SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur vooral geen berichtje naar Jimbo
#This is 4 the P(l)ayers
[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 02-02-2018 11:14:06 ]SOONY
maar...wat heb je er aanquote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:49 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Update 5.50 Beta: System wide supersampling voor de PS4 Pro
#supersampling Genot
minder kartels bij games met een pro patch op een 1080 displayquote:
Geen gezeik meer met patches die supersampling niet aanbieden.....quote:
Kan jij mij in de OP zetten met User : Dopekoequote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen gezeik meer met patches die supersampling niet aanbieden.....
Meer mooiere spellen op de PS4 Pro voor Full HD tv bezitters![]()
Dopekoe - Dopekoe dus?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:02 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kan jij mij in de OP zetten met User : Dopekoe
Thanks!quote:
Waarom wil je ssd? Volgens mij verschilt het voor geen meter bij de laadtijden.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:33 schreef kreuk050 het volgende:
Yo gangsters, ik ben langzaam krankzinnig aan het worden van mn ps4. Ik heb namelijk te veel spellen en ik speel maar 10 minuten per week dus vandaar wil ik een nieuwe ssd.
Dit is een mooie: https://tweakers.net/pric(...)ve-voor-ps4-2tb.html
Of is er een nog een goeiekopere optie?
Hoef niet perse ssd, als het niet zoveel scheelt, weet je nog een goeie niet te dure gewoon hdd?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom wil je ssd? Volgens mij verschilt het voor geen meter bij de laadtijden.
Hier een SSHD erin zitten. Werkt net zo goed.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:33 schreef kreuk050 het volgende:
Yo gangsters, ik ben langzaam krankzinnig aan het worden van mn ps4. Ik heb namelijk te veel spellen en ik speel maar 10 minuten per week dus vandaar wil ik een nieuwe ssd.
Dit is een mooie: https://tweakers.net/pric(...)ve-voor-ps4-2tb.html
Of is er een nog een goeiekopere optie?
Voor een paar euro meer 2TBquote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:06 schreef kreuk050 het volgende:
Extern wordt het sowieso, deze heb ik nu op het oog:https://www.bol.com/nl/p/(...)tb/9200000015052111/
Verschil SSD en HDD is niet groot?
Thanks, dan wordt het de 2tb hdd van WD.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Voor een paar euro meer 2TB
https://www.bol.com/nl/p/(...)2201%26itm_role%3Din
Niks mis mee, ik heb deze https://www.bol.com/nl/p/(...)/?s2a=#product_title
SSD en SSHD zijn sneller, maar ik merk dat mijn PS4 Pro door de externe hardeschijf wat sneller is door genoeg ruimte op interne hardeschijf.
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen gezeik meer met patches die supersampling niet aanbieden.....
Meer mooiere spellen op de PS4 Pro voor Full HD tv bezitters![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]99% ziet het verschil niet.
Laat ze maar functies maken waar we WEL wat aan hebben, bijv name change ofzo
Naast elkaar is verschil altijd heel makkelijk te zien.quote:
mja... die pro heb ik alquote:
ik vond het bij de standaard PS4 wel irritant. Battlefield 900P, veel games met beroerde framerate. Ach en ik wilde een grotere harde schijf en een nieuwe controllerquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Naast elkaar is verschil altijd heel makkelijk te zien.
Maar zie je het ook als je het afzonderlijk van elkaar zou zien? Of belangrijker nog... erger je je aan de graphics van de niet-pro?
dan hebben we knack 5quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Komt vast goed met de PS7 of niet....
Dit is het PS4-topicquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:03 schreef Jimbo het volgende:
tevens als je op graphics geilt, koop gewoon een game pc man
PC MASTERRACE!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:03 schreef Jimbo het volgende:
tevens als je op graphics geilt, koop gewoon een game pc man
jij bent een ps4 topicquote:
ik speel op beide, maar feit is gewoon dat de graphics op een pc beter zijn. Logisch ook wel...quote:
jij bent gewoon een /gam/ hoerquote:
heb wel grote neusquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik speel op beide, maar feit is gewoon dat de graphics op een pc beter zijn. Logisch ook wel...
Misschien als die enorme neus van je niet voor je ogen zat, zag je dat ook
huehue neuzengrapje +1
Klopt....maar daar kan ik niks aandoen.....of misschien welquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij bent gewoon een /gam/ hoerJe zit in elk topic
![]()
maar zeg nou eens... je bent er -altijd-.. heb je geen werk?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt....maar daar kan ik niks aandoen.....of misschien wel
Ik ben enthousiast en een beetje plagerig![]()
Afstuderen, dus vaak tussendoor hierquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar zeg nou eens... je bent er -altijd-.. heb je geen werk?(iets met pot, ketel, zwart)
ah ja die ken ik, 8 jaar afstuderenquote:
Geef mij Far Cry 2 maarquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:16 schreef DKUp het volgende:
Zomer 2018 en gratis bij de Far Cry 5 Season Pass (en vier weken eerder beschikbaar dan mensen zonder FC5 Season Pass).
HELLLLLLLL YEAH YES FUCK YEAH
Ik zeg vaker, wat ik wil![]()
quote:![]()
Hours of Darkness: Players will travel back in time to Vietnam to battle against Việt Cộng soldiers
Dead Living Zombies: Players will face hordes of zombies in multiple b-movie scenarios
Lost on Mars: Players will leave Earth behind to go toe-to-claws with Martian arachnids
Far Cry 3 Classic Edition (single player only) is also included with this season pass
Had jij nou MHW op PS4?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom wil je ssd? Volgens mij verschilt het voor geen meter bij de laadtijden.
Niet dat ik afgestudeerd ben overigens. Maar dat is meer omdat ik na de HBO gekapt benquote:
nee, die lul heeft m op de xboxquote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:34 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Had jij nou MHW op PS4?
Wordt constant gerekt door die Diablos dus heb wat assistering nodig
Ik weet nog wel dat GTAV ook meerdere malen een nieuwe releasedate had.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 17:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
Red Dead Redemption 2
26-10-2018
Ik wil het wel proberen, heb me daar nog niet aan gewaagd.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:34 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Had jij nou MHW op PS4?
Op de een of andere manier heeft deze baas allemaal van die insta dood aanvallen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:14 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen, heb me daar nog niet aan gewaagd.
remaster? Pas nog op de pc uitgespeeldquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:16 schreef DKUp het volgende:
Zomer 2018 en gratis bij de Far Cry 5 Season Pass (en vier weken eerder beschikbaar dan mensen zonder FC5 Season Pass).
Nopequote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:34 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Had jij nou MHW op PS4?
Dat is 2 dagen na mijn verjaardagquote:Op vrijdag 2 februari 2018 17:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
Red Dead Redemption 2
26-10-2018
Ik main dual blades maarja werkt voor geen meter bij diablos, dus heb uit noodzaak maar een bow gepakt. Ik zie alleen niet eens hoeveel damage ik ermee doe.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nope
Diablos is wel echt een bitch
Maarja dir moveset is niet veranderd door de jaren heen dus is wel te doen
[..]
Dat is 2 dagen na mijn verjaardag
Verjaardags cadeau voor mij
ik heb blosje nu gesloopt met Long Sword, Great Sword, en Charge Blade.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:19 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik main dual blades maarja werkt voor geen meter bij diablos, dus heb uit noodzaak maar een bow gepakt. Ik zie alleen niet eens hoeveel damage ik ermee doe.
okquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb blosje nu gesloopt met Long Sword, Great Sword, en Charge Blade.
Nu we toch bezig zijn hoe the fk kan ik die ene kinsect verkopen die in mijn storage blijft?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb blosje nu gesloopt met Long Sword, Great Sword, en Charge Blade.
Gebruik je elementals? Hij is zwak tegen o.a water.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:19 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik main dual blades maarja werkt voor geen meter bij diablos, dus heb uit noodzaak maar een bow gepakt. Ik zie alleen niet eens hoeveel damage ik ermee doe.
Ja maar bereik van de DB is gewoon zeer kut bij dit soort wat hogere vijanden.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:43 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Gebruik je elementals? Hij is zwak tegen o.a water.
Buiten de magneet om wat dacht je van de vibratie?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:25 schreef Faerlina91 het volgende:
Kan iemans mii vertellen of deze setup veilig is in verband met de subwoofer en de ps4 die hier bovenop staat ?
https://imgur.com/a/5iU1u
Ik zou niet weten hoe ik deze anders lan neerzetten. Ik heb een vriendin en zij heeft wen kleine. Die kleine kan echt niet met zijn handen van deze aparatuur afblijven ookal blijf je dit 100 keer herhalen dat hij er niet aan mag komen.
Kan ik de ps4 zo laten staan of beter anders neer zetten weg van de subwoofer ? (Ivm magneet die erin zit ofzo)?
Zat ook ik aan te denken inderdaad...quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Buiten de magneet om wat dacht je van de vibratie?
vibratiequote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Buiten de magneet om wat dacht je van de vibratie?
je kan je ps4 ook aan de muur mounten, lekker hoogquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:25 schreef Faerlina91 het volgende:
Kan iemans mii vertellen of deze setup veilig is in verband met de subwoofer en de ps4 die hier bovenop staat ?
https://imgur.com/a/5iU1u
Ik zou niet weten hoe ik deze anders lan neerzetten. Ik heb een vriendin en zij heeft wen kleine. Die kleine kan echt niet met zijn handen van deze aparatuur afblijven ookal blijf je dit 100 keer herhalen dat hij er niet aan mag komen.
Kan ik de ps4 zo laten staan of beter anders neer zetten weg van de subwoofer ? (Ivm magneet die erin zit ofzo)?
Dat is wel een idee jaquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan je ps4 ook aan de muur mounten, lekker hoog
of je pakt een plank van de ikea voor 2 tientjes, opgelost... 't hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn
Al is er natuurlijk ook altijd de oplossing van postnatale abortus
bol.com, dus bestellen, past het niet kan je 30 dagen retournerenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:50 schreef Faerlina91 het volgende:
[..]
Dat is wel een idee ja
Ik kom onderstaande muur beugel tegen voor de ps4 maar zou de ps4 pro hier ook op passen ?
https://www.bol.com/nl/p/(...)tionType=typedsearch
Dan kun je beter deze nemenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:50 schreef Faerlina91 het volgende:
[..]
Dat is wel een idee ja
Ik kom onderstaande muur beugel tegen voor de ps4 maar zou de ps4 pro hier ook op passen ?
https://www.bol.com/nl/p/(...)tionType=typedsearch
shhtquote:Op vrijdag 2 februari 2018 23:30 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Dan kun je beter deze nemen
https://www.bol.com/nl/p/(...)1476%26itm_role%3Din
Via het snelmenu (PS knop ingedrukt houden)quote:Op zaterdag 3 februari 2018 00:53 schreef Doublepain het volgende:
Boys ik kan mijn share knop niet indrukken, zijn er nog andere manieren om een stream te starten?
Heldquote:Op vrijdag 2 februari 2018 23:30 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Dan kun je beter deze nemen
https://www.bol.com/nl/p/(...)1476%26itm_role%3Din
Onder welk kopje?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 01:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Via het snelmenu (PS knop ingedrukt houden)
Game updates gedaan?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 15:16 schreef wuuht het volgende:
Pff kom nog steeds niet online in Monster Hunter....
Nee naar mijn inziens nietquote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:22 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Hmmm ik zag dat Persona 5 de weekaanbieding was.
De standard edition voor ¤30, de "ultimate" editie voor ¤40.
Is die "ultimate" editie het waard?
vond het eigenlijk wel fijn als je niets meer deelde...quote:Op zaterdag 3 februari 2018 00:53 schreef Doublepain het volgende:
Boys ik kan mijn share knop niet indrukken, zijn er nog andere manieren om een stream te starten?
Niet? Vandaag nog gewoon gelukt hier.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 15:16 schreef wuuht het volgende:
Pff kom nog steeds niet online in Monster Hunter....
Ik zal jou eens delenquote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vond het eigenlijk wel fijn als je niets meer deelde...
sexyquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 3 februari 2018 15:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee naar mijn inziens niet. De japanse audio is gratis te downloaden en je hebt die costuums niet nodig. Die skill cards enz krijg je ook in de game.
De game is zelf de 30 euro meer dan waard though!
gewoon doen, niet zeuren. t is 30 eur.. boeiend.. Vind je hem kut gooi je 'm op marktplaats voor 2 tientjesquote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:09 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Thanks!
Kleine twijfel nog i.v.m. tijdtekort voor een grote RPG, maargoed
Als je weinig tijd hebt niet aan beginnen, je bent er rustig 100+ uur aan kwijt.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:09 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Thanks!
Kleine twijfel nog i.v.m. tijdtekort voor een grote RPG, maargoed
Not sure if serious...maar toch:quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik nu PS+ zou nemen krijg ik er Far Cry 4 bij. Vind ik dat een leuke game jongens? Ik heb een tijdje Far Cry 3 gespeeld en ik vond het verhaaltechnisch erg tof. Uiteindelijk ben ik met de game gestopt omdat de simpelweg verdwaalde, in opties, missies en structuur.
Inmiddels heb ik wel wat meer open wereld games gespeeld, BotW en Witcher 3 staan in mijn top 10 aller tijden zelfs.
Gratis Knack, Far Cry 4 en Rime voor een jaartje PS+ lijkt me een aardige deal.
Zeg het maar.
wow, KOPEN!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:16 schreef DKUp het volgende:
FC4 is gewoon een kopie van FC3, maar dan minder tofquote:Op zondag 4 februari 2018 09:17 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
Not sure if serious...maar toch:
Sja, ik heb me zeker wel vermaakt met far cry 4, maar in m'n top 10 allertijden komt ie nooit terug. Ik zou zoeken naar een wat langer gameplay filmpje op YouTube.
Ratchet&Clank kopie, Ubisoft copy & paste, ken ik niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg het maar.
Heeft deze man niet zo'n moeite mee.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:11 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja maar bereik van de DB is gewoon zeer kut bij dit soort wat hogere vijanden.
Ik vind Far Cry 4 slechter dan Far Cry 3 eigenlijk. Een iets betere kopie is het met een slechter verhaal en een minder boeiende setting. Gameplay, wapens en missies zijn wel beter. Grafisch is het spel een stuk beter dan het vorige deel.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik nu PS+ zou nemen krijg ik er Far Cry 4 bij. Vind ik dat een leuke game jongens? Ik heb een tijdje Far Cry 3 gespeeld en ik vond het verhaaltechnisch erg tof. Uiteindelijk ben ik met de game gestopt omdat de simpelweg verdwaalde, in opties, missies en structuur.
Inmiddels heb ik wel wat meer open wereld games gespeeld, BotW en Witcher 3 staan in mijn top 10 aller tijden zelfs.
Zeg het maar.
Ubisoft is de laatste tijd wel goed bezig om hun games goed te ondersteunen met content na de release. Deze season pass klinkt heel goed. Far Cry 3 is een heerlijke game. Misschien vallen de DLC’s wel tegen.quote:Op zondag 4 februari 2018 10:03 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
wow, KOPEN!
Ook die vietnam DLC lijkt mij echt heel vet!
Ik heb nog nooit een season pass gekocht. Ik wil FC5 wel day-one maar is het qua prijs verstandig om dat de season pass editie te halen? WIl uiteraard zo goedkoop mogelijk scoren.
edit; denk dat ik het via de ubi store koop dan, zelfde prijs als bij andere winkels (89,99) en dan heb je natuurlijk voor 100 units 20% korting, zon 72 euro kom je dan uit.
Zoiets inderdaad, wel een vermakelijke game. Geen fantastische game.quote:Op zondag 4 februari 2018 10:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
FC4 is gewoon een kopie van FC3, maar dan minder tof
Zegt iets over de nieuwe games..quote:Op zondag 4 februari 2018 12:22 schreef RickoKun het volgende:
Te zot voor woorden hoeveel mensen liever remasters kopen dan originele games
Het is NOOIT verstandig om een season pass te halen voor content waarvan je totaal geen idee hebt of het de moeite waard gaat zijn.quote:Op zondag 4 februari 2018 10:03 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
wow, KOPEN!
Ook die vietnam DLC lijkt mij echt heel vet!
Ik heb nog nooit een season pass gekocht. Ik wil FC5 wel day-one maar is het qua prijs verstandig om dat de season pass editie te halen? WIl uiteraard zo goedkoop mogelijk scoren.
edit; denk dat ik het via de ubi store koop dan, zelfde prijs als bij andere winkels (89,99) en dan heb je natuurlijk voor 100 units 20% korting, zon 72 euro kom je dan uit.
En dan ook nog via de Ubisoft store?quote:Op zondag 4 februari 2018 10:36 schreef RickoKun het volgende:
Daar gaan ze weer met hun pre-orders
Altijd er weer in trappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |