Spel bedacht door: Pg_Up Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.
Aangezien ONZ nogal dood is, presenteer ik jullie Het Dodetopicspel. Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld. De punten worden automatisch opgeteld. Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt, maar voor de tijd tussen de lapo en de nieuwe OP krijg je geen punten. Zoals gebruikelijk is op FOK!, opent degene met de laatste post het nieuwe topic. Duurt dit te lang, dan kan een andere user dit doen en gaan we verder in het topic dat het snelst geopend is.
Gelieve de OP duidelijk en overzichtelijk te houden en de uitleg/regels niet te veranderen, bij voorbaat dank.
Geldige scores worden gepost door Pg_Up, _--_, FlippingCoin, devzero, aloa en Hexx.. Van hen wordt verzocht de link naar de scores niet te delen wegens overbelasting van de servers; updates worden doorgaans ieder nieuw deel van een topic geüpdatet.
Voor de score posters, gebruik deze post-ID: 176875252
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 1-2-2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars: Seizoen 1: Haags_kwartiertje Seizoen 2: Haags_kwartiertje Seizoen 3: Dr.Mikey Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: Fries
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Harde sidderaal heeft visje bijna beet
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2018 22:57:31 ]
Nooit met hema uitgeweest zeker. Na 1 pilsje word je de kroeg uitgezet.
klopt:
2 mannen willen een avondje doorzakken maar hebben niet veel geld. Zegt de één: "Ik heb een idee, we kopen een Hemaworst en gaan naar het café. Als we dan een paar biertjes op hebben, hang ik die hemaworst uit m'n broek en begin jij eraan te zuigen." Zo gezegd, zo gedaan, na een paar biertjes in het eerste café hangt de één de Hemaworst uit z'n broek en de ander zuigt eraan. "Gadverdamme!" roept de cafebaas, "smeerlappen! M'n café uit!" En zo rennen zij zonder betalen het café uit. 10 café's later zegt de één: "Ik kan geen bier meer zien joh en die worst smaakt ook voor geen meter meer!" Zegt de ander: "Joh, die worst was ik in het 3e cafe al kwijt!"
2 mannen willen een avondje doorzakken maar hebben niet veel geld. Zegt de één: "Ik heb een idee, we kopen een Hemaworst en gaan naar het café. Als we dan een paar biertjes op hebben, hang ik die hemaworst uit m'n broek en begin jij eraan te zuigen." Zo gezegd, zo gedaan, na een paar biertjes in het eerste café hangt de één de Hemaworst uit z'n broek en de ander zuigt eraan. "Gadverdamme!" roept de cafebaas, "smeerlappen! M'n café uit!" En zo rennen zij zonder betalen het café uit. 10 café's later zegt de één: "Ik kan geen bier meer zien joh en die worst smaakt ook voor geen meter meer!" Zegt de ander: "Joh, die worst was ik in het 3e cafe al kwijt!"
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure! "WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?" R.I.P DTS.
Nee nooit van Mn leven meer spacecake .. vapo nog nooit geprobeerd ik rook 1 keer in de 5 jaar een joint ofzo. Maar als ik terug denk aan die joint van vd zomer...sowww
Ach ik vond het weleens leuk ... lachkick.. vreetkick...slaapknockout. Maar van de zomer zo aan het spacen geweeest ik zag rare dingen en de meest simpele dingen moest ik echt nadenken hoe moet dat ook alweer en stikken van het lachen bijna.. we hebben onszelf opgenomen (geluid) tering jantje
Ach ik vond het weleens leuk ... lachkick.. vreetkick...slaapknockout. Maar van de zomer zo aan het spacen geweeest ik zag rare dingen en de meest simpele dingen moest ik echt nadenken hoe moet dat ook alweer en stikken van het lachen bijna.. we hebben onszelf opgenomen (geluid) tering jantje
Vast ja...je had mijn huis moeten zien. Als je iets van de muur haalde, zag je pas de werkelijke kleur van het behang
Nu je het zegt.. jaar terug deed een man altijd op hetzelfde tijdstip als mij boodschappen maar sjeesjj hij stonk als de neten naar shag. Je rook hem gwn 2 gangpaden verder nog... idk een jaar niet meer gezien nu.. maybe dood... hij was ook oud
Nu je het zegt.. jaar terug deed een man altijd op hetzelfde tijdstip als mij boodschappen maar sjeesjj hij stonk als de neten naar shag. Je rook hem gwn 2 gangpaden verder nog... idk een jaar niet meer gezien nu.. maybe dood... hij was ook oud
Als je zelf rookt heb je dat niet door. Ik ruik het nu ook bij mensen
Ik rookte ook maar 6-8 sigaretten per dag allemaal Savonds maakt dus niet zoveel uit hoeveel je rookt. Het is een verslaving die jij op die momenten dat je rookt nodig hebt.
Ja, maar nog geen zin in. Wil mijn peukje wel zo nu en dan.
Maar heb wel eens een hele dag niet gerookt. Doe ik overigens ook als ik met mensen afspreek die niet roken, kan me namelijk goed voorstellen dat het niet fijn is als iemand bij je in de buurt komt die naar rook stinkt.
Op zaterdag 3 februari 2018 23:51 schreef defokkingfoker het volgende: Ik droeg vandaag trouwens een donker roze hoodie. Zou gay moeten zijn maar het trekt blijkbaar meiden aan
Meiden voelen zich soms aangetrokken tot de meest vreemde dingen
Heb dat roken van sigaretten nooit begrepen.. Heb het weleens geprobeerd maar het smaakt gwn goor... kan je liever shisha roken of wiet. Smaakt lekkerder of je geniet er meer van
Ik rookte ook maar 6-8 sigaretten per dag allemaal Savonds maakt dus niet zoveel uit hoeveel je rookt. Het is een verslaving die jij op die momenten dat je rookt nodig hebt.
idd, bij jou zijn de avonden dan het moeilijkst denk ik.
Op zaterdag 3 februari 2018 23:51 schreef defokkingfoker het volgende: Ik droeg vandaag trouwens een donker roze hoodie. Zou gay moeten zijn maar het trekt blijkbaar meiden aan
Op zaterdag 3 februari 2018 23:53 schreef defokkingfoker het volgende: Heb dat roken van sigaretten nooit begrepen.. Heb het weleens geprobeerd maar het smaakt gwn goor... kan je liever shisha roken of wiet. Smaakt lekkerder of je geniet er meer van
Het is ook gewoon fucking goor maar het went en dan is de smaak beter te verdragen.
Het is ook gewoon fucking goor maar het went en dan is de smaak beter te verdragen.
Je proeft het niet meer... wacht maars je gestopt bent wat je dan ineens allemaal weer ruikt en proeft waarvan je dacht dat je het wel proefde en rook.
Je proeft het niet meer... wacht maars je gestopt bent wat je dan ineens allemaal weer ruikt en proeft waarvan je dacht dat je het wel proefde en rook.
Ik weet het, ik ben een keer een half jaar gestopt maar helaas weer begonnen.
Ben er al overheen gelukkig, sinds een half jaar gaat het weer veel beter met me. Voelde me al lang genoeg bagger en ben toen maar in actie gekomen. Het roken is echter wel gebleven, hetzij in mindere mate.
Ben er al overheen gelukkig, sinds een half jaar gaat het weer veel beter met me. Voelde me al lang genoeg bagger en ben toen maar in actie gekomen. Het roken is echter wel gebleven, hetzij in mindere mate.
Vertrouwen komt bij mij meestal als ik mensen in de ogen heb kunnen kijken. Ik kan lastig weten of je te vertrouwen bent. Je komt echter wel betrouwbaar over.