Peter is wel lekker bezig ja. Ik vind de tekstschrijvers wat matig dit seizoen. De grappen van Harm zijn wat slap.quote:Op zondag 23 september 2018 21:56 schreef Doevelaer het volgende:
Ik vind Peter best wel op dreef vanavond
Het is toch (bijna) altijd 4-4 na de eerste ronde?quote:
Klopt, maar ik blijf het wel grappig vinden hoe ze het bruggetje blijven makenquote:Op zondag 23 september 2018 21:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is toch (bijna) altijd 4-4 na de eerste ronde?
Dit dus. In vorige seizoenen waren zijn grappen veel scherper en tegen het randje. Nu is het allemaal wel heel braaf.quote:Op zondag 23 september 2018 21:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Peter is wel lekker bezig ja. Ik vind de tekstschrijvers wat matig dit seizoen. De grappen van Harm zijn wat slap.
Dat was altijd het sterke punt van DWNN. Die geschreven grappen waren vaak snoeihard een politiek incorrect. Vandaag is het weer erg lauw.quote:Op zondag 23 september 2018 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus. In vorige seizoenen waren zijn grappen veel scherper en tegen het randje. Nu is het allemaal wel heel braaf.
Die is me veel te druk. Jan-Jaap heeft meestal de betere grappen.quote:Op zondag 23 september 2018 21:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Peter is wel lekker bezig ja. Ik vind de tekstschrijvers wat matig dit seizoen. De grappen van Harm zijn wat slap.
Ik ben absoluut geen fan van Peter, maar hij is vandaag gewoon grappiger dan Jan-Jaap.quote:Op zondag 23 september 2018 22:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die is me veel te druk. Jan-Jaap heeft meestal de betere grappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |