Wat voor genrequote:Op maandag 12 februari 2018 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb je nog een goede filmtip, Fok-it?
Motherquote:Op maandag 12 februari 2018 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eentje waar je echt ondersteboven van bent geraakt
Neequote:Op maandag 12 februari 2018 22:50 schreef Fok-it het volgende:
Heb jij Brimstone ook al gezien trouwens? Dat is ook wel een recent filmpje waar je wel aardig van onder de indruk bent
Duren ze beide, maar zeker worth itquote:Op maandag 12 februari 2018 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer alleen dat hij zolang duurt, daar heb ik dan weer geen zin in
Ik onthou ze wel, maar heb er dan nu geen zin inquote:Op maandag 12 februari 2018 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duren ze beide, maar zeker worth it
doe jij ooit iets met kijktipsquote:Op maandag 12 februari 2018 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik onthou ze wel, maar heb er dan nu geen zin in
quote:Op maandag 12 februari 2018 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik onthou ze wel, maar heb er dan nu geen zin in
Zag ik ook net staan op Popcorntime ja met ons aller pedo Kevinquote:Op maandag 12 februari 2018 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze dan, niet echt een filmpje waar je ondersteboven van raakt qua verhaal maar echt super vetvooral qua muziek
Kijk je die toch, duurt ook niet zo langquote:Op maandag 12 februari 2018 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag ik ook net staan op Popcorntime ja met ons aller pedo Kevin
Coco vond ik wel een leuk filmpjequote:Op maandag 12 februari 2018 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je die toch, duurt ook niet zo lang
Van bloed ga je niet dood hoor, ik durf zelfs te stellen dat zonder bloed het leven een stuk lastiger wordt.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil Raw nog steeds zien maar ik denk dat ik die niet ga trekken met mijn bloedfobie
Ja dat is ook het probleem niet Hansquote:Op maandag 12 februari 2018 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van bloed ga je niet dood hoor, ik durf zelfs te stellen dat zonder bloed het leven een stuk lastiger wordt.
Wat dan wel?quote:Op maandag 12 februari 2018 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is ook het probleem niet Hans
Kan daar slecht tegen. Ik heb die zelfmoordscene in 13 reasons why ook niet gekeken. Bah. Veel te visueelquote:
Oh maar die scène heb ik het ook wel even benauwd van gekregenquote:Op maandag 12 februari 2018 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan daar slecht tegen. Ik heb die zelfmoordscene in 13 reasons why ook niet gekeken. Bah. Veel te visueel
Dus geen film waar ik lekker een tosti bij kan verorberen?quote:Op maandag 12 februari 2018 23:13 schreef Fok-it het volgende:
En als mensen kotsend en flauwvallend in de bioscoop hebben gezeten weet ik al genoeg
Veel ketchupquote:Op maandag 12 februari 2018 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus geen film waar ik lekker een tosti bij kan verorberen?
Die verkrachtingsscene was ook wel bruut. Ben benieuwd naar seizoen 2. Al kan ik wel raden wat daarin gaat komenquote:Op maandag 12 februari 2018 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh maar die scène heb ik het ook wel even benauwd van gekregen
Man man man vooral die ouders met hun reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |