abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 februari 2018 @ 21:52:10 #76
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_176981204
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:52 schreef Droathoah het volgende:
Ik vond de reactie van Stine bij de executie van al zo duidelijk. Het leek net alsof ze een toeval kreeg o.i.d. Ik kan het helaas nergens terugvinden.
Ik vond de reactie van Loes op dat moment vooral veelzeggend. Ze wist op dat moment dat ze voor de bijl ging......

En los van al het geld binnenhalen, kon je Loes sowieso afschrijven als mol (wanneer ze er was ingebleven) naar aanleiding van haar reacties gedurende die executie.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_176982512
Je kon Loes ook al wel afschrijven na die Chaos opdracht. No way dat je als mol die gaat winnen met 500 euro in je envelop. Jan en Simone kun je daar overigens ook wel met potlood doorstrepen. Als je een envelop met jokers hebt, dan heb je als mol het perfecte excuus om die opdracht te winnen en uiteraard weet je precies waar die auto's staan, dus dan is het appeltje eitje, toch? Ruben valt m.i. ook af want waarom zou je als mol in zijn positie willen zitten? Dan heb je echt te weinig invloed op wat er in de pot komt..

Blijven over: Stine en Olcay. Stine uiteraard met haar 0-euro envelop, die zich iets te laat leek te beseffen dat ze wel heel veel opgetrokken wenkbrauwen zou krijgen als ze daarmee zou winnen. Olcay kan ook niet uitgevlakt worden.. Wurmde zich mooi uit die penningmeester positie en deed niet al te veel moeite om die 1000 euro binnen te brengen (ik zie de beelden van Olcay die chillend op een terrasje zit al voor me in de onthullingsaflevering...) Stine blijft mijn molletje voor nu, maar ik begin me wel een beetje zorgen te maken als het programma ons zelf zo op het molgedrag van Stine blijft wijzen :P
pi_176984738
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 22:36 schreef Starlynk het volgende:
Je kon Loes ook al wel afschrijven na die Chaos opdracht. No way dat je als mol die gaat winnen met 500 euro in je envelop. Jan en Simone kun je daar overigens ook wel met potlood doorstrepen. Als je een envelop met jokers hebt, dan heb je als mol het perfecte excuus om die opdracht te winnen en uiteraard weet je precies waar die auto's staan, dus dan is het appeltje eitje, toch? Ruben valt m.i. ook af want waarom zou je als mol in zijn positie willen zitten? Dan heb je echt te weinig invloed op wat er in de pot komt..

Blijven over: Stine en Olcay. Stine uiteraard met haar 0-euro envelop, die zich iets te laat leek te beseffen dat ze wel heel veel opgetrokken wenkbrauwen zou krijgen als ze daarmee zou winnen. Olcay kan ook niet uitgevlakt worden.. Wurmde zich mooi uit die penningmeester positie en deed niet al te veel moeite om die 1000 euro binnen te brengen (ik zie de beelden van Olcay die chillend op een terrasje zit al voor me in de onthullingsaflevering...) Stine blijft mijn molletje voor nu, maar ik begin me wel een beetje zorgen te maken als het programma ons zelf zo op het molgedrag van Stine blijft wijzen :P
imo is Olcay de mol, juist door haar houding... ff ¤500,- euro in de enveloppe laten zitten, ach is een fooitje. Geen letters sauzen want daar wordt ze vies van. Kaartenhuis bouwen, tja ik nies hem desnoods wel om. Constant te vroeg wegrennen...
  dinsdag 6 februari 2018 @ 01:04:11 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176984748
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:30 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Daar hebben we ons eigen topic voor toch? Dus eerder sorry XMN8R :P
[ afbeelding ]
Oh, oeps :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176989587
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 22:36 schreef Starlynk het volgende:
Ruben valt m.i. ook af want waarom zou je als mol in zijn positie willen zitten? Dan heb je echt te weinig invloed op wat er in de pot komt..
Juist niet, omdat je dan het geld kan inzetten op mensen waar je van verwacht dat ze falen. Bv op Olcay omdat ze toch naar de WC moet. Daarnaast is het altijd verdacht als er een penningmeesterwisseling komt vlak voordat er een opdracht is waar de penningmeester een rol heeft.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 13:08:11 #81
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_176990402
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:18 schreef Rocho het volgende:

[..]

Juist niet, omdat je dan het geld kan inzetten op mensen waar je van verwacht dat ze falen. Bv op Olcay omdat ze toch naar de WC moet. Daarnaast is het altijd verdacht als er een penningmeesterwisseling komt vlak voordat er een opdracht is waar de penningmeester een rol heeft.
Ik vond zijn verdeling eigenlijk heel logisch. Hij gaf de grootste prijzen aan de drie snelste en fanatiekste kandidaten en de lege envelop aan Stine.
pi_176990655
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:08 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik vond zijn verdeling eigenlijk heel logisch. Hij gaf de grootste prijzen aan de drie snelste en fanatiekste kandidaten en de lege envelop aan Stine.
Dat klopt. Ik zit ook niet op Ruben, ik reageerde vooral op "waarom zou je als mol in zijn positie willen zitten" .
  dinsdag 6 februari 2018 @ 13:35:04 #83
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_176990890
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:22 schreef Rocho het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik zit ook niet op Ruben, ik reageerde vooral op "waarom zou je als mol in zijn positie willen zitten" .
Ah oké, en ja klopt. Als mol kan je wel wat, maar dan moet je goed nadenken over hoe je het verkoopt. Ik denk dat je als mol het liefst meespeelt (met iets in je envelop).
pi_176995059
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:18 schreef Rocho het volgende:

[..]

Juist niet, omdat je dan het geld kan inzetten op mensen waar je van verwacht dat ze falen. Bv op Olcay omdat ze toch naar de WC moet. Daarnaast is het altijd verdacht als er een penningmeesterwisseling komt vlak voordat er een opdracht is waar de penningmeester een rol heeft.
Ja, je kunt best mollen in die positie maar zoals Linus al aangeeft kun je veel beter mollen als je zelf een envelopje hebt en dan ofwel verprutsen (met geld) ofwel goed je best doen. Daarnaast zet Ruben m.i. duidelijk in als kandidaat.. Geld en de 2 jokers aan fanatieke spelers en 0 euro en 1 joker aan de kandidaten met in principe de minste kans om die opdracht te winnen.. Zou je als mol toch anders doen lijkt me.. Komt daarnaast nog eens bij dat je je natuurlijk binnen de groep lekker verdacht maakt door vlak voor de opdracht het penningmeesterschap op te eisen. Als je als mol per se die positie zou willen, dan zou ik dat toch iets eerder en subtieler geregeld hebben ;)
pi_177018881
Ik zag net beelden van een Tesla met een pop erin door de ruimte zweven en toen bedacht ik me hoe gaaf het wel niet zou zijn om WIDM in de ruimte te laten afspelen :D :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 7 februari 2018 @ 19:30:17 #86
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_177019257
Het is Simone.
Heb d’r nog niks goed zien doen of is ze gewoon zo stuntelig?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_177036671
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:19 schreef TLC het volgende:
Ik zag net beelden van een Tesla met een pop erin door de ruimte zweven en toen bedacht ik me hoe gaaf het wel niet zou zijn om WIDM in de ruimte te laten afspelen :D :P
Als je gelanceerd wordt dan is de verrassing wel weg dat het niet in het buitenland plaatsvindt :')
pi_177037292
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:19 schreef TLC het volgende:
Ik zag net beelden van een Tesla met een pop erin door de ruimte zweven en toen bedacht ik me hoe gaaf het wel niet zou zijn om WIDM in de ruimte te laten afspelen :D :P
"Ik zoek 5 mensen zonder hoogtevrees en 5 mensen met veel geduld"
  donderdag 8 februari 2018 @ 17:26:18 #89
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177037617
quote:
10s.gif Op donderdag 8 februari 2018 16:34 schreef fallrite het volgende:

[..]

Als je gelanceerd wordt dan is de verrassing wel weg dat het niet in het buitenland plaatsvindt :')
"Henk is de mol want zijn raket ging per ongeluk van de geplande koers af richting Mars en Mars begint ook met een M!".
KuikenGuppy
pi_177038110


Mollenstreek!
pi_177038811
Olcay is de mol of wist al heel vroeg wie de mol was. Geld lijkt me voor haar minder een drijfveer dan anderen. In de opdracht met het rijden met auto's zou je als mol of in de auto met verdubbelaar of in een auto met een hoog bedrag willen zitten. Ruben zat in n auto met 50 euro en haalde het niet. Stine zat in de auto met verdubbelaar en haalde het, maar Jan reed, dus daar had ze misschien niet zoveel invloed op als ze had gewild (mocht ze de mol zijn). Olcay reed met 750 en haalde het om onduidelijke redenen net niet. Bella zat er naast, als dat een mol actie van Olcay was dan is het wel heel dom van Bella dat ze eruit ligt. Als Olcay keihard doorheeft dat Simone or Stine de mol is en dus zoveel mogelijk anderen op een dwaalspoor wilt zetten dan is haar dat mogelijk gelukt met Bella. Simone bracht met de auto proef 250 euro binnen, alleen. Als ze de mol is had ze dat heel erg makkelijk gewoon niet hoeven doen, zeker nu ze alleen reed. Ik denk dat Olcay and Stine elkaar doorhebben en de rest op het verkeerde been proberen te zetten. Ook op de markt, 500E in een envelop laten zitten is wel heel erg duidelijk van Olcay, ik geloof dat dat meer een dwaalspoor actie als een mol-actie is, zelfde als met het plassen, niet verven, teruglopen bij verfactie, verkeerd woord blijven roepen. Een van Stine en Olcay is de mol. Ik neig naar Stine en Olcay die wanhopig probeert iederen zand in de ogen te strooien.
pi_177040823
Olcay keek in de eerste aflevering ook niet echt verbaasd op toen bleek dat ze allemaal in verschillende landen waren :+
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_177043097
Heb de vorige aflevering maar eens teruggekeken, de titel was zienswijzen en er viel me ineens iets op !

Aan het eind van de circusopdracht zie je een clown met dikke euhm memmen en n stropdas om, achter Art wijst ze met 2 vingers via haar ogen naar wat ik dacht Olcay, ook omdat Olcay daarna een thumbs up geeft aan die clown. Volgens mij kan de titel van de aflevering hierop slaan :) De clown wijst naar de mol :+
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 8 februari 2018 @ 23:17:52 #94
353177 ArannaeCor
Een heule trotste Fries
pi_177046218
Ik zit ook op Olcay, te meer omdat ik het bij Stine er te dik bovenop vind te liggen. Tevens de aanwijzingen die gegeven zijn met de woordzoeker zou men niet doen als Stine de mol is, anders is er weer een stagiair bezig geweest. =/

Bij Olcay ook als Jan in de 1e aflevering vraagt waar ze zich in Kiev bevinden zegt Olcay geen idee. Het is dat Ruben het hoort en ingrijpt. Tevens zat Olcay daar telkens met de telefoon. =/
Daarnaast loopt ze als een kip zonder kop soms weg bij opdrachten zodat er weer wat tijd verloren gaat, ze heeft niet gestreept bij de woordzoeker en deed bij chaos wel erg rustig aan.
pi_177047753
Als je het er bij Stine te dik bovenop vindt liggen.. ik weet niet hoor maar als het er dan ergens dik bovenop ligt is dat wel bij Olcay :’)
pi_177064889
Ook het camerashot van de waslijn met kleding kan op Olcay wijzen met haar eigen modemerken :7
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 10 februari 2018 @ 00:58:33 #97
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_177071807
Stine als mol zou wel vrij doorzichtig zijn. Denk niet dat de redactie zo'n grote spoiler zo overduidelijk in de puzzel zou zetten. Ze toont ook teveel gedrag dat haar als goede mol zou diskwalificeren.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  One tough cookie zaterdag 10 februari 2018 @ 01:30:33 #98
169210 liesje1979
pi_177072362
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:58 schreef VeX- het volgende:
Stine als mol zou wel vrij doorzichtig zijn. Denk niet dat de redactie zo'n grote spoiler zo overduidelijk in de puzzel zou zetten. Ze toont ook teveel gedrag dat haar als goede mol zou diskwalificeren.
Ik hoop echt dat je gelijk hebt, Stine als mol zou op vele manieren onbevredigend zijn. de nietszeggende kandidaat, waarbij de duidelijke hints naar haar wel de kroon spannen. Maar het zal wel weer op een teleurstelling uitdraaien zoals alle laatste seizoenen. :')
  One tough cookie zaterdag 10 februari 2018 @ 01:34:38 #99
169210 liesje1979
pi_177072399
quote:
14s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
Weet niet of al gepost, maar 2x dezelfde man en hetzelfde gebaar?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die man heeft overigens ook 2x hetzelfde tshirt aan.
pi_177093358
Stine is de mol.

De titel van de aflevering is opgelost. Toen Simone haar test maakte, stond bij de vraag: "Wie is de mol?" de naam van Stine niet, haar naam was opgelost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')