Vind het onderwerp niks, maar allejezus wat mooi gezetquote:Op zondag 4 februari 2018 17:47 schreef Montelly het volgende:
Ik vind realistische tattoos bijzonder mooi.
[ afbeelding ]
Doe een TR.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:48 schreef denattedweil het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen naar deel #95
quote:Op zondag 4 februari 2018 17:48 schreef denattedweil het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen naar deel #95
quote:Op zondag 4 februari 2018 17:59 schreef SweetCassidy het volgende:
Deze laten zetten vorig weekend
[ [url= https://imgur.com/gallery/eseYC.jpg ]afbeelding[/url] ]
Hmmz krijg het plaatje hier niet op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo werkt hij welIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
Spaties weghalen.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:59 schreef SweetCassidy het volgende:
[ [url= https://imgur.com/gallery/eseYC.jpg ]afbeelding[/url] ]
Hmmz krijg het plaatje hier niet op...iemand die het wel lukt?
quote:Op zondag 4 februari 2018 18:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]Thanks!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo werkt hij wel
Waar vliegen we naartoe?quote:Op zondag 4 februari 2018 17:59 schreef SweetCassidy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ja! Wauwquote:Op zondag 4 februari 2018 17:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Vind het onderwerp niks, maar allejezus wat mooi gezet
Tegen mij is nu gezegd, 3 nachten in vershoudfolie. De rest gewoon insmeren.quote:Op zondag 4 februari 2018 20:11 schreef twist02 het volgende:
[..]
Dit ja! Wauw
Dank voor alle tips nog in het vorige deel!
Oud setje beddengoed en wat oude shirts opzoeken dus!
Hoe lang kan een tattoo nog wat afgeven eigenlijk? En het beste is zo veel mogelijk laten ademen en aan de lucht laten genezen toch?
Ik heb bij m’n sleeve een week een oud nachthemd aangehad, welke ik de eerste 3 dagen los moest weken onder de douche..quote:Op zondag 4 februari 2018 20:11 schreef twist02 het volgende:
[..]
Dit ja! Wauw
Dank voor alle tips nog in het vorige deel!
Oud setje beddengoed en wat oude shirts opzoeken dus!
Hoe lang kan een tattoo nog wat afgeven eigenlijk? En het beste is zo veel mogelijk laten ademen en aan de lucht laten genezen toch?
Dat is ook de reden dat ik ze insmeer en dan vershoudfolie er overheen doe de eerste nachten. Blijft het en lekker vet, en je trekt niks stuk.quote:Op zondag 4 februari 2018 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb bij m’n sleeve een week een oud nachthemd aangehad, welke ik de eerste 3 dagen los moest weken onder de douche..
Zeeuws meisje (op m’n onderrug) heeft de eerste twee dagen vastgeplakt gezeten aan m’n hoeslaken.. dat lostrekken is niet fijn en vast ook niet goed voor de genezing. Maar de naam van m’n dochter op m’n ribbenkast, heeft slechts 1 dag afgegeven . Ik denk dat het een combinatie is van locatie en ontwerp. En dan nog hoe je huid erop reageert.. iedereen is en geneest anders
Wanneer je met je shirt een paar minuten onder de douche gaat staan, trek je ook niks stuk, en heeft de wond meer ruimte om te ademen.. was een tip van mijn artiestquote:Op zondag 4 februari 2018 20:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik ze insmeer en dan vershoudfolie er overheen doe de eerste nachten. Blijft het en lekker vet, en je trekt niks stuk.
Had op m'n schouder ook een stukje dat vast zat aan het bed, en daar zit nu geen inkt meer
Gewoon even goed insmeren, shirt met lange mouwen aantrekken, en mocht ie sochtends toch vastzitten aan het shirt, even onder de lauwe kraan, kan je zo je shirt uittrekken.quote:Op zondag 4 februari 2018 20:37 schreef twist02 het volgende:
Oei, met je rug vastgeplakt zitten aan je hoeslaken is niet handig nee![]()
Onderarm is wat dat betreft hopelijk wel wat praktischerhet gaat ook alleen om een paar woorden, geen afbeeldingen ofzo. Dus dat zal inderdaad ook schelen ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 februari 2018 10:28 schreef denattedweil het volgende:
Mandala on my tummy. Keep making progressNice, ziet er strak uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ben je bij zoiets niet bang hoe het er over 30 jaar uit ziet, als je buik misschien niet meer zo strak is?
Sorry als je die vraag al 100x gehad hebt en 'm beu bent![]()
Mandala on my tummy. Keep making progressOeh niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjequote:![]()
Mandala on my tummy. Keep making progressDie is echt prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
Thanks. Ajoh dat zien we dan wel weerquote:Op dinsdag 6 februari 2018 15:06 schreef twist02 het volgende:
[..]
Nice, ziet er strak uit
Maar ben je bij zoiets niet bang hoe het er over 30 jaar uit ziet, als je buik misschien niet meer zo strak is?
Sorry als je die vraag al 100x gehad hebt en 'm beu bent
Samoan en poly blijft ook mijn no.1 style. Moet nog wel afgewerkt worden naar me oksel en wil op me ribben nog een stuk.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 17:13 schreef Webby het volgende:
Dat stuk Samoan is juist gaaf, niet bij 1 stijl blijven?
Waar heb je 'm laten zetten?quote:
Jaa ik vindt het ook gaaf! Heb hem laten zetten bij Rudolf, zijn insta is: Om.karma.tattooquote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Waar heb je 'm laten zetten?Een mandala staat - afhankelijk van welke kant ik op ga wb beroep - bovenaan m'n lijstje.
Nice, thanks!quote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:27 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Jaa ik vindt het ook gaaf! Heb hem laten zetten bij Rudolf, zijn insta is: Om.karma.tattoo
Gedaam vanwege zijn strakke lijnwerk.
Als je dotwork mandala wilt dan zou ik Adeitameda adviseren
Ik ben benieuwd. We wachten de foto's met smacht af..quote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:40 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nice, thanks!Ik zou 'm op m'n schouderblad willen, voor m'n moeder. Tenzij ze voor ze gaat nog een buitengewoon prachtig roodborstje schildert.
Duurt nog wel een jaar ofzo hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:00 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. We wachten de foto's met smacht af..
Mijn dochter van 2,5 vind het prachtig. Als ik thuis kom wil ze altijd gelijk kijken naar wat de "tattoo meneer" gedaan heeft.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:13 schreef twist02 het volgende:
Nog 6 dagen tot m'n eerste, spannend!
Wat ik me nog afvroeg: meer mensen met kleine kinderen hier, en hoe reageerden die op jullie tatoeages?
Niet dat ik er bang voor ben, maar ben wel echt benieuwd naar de reactie van m'n dochter (bijna 3).
Zat laatst Ink Master te kijken, waarop ze zich hardop afvroeg "waarom die mensen op hun arm gingen tekenen? Hebben die geen papier?"
![]()
Jongste is nog geen 3 maanden, dus die weet niet beter straks
Ik heb hun namen staan dus daar zijn ze best wel trots op eigenlijk. En inderdaad ze willen het dan zelf meteen ook. Dus altijd zorgen dat je stiften op waterbasis geeft.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:13 schreef twist02 het volgende:
Wat ik me nog afvroeg: meer mensen met kleine kinderen hier, en hoe reageerden die op jullie tatoeages?
Mijn neefjes en nichtjes (6-14 jaar) vinden tattoos lelijk. En vonden het dus ook niks dat ik er eentje ging nemen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:13 schreef twist02 het volgende:
Nog 6 dagen tot m'n eerste, spannend!
Niet dat ik er bang voor ben, maar ben wel echt benieuwd naar de reactie van m'n dochter (bijna 3).
Zat laatst Ink Master te kijken, waarop ze zich hardop afvroeg "waarom die mensen op hun arm gingen tekenen? Hebben die geen papier?"
![]()
Jongste is nog geen 3 maanden, dus die weet niet beter straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |