op basis van wat, Bayern 2? Dat moeten we allemaal nog maar afwachten, voorlopig vond ik hem tegen Utrecht niet bijzonder slimquote:Op zondag 4 februari 2018 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat Ten Hag tactisch wel slimmer is, maar hij zal niet zo aanvallend spelen als Bosz deed nee.
Maar ze gaan wel de beker winnen en daarmee is Gio gered #coolsingelquote:Op zondag 4 februari 2018 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie Feyenoord niet meer meedoen om het kampioenschap
Real Madrid ook niet.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ach je ziet wel meer nietquote:Op zondag 4 februari 2018 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met Utrecht deed hij het niet onaardig. Ook had hij Ajax tactisch al in de tang in oktober.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
op basis van wat, Bayern 2? Dat moeten we allemaal nog maar afwachten, voorlopig vond ik hem tegen Utrecht niet bijzonder slim
FEYENOORD IS PSV VOORBIJ OP ALLE FRONTENquote:Op zondag 4 februari 2018 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tijd voor een cursus Nederlandsquote:Op zondag 4 februari 2018 16:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat praat die gast als een mongool zeg
verdedigend jaquote:Op zondag 4 februari 2018 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Utrecht deed hij het niet onaardig. Ook had hij Ajax tactisch al in de tang in oktober.
#wearebackquote:Op zondag 4 februari 2018 16:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
FEYENOORD IS PSV VOORBIJ OP ALLE FRONTEN
- Voetbal International
Blijft goed.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
FEYENOORD IS PSV VOORBIJ OP ALLE FRONTEN
- Voetbal International
ik vond het wat voorbarigquote:Op zondag 4 februari 2018 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dat filmpje was wel genot
Alleen hoe ze het daarna verneukt hebben was pijnlijk
Vooral omdat het over een EL-finale ging. Was het de CL-finale geweest, dan was het nog enigszins gepast geweest.quote:
Wij gaan die kazen smelten!quote:Op zondag 4 februari 2018 16:47 schreef Zipportal het volgende:
Ajax boeit niemand. Alvast het nieuwe pogramma
[ afbeelding ]
Dat winnen PSV en Ajax welquote:Op zondag 4 februari 2018 16:47 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord tegen Groningen. Recept voor weer puntverlies.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:47 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
zeker maar ook de manier waaropquote:Op zondag 4 februari 2018 16:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vooral omdat het over een EL-finale ging. Was het de CL-finale geweest, dan was het nog enigszins gepast geweest.
Dida lacht hier om.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:50 schreef Brammess het volgende:
Stelling: Onana is de beste negerkeeper sinds Stanley Menzo
Vermeer?quote:Op zondag 4 februari 2018 16:50 schreef Brammess het volgende:
Hiermee insinueer je dat Menzo er iets van konquote:Op zondag 4 februari 2018 16:50 schreef Brammess het volgende:
JinxGodquote:Op zondag 4 februari 2018 16:51 schreef Bos81 het volgende:
Tja leuk dat NAC voorstaat, maar het is nog 85 minuten. Ajax wint wel gewoon
Alsof Ajax, PSV isquote:Op zondag 4 februari 2018 16:51 schreef Bos81 het volgende:
dat lijkt me ookquote:Op zondag 4 februari 2018 16:51 schreef Bos81 het volgende:
Zondag gehaktdagquote:Op zondag 4 februari 2018 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
DIE COMENTATOR ZIT NU BIJNA TE HUILEN
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 februari 2018 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kop op boys, het is maar een spelletje!
quote:
U las het hier.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:49 schreef Zipportal het volgende:
Supporters van Ajax ga nu alweer naar huis. Genot.
midweekse aidsquote:Op zondag 4 februari 2018 16:47 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 februari 2018 16:51 schreef Bos81 het volgende:
Opperst genot. Roda pakt een puntje, Sparta wint, en wij verneuken het weer keihard. Heerlijk om fan van Twente te zijn.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:53 schreef Ties02 het volgende:
NAC gaat ons dus voorbij, topweekend dit
Is Makkelie nog in actie geweest deze weekeinde?!quote:Op zondag 4 februari 2018 16:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo heeft Renate het gewild allen.
Ik zit niet in de gay-scene. Niet getroffen allen.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is Makkelie nog in actie geweest deze weekeinde?!
Ziyech is ook in vorm zie ikquote:Op zondag 4 februari 2018 16:59 schreef Brammess het volgende:
Ik heb nu al dik 10 voorzetten gezien waarvan het gros compleet kansloos.
Ik heb Engels commentaar van McManamanquote:Op zondag 4 februari 2018 16:58 schreef klaasweetalles het volgende:
EN DIE COMMENTATOR WORDT STEEDS STILLER
Er ligt wel zo verdomd veel tijd en ruimte daarvoor dat daar nog wel wat goeds uit komtquote:Op zondag 4 februari 2018 16:59 schreef Brammess het volgende:
Ik heb nu al dik 10 voorzetten gezien waarvan het gros compleet kansloos.
Huntelaar doet dat al tijden, Ziyech ookquote:Op zondag 4 februari 2018 17:00 schreef Liftdeur het volgende:
Let eens op die gebaren naar elkaar voorin, druk zetten gaat niet helemaal zoals het moet.
Spanning opvoerenquote:Op zondag 4 februari 2018 17:01 schreef Coco. het volgende:
Ik kijk nu ook mee, waarom staat Ajax achter?
Omdat NAC gescoord heeftquote:Op zondag 4 februari 2018 17:01 schreef Coco. het volgende:
Ohquote:Op zondag 4 februari 2018 17:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Huntelaar doet dat al tijden, Ziyech ook
Is niet per se omdat het niet loopt lijkt me
Oh, op deze manier was het me nooit echt opgevallen.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Huntelaar doet dat al tijden, Ziyech ook
Is niet per se omdat het niet loopt lijkt me
Even Feyenoord laten zien hoe je wel een achterstand ombuigtquote:Op zondag 4 februari 2018 17:01 schreef Coco. het volgende:
Omdat Veltman in het Velt staatquote:Op zondag 4 februari 2018 17:01 schreef Coco. het volgende:
Komt wel goed, is vroege goal.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even Feyenoord laten zien hoe je wel een achterstand ombuigt
Hoop ik dan maar
Nee de ratten zijn NACquote:Op zondag 4 februari 2018 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
Wat heeft Ajax toch weer een stel van die rattenkoppen in het elftal
Vooral Neres met zijn drugshoofdquote:Op zondag 4 februari 2018 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
Wat heeft Ajax toch weer een stel van die rattenkoppen in het elftal
KNOTSGEKquote:Op zondag 4 februari 2018 17:04 schreef Coco. het volgende:
En Dickie ook gewonnen, Wat een uitslagen allemaal.
Ja, want als het geen drugs is dan zou je zeggen doe met dat salaris van je een ooglid correctie, dan zie je iets meer van de wereld.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:04 schreef RavenArtus het volgende:
[..]
Vooral Neres met zijn drugshoofd
Of hij geeft er gewoon geen fuck om, kan ook.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, want als het geen drugs is dan zou je zeggen doe met dat salaris van je een ooglid correctie, dan zie je iets meer van de wereld.
Staat hij keurig hoorquote:Op zondag 4 februari 2018 17:08 schreef gniffie het volgende:
Huntelaar die inzakt en Donny in de spits
#exitenhag
Lukt nog niet echt danquote:Op zondag 4 februari 2018 17:09 schreef RavenArtus het volgende:
Ten Hag is gewoon ingehuurd om Ajax te laten verliezen
Hou maar opquote:Op zondag 4 februari 2018 17:12 schreef RavenArtus het volgende:
[..]
Tegen NAC gelijkspelen is altijd verliezen
Ajax mist een type Essent?quote:Op zondag 4 februari 2018 17:11 schreef Tagliano het volgende:
CV's staan dus gewoon dichter bij de 16 van NAC dan de middellijn
Lijkt me logischquote:Op zondag 4 februari 2018 17:14 schreef Tagliano het volgende:
Vierde man zei bal is nog niet in het spel dus geen penalty dacht ik te verstaan
Ik heb GGMM trouwens al een tijdje niet gezien. Heeft die jongen eindelijk een baan ofzo gevonden? Of een vriendje?quote:
Die moest nieuwe harde schijven halen voor Danny.quote:
Dat moet je onlogisch eens vragenquote:Op zondag 4 februari 2018 17:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb GGMM trouwens al een tijdje niet gezien. Heeft die jongen eindelijk een baan ofzo gevonden? Of een vriendje?
Of hij zit vast wegens pedofilie, hij had toch een jonge vriendin?quote:Op zondag 4 februari 2018 17:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb GGMM trouwens al een tijdje niet gezien. Heeft die jongen eindelijk een baan ofzo gevonden? Of een vriendje?
quote:
"Als Onlogisch mod wordt post ik nooit meer op fok!"quote:
quote:Op zondag 4 februari 2018 17:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[..]
"Als Onlogisch mod wordt post ik nooit meer op fok!"
"Als Darts een subforum krijgt hef ik mijn account op!"
etc etc etc
Mensen die dat soort uitspraken doen zijn oliedom.
Voor welke club is GGMM eigenlijk?quote:Op zondag 4 februari 2018 17:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[..]
etc etc etc
Oooooooohquote:Op zondag 4 februari 2018 17:18 schreef Themeparktommy het volgende:
oooooooh.. jammer dat die niet in de rechterbovenhoek ging!
Alsof hij dat vol houdtquote:Op zondag 4 februari 2018 17:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[..]
etc etc etc
Good for him.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Inmiddels al wel langer dan ik had verwacht.
Eind september ging hijquote:Op zondag 4 februari 2018 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Good for him.
Ontsnappen aan deze verslaving is een krachtig iets. Ik doe het hem nog niet na.
isa isa isa isakksonquote:Op zondag 4 februari 2018 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
Pakken keepers nog ooit zo'n bal vast tegenwoordig?Alles maar wegstompen.
Best of 5 setsquote:Op zondag 4 februari 2018 17:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Persie is een echte Feyenoorder
- Caland
Anne Frankgodinquote:Op zondag 4 februari 2018 17:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Best of 5 sets
Hij wint dit met 4-1
~Caland
quote:Op zondag 4 februari 2018 17:31 schreef De_Kraam het volgende:
Anne Frank ging dood zodat ze meer boekjes kon verkopen.
- Slobeend
Je bent zelf Panhuisquote:Op zondag 4 februari 2018 17:31 schreef De_Kraam het volgende:
Anne Frank ging dood zodat ze meer boekjes kon verkopen.
- Slobeend
Ik ben niet voor Ajaxquote:Op zondag 4 februari 2018 17:33 schreef De_Kraam het volgende:
Ik kijk uit principe niet naar interracial.
- Ties02
Leuk allen.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:36 schreef Ties02 het volgende:
Dit topic heeft een leuke wending genomen
Leuk gifjetwitter:AFCAjax twitterde op zondag 04-02-2018 om 17:24:1639. GOAAAAAAAL!! 2-1 NERES! 🇧🇷#ajanac https://t.co/06tUwTp8jO reageer retweet
Pascanusquote:Op zondag 4 februari 2018 17:37 schreef Brammess het volgende:
Wiens kloon is De_Kraam eigenlijk? Vind het best een kwaliteituser maar straks is het een oud user die ik helemaal kut vond.
hmfquote:Op zondag 4 februari 2018 17:37 schreef Brammess het volgende:
Wiens kloon is De_Kraam eigenlijk? Vind het best een kwaliteituser maar straks is het een oud user die ik helemaal kut vond.
Iets doet mij vermoeden dat hij De_Pel kan zijn. Ik weet niet waarom.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:37 schreef Brammess het volgende:
notoiredomoorquote:Op zondag 4 februari 2018 17:37 schreef Brammess het volgende:
Spoiler: Het is een user die je helemaal kut vond.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:37 schreef Brammess het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2018 17:37 schreef Brammess het volgende:
Deze had het toch weg moeten geven hoorquote:Op zondag 4 februari 2018 17:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[..]
etc etc etc
Zijn Youtubeaccountquote:
quote:Op zondag 4 februari 2018 17:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Deze had het toch weg moeten geven hoor
Sinds jouw terugkeer in DRT had ik je gelijk in het vizier, ouwe reusquote:Op zondag 4 februari 2018 17:42 schreef De_Kraam het volgende:
De eckte eckte weten al heel lang wie ik ben.
boh boh boh sow koekoekquote:
Geen speld tussen te krijgenquote:Op zondag 4 februari 2018 17:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
"Je moet voorkomen dat je die goal tegenkrijgt"
Welnee joh, als je kritisch bent in het Feyenoordtopic krijg je alweer te horen dat Ajax ook al vier jaar op rij geen prijs pakt.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:46 schreef Tagliano het volgende:
Je wil toch een topclub zijn of niet, man man man
Ik heb zin in frituur, maar dat heb ik gisteren ook al op.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gegeten vandaag
HyperdieetGod
Dat kan.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb zin in frituur, maar dat heb ik gisteren ook al op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |