Gio heeft ook geen plan A. Hij maakt een standaard 4-3-3 vult de poppetjes in en drukt op start. Vervolgens wisselt hij 3x poppetje x voor y en brabbelt iets over duels winnen en strijd na weer punt verlies. Op naar de volgende wedstrijd en maar hopen dat de poppetjes dan wel recht schieten en snel rennen.quote:Op maandag 5 februari 2018 00:48 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Gullit laat de selectie niet beter voetballen, en dat is ons probleem, bijna niemand haalt zijn niveau.
We moeten een trainer hebben die de spelers beter kan maken en in de tactiek meerdere mogelijkheden kan bedenken waardoor het voetbal beter moet worden en spelers meer vertrouwen krijgen.
Gio laat het elftal week in week uit hetzelfde voetballen waar de tegenstander zich gewoon op in kan stellen, als dat de tegenpartij lukt heeft Feyenoord daar niks tegenin te brengen en zit je elke keer weer naar een zaad pot te kijken.
Gio heeft geen plan B en val je dus elke keer weer door de mand als Berghuis en Jørgensen hun dag niet hebben.
Precies, dat is dus plan A.quote:Op maandag 5 februari 2018 00:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gio heeft ook geen plan A. Hij maakt een standaard 4-3-3 vult de poppetjes in en drukt op start. Vervolgens wisselt hij 3x poppetje x voor y en brabbelt iets over duels winnen en strijd na weer punt verlies. Op naar de volgende wedstrijd en maar hopen dat de poppetjes dan wel recht schieten en snel rennen.
Ja daarom er is geen plan. Tegen zo'n VVV op dit kutveld moet je wat korter spelen, veel 1x raken en niet gaan rennen met de bal.quote:Op maandag 5 februari 2018 01:03 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Precies, dat is dus plan A.
Ik ben er heilig van overtuigt dat vorig seizoen Kuyt voor een groot deel voor de motivatie heeft gezorgd met zijn strijdlust en dat we in de overige wedstrijden het moesten hebben van Elia, Berghuis en Jørgensen samen met de backs.
Nu valt Kuyt weg samen met die backs, er zijn natuulijk wel redelijke spelers voor terug gekomen maar ik krijg een beetje het idee dat niemand verder echt een idee heeft.
Iedereen doet nu maar wat in de hoop dat het goed zal komen, maar een echte organisatie staat er gewoon niet.
Precies, en de tegenstander weet dit..quote:Op maandag 5 februari 2018 01:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja daarom er is geen plan. Tegen zo'n VVV op dit kutveld moet je wat korter spelen, veel 1x raken en niet gaan rennen met de bal.
Als je dan Vilhena weer de duels ziet opzoeken en El Ahmadi geforceerd uit positie gaat lopen. Berghuis ook z'n acties veel te ver doorvoert.
Gio grijpt niet in, Jorgensen loopt overal behalve in de spits. Er worden ballen voor gegeven terwijl er niemand in de 16 staat. Het is echt om te janken gewoon.
2 jaar geleden bijna verloren voor de beker van hun ook in De Kuip.quote:Op maandag 5 februari 2018 01:13 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Precies, en de tegenstander weet dit..
Als in de halve finale van de beker de spelers van Willem II een beetje hun dag hebben en Van de Looi het goed neerzet kunnen wij gewoon een hele moeilijke avond krijgen in de kuip.
Toen was die Zivkovic goed (als in, kwam een paar keer goed 1 op 1 met de keeper), alleen had hij toen gelukkig zijn schoenen verkeerd om aan.quote:Op maandag 5 februari 2018 01:17 schreef macca728 het volgende:
[..]
2 jaar geleden bijna verloren voor de beker van hun ook in De Kuip.
Ik denk dat tapia op het middenveld een mooie speler is vooralsnog op de bank en om te brengen. Die klaagt niet snel en werkt vaak hard als die speelt. Ik vind het een beetje een "brenetje", waar een speler op een onlogische positie moet spelen van zijn coach en dan de hoon krijgt van het legioen. Die tapia die verdient al dat gezeik niet, geef hem een kans op het middenveld en dan mag je op de brandstapel vastbinden als die faalt.quote:Op maandag 5 februari 2018 07:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Doorselecteren na dit seizoen.
Weg doen :
Diks
Tapia
Bilal
Toornstra
Boetius
Heb in ieder geval gehoord dat Toornstra in een scheiding zou liggen, dat zou mede het dramatische spel verklaren. Maar als een speler er niet met zijn koppie bij is moet je hem als coach gewoon banken natuurlijk ipv blind uitgaan van de werking van het middenveld van vorig seizoen.quote:Op maandag 5 februari 2018 08:31 schreef govie het volgende:
[..]
Ik denk dat tapia op het middenveld een mooie speler is vooralsnog op de bank en om te brengen. Die klaagt niet snel en werkt vaak hard als die speelt. Ik vind het een beetje een "brenetje", waar een speler op een onlogische positie moet spelen van zijn coach en dan de hoon krijgt van het legioen. Die tapia die verdient al dat gezeik niet, geef hem een kans op het middenveld en dan mag je op de brandstapel vastbinden als die faalt.
Ik denk dat boetius in het huidige systeem niet lekker kan functioneren, hij is te all round & mediocre voor een aanvallende rol in 433 systeem van feyenoord dit seizoen. Het is geen geen vleugelspeler maar mist kwaliteiten om de centrumspits uit te hangen vind ik. Misschien als winger in 442, dan kan hij iets meer leunen op hardwerken en dat soort generieke aspecten van het spel en is er vaak ook meer ruimte voor een explosieve aktie. Hetzelfde vind ik eigenlijk ook van berghuis, maar zijn statistieken zijn goed dus dan mag niet zeiken, maar een echte vleugelspeler vind ik hem ook niet en hij loopt gaten dicht voor opkomende middenvelders, ook jammer.
Bilal heeft niet echt een kans gehad, ik kan hem daarom niet beoordelen. Wel jammer dat ze hem dan niet verhuren vind ik, dan kan je hem tenminste nog zien spelen en ontwikkelen.
Toornstra heeft een mentalcoach nodig ofzo, er zit bij hem iets niet lekker in het hoofd denk ik. Keihard floppen dit seizoen na een fantastisch vorig seiuzoen gaat toch aan je knagen, die jongen moet je begeleiden en mentaal sterker maken denk ik.
Ja, voor mij wel. Was mij voor aanvang van het seizoen eigenlijk wel duidelijk dat dit het hoogst haalbare zou zijn voor dit jaar, met drukke CL programma erbij. Bovendien wordt Feyenoord (bijna) nooit 2x achter elkaar kampioen.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:43 schreef PIETR het volgende:
Dat zal niet gaan gebeuren. Gio maakt het seizoen af en gaat met (of zonder) beker via de voordeur weg. Fräser zal hem opvolgen. Zo zal het gaan vermoed ik.quote:Op maandag 5 februari 2018 08:09 schreef govie het volgende:
Goede morgen luitjes,
hebben we al een nieuwe trainert?
[ afbeelding ]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)leid-van-bronckhorst
Beker winnen + 3e worden is wmb een minimaal acceptabel resultaat. Lager dan de 3e plek eindigen is sowieso een schande ende onacceptabel. Net als dat je echt niet meer naast de beker mag grijpen dit seizoenquote:Op zondag 4 februari 2018 22:43 schreef PIETR het volgende:
Een oefenmeester dus. Ten Hag, Verbeek, Jans, Rutten. Dat soort types.quote:Op maandag 5 februari 2018 00:48 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Gullit laat de selectie niet beter voetballen, en dat is ons probleem, bijna niemand haalt zijn niveau.
We moeten een trainer hebben die de spelers beter kan maken en in de tactiek meerdere mogelijkheden kan bedenken waardoor het voetbal beter moet worden en spelers meer vertrouwen krijgen.
Gio laat het elftal week in week uit hetzelfde voetballen waar de tegenstander zich gewoon op in kan stellen, als dat de tegenpartij lukt heeft Feyenoord daar niks tegenin te brengen en zit je elke keer weer naar een zaad pot te kijken.
Gio heeft geen plan B en val je dus elke keer weer door de mand als Berghuis en Jørgensen hun dag niet hebben.
Dat is weer een hele andere discussie, maar het seizoen zou gered zijn met bekerwinst. Helemaal als je je ook nog weet te kwalificeren voor het hoofdtoernooi.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als kampioen zijnde ben je al voor de winterstop kansloos voor de titel. Dat is dus prima?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |