Ja dat moet pijn doen met die Ripple bags...quote:Op zondag 4 februari 2018 00:58 schreef Mand het volgende:
Zo, even de fiscus mijn crypto inkomsten betaald (wat eigenlijk pas in 2019 hoeft).
En nu mij met rust laten!
Mwah, risk management he. ICOs zijn high risk, high rewardquote:
Als je een huis aflost doormiddel van XRP dan is het een iets complexere aangifte vriendquote:Op zondag 4 februari 2018 01:08 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja dat moet pijn doen met die Ripple bags...
zo lang we niet boven de 11k komen blijf ik nog negatief.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Mensen die denken dat we nu wel safe zijn
Idd, nog te veel mensen die vertrouwen hebben. Eerst moet al het vertrouwen in een goede toekomst weg zijn.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wil weer wat euro dekaten er in botsen, maar ik durf idd nog nietquote:Op zondag 4 februari 2018 01:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zo denk ik ook. Als ik denk, nu is mijn portfolio echt een drama. Dan stop ik er pas extra fiat in.quote:Op zondag 4 februari 2018 01:53 schreef Zith het volgende:
[..]
Idd, nog te veel mensen die vertrouwen hebben. Eerst moet al het vertrouwen in een goede toekomst weg zijn.
Netjes hoor, gefeliciteerd, maat! Alles weggedaan?quote:Op zondag 4 februari 2018 01:45 schreef Mand het volgende:
[..]
Als je een huis aflost doormiddel van XRP dan is het een iets complexere aangifte vriend
Harde dip en dan een paar dagen langzaam omhoog. Niveau van vorig weekend is nog lang niet in zicht iig. Sta tov week 1 van januari zo'n 35 procent lager.quote:Op zondag 4 februari 2018 05:37 schreef Jed1Gam het volgende:
Nog steeds in t groen, bizar zo lang groen.
Long term FUN hodler presenteerd.quote:Op zondag 4 februari 2018 00:34 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Long term hodlen op een exchange
Dat is zo'n beetje van hetzelfde niveau als investeren in een shitcoin als FUN.
oh en, "long term FUN holder"... Hahahahaha, het is weer vrolijk wakker worden zo![ afbeelding ]
Uhuh dan hebben we al 7 bearmarkets gehadquote:Op zondag 4 februari 2018 09:55 schreef crpytoshill het volgende:
tot over 1,5jaar als de bearmarket voorbij is
sommigen denken dat crypto wallstreet is.....quote:Op zondag 4 februari 2018 10:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Uhuh dan hebben we al 7 bearmarkets gehad
op de beurs heb je maar 1x in de 7jaar een berenmarktquote:Op zondag 4 februari 2018 10:01 schreef Predator38 het volgende:
[..]
sommigen denken dat crypto wallstreet is.....
in crypto heb je 2 keer een bearmarket van 4 weken per jaarquote:Op zondag 4 februari 2018 10:05 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
op de beurs heb je maar 1x in de 7jaar een berenmarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |