In Januari bracht Mike Shinoda solo, 3 nummers uit onder Post Traumatic EP. Het nummer 'Place to start' was al in de maak rond de periode dat ze aan OML werkten.twitter:mikeshinoda twitterde op donderdag 25-01-2018 om 19:54:32I have every intention on continuing with LP, and the guys feel the same. We have a lot of rebuilding to do, and questions to answer, so it’ll take time. https://t.co/nXLxTSd40J reageer retweet
twitter:mikeshinoda twitterde op donderdag 01-02-2018 om 04:01:17Japan - see you at @Summer_Sonic in August. Get tickets and info here: https://t.co/WSADkIYH74 #SummerSonic https://t.co/dvnv6adASk reageer retweet
Dus zag al dat menig NLse fans aan het twitteren waren #TraumaticEPtour etc.twitter:mikeshinoda twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 19:00:20In terms of where I play shows: it's up to you. Share, tweet at / call your music stations (radio/video/etc.), & make noise. Tell them you want to hear #PostTraumatic. If the agents & promoters know the fans want a show, it'll happen. But you have to make yourself heard. https://t.co/cvbPC83O4r reageer retweet
Gezien alle commotie die er omheen is, gok ik dat er wel aardig wat mensen op af komen. Beetje afhankelijk hoe het ook allemaal wordt gepromoot natuurlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2018 10:55 schreef CountingStars het volgende:
Mike was gister live op instagram en dezelfde boodschap twitterde hij :Dus zag al dat menig NLse fans aan het twitteren waren #TraumaticEPtour etc.twitter:mikeshinoda twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 19:00:20In terms of where I play shows: it's up to you. Share, tweet at / call your music stations (radio/video/etc.), & make noise. Tell them you want to hear #PostTraumatic. If the agents & promoters know the fans want a show, it'll happen. But you have to make yourself heard. https://t.co/cvbPC83O4r reageer retweet
Wie weet! Ik ga even twitteren ook. Mike zei ook, hij heeft zelf ook geen idee of er 100, 1000 of meer mensen op af komen.
Met LP wisten ze natuurlijk al wel dat ze genoeg kaarten zouden verkopen maar nu hem alleen niet, en laatste keer dat hij als Fort Minor deed optreden is ook al even geleden.(2006)
Ik heb ook getwitterd iddquote:Op woensdag 7 februari 2018 10:55 schreef CountingStars het volgende:
Mike was gister live op instagram en dezelfde boodschap twitterde hij :Dus zag al dat menig NLse fans aan het twitteren waren #TraumaticEPtour etc.twitter:mikeshinoda twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 19:00:20In terms of where I play shows: it's up to you. Share, tweet at / call your music stations (radio/video/etc.), & make noise. Tell them you want to hear #PostTraumatic. If the agents & promoters know the fans want a show, it'll happen. But you have to make yourself heard. https://t.co/cvbPC83O4r reageer retweet
Wie weet! Ik ga even twitteren ook. Mike zei ook, hij heeft zelf ook geen idee of er 100, 1000 of meer mensen op af komen.
Met LP wisten ze natuurlijk al wel dat ze genoeg kaarten zouden verkopen maar nu hem alleen niet, en laatste keer dat hij als Fort Minor deed optreden is ook al even geleden.(2006)
quote:
twitter:mikeshinoda twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 18:54:51A campaign by the fans, for the fans: if you want me to play in your city, 1.) vote below, 2.) share with friends and tell them to vote. https://t.co/FjtTtrETyJ#WeDemandMikeshinoda #PostTraumaticTour reageer retweet
ja lekker albumquote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:37 schreef CountingStars het volgende:
Sorry voor de huuuuge kick!
Iemand hier welke Mike zijn album ook heeft beluisterd? any thoughts?
Ik heb tickets kunnen bemachtigen voor zijn optreden op 29 augustus in KeulenGaan waarschijnlijk met een groep LP NL fans die kant op
Jaloerss! ik wil ook! en ja heb hem in huis! Geweldig album!quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:37 schreef CountingStars het volgende:
Sorry voor de huuuuge kick!
Iemand hier welke Mike zijn album ook heeft beluisterd? any thoughts?
Ik heb tickets kunnen bemachtigen voor zijn optreden op 29 augustus in KeulenGaan waarschijnlijk met een groep LP NL fans die kant op
Snap ik! heb er mega veel zin in, hebben via LPU presale kaartjes kunnen krijgen, begreep dat het erna vrij snel uitverkocht was! Heb nog de hoop dat hij ook naar NL komt.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jaloerss! ik wil ook! en ja heb hem in huis! Geweldig album!
Tof! Hopelijk komt ie naar NL inderdaad. Laat je weten hoe het was?quote:Op zondag 17 juni 2018 21:47 schreef CountingStars het volgende:
[..]
Snap ik! heb er mega veel zin in, hebben via LPU presale kaartjes kunnen krijgen, begreep dat het erna vrij snel uitverkocht was! Heb nog de hoop dat hij ook naar NL komt.
Gaaf dat je de tattoo eindelijk hebt!
En meteen boxje van Meteora binnenkort: https://linkinpark.warner(...)t/0093624880998.htmlquote:Linkin Park heeft vrijdag het nieuwe nummer 'Lost' uitgebracht. In het lied, dat ruim drie minuten duurt, is de overleden zanger Chester Bennington te horen.
De opname dateert uit de periode voor 'Meteora', het tweede album van de band, dat in 2003 uitkwam. De groep schrijft op sociale media dat het vinden van Lost 'was alsof we een favoriete foto vonden waarvan we vergeten waren dat we hem hadden genomen. Alsof de foto het juiste moment afwachtte om zichzelf aan ons te openbaren.'
quote:METEORA 20TH ANNIVERSARY EDITION SUPER DELUXE BOX SET
$199.98
Pre-Order, released on: 04/7/2023
LIMITED EDITION SUPER DELUXE BOX SET INCLUDES
5 LPs
- Meteora (1 LP)
- Live in Texas (2 LP) - debut vinyl release
- Live in Nottingham 2003 (2 LP) - previously unreleased
4 CDs
- Meteora
- LPU Rarities 2.0
- Live Rarities 2003-2004
- Lost Demos (previously unreleased)
3 DVDs (Including 4 previously unreleased concerts)
- Veterans Stadium 2003, Live in Seoul 2003
- Live in Manila 2004, Live in Denver - Projekt Revolution 2004
- The Making of Meteora/The Art of Meteora & the new Work In Progress lifestyle documentary
Deluxe packaging
40-page book
36" x 24" Poster of the Meteora wall
Litho created by Delta, the street artist featured on the album cover
Retro Sticker Sheet
Linkin Park Logo Stencil
Hi-res Digital Download Card
Facking hell, het is moeilijk om zijn stem te horen, zeker omdat we dit nog nooit gehoord hebben, dit raakt ook gewoon anders omdat Chester natuurlijk al is overleden, dit is weer een outlet nummer waar we Linkin Park van 20 jaar geleden van kennen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:18 schreef Piles het volgende:
[..]
En meteen boxje van Meteora binnenkort: https://linkinpark.warner(...)t/0093624880998.html
[..]
Ongelofelijk dat dit soort nummers nooit zijn gereleaset.quote:
Dat zei ik hier thuis ook al. Was een meer dan prima album na Meteora geweest.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat dit soort nummers nooit zijn gereleaset.
Wauw,quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:27 schreef Pharkus het volgende:
Kippenvel bij crawling.
Het is niet hetzelfde, maar zeker niet slecht.
16:42 requiem
18:40 emptiness machine
22:26 somewhere I belong
26:58 crawling
30:17 lying from you
34:12 the catalyst
38:57 waiting for the end
43:21 numb
47:12 one step closer
52:16 lost
54:08 what I've done
58:26 in the end
1:02:05 faint
Encore
1:08:57 Papercut
1:13:02 Mike announces new album
1:14:01 bleed it out
Ik was echt super excited voor deze comeback, en Emily zong zo goed. Maar na het lezen van dit nieuws... Dit voelt wrang.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:04 schreef Drxx het volgende:
Nieuwe LP album met nieuwe (vrouwelijke) vocalist. Let's get it!
Eerst zien wat ze gaan zeggen of niet hierover. En eerlijk het boeit mij niet zo, wat ze prive doen moeten ze zelf weten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:09 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik was echt super excited voor deze comeback, en Emily zong zo goed. Maar na het lezen van dit nieuws... Dit voelt wrang.
[ x ]
Voor de duidelijkheid: ze waren niet zomaar kennissen, ze ging met hem mee naar de trial en haar kring intimideerden de slachtoffers.
Hoe hebben ze bij LP dit niet opgemerkt in hun background research? Of wisten ze het wel en vonden ze het én niet erg, én hielden ze het geheim?
Wat betreft dat laatste: Stel dat zij gebroken heeft met Danny Masterson, zeg dat dan gewoon. Bespaart een hoop ellende. Nu klinkt het alsof ze het of niet wisten, in which case: wat gaan ze nu doen? Tour is al gepland. Of dat ze het geheim hielden, en dan vind ik het wel heel erg.
Hoe denken jullie hierover?
het is meestal maar een heel klein groepje fans dat er echt problemen mee heeft, meestal zijn het mensen die geen fan zijn, die daar meer problemen mee hebben. Zo is het bij andere bands ook vaak gegaan:quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:09 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik was echt super excited voor deze comeback, en Emily zong zo goed. Maar na het lezen van dit nieuws... Dit voelt wrang.
[ x ]
Voor de duidelijkheid: ze waren niet zomaar kennissen, ze ging met hem mee naar de trial en haar kring intimideerden de slachtoffers.
Hoe hebben ze bij LP dit niet opgemerkt in hun background research? Of wisten ze het wel en vonden ze het én niet erg, én hielden ze het geheim?
Wat betreft dat laatste: Stel dat zij gebroken heeft met Danny Masterson, zeg dat dan gewoon. Bespaart een hoop ellende. Nu klinkt het alsof ze het of niet wisten, in which case: wat gaan ze nu doen? Tour is al gepland. Of dat ze het geheim hielden, en dan vind ik het wel heel erg.
Je vergeet Marilyn Manson nog.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:50 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
het is meestal maar een heel klein groepje fans dat er echt problemen mee heeft, meestal zijn het mensen die geen fan zijn, die daar meer problemen mee hebben. Zo is het bij andere bands ook vaak gegaan:
-Zanger van As I Lay Dying wou een huurmoordenaar inschakelen om zijn vrouw te vermoorden. Bleek een undercover agent te zijn, dus die zanger werd gepakt, ging de bak in, na z'n vrijlating is die band populairder dan ooit.
-Emperor: drummer Faust heeft heeft ooit een homosexuele man vermoord, heeft er jaren voor in de bak gezeten, en tien jaar na z'n vrijlating zat hij bij Emperor weer achter de drumkit voor een jubileumtour.
-Leden van Gloryhammer hadden wat vrouwonvriendelijk en racistische dingen in een groepsapp, dat lekte uit, zanger werd ontslagen, Gloryhammer en gerelateerde band Alestorm zijn populairder dan ooit en de ontslagen zanger is een nieuwe band begonnen die gewoon in het verlengde ligt van Gloryhammer en wordt ook gewoon overal geboekt.
-en het recentste voorbeeld is Rammstein, waarbij de zanger behoorlijk in opspraak kwam afgelopen jaar maar waar de fans toch massaal heen blijven gaan.
Dus ook bij die Scientology-dame zal het vast niet zo'n vaart lopen. Vooral niet omdat ze zélf geen strafbare dingen gedaan heeft.
Hoewel Scientology een verwerpelijke cult is boeien dat soort zaken me niets wat muziek betreft. Zelfde met bijvoorbeeld Michael Jackson en Ronny Radke. Zat op de persoon aan te merken, maar het gaat mij enkel om de muziek.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:09 schreef Drxx het volgende:
[..]
[ x ]
Nou, wat ik nu gehoord heb komt dichterbij HT en Meteora dan de laatste albums met Chesterquote:Op dinsdag 24 september 2024 19:23 schreef cherrycoke het volgende:
Voor de rest heeft ze wel een goede stem maar Niveau Hybrid Theory en Meteora gaan we niet meer zien.
Ik heb niks met die cancel culture. Gaat toch gewoon om de muziek? Vind die nieuwe single best goed. Eindelijk weer eens een rock nummer in de hitlijsten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:09 schreef Drxx het volgende:
[..]
[ x ]
Ik heb het gewoon niet zo met rape apologists, die ook nog 's slachtoffers gaan intimideren. 🤷♂️quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb niks met die cancel culture. Gaat toch gewoon om de muziek? Vind die nieuwe single best goed. Eindelijk weer eens een rock nummer in de hitlijsten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |