quote:Op maandag 5 februari 2018 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weet Rudolf ook waarom de Aarde plat is?
Hij is niet boos, maar teleurgesteld.quote:
Mijn mama zei dat ook altijd.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij is niet boos, maar teleurgesteld.
Vaak als ik in bed aan het draaien ben vraag ik mij af hoe het toch met Keith Bakker gaat. Ik vond dat zo'n geweldige gozer.quote:
Als je hem daar in steekt, vriest ie er vanaf.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:27 schreef Achterhoker het volgende:
Zou Joop daar nog weleens bovenop kruipen?
Hij was zo teleurgesteld dat hij met stoelen is gaan gooien.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij is niet boos, maar teleurgesteld.
shut up megquote:Op maandag 5 februari 2018 23:28 schreef monkyyy het volgende:
De groene Amsterdammer aanklagen en helemaal te gronde richten. Je hebt het kapitaal Joop. PAK ZE AAN
Wel knap dat je hem daar überhaupt nog van omhoog krijgt...quote:Op maandag 5 februari 2018 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je hem daar in steekt, vriest ie er vanaf.
Hier blijven.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Joop je liegt dat je barst
Ik ben weggezapt
Ah toe blijf bij onsquote:Op maandag 5 februari 2018 23:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Joop je liegt dat je barst
Ik ben weggezapt
Jij bent gewoon salty omdat je woning niet groot genoeg is om Jacques-Louis David's Le Serment des Horaces in werkelijke afmetingen (330 × 425 cm) aan je muur te hangen in de woonkamer.quote:
jij kan dat wel.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon salty omdat je woning niet groot genoeg is om Jacques-Louis David's Le Serment des Horaces is werkelijke afmetingen (330 × 425 cm) aan je muur te hangen in de woonkamer.
Ik kan dat wel, want ik woon niet in een konijnenhok voor 3k huur per maand omgeven door beton.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:32 schreef Oscar. het volgende:
[..]
jij kan dat wel.
flikkert ie alleen 4 keer per dag naar beneden vanwege alle trillingen
maar je bespaart wel geld op stroom voor je viberator.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kan dat wel, want ik woon niet in een konijnenhok voor 3k huur per maand omgeven door beton.
quote:
Goeiste act.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon salty omdat je woning niet groot genoeg is om Jacques-Louis David's Le Serment des Horaces in werkelijke afmetingen (330 × 425 cm) aan je muur te hangen in de woonkamer.
Nu wordt het vulgair.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:34 schreef Oscar. het volgende:
[..]
maar je bespaart wel geld op stroom voor je viberator.
je moet er wat voor over hebbenquote:Op maandag 5 februari 2018 23:34 schreef Martinello het volgende:
Mooi hoor, al die musicals van Kwalbert.
en ze dachten in de 19de eeuw dat hysterische vrouwen rustig werden van trillingen!quote:
twitter:Lotto_JumboFan twitterde op maandag 05-02-2018 om 23:34:54Begrijp eerlijk gezegd niet waar ze bij #Argos over vallen... Joop van de Ende mag toch zelf wel bepalen waar hij zijn geld aan uitgeeft... de man heeft zoveel gedaan voor de cultuur in Nederland... echt belachelijk dit #Jinek reageer retweet
twitter:Lotto_JumboFan twitterde op maandag 05-02-2018 om 23:37:31Ik zie de emotie bij Joop. die is echt... ik geloof hem #Jinek reageer retweet
supermooie meningquote:Op maandag 5 februari 2018 23:37 schreef Slobeend het volgende:
twitter:Lotto_JumboFan twitterde op maandag 05-02-2018 om 23:34:54Begrijp eerlijk gezegd niet waar ze bij #Argos over vallen... Joop van de Ende mag toch zelf wel bepalen waar hij zijn geld aan uitgeeft... de man heeft zoveel gedaan voor de cultuur in Nederland... echt belachelijk dit #Jinek reageer retweet
Wilfred was scherp zonet he?quote:Op maandag 5 februari 2018 22:50 schreef Joezi het volgende:
Vanavond zijn Joop van den Ende, @JhKuijpers, @SaskiaBelleman, Richard Groenendijk en Wilfred Genee te gast bij #jinek, om 23:05 op @NPO1. Tot dan!
Jij begon.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:37 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en ze dachten in de 19de eeuw dat hysterische vrouwen rustig werden van trillingen!
shut up megquote:
Tsja, kan je wel sarcastisch over doen, maar als hij gelijk heeft, is hem inderdaad onrecht aangedaan door Argos en de Groene.quote:
Waar zit Gesink?quote:Op maandag 5 februari 2018 23:38 schreef marcodej het volgende:
twitter:Lotto_JumboFan twitterde op maandag 05-02-2018 om 23:37:31Ik zie de emotie bij Joop. die is echt... ik geloof hem #Jinek reageer retweet
hij pakt het alleen niet zo handig aanquote:Op maandag 5 februari 2018 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik geloof ook wel in Jopie's goede bedoelingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |