Er is eigenlijk geen touw aan vast te knopen nu. Een grote speler die opeens veel koopt/verkoopt en het zwaait weer alle kanten op.quote:Op zondag 4 februari 2018 10:34 schreef Dwaalboy het volgende:
Kan ik alweer inkopen? O nee zie nu dat hij weer best gaat zakken
jep.quote:
Het begint te wennen.quote:Op zondag 4 februari 2018 11:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En mensen dachten zeker dat ze lekker de zondag rustig door zouden komen.
Iedereen snel de koers checken tijdens het visite bezoekje aan de schoonfamilie?
Dit is echt precies waar ik net aan zat te denken. Je zou denken dat alle weak hands en iedereen zonder vertrouwen ondertussen wel is uitgestapt. BTC duikt een paar honderd naar beneden en de meeste alts reageren meteen behoorlijk overdreven.quote:Op zondag 4 februari 2018 11:02 schreef Skv het volgende:
[..]
jep.
Ik verbaas me er wel over dat bij elke dip van een paar procent van Btc alle alts direct nog harder leegsptingen (in sats). Je zou na de laatste dagen toch denken dat iedereen die geen vertrouwen heeft in alts inmiddels wel heeft ongezet in btc.
Ik vind het nog steeds apart dat heel veel alts vrijwel de exacte bewegingen maken als bitcoin. Ik snap dat niet. Zijn er mensen die gewoon op 'sell all' drukken ofzo?quote:Op zondag 4 februari 2018 11:02 schreef Skv het volgende:
[..]
jep.
Ik verbaas me er wel over dat bij elke dip van een paar procent van Btc alle alts direct nog harder leegsptingen (in sats). Je zou na de laatste dagen toch denken dat iedereen die geen vertrouwen heeft in alts inmiddels wel heeft ongezet in btc.
grapje zeker?quote:Op zondag 4 februari 2018 11:21 schreef IrishBastard het volgende:
Alles verkocht met ¤25000 verlies. Shitcoins.
Liever harde dukaten tegen mijn staartbeen dan potentieel vochtige dukaten op mijn chest hoor²
Moet je niet ingelogd zijn als BansheeBoyquote:Op zondag 4 februari 2018 11:21 schreef IrishBastard het volgende:
Liever harde dukaten tegen mijn staartbeen dan potentieel vochtige dukaten op mijn chest hoor²
Klein dipje op de weg omhoog. Maandagochtend btc 9500+quote:Op zondag 4 februari 2018 11:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En mensen dachten zeker dat ze lekker de zondag rustig door zouden komen.
Iedereen snel de koers checken tijdens het visite bezoekje aan de schoonfamilie?
Je bent flink aan het inkopen nu dusquote:Op zondag 4 februari 2018 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klein dipje op de weg omhoog. Maandagochtend btc 9500+
Kutquote:Op zondag 4 februari 2018 11:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Moet je niet ingelogd zijn als BansheeBoy
Zodra ik instap crashed het weer, will keep you posted.quote:Op zondag 4 februari 2018 11:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je bent flink aan het inkopen nu dus
Ernstig of 'mwah, lette ik al op'?quote:Op zondag 4 februari 2018 11:24 schreef crpytoshill het volgende:
https://news.bitcoin.com/(...)of-hardware-wallets/
Ik lette er niet op, maar ga ik nu wel doen. Geen probleem in hardware wallet zelf maar manipulatie van de interface software.quote:Op zondag 4 februari 2018 11:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ernstig of 'mwah, lette ik al op'?
er staan wel rare verhalen over hem op internet ja.quote:Op zondag 4 februari 2018 11:40 schreef BakkenKappen het volgende:
Puerto Rico wordt blijkbaar de hemel voor crypto miljonairs/miljardairs.
Ik vind die Brock Pierce maar een eng mannetje, word je echt niet vrolijk van.
quote:Op zondag 4 februari 2018 11:21 schreef IrishBastard het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |