Voorgaande winnaars:quote:Vrijdagavond is ´The Voice´-avond bij RTL 4. Vanaf 20 oktober barst de concurrentiestrijd tussen de coaches weer in volle hevigheid los. In het achtste seizoen van ´The voice of Holland´ maakt de veelbesproken Anouk haar comeback als coach. Ali B, Sanne en Waylon nemen plaats op de andere rode stoelen. Waylon bewees zich vorig jaar als bevlogen coach, maar met de terugkomst van Anouk staan alle coaches op scherp. Ze luisteren kritischer dan ooit en draaien alleen voor de allerbesten. Dat maakt de audities spannender dan ooit. Welke muzikale talenten durven het aan en doen dit seizoen een gooi naar de titel?
Nieuw decor, nieuwe opzet
´The Voice´ wordt dit jaar gepresenteerd vanuit een spiksplinternieuw decor. Wendy van Dijk en Martijn Krabbé, die ook dit jaar de presentatie op zich nemen, staan met de familie en de vrienden van de talenten nóg dichterbij de optredens. Waardoor zij niet alleen naar de talenten kunnen kijken, maar de talenten hen ook zien. Ook Jamai Loman maakt weer deel uit van het presentatieteam. Hij overvalt talenten met een ticket voor de´Blind Auditions´ en staat tijdens de liveshows in de RedRoom.
Naast een nieuw decor is dit jaar ook de opzet van het programma aangepast. In plaats van zes ´Blind Auditions´ zijn dit jaar zeven van deze zenuwslopende rondes te zien. Na de ‘Blind Auditions’ volgen vier ‘The Battle’-uitzendingen, waar de talenten het tijdens een muzikaal duel tegen elkaar opnemen. Iedere coach neemt acht talenten mee naar ‘The Knockouts’. Na deze ronde, waarin de talenten de coaches tijdens een solo-optreden moeten overtuigen, is bekend welke talenten doorgaan naar de liveshows. Dit seizoen zijn er vier liveshows.
RedRoom-app
Dit jaar wordt de kijker weer via verschillende kanalen betrokken bij ‘The voice of Holland’. Zo kan de kijker uiteraard in de RedRoom-app weer meespelen via de ‘Thuiscoach Game’ en met de Virtual Reality-functie ervaren hoe het is om coach of talent te zijn.
misschien dat wilders het in zijn partijprogramma wil stoppenquote:
Is dit al een plofkop ja?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
coke past wel bij z'n huidige plofkop
Stef Bossquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet ineens weer denken aan die keer dat ik Stef Bos live zag
Zat ie dit jaar niet in volgens mij wegens volle agenda met tourrepetities en the voice etc.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Waylon geen vrienden van Amstel kater?
volgens social media ben ik een olifant, dat scheeltquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dit al een plofkop ja?
En Nienke was een dikke zeug. Nog ff en ik durf zelf in geen spiegel meer te kijken
Vergeleken hoe hij er normaal uitziet, ja. Viel me net ineens op. Daarom begon ik over griep.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dit al een plofkop ja?
En Nienke was een dikke zeug. Nog ff en ik durf zelf in geen spiegel meer te kijken
dat weet hij zelf ook nietquote:
:’)quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:09 schreef Cee het volgende:
De kinderen van Anouk hebben ook vier vaders.
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
volgens social media ben ik een olifant, dat scheelt
is dat die arrogante kut?quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb t idee dat die thuiscoaches scores ook eerst door een keuring gaan en zonodig wordt aangepast
Ik heb even gezapt, kan daar echt niet tegenquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:14 schreef Pheno het volgende:
Die dieren zien er meer doorvoed uit dan Wendy
Kleiner was mooier geweest. Dit is de schuld van de coach.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:14 schreef ato het volgende:
Ik de Samantha fan, vond het ook niet super hoor.
10 voor lef dat zij iets anders zingt, maar haar stem past niet bij dit lied.
Toch vind ik haar nog steeds finale waardig.
lolquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:14 schreef Pheno het volgende:
Die dieren zien er meer doorvoed uit dan Wendy
Krijg je van griep een plofkop? Wist ik echt nietquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
Vergeleken hoe hij er normaal uitziet, ja. Viel me net ineens op. Daarom begon ik over griep.
Misschien wel voor de Biebsterquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Krijg je van griep een plofkop? Wist ik echt niet![]()
Maar er is wel iets ja. Lijkt alsof ie elk moment om kan vallen. Hopen dat het een allergie of griep is idd. Het heerst. En Anouk zat vorige week daar de hele tijd enorm te roggelen, misschien aangestoken.
Soms, als die bijholtes goed vol zitten. En dan die kleine oogjes erbij. Het zou mij verbazen in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Krijg je van griep een plofkop? Wist ik echt niet![]()
Maar er is wel iets ja. Lijkt alsof ie elk moment om kan vallen. Hopen dat het een allergie of griep is idd. Het heerst. En Anouk zat vorige week daar de hele tijd enorm te roggelen, misschien aangestoken.
En/of oververmoeid. Of jetlag. Of airco vliegtuig issues.
(jaaaa ja of dronken, maar ik kies ervoor niet te geloven dat ie dat daar zou doen, is ie veel te professioneel voor)
Ik moest serieus twee tellen nadenken of Bieber daar kwam gastzingen. Ben wat langzaam vandaag.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien wel voor de Biebster
ah, dat verklaart die plofkopquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest serieus twee tellen nadenken of Bieber daar kwam gastzingen. Ben wat langzaam vandaag.![]()
(eigenlijk ben ik stoned en dronken natuurlijk)
ackquote:
Sssshtquote:
Klopt, heb ook verschillende keren codeine gehad tegen de hoestquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ssssht
Ik kreeg trouwens ooit een keer heel veel jaren geleden pillen met codeïne oid tegen heel erge hoest. (Kan dat? Zoiets was het). En toen zat ik nog op school en werden m'n ouders gebeld dat ze me moesten komen halen omdat ze dachten dat ik knetterstoned was. Het brave provinciaaltje.
Was de andere krullenbol. Deze deed Michael Jackson.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:22 schreef lrishCassidy het volgende:
Weer zoveel kleurtjes. Dat was vorige week toch ook bij haar? Of was dat iemand anders?
En Samantha danquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Kunnen we iedereen behalve Jim en Nienke weg sturen en dat die dan allebei een liedje of vijf doen volgende week en Jim dan wint?
Werd jij daar ook wat 'langzamig' van?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, heb ook verschillende keren codeine gehad tegen de hoest
Ja.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:22 schreef lrishCassidy het volgende:
Weer zoveel kleurtjes. Dat was vorige week toch ook bij haar? Of was dat iemand anders?
niet erg, klein beetje wel. Maar reed er gewoon meequote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Werd jij daar ook wat 'langzamig' van?
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Kunnen we iedereen behalve Jim en Nienke weg sturen en dat die dan allebei een liedje of vijf doen volgende week en Jim dan wint?
Duo lupa of zoietsquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:24 schreef lrishCassidy het volgende:
Wat een kutnummer ook. Wie zingt dat nou.
Ohhhhquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb het over vlogster Bibi he lieve mensen
Je weet hoe ik over Samantha denk. Die heeft al de carrière waar de andere deelnemers van dromen en ze heeft geen andere kant van zichzelf laten zien, dus wmb is het voor haar klaar.quote:
Niet iedereen. Beetje reversed ofzo.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:25 schreef Koen66 het volgende:
eigenlijk iedereen minder dan vorige week
Ik vond Jim beter.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:25 schreef Koen66 het volgende:
eigenlijk iedereen minder dan vorige week
Ik denk dat het er bij sommigen meer in hakt dan bij anderen. Maar vergeet het nooit meer. Alsof er constant vijf cm lucht tussen m'n voeten en de grond zatquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet erg, klein beetje wel. Maar reed er gewoon mee
Jim was prima, maar kreeg vorige week meer emotie meequote:
Indeedquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Anouk zegt PRECIES wat het is. Diverse keren vanavond weer.
Rot op met je dans en ga zingen.
Vond ik niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jim was prima, maar kreeg vorige week meer emotie mee
Ik weet het en plaag je graagquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je weet hoe ik over Samantha denk. Die heeft al de carrière waar de andere deelnemers van dromen en ze heeft geen andere kant van zichzelf laten zien, dus wmb is het voor haar klaar.
Sanne is sowieso ondergewaardeerd qua looksquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:26 schreef babette21 het volgende:
Sanne ziet er trouwens goed uit deze week, hadden we dat al geconstateerd?
(of komt dat omdat ze naast zojuist ziekverklaarde Waylon zit?)
Waylon zei vorige week al tegen haar dat ze echt minder goed gaat zingen van het dansen. Zonde dat ze daar niet wat meer naar luisterde. En goed dat Anouk het nu dan nog wat harder zegtquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Anouk zegt PRECIES wat het is. Diverse keren vanavond weer.
Rot op met je dans en ga zingen.
Sanne ziet er in deze liveshows fantastisch uitquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:26 schreef babette21 het volgende:
Sanne ziet er trouwens goed uit deze week, hadden we dat al geconstateerd?
(of komt dat omdat ze naast zojuist ziekverklaarde Waylon zit?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |