Aparte usernaam welquote:
ja achquote:
Ik moest lachen om de titelquote:
Dat ben je ook! Maar gelukkig een met een jonge geestquote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de titel![]()
Ik zou ook al een grown woman moeten zijn![]()
![]()
Maar ja
Dat is best erg jaquote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat ben je ook! Maar gelukkig een met een jonge geest![]()
Omgekeerd is pas erg! Jonge chickies met een bejaardenmentaliteit![]()
quote:
Lekkere (maffe) muziek maken zijquote:
quote:
lekker hequote:
Jaquote:
die is zoo leuk!quote:
Jaaaaaquote:
Ja en zo oud ookquote:
niet zo oud toch ... oh wacht.. kijkt in spiegelquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaaa
[..]
Ja en zo oud ook![]()
Echt zo'n nummer dat eens in de zoveel tijd bij mij opduikt en dan is het 'jaaaaaa'
Ik denk 1993 of 1994quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:50 schreef slaveloos het volgende:
[..]
niet zo oud toch ... oh wacht.. kijkt in spiegel![]()
Echt welquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaaa
[..]
Ja en zo oud ook![]()
Echt zo'n nummer dat eens in de zoveel tijd bij mij opduikt en dan is het 'jaaaaaa'
deze is uit 1980quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Heerlijk !! OMG wat een lekker nummer![]()
Die kan ik me niet actief herinnerenquote:
broekiequote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Die kan ik me niet actief herinneren
die is ook zo lekker jaquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
Moet dan ook altijd aan dit nummer denken
why didnt you tell me....quote:
deze was ik echt vergeten, leuk!!!quote:
Nog maar eens, zo leuk is ie.quote:
Drop dead gorgeous. Prachtige foto zeg. Zo fier. Sterk. Prachtig.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 23:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Zo sensueel dit, en dan dat hoofd van die man whoaaaah wat een vènt!
marvin gayequote:Op vrijdag 2 februari 2018 23:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Drop dead gorgeous. Prachtige foto zeg. Zo fier. Sterk. Prachtig.
Wat vind je van die foto...?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 00:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
marvin gaye
op dezelfde dag als mij jarig![]()
![]()
(onzinnig weetje
)
Gelukkig wordt dat hier ook niet van ons verwachtquote:Op zaterdag 3 februari 2018 00:03 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ben niet helemaal stipt on time ^^
Ik bedoelde die foto van What’s Going On. Melancholisch?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 00:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mooi, beetje melancholisch
Ja vind je niet?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 00:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik bedoelde die foto van What’s Going On. Melancholisch?
Ja. Ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 00:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja vind je niet?
Een blik van verlangen liefde maar ook iets treurigs
Tragisch ook. Maar ook errug sensueel.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 00:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
alles aan hem heeft ''iets''.
speciaal
zeker ja..quote:Op zaterdag 3 februari 2018 00:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Tragisch ook. Maar ook errug sensueel.
Kijk, het wordt leukerquote:
Het wordt tijd voor wat posters boven mijn bed!quote:
echt hequote:Op zaterdag 3 februari 2018 00:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor wat posters boven mijn bed!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thxxx, was leuk!quote:Op zaterdag 3 februari 2018 00:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
echt he
(nu stop ik met de marvin spam)
jij weet mijn favorietjes er wel ui te pikkenquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 00:44 schreef slaveloos het volgende:
[..]
jij weet mijn favorietjes er wel ui te pikken
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 02:25 schreef lrishCassidy het volgende:
Deze had ik nog nooit gepost volgens mij.
quote:
Dies gewoon op natuurlijk.quote:
Heeeeeeeel erg grappig, dijenkletsen zelfs maar ik zou je reguliere baan nog niet opgevenquote:
Ik vind 'm leuk, ik vind 'm beter zingen dan normaal ^^quote:Op zaterdag 3 februari 2018 03:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeeeeel erg grappig, dijenkletsen zelfs maar ik zou je reguliere baan nog niet opgeven
Ik vind het een kikker op een bbqquote:Op zaterdag 3 februari 2018 03:32 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik vind 'm leuk, ik vind 'm beter zingen dan normaal ^^
bohquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 03:47 schreef lrishCassidy het volgende:
Dit vind ik een van z'n mooiste.
Trustequote:Op zaterdag 3 februari 2018 03:57 schreef lrishCassidy het volgende:
De laatste voor vandaag. Want het is tijd, de hoogste tijd.
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 03:57 schreef lrishCassidy het volgende:
De laatste voor vandaag. Want het is tijd, de hoogste tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Jeus, een uur lang?quote:
Komt, het is nacht.quote:
de laatste tijd veel Latinquote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:58 schreef DeHovenier het volgende:
Weet niet wat er mis is met jou maar ik wil gewoon muziek luisteren
Eet u zo veelquote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:58 schreef DeHovenier het volgende:
Weet niet wat er mis is met jou maar ik wil gewoon muziek luisteren
Fransje kan maar beter bij zijn schlagers blijven , en dat is al erg genoegquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 05:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Fransje kan maar beter bij zijn schlagers blijven , en dat is al erg genoeg
En ons Drequote:Op zaterdag 3 februari 2018 05:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kerel had een best goed figuur.
Maarja, Kerst he
Ik had helemaal niks met zijn muziekquote:Op zaterdag 3 februari 2018 05:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb de ballen verstand van 'm , gok ik zo goed?
ja laten het zo zeggen, hij had zijn uiterlijk nou niet echt mee, maar hij kon zingen als een kanariepietjequote:Op zaterdag 3 februari 2018 05:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kerel had een best goed figuur.
Maarja, Kerst he
lol,je gaat de goede richting opquote:Op zaterdag 3 februari 2018 08:16 schreef Bintzak het volgende:
Net terug van de Ski vakantie. Heerlijk nummer na een Zipfer of 4.
Was al bekend , en al stelt het verder allemaal geen reet voor : Ik vind het goedquote:
Ik ga sowieso voor dat laatstequote:Op zaterdag 3 februari 2018 11:19 schreef christmastsunami het volgende:
tijd voor een borrel en een joint vol met haza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |