Als Wout voor ligt, schakel ik naar NPO1 of Eurosport.quote:Op zondag 4 februari 2018 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Zin in het commentaar van Miesjel en Pol als Mathieu Wout van Aert op een minuut zet.
Indien andersom ga ik toch naar José Been schakelen.quote:Op zondag 4 februari 2018 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Zin in het commentaar van Miesjel en Pol als Mathieu Wout van Aert op een minuut zet.
Valencia op Eurosportquote:Op zondag 4 februari 2018 14:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Wout voor ligt, schakel ik naar NPO1 of Eurosport.
Hebben we niet Gio op NOS ofzo, dan heb je iig geen reclamesquote:Op zondag 4 februari 2018 14:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Indien andersom ga ik toch naar José Been schakelen.
Bij België welquote:Op zondag 4 februari 2018 14:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Bondscoach bij het veldrijden is toch wel een job vol grote uitdagingen.
Het is dat je Gio Lippens bedoeltquote:Op zondag 4 februari 2018 14:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Hebben we niet Gio op NOS ofzo, dan heb je iig geen reclames
Come on he! Nog harder trappen!quote:Op zondag 4 februari 2018 14:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Bondscoach bij het veldrijden is toch wel een job vol grote uitdagingen.
Vrijwillig naar Sporza kijkenquote:Op zondag 4 februari 2018 14:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Mensen die de NOS zelfs al overwegen doen niet meer mee.
Mathieu is ook een halve Belg.quote:Op zondag 4 februari 2018 15:00 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk dat Mathieu net zoveel met schaatsen heeft als elke Belg.
Die Belgen zijn zo dom nog niet.quote:Op zondag 4 februari 2018 15:00 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk dat Mathieu net zoveel met schaatsen heeft als elke Belg.
Bij wielrennen vrijwel altijd.quote:
Zn standaard act met Mani opvoeren natuurlijkquote:Op zondag 4 februari 2018 15:03 schreef Szura het volgende:
Wat doet die hater Koffieplanter überhaupt in dit topic?
- Een weddenschap winnen.quote:Op zondag 4 februari 2018 15:03 schreef Szura het volgende:
Wat doet die hater Koffieplanter überhaupt in dit topic?
quote:Op zondag 4 februari 2018 15:03 schreef Spockjuh_ het volgende:
De oudste, 5 jaar, wil nog steeds door de modder crossen en niet meer op voetbal![]()
Eens kijken of allebei ook mogelijk is
Bij wielrennen lukt me dat nog wel maar met veldrijden ga ik dat echt niet doenquote:Op zondag 4 februari 2018 15:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij wielrennen vrijwel altijd.
Veldrijden ook eigenlijk
Een halve? Geef hem een blauw shirt en hij is niet te onderscheiden van de rest van de Belgen.quote:
Het WK in Nederland en de NOS zendt niks live uit behalve deze wedstrijd. En dat moet ik dan serieus nemen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |