quote:Op zondag 4 februari 2018 14:56 schreef heywoodu het volgende:
Dat podium van Michael wel héél ambitieus is valt volgens de bookmakers overigens alles meeAerts of Vanthourenhout podium.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Wout voor ligt, schakel ik naar NPO1 of Eurosport.quote:Op zondag 4 februari 2018 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Zin in het commentaar van Miesjel en Pol als Mathieu Wout van Aert op een minuut zet.
Indien andersom ga ik toch naar José Been schakelen.quote:Op zondag 4 februari 2018 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Zin in het commentaar van Miesjel en Pol als Mathieu Wout van Aert op een minuut zet.
Valencia op Eurosportquote:Op zondag 4 februari 2018 14:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Wout voor ligt, schakel ik naar NPO1 of Eurosport.
Hebben we niet Gio op NOS ofzo, dan heb je iig geen reclamesquote:Op zondag 4 februari 2018 14:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Indien andersom ga ik toch naar José Been schakelen.
Bij België welquote:Op zondag 4 februari 2018 14:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Bondscoach bij het veldrijden is toch wel een job vol grote uitdagingen.
Het is dat je Gio Lippens bedoeltquote:Op zondag 4 februari 2018 14:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Hebben we niet Gio op NOS ofzo, dan heb je iig geen reclames
Come on he! Nog harder trappen!quote:Op zondag 4 februari 2018 14:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Bondscoach bij het veldrijden is toch wel een job vol grote uitdagingen.
Vrijwillig naar Sporza kijkenquote:Op zondag 4 februari 2018 14:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Mensen die de NOS zelfs al overwegen doen niet meer mee.
Mathieu is ook een halve Belg.quote:Op zondag 4 februari 2018 15:00 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk dat Mathieu net zoveel met schaatsen heeft als elke Belg.
Die Belgen zijn zo dom nog niet.quote:Op zondag 4 februari 2018 15:00 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk dat Mathieu net zoveel met schaatsen heeft als elke Belg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |