SPOILER: Scorelijst voor januari 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 1-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: AangenaamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Voor de OP:Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-02-2018 17:39
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. haags_kwartiertje / 404 / 348
2. devzero / 166 / 132
3. aloa / 154 / 233
4. Sexy_Lexy_83 / 132 / 233
5. markdeajaxfan / 127 / 211
6. Dr.Mikey / 107 / 114
7. LCMS / 83 / 81
8. noodgang / 57 / 133
9. Rozevla / 55 / 103
10. tailfox / 44 / 153
11. hemarookworst / 43 / 79
12. Borrelnootje00 / 34 / 63
13. Hexx. / 31 / 68
14. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 21 / 45
15. _--_ / 21 / 32
16. murp / 20 / 43
17. FlippingCoin / 20 / 96
18. richolio / 18 / 1
19. Shakaloha / 16 / 19
20. Amoeba / 14 / 38
21. DKUp / 10 / 31
22. bondage / 10 / 22
23. eNGine10 / 8 / 5
24. Braddie / 8 / 24
25. Poepoog / 3 / 2
26. -sabine- / 3 / 11
27. vincenzo78 / 3 / 5
28. defokkingfoker / 2 / 1
29. Plompzakker / 2 / 1
30. Huppelmuts / 1 / 2
31. NoelGallagher / 0 / 3
32. Tassendief / 0 / 1
33. sp3c / 0 / 2
Start post-id: 176875252![]()
Jezus wtfquote:Op vrijdag 2 februari 2018 17:40 schreef devzero het volgende:
Voor de OP:Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-02-2018 17:39
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. haags_kwartiertje / 404 / 348
2. devzero / 166 / 132
3. aloa / 154 / 233
4. Sexy_Lexy_83 / 132 / 233
5. markdeajaxfan / 127 / 211
6. Dr.Mikey / 107 / 114
7. LCMS / 83 / 81
8. noodgang / 57 / 133
9. Rozevla / 55 / 103
10. tailfox / 44 / 153
11. hemarookworst / 43 / 79
12. Borrelnootje00 / 34 / 63
13. Hexx. / 31 / 68
14. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 21 / 45
15. _--_ / 21 / 32
16. murp / 20 / 43
17. FlippingCoin / 20 / 96
18. richolio / 18 / 1
19. Shakaloha / 16 / 19
20. Amoeba / 14 / 38
21. DKUp / 10 / 31
22. bondage / 10 / 22
23. eNGine10 / 8 / 5
24. Braddie / 8 / 24
25. Poepoog / 3 / 2
26. -sabine- / 3 / 11
27. vincenzo78 / 3 / 5
28. defokkingfoker / 2 / 1
29. Plompzakker / 2 / 1
30. Huppelmuts / 1 / 2
31. NoelGallagher / 0 / 3
32. Tassendief / 0 / 1
33. sp3c / 0 / 2
Start post-id: 176875252Zonder wrijving geen glans![]()
scheelt niet veelquote:Op vrijdag 2 februari 2018 17:40 schreef devzero het volgende:
ik dacht dat aloa nu wel weer 2de zou zijn.
![]()
![]()
hoe dan????quote:Op vrijdag 2 februari 2018 17:41 schreef devzero het volgende:
[..]
In een dag 200 punten, redelijk normaal voor jou.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik gun jullie vrij weinig deze maand, aangezien ik ook nog vakantie heb ergens in februari
Zonder wrijving geen glans![]()
De nachten! Daar moet één van ons scoren. Dat is de enige kans om Haagse van de eerder plaats te krijgen.![]()
hdero en nog iemand (mikey?) hebben dat ooit geprobeerd, maar ze bleven maar door elkaar heen posten.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:02 schreef -sabine- het volgende:
De nachten! Daar moet één van ons scoren. Dat is de enige kans om Haagse van de eerder plaats te krijgen.![]()
En Ik kom ook online wanneer ik wilquote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]
hdero en nog iemand (mikey?) hebben dat ooit geprobeerd, maar ze bleven maar door elkaar heen posten.Zonder wrijving geen glans![]()
ahaquote:Op vrijdag 2 februari 2018 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik gun jullie vrij weinig deze maand, aangezien ik ook nog vakantie heb ergens in februari![]()
Dat schiet niet op danquote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]
hdero en nog iemand (mikey?) hebben dat ooit geprobeerd, maar ze bleven maar door elkaar heen posten.![]()
![]()
Dat mag. Zet de wekker maarquote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En Ik kom ook online wanneer ik wil![]()
ruim je het wel zelf op huehuehquote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En Ik kom ook online wanneer ik wil
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Dat geldt voor ons allemaal.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En Ik kom ook online wanneer ik wil![]()
Andijvie met speklapjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
lahmacun
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Tomatenprutje?
Ja vooral bij handgemaakte is dat juist lekker.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:31 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik eet altijd witte pizza's.
Jij houdt wel van het tomatenprutje?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ik doe zelfgemaakt met zonder prutje.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja vooral bij handgemaakte is dat juist lekker.![]()
![]()
lekkerquote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:35 schreef -sabine- het volgende:
Kip, boontjes. Toetje is salmiaklollysBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Super FeyenoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon een wrap met groente?quote:
Jij bent hier toch niet voor de punten?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mensen willen mij graag verslaan![]()
Ik heb vandaag een mijlpaal bereikt in wiskunde! Ik heb bewezen dat wortel 2 geen rationaal getal is.Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;![]()
kloptquote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij bent hier toch niet voor de punten?Zonder wrijving geen glans![]()
DoeiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier is maar 1 antwoord mogelijk: niet je eigen tomatensaus makenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:31 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik eet altijd witte pizza's.
Jij houdt wel van het tomatenprutje?
Houd je niet van tomaten?![]()
QueenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker ja met kip.quote:
Niet wat kipfilet mee inpakken in je wrapquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zat aan wat anders te denken maar goed
Kip is lekker ja.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Kip is lekker ja.![]()
![]()
Ah bah, nee.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet wat kipfilet mee inpakken in je wrap![]()
Marineer je ze ook voor je ze in een wrap gooit?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Kip is lekker ja.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Marineer je ze ook voor je ze in een wrap gooit?![]()
![]()
gewoon bakken tot ze bijna zwart zijn
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Ik ga inpakken.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons dit mooie weekend?![]()
Flauw hoor.quote:
Dit klinkt vrij heftig als je blauw bent en dus mod.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:05 schreef markdeajaxfan het volgende:
gewoon bakken tot ze bijna zwart zijn
Wat? Speklappen op de barbecue?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:05 schreef markdeajaxfan het volgende:
gewoon bakken tot ze bijna zwart zijn![]()
zondag trein reisje naar de arenaquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons dit mooie weekend?Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
he bahquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:06 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
zondag trein reisje naar de arenaZonder wrijving geen glans![]()
Döner wrap?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Kip is lekker ja.Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;![]()
Een beetje zuipenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons dit mooie weekend?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Moet ik wrap linken met bondage?quote:Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;![]()
ligt eraan of je ook thuis bent of ik ook een beetje ga stelenquote:Uw ADH vitamine Worst
Je mag hier altijd een bakje koffie halen voordat je op rooftocht gaat, dat weet je.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ligt eraan of je ook thuis bent of ik ook een beetje ga stelen![]()
Hey als je nou wrapt met duct tape heb je gelijk een ontharingskliniek.
Ha!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze inderdaad tijdens het wrappen. Je bent heel warm
Uw ADH vitamine Worst
Weekend
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Lekkkerquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Super Juichen
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat me een beetje te verquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Hey als je nou wrapt met duct tape heb je gelijk een ontharingskliniek.![]()
Of wil je daarmee zeggen dat mijn vriendinnen halve gorilla's zijn?![]()
Ja zeker... Ga meteen beginnen.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ah oké.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat me een beetje te ver![]()
Of wil je daarmee zeggen dat mijn vriendinnen halve gorilla's zijn?
En geen idee ken ze denk ik niet.
Ook een prima keuzequote:
geniet ervan, ouwe stoomtreinquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Als men het met mate doet niet idd.
Geen idee, wil ze wel ff inspecteren tijdens een bondagesessiequote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat me een beetje te ver![]()
Of wil je daarmee zeggen dat mijn vriendinnen halve gorilla's zijn?
Uw ADH vitamine Worst
Als ik ze vraag of ze ene FlippingCoin kennen zullen ze vast raar kijken, zitten niet op FOK! naar mijn weten.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké.
En geen idee ken ze denk ik niet.![]()
Moet je meegaan naar een speelfeest, dan kan datquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee, wil ze wel ff inspecteren tijdens een bondagesessie![]()
![]()
Ben benieuwd of hij meegaatquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet je meegaan naar een speelfeest, dan kan dat
Nah...quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet je meegaan naar een speelfeest, dan kan datUw ADH vitamine Worst
Oom agent ingelichtquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:30 schreef devzero het volgende:
Bij speelfeest denk ik hier aan
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Toch liever maar niet?quote:Ja, het klinkt allemaal zo schattigquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:30 schreef devzero het volgende:
Bij speelfeest denk ik hier aan
[ afbeelding ]![]()
![]()
Deze heb je?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
Geen power bank hebben om in je lichaam te pluggen
https://www.bol.com/nl/p/(...)-s/9200000051728958/![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze heb je?
https://www.bol.com/nl/p/(...)-s/9200000051728958/![]()
![]()
Blijf je daar de hele dag wakker van?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze heb je?
https://www.bol.com/nl/p/(...)-s/9200000051728958/
Uw ADH vitamine Worst
Op standje hoog vast wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Blijf je daar de hele dag wakker van?![]()
Maar of dat ook goed is voor je concentratie... Lijkt me geen goed idee om een tentamen te maken op standje hoogquote:
Uw ADH vitamine Worst
Tentamen maken tijdens gebruik van zo'n apparaat lijkt me sowieso niet heel goed voor de concentratiequote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar of dat ook goed is voor je concentratie... Lijkt me geen goed idee om een tentamen te maken op standje hoog![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:58 schreef devzero het volgende:
Wat gebeurt er om 8 uur? Fok! gaat down?Zonder wrijving geen glans![]()
ik hoop het nietquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:58 schreef devzero het volgende:
Wat gebeurt er om 8 uur? Fok! gaat down?![]()
schrok dat het al zo laat wasquote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Jouw post is na 8 dus de informatie is onjuist.![]()
![]()
Een vraagje trouwens betreft het tellen. Als Haags nou door een slotje heen post, heeft dat invloed op de puntentelling?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het interpreteert natuurlijk.![]()
![]()
leuke vakantie gehad?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:16 schreef LCMS het volgende:
[..]
Een vraagje trouwens betreft het tellen. Als Haags nou door een slotje heen post, heeft dat invloed op de puntentelling?Zonder wrijving geen glans![]()
Hmm, dat zou ik even moeten checken, die vraag kan ik niet direct beantwoorden. Kom zo op terug.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:16 schreef LCMS het volgende:
[..]
Een vraagje trouwens betreft het tellen. Als Haags nou door een slotje heen post, heeft dat invloed op de puntentelling?![]()
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, dat zou ik even moeten checken, die vraag kan ik niet direct beantwoorden. Kom zo op terug.Zonder wrijving geen glans![]()
ah okquote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, dat zou ik even moeten checken, die vraag kan ik niet direct beantwoorden. Kom zo op terug.
Mij benieuwd.![]()
![]()
Ja lekker maar dan moet ik straks eerst ff douchen haha ... net gesportquote:
Sweet but not that sweet !![]()
Ik geloof dat ik ooit een stukje php code van bondage heb gezien en ik zou denken van wel. Het wordt helemaal raar als hij/andere mods in een vorig topic blijven posten terwijl een nieuw topic al open is.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:16 schreef LCMS het volgende:
[..]
Een vraagje trouwens betreft het tellen. Als Haags nou door een slotje heen post, heeft dat invloed op de puntentelling?![]()
dan krijgt die geen punten tochquote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ooit een stukje php code van bondage heb gezien en ik zou denken van wel. Het wordt helemaal raar als hij/andere mods in een vorig topic blijven posten terwijl een nieuw topic al open is.![]()
Aan dat laatste moest ik ook denken, maar ik wacht nog even afquote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ooit een stukje php code van bondage heb gezien en ik zou denken van wel. Het wordt helemaal raar als hij/andere mods in een vorig topic blijven posten terwijl een nieuw topic al open is.![]()
Ik moet dit even uitwerken en dat gaat heel lastig als je stoned bent... Kunnen jullie even meedenken?quote:
Het script werkt als volgt:
- Haal alle (gefilterde) posts binnen de reeks op uit de database, gesorteerd op post-id
- Loop over alle posts in de resulterende array
- Check of het om het eerste element in de array gaat, zo ja; initieer waardes en ga naar volgende element
- Vergelijk huidige element met het vorige element welke in de stap hierboven is geïnitieerd, tel de score op voor betreffende user en bewaar de waarden voor gebruik in eerstvolgende iteratie.
- Herhaal stap hierboven tot laatste element in de array.
Mijn conclusie: als Haags door het slotje post dan wordt die post gewoon meegenomen, alsof die in het nieuwe topic is geplaatst. Je ziet hem dus niet in het nieuwe topic maar volgens het script staat hij daar wel, er wordt verder niets gedaan met topic-id's.![]()
Ah ja, bah, zweetquote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja lekker maar dan moet ik straks eerst ff douchen haha ... net gesport![]()
![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik er geen reet van snapquote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik moet dit even uitwerken en dat gaat heel lastig als je stoned bent... Kunnen jullie even meedenken?
Het script werkt als volgt:
- Haal alle (gefilterde) posts binnen de reeks op uit de database, gesorteerd op post-id
- Loop over alle posts in de resulterende array
- Check of het om het eerste element in de array gaat, zo ja; initieer waardes en ga naar volgende element
- Vergelijk huidige element met het vorige element welke in de stap hierboven is geïnitieerd, tel de score op voor betreffende user en bewaar de waarden voor gebruik in eerstvolgende iteratie.
- Herhaal stap hierboven tot laatste element in de array.
Mijn conclusie: als Haags door het slotje post dan wordt die post gewoon meegenomen, alsof die in het nieuwe topic is geplaatst. Je ziet hem dus niet in het nieuwe topic maar volgens het script staat hij daar wel, er wordt verder niets gedaan met topic-id's.![]()
![]()
Heb ik het zo crap geschreven? Ik wil de code ook wel posten als dat misschien duidelijker isquote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik er geen reet van snap![]()
![]()
Dat lukt wel met deze kouquote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
ja precies maar ff afkoelen eerst !![]()
![]()
Ja, post hem. Ik ben namelijk best benieuwd hoe dat eruit ziet.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ik het zo crap geschreven? Ik wil de code ook wel posten als dat misschien duidelijker isCrack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;![]()
Dat had ik eigenlijk wel een beetje verwacht. Ik dacht dat je alle posts "op een lange rij" legt en dat een post na een slotje dus gewoon iets verder in de rij wordt gezet. En dus zal iemand minder punten krijgen terwijl je dat in eerste instantie niet ziet.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:37 schreef bondage het volgende:
Mijn conclusie: als Haags door het slotje post dan wordt die post gewoon meegenomen, alsof die in het nieuwe topic is geplaatst. Je ziet hem dus niet in het nieuwe topic maar volgens het script staat hij daar wel, er wordt verder niets gedaan met topic-id's.
Dank je voor de uitleg.![]()
Sorry, ik begreep je welquote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ik het zo crap geschreven? Ik wil de code ook wel posten als dat misschien duidelijker is![]()
![]()
Ook stonedquote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik er geen reet van snap
Sweet but not that sweet !![]()
Nee, hoor, maar mijn brein staat op weekendmodequote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ik het zo crap geschreven? Ik wil de code ook wel posten als dat misschien duidelijker is![]()
![]()
Mwa, in de praktijk zal dat waarschijnlijk alleen om de eerste twee posts in het nieuwe topic gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk wel een beetje verwacht. Ik dacht dat je alle posts "op een lange rij" legt en dat een post na een slotje dus gewoon iets verder in de rij wordt gezet. En dus zal iemand minder punten krijgen terwijl je dat in eerste instantie niet ziet.
Dank je voor de uitleg.![]()
Overigens zit er wel een interessante feature in je code: je krijgt alleen punten als er iemand na je post, dus als je de laatste post hebt dan krijg je daar geen punten voor ook al zou het een maand stil zijn (totdat er iemand na je post).quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Er was 1 topic waar een paar mods nog iets van 100 posts (over een dag of zo) in postenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mwa, in de praktijk zal dat waarschijnlijk alleen om de eerste twee posts in het nieuwe topic gaan.![]()
Oh dan bied ik je maar niks als je van een biertje al waus word hahaquote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
Heb al 1 biertje op en ben helemaal wausSweet but not that sweet !![]()
Zit je weer aan de beerenburgquote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh dan bied ik je maar niks als je van een biertje al waus word haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |