Media grijpt echt alles aan om FUD te creëren en helaas trappen 9 van de 10 mensen hier in. Boeien dat je met je creditcard geen crypto kan kopen. Je kan gewoon geld overmaken vanaf je rekening. Weet je tenminste ook zeker dat je niet gaat investeren met geld dat je eigenlijk niet hebt.quote:Op zondag 4 februari 2018 12:47 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Inderdaad, probleem is dat er in het artikel meteen een link wordt gelegd naar de koers van BTC terwijl dat helemaal niet relevant is.
Als je denk dat crypto toekomst heeft en de koersen uiteindelijk gaan stijgen kan je toch beter gewoon instappen en hodlen?quote:Op zondag 4 februari 2018 12:47 schreef Dwaalboy het volgende:
[..]
Om een keer proberen winst te maken?
Daling zal vandaag nog wel doorzetten
Klopt. Dit is dan ook precies de regulatie die ervoor gaat zorgen dat Crypto beter en groter gaat worden.quote:Op zondag 4 februari 2018 12:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Media grijpt echt alles aan om FUD te creëren en helaas trappen 9 van de 10 mensen hier in. Boeien dat je met je creditcard geen crypto kan kopen. Je kan gewoon geld overmaken vanaf je rekening. Weet je tenminste ook zeker dat je gaat investeren met geld dat je eigenlijk niet hebt.
Prima maatregel. Het is eerder regulatie, geen verbod.
misschien ben jij wel de grootste debiel hier door maar te blijven geloven in cryptoquote:Op zondag 4 februari 2018 12:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Klopt. Dit is dan ook precies de regulatie die ervoor gaat zorgen dat Crypto beter en groter gaat worden.
Maar ja debielen denken dat het de nekslag is voor Cryptomoet er nog steeds om lachen.
Idd. Gewoon ff sub 6k$quote:Op zondag 4 februari 2018 12:52 schreef Klaphark het volgende:
Stiekem hoop ik nog op een enorme dip de komende dagen
Begin is gewoon met een fatsoenlijke alinea te schrijven man. Wat de fuck moet ik met al die wit regels.quote:Op zondag 4 februari 2018 12:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
misschien ben jij wel de grootste debiel hier door maar te blijven geloven in crypto
Op het moment dat overheden en banken gaan ingrijpen is elke markt kansloos
de wereld wordt bepaald door overheden en banken
les 1 basisschool economie
begin is een keer de Keynes theorie door te lezen.....
Waarom praat je in kwatrijnen?quote:Op zondag 4 februari 2018 12:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
misschien ben jij wel de grootste debiel hier door maar te blijven geloven in crypto
quote:lol at making this into a conspiracy theory.
The "real reason" banks are blocking these transactions is mostly likely high chargeback rates. They did the same thing, for example, during the poker boom for depositing on poker sites with credit cards.
The combination of (A) fungible money-like purchases that are a good target for fraudulent transactions and (B) dumb people who lose money making stupid bets with money they're not prepared to actually lose who sometimes claim it was actually fraud = more chargebacks.
Hard to believe it's a coincidence that these announcements are happening after a ton of people lost a lot of money on crypto.
Ik zou als ik jou was weer een teringdomme opmerking maken over dat BTC nooit meer de 10k gaat zien zodat we je wederom kunnen uitlachen als de krankzinnige idioot die je bent.quote:Op zondag 4 februari 2018 12:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
VEN idd. Als die onder de $4 gaat zal ik een flinke stap richting strength node zettenquote:Op zondag 4 februari 2018 12:57 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Icx, Ven en Ltc nog even in de outlet, vrijdag heb ik de dip gemist door werk.
Don't feed the troll.quote:Op zondag 4 februari 2018 12:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was weer een teringdomme opmerking maken over dat BTC nooit meer de 10k gaat zien zodat we je wederom kunnen uitlachen als de krankzinnige idioot die je bent.
Hoezo dip? De downtrend blijft gewoon AAN zoals het al 2 maanden het geval is.quote:Op zondag 4 februari 2018 12:52 schreef Klaphark het volgende:
Stiekem hoop ik nog op een enorme dip de komende dagen
Inquote:Op zondag 4 februari 2018 13:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Don't feed the troll.
Jammer dat ze op Harvard mensen niet leren fatsoenlijke zinnen te bouwen, hoofdletters te gebruiken of een tekst in fatsoenlijke alinea's op te delen trouwens.
Net als wapens en drugs inderdaadquote:Op zondag 4 februari 2018 12:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 februari 2018 12:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was weer een teringdomme opmerking maken over dat BTC nooit meer de 10k gaat zien zodat we je wederom kunnen uitlachen als de krankzinnige idioot die je bent.
quote:Op zondag 4 februari 2018 13:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Don't feed the troll.
Jammer dat ze op Harvard mensen niet leren fatsoenlijke zinnen te bouwen, hoofdletters te gebruiken of een tekst in fatsoenlijke alinea's op te delen trouwens.
Mijn volgende voorspellingquote:Op zondag 4 februari 2018 12:55 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Begin is gewoon met een fatsoenlijke alinea te schrijven man. Wat de fuck moet ik met al die wit regels.
bedankt jomandaquote:Op zondag 4 februari 2018 13:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn volgende voorspelling
Ik voorspel hierbij dat binnen 2 jaar er helemaal geen crypto markt meer zal bestaan.
Mooi, blijf je dan nu weg tot 2020?quote:Op zondag 4 februari 2018 13:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik voorspel hierbij dat binnen 2 jaar er helemaal geen crypto markt meer zal bestaan.
Ik voorspel dat jij binnen 2 jaar op de markt staat. Bij welke kraam laat ik aan jou, ik verwacht de stroopwafelkraam.quote:Op zondag 4 februari 2018 13:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |