SPOILER: Scorelijst voor januari 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 1-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: FriesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Harde sidderaal heeft visje bijna beetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Jij vertrouwt lilo nietquote:Op zondag 4 februari 2018 00:50 schreef bondage het volgende: [..] Vertrouwen komt bij mij meestal als ik mensen in de ogen heb kunnen kijken. Ik kan lastig weten of je te vertrouwen bent. Je komt echter wel betrouwbaar over. Maar vanwaar deze conclusie?
is mijn jeugdvriendje
Maar dat in de ogen kijken komt (vast) nog wel.
Sweet but not that sweet !![]()
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik had paar wijntjes gedronken na het eten, en heb uurtje een powernapje gedaan
maar voel me een beetje brak
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
dit gaat niet helemaal goedquote:Op zondag 4 februari 2018 00:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Jij vertrouwt lilo nietis mijn jeugdvriendje
Zonder wrijving geen glans![]()
doorzuipenquote:Op zondag 4 februari 2018 00:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar voel me een beetje brakUw ADH vitamine Worst
Neem anders nog een wijntjequote:Op zondag 4 februari 2018 00:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar voel me een beetje brak![]()
nee heb juist nu geen zin meer erinquote:![]()
![]()
niet juiste setting ofzo'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja, grapje enzo, echt een idee wat het isquote:Op zondag 4 februari 2018 00:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Jij vertrouwt lilo nietis mijn jeugdvriendje
Wie weet, ben in ieder geval erg benieuwd
![]()
![]()
ik heb ook weer bolletjevla gehaald
genieten hoor![]()
bijv. jaquote:
kan je ook veel mee maken, ik had er een x een soort tosti van gemaakt![]()
was echt de hemel'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zondag 4 februari 2018 00:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, grapje enzo, echt een idee wat het isWie weet, ben in ieder geval erg benieuwd
Je kunt het zo gek niet bedenkenquote:Op zondag 4 februari 2018 00:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
bijv. ja
kan je ook veel mee maken, ik had er een x een soort tosti van gemaakt![]()
was echt de hemel
Ik ken haar niet eensquote:![]()
![]()
ligt allemaal aan je eigen creativiteitquote:(en zin om te maken of halen)
Klopt, je kunt er werkelijk van alles in stoppen.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ligt allemaal aan je eigen creativiteit(en zin om te maken of halen)
Zou jij zomaar met vreemden afspreken dan? Ik spreek alleen af met mensen die ik wat beter ken.quote:![]()
Maar hoe dan? Op. Basis van wat dan beter kennen?quote:Op zondag 4 februari 2018 01:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, je kunt er werkelijk van alles in stoppen.
[..]
Zou jij zomaar met vreemden afspreken dan? Ik spreek alleen af met mensen die ik wat beter ken.Sweet but not that sweet !![]()
Tijdens meets of speelfeesten bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:06 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Op. Basis van wat dan beter kennen?![]()
Ja maar daarvoor... moet je elkaar toch eerst ontmoeten jij zegt bij voorbaat ik ken haar nietquote:Op zondag 4 februari 2018 01:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Tijdens meets of speelfeesten bijvoorbeeld.
Snap ikquote:Op zondag 4 februari 2018 01:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
no offence tegen jou verder natuurlijkDingen die je niet wilt moet je niet doen.
![]()
elke ontmoeting is toch ooit voor het eerst?quote:Op zondag 4 februari 2018 01:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, je kunt er werkelijk van alles in stoppen.
[..]
Zou jij zomaar met vreemden afspreken dan? Ik spreek alleen af met mensen die ik wat beter ken.Uw ADH vitamine Worst
Ja precies.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Snap ikDingen die je niet wilt moet je niet doen.
Het lijkt me ook dat je bij een "spel" waarbij vertrouwen een noodzaak is, je je niet laat "inpakken" door iemand die je net hebt ontmoet op internetquote:Op zondag 4 februari 2018 01:06 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Op. Basis van wat dan beter kennen?![]()
![]()
en of je wordt vastgebonden of dat jij juist iemand vastbindtquote:Op zondag 4 februari 2018 01:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ligt eraan
met wie denk ik
haha
Uw ADH vitamine Worst
ja dat zou ik wel doenquote:Op zondag 4 februari 2018 01:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en of je wordt vastgebonden of dat jij juist iemand vastbindt
Thank youquote:Op zondag 4 februari 2018 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
elke ontmoeting is toch ooit voor het eerst?Sweet but not that sweet !![]()
Ja als ik iemand irl ontmoet weet ik of ik het vertrouwen heb.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Het lijkt me ook dat je bij een "spel" waarbij vertrouwen een noodzaak is, je je niet laat "inpakken" door iemand die je net hebt ontmoet op internetSweet but not that sweet !![]()
Ik snap nietquote:Op zondag 4 februari 2018 01:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja maar daarvoor... moet je elkaar toch eerst ontmoeten jij zegt bij voorbaat ik ken haar nietIk heb de meeste leren kennen tijdens meets, vaak veel mee gepraat. Ik ken Borrelnootje naar mijn weten niet...
![]()
Ik zie wel wat bondage bedoelt, je kunt iemand tegen komen in de bar en dan meebrengen naar huis voor sex, maar voor wat extra bondage wil je die persoon toch iets beter kennen.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
elke ontmoeting is toch ooit voor het eerst?![]()
Ja snap ik, is natuurlijk op basis van wederzijds vertrouwenquote:Op zondag 4 februari 2018 01:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie wel wat bondage bedoelt, je kunt iemand tegen komen in de bar en dan meebrengen naar huis voor sex, maar voor wat extra bondage wil je die persoon toch iets beter kennen.Uw ADH vitamine Worst
Nee maar je kunt haar nog LEREN kennen ... niet gelijk afketsen dat bedoelde ik maar het is nu niet meer "grappig"quote:Op zondag 4 februari 2018 01:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik snap nietIk heb de meeste leren kennen tijdens meets, vaak veel mee gepraat. Ik ken Borrelnootje naar mijn weten niet...
Met afspreken bedoel ik een afspraak om te gaan wikkelenquote:Op zondag 4 februari 2018 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
elke ontmoeting is toch ooit voor het eerst?De ontmoeting daarvoor is in de meeste gevallen tijdens meetings. Of een date, maar daar spreek ik van tevoren ook mee en zorg ervoor dat ze weten dat ik bepaalde dingen leuk vind.
![]()
Absoluut ligt er ook aan in welke setting op een speelavond zou ik eerder dat vertrouwen hebben omdat er meer mensen zijn dan bijv bij iemand thuis of in een hotel.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja snap ik, is natuurlijk op basis van wederzijds vertrouwenSweet but not that sweet !![]()
Nou nou. Houdt er rekening mee dat niet iedereen zo open is als jijquote:Op zondag 4 februari 2018 01:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee maar je kunt haar nog LEREN kennen ... niet gelijk afketsen dat bedoelde ik maar het is nu niet meer "grappig"![]()
![]()
Ja, dat inderdaad. Ik snapte de reacties al niet... Misschien niet zo handig omschreven.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie wel wat bondage bedoelt, je kunt iemand tegen komen in de bar en dan meebrengen naar huis voor sex, maar voor wat extra bondage wil je die persoon toch iets beter kennen.![]()
okquote:Op zondag 4 februari 2018 01:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Het was meer als grappig koppelen bedoeld schatten!
Nou ik weet niet of je kunt stellen dat ik open ben.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou nou. Houdt er rekening mee dat niet iedereen zo open is als jijSweet but not that sweet !![]()
weetje wat lekker isquote:Op zondag 4 februari 2018 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
Veel te zware materie voor onz op dit tijdstip
pepperdewroomkaas
Wat niet is kan altijd nog komenquote:Op zondag 4 februari 2018 01:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Het was meer als grappig koppelen bedoeld schatten!![]()
quote:Op zondag 4 februari 2018 01:17 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of je kunt stellen dat ik open ben.ja, dat weet ik inderdaad niet. Daar heb je me
![]()
![]()
"Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor."quote:Op zondag 4 februari 2018 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
Veel te zware materie voor onz op dit tijdstip
We zijn toch allemaal lief voor elkaar![]()
![]()
Irl is niet hetzelfde als digitaal !!quote:Op zondag 4 februari 2018 01:18 schreef devzero het volgende:
[..]ja, dat weet ik inderdaad niet. Daar heb je me
Klopt, dat zou een optie kunnen zijnquote:Op zondag 4 februari 2018 01:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee maar je kunt haar nog LEREN kennen ... niet gelijk afketsen dat bedoelde ik maar het is nu niet meer "grappig"En ja, als ik haar beter zou kennen en mocht ze het willen proberen dan zou ik het helemaal niet erg vinden om degene te zijn die dat doet.
Mijn grijze massa is traag op het moment...![]()
best wel eigenlijkquote:Op zondag 4 februari 2018 01:19 schreef devzero het volgende:
[..]
"Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor."
We zijn toch allemaal lief voor elkaar'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Jup, mensen kunnen zich makkelijk anders voordoen. Vandaar in de ogen kijkenquote:Op zondag 4 februari 2018 01:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Irl is niet hetzelfde als digitaal !!![]()
![]()
Zeker i love iT!quote:Op zondag 4 februari 2018 01:19 schreef devzero het volgende:
[..]
"Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor."
We zijn toch allemaal lief voor elkaarSweet but not that sweet !![]()
Check check dubbel check...! Dm is wel anders dan forum bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, mensen kunnen zich makkelijk anders voordoen. Vandaar in de ogen kijkenSweet but not that sweet !![]()
ging bij ons wel aardig toch?quote:Op zondag 4 februari 2018 01:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Het lijkt me ook dat je bij een "spel" waarbij vertrouwen een noodzaak is, je je niet laat "inpakken" door iemand die je net hebt ontmoet op internetI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Hahahaha vermoeidheid slaat toe hier ik las... heb pijn aan mn noten!quote:
Vaak wel, niet altijd. Irl zijn mensen wel vaak heel anders dan je verwacht.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:22 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Check check dubbel check...! Dm is wel anders dan forum bijvoorbeeld.![]()
Dat niet gelukkigquote:Op zondag 4 februari 2018 01:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hahahaha vermoeidheid slaat toe hier ik las... heb pijn aan mn noten!![]()
![]()
als hij degene is die bondage ondergaat, maar dat is niet zoquote:Op zondag 4 februari 2018 01:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hahahaha vermoeidheid slaat toe hier ik las... heb pijn aan mn noten!Uw ADH vitamine Worst
Gelukkig maar..quote:
Ik denk dat je zelf vaak een voorstelling van iemand maakt. En dat kan tegenvallen.Sweet but not that sweet !![]()
Weet niet... vraag het hem zou ik zeggenquote:Op zondag 4 februari 2018 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als hij degene is die bondage ondergaat, maar dat is niet zoSweet but not that sweet !![]()
Weet je dat heel zeker?quote:Op zondag 4 februari 2018 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als hij degene is die bondage ondergaat, maar dat is niet zo![]()
Jij weet het sowieso wel.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:28 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Weet niet... vraag het hem zou ik zeggen![]()
dan kan je weleens pijn aan je noten hebben naast je potenquote:Op zondag 4 februari 2018 01:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben niet heel onderdanig maar laat me wel vastbinden.Uw ADH vitamine Worst
Als men onvoorzichtig is wel jaquote:Op zondag 4 februari 2018 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan kan je weleens pijn aan je noten hebben naast je potenMaar nog nooit gehad gelukkig.
![]()
Zou jij je noten laten vastbinden danquote:Op zondag 4 februari 2018 01:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Als men onvoorzichtig is wel jaMaar nog nooit gehad gelukkig.
Gebeurt wel bij SM-sessies, weet niet of hij daarvan is.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:34 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Zou jij je noten laten vastbinden danUw ADH vitamine Worst
Nee, maar ze zou me maar per ongeluk in de zak knippen bij het eruit halen... Ok, niet per se noten maar komt in de buurt.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:34 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Zou jij je noten laten vastbinden dan![]()
Maar heet het dan switch als je niet en overtuigend sub en dom bent?quote:Op zondag 4 februari 2018 01:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben switch, misschien dat het voor hem eea duidelijk maakt.
Ik ben sub en soms dom maar als je het percentueel zou moeten zien 80/20Sweet but not that sweet !![]()
Nee, ben ik niet zo van.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gebeurt wel bij SM-sessies, weet niet of hij daarvan is.![]()
Daar had je toch een bepaalde schaar voor...quote:Op zondag 4 februari 2018 01:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, maar ze zou me maar per ongeluk in de zak knippen bij het eruit halen... Ok, niet per se noten maar komt in de buurt.
Ik ben meer dominant dan onderdanig maar zie mezelf wel als switch simpelweg omdat ik zo nu en dan van rol wissel. Wel met verschillende partners overigens.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar heet het dan switch als je niet en overtuigend sub en dom bent?
Ik ben sub en soms dom maar als je het percentueel zou moeten zien 80/20![]()
Ja, maar kan alsnog misgaan...quote:Op zondag 4 februari 2018 01:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Daar had je toch een bepaalde schaar voor...![]()
Oké..quote:Op zondag 4 februari 2018 01:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben meer dominant dan onderdanig maar zie mezelf wel als switch simpelweg omdat ik zo nu en dan van rol wissel. Wel met verschillende partners overigens.Sweet but not that sweet !![]()
Er zijn ook mannen die zich in hun ballen laten trappenen slaan terwijl ze vastgebonden zijn, daar doelde ik op met pijn in de noten haha
Uw ADH vitamine Worst
Ik ken het maar is echt niet mijn ding...quote:Op zondag 4 februari 2018 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
Er zijn ook mannen die zich in hun ballen laten trappenen slaan terwijl ze vastgebonden zijn, daar doelde ik op met pijn in de noten haha![]()
Snap ikquote:Op zondag 4 februari 2018 01:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Degene die mij wel eens inwikkelt is niet onderdanig, ik wikkel haar dus niet in.Sweet but not that sweet !![]()
Wiequote:Op zondag 4 februari 2018 01:45 schreef Amarantha het volgende:
En de rest ook maar iets meer liefde voor Bondage.We houden allemaal van Bondage hoor... ik weet niet.
ik hou vooral van puntjesI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
quote:Amaquote:Op zondag 4 februari 2018 01:45 schreef Amarantha het volgende:
En de rest ook maar iets meer liefde voor Bondage.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2018 01:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
WieWe houden allemaal van Bondage hoor... ik weet niet.
![]()
Ama zegt echter niet dat jullie niet van me houden![]()
![]()
trustequote:Op zondag 4 februari 2018 01:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik zet er een punt achter vanavond!
Lekker slapen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Trustenquote:Op zondag 4 februari 2018 01:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik zet er een punt achter vanavond!
Lekker slapen![]()
![]()
Iets meer liefde versta ik onder dat we niet lief zijn voor je.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:52 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Ama zegt echter niet dat jullie niet van me houdenSweet but not that sweet !![]()
Ik hou iets meer van Bondage dan dat ik van jullie hou.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Iets meer liefde versta ik onder dat we niet lief zijn voor je.Your beauty never ever scared me.![]()
Wat stijve spieren maar verder prima. Joint is op, ik kan straks gaan slapenquote:En jij, ook relaxen?
![]()
Ja wel chill. Zit nog in twijfel of ik spelletje ga spelen of serie kijken.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat stijve spieren maar verder prima. Joint is op, ik kan straks gaan slapenEn jij, ook relaxen?
Your beauty never ever scared me.![]()
Serie kun je op in slaap vallen. En gezien het tijdstip misschien geen verkeerd ideequote:Op zondag 4 februari 2018 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wel chill. Zit nog in twijfel of ik spelletje ga spelen of serie kijken.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2018 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wel chill. Zit nog in twijfel of ik spelletje ga spelen of serie kijken.
kan dit door de beugel?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Oh dat vind ik ook prima hoor.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou iets meer van Bondage dan dat ik van jullie hou.
Maar ik dacht dat je bedoelde dat we niet lief voor Bondage zijn.Sweet but not that sweet !![]()
we hebben een beetje rum in zijn melk gedaan net als bij vervelende kinderen, slaapt zoet nuquote:Op zondag 4 februari 2018 01:56 schreef vincenzo78 het volgende:
Is die Haags al gaan slapen, want hij ontneemt al het plezier in dit spel?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Waarom wil je dit weten?quote:Op zondag 4 februari 2018 01:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kan dit door de beugel?Your beauty never ever scared me.![]()
gewoonquote:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jullie zijn altijd lief voor mij, ik post hier niet voor nietsquote:Op zondag 4 februari 2018 01:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook prima hoor.
Maar ik dacht dat je bedoelde dat we niet lief voor Bondage zijn.![]()
![]()
Ah vandaar dat ie stil isquote:Op zondag 4 februari 2018 01:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
we hebben een beetje rum in zijn melk gedaan net als bij vervelende kinderen, slaapt zoet nu
quote:![]()
anders pak ik geen puntenI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
quote:Op zondag 4 februari 2018 01:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Jullie zijn altijd lief voor mij, ik post hier niet voor niets
Gelukkig.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
we hebben een beetje rum in zijn melk gedaan net als bij vervelende kinderen, slaapt zoet nu
Ik heb mijn reet nog niet gekeerd of hij heeft hier alleen al 886 keer gepost.![]()
Fuck youquote:Op zondag 4 februari 2018 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou iets meer van Bondage dan dat ik van jullie hou.
R.I.P DTS.![]()
jij ook lekker touw springen in je droom en zoquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
![]()
R.I.P DTS.![]()
hahahaha ja echt hoor, en iedere reset weerquote:Op zondag 4 februari 2018 01:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ik heb mijn reet nog niet gekeerd of hij heeft hier alleen al 886 keer gepost.
Als Haags er niet is, hebben we ook nog een dokter die nooit dienst heeft.
Of is het zo’n dokter ala dokter Dree?![]()
als vervangende kracht?quote:Op zondag 4 februari 2018 02:00 schreef vincenzo78 het volgende:
Als Haags er niet is, hebben we ook nog een dokter die nooit dienst heeft.
Of is het zo’n dokter ala dokter Dree?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
ik ga even eten trouwensI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Dan is het begrijpelijkquote:Op zondag 4 februari 2018 02:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is de enige van dit clubje die ik ook in het echt ken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Altijd weer gezellig, lekker chillenquote:Op zondag 4 februari 2018 02:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is de enige van dit clubje die ik ook in het echt ken.![]()
![]()
Wachten op Dragonball super.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
je kan beter chillen met mijn billen die zijn beterI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
2 mannen willen een avondje doorzakken maar hebben niet veel geld. Zegt de één: "Ik heb een idee, we kopen een Hemaworst en gaan naar het café. Als we dan een paar biertjes op hebben, hang ik die hemaworst uit m'n broek en begin jij eraan te zuigen." Zo gezegd, zo gedaan, na een paar biertjes in het eerste café hangt de één de Hemaworst uit z'n broek en de ander zuigt eraan. "Gadverdamme!" roept de cafebaas, "smeerlappen! M'n café uit!" En zo rennen zij zonder betalen het café uit. 10 café's later zegt de één: "Ik kan geen bier meer zien joh en die worst smaakt ook voor geen meter meer!" Zegt de ander: "Joh, die worst was ik in het 3e cafe al kwijt!"They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lol
en waarom zou je zo iets überhaupt doen
Nico HaarmansThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
barbosaI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
VlaflipThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
neequote:
Mooie combinatieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Never nooit never never nooit meer los.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet ik smeken om liefde die er toch niet is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Never nooit meer los.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat van Clouseau dan maar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel van Mozart enzoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze is niet lang gebleven heeft geen adres gegeven ze hete domino .They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze lachte zelfs een beetje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hoop dat ze iets lekkers heeft achter gelaten voor jequote:Op zondag 4 februari 2018 03:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze is niet lang gebleven heeft geen adres gegeven ze hete domino .![]()
Ik heb in heel mijn leven om niemand veel gegeven maar wel om domino.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haagse keurt goed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
echte liefde gaat dan ook door de maagquote:Op zondag 4 februari 2018 03:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb in heel mijn leven om niemand veel gegeven maar wel om domino.![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik doe de deur dicht straten lijken te huilen wolken lijken te vluchten .They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je door mijn haren ging en zei.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 4 februari 2018 03:06 schreef devzero het volgende:
De bel, doe je de deur weer even open?
[ afbeelding ]
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Ze is geen medicijn tegen het tikken van de klok.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet een uit duizend nachten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
likken aan de klokI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Onder de film genaamd wij tweeën.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zij maakt het verschil.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Als jij je kleren aandoet zonder haast en haast zonder er bij na te denken kijk ik naar een omgekeerde striptease van een volmaakte schoonheid.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wat een engerd die blondequote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
R.I.P DTS.![]()
En alles gaat voorbij maar ik geloof ik geloof ik geloof in jou en mijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Want je kunt niks zeker weten en alles gaar voorbij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja!quote:
Pareltjesquote:Op zondag 4 februari 2018 03:20 schreef devzero het volgende:
Wel een beetje de jaren 80/90 nederpop vanavondThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu een uit een Zeeuws rijmboekjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar komt mijn schip al aan ik kijk vanaf het strand schrijven in het zand is voor mij nu wel gedaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ook al oud toch
Laten we dansen liefste dansen aan zee laten we dansen aan zee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Van de wereld weet ik niks niets dan dat ik hoor en zie niets dan dat ik lees ken geen ander landen zelfs al ben ik er geweest.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja daarom, kan ik ook gewoon meedoen.quote:Op zondag 4 februari 2018 03:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, die is behoorlijk oud. Maar ik dacht dat dat het thema was vanavond
Gisteren uit Lissabon ik mis je en een zoen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Iemand verzoekje?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo als je daar nu zit je haren bijna wit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 4 februari 2018 03:20 schreef devzero het volgende:
Wel een beetje de jaren 80/90 nederpop vanavondThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ff slapen gekquote:Op zondag 4 februari 2018 04:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Geerd! Welkom terug. Long time no see
Ik zwaai naar dieren.![]()
Hoi geertThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Brandend zandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die is echt irritant.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee dan kijk ik liever Jochem Myer die is ook druk maar is niet zo irritant.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Minder irritant, maar ik vind het niet erg dat een cabaretier irritant is (hoewel ik niet weet ik of een hele voorstelling van Bert kan doorzitten)
![]()
Mooi zo."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Touwtje springen ?? Ik droom liever over wat andersquote:Op zondag 4 februari 2018 01:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij ook lekker touw springen in je droom en zoSweet but not that sweet !![]()
Asjeblieft 5!quote:Op zondag 4 februari 2018 07:42 schreef Hexx. het volgende:
*komt heel stilletjes puntjes halen......
Ssttt...de rest is voor mij
Sweet but not that sweet !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: