Crewbash, TR.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 19:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is dan ook iets anders.
Naast een dik goor varken ben je ook nog eens achterlijk.
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 19:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
psv was gewoon de betere ploeg tegen feyenoord
iedereen slaaptquote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:14 schreef RipCity het volgende:
Al die psv fans in het stadion zaten liever in de kerk nu. Wat een armoe
Je kijkt?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV lukt het echt niet om goed te counteren of echte diepte te trekken vandaag.
Ik kijk. Al ga ik straks de biervoorraad opentrekken.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kijkt?
Pffff ik zit er seieus over te denken om weg te zappen.
Dat is een betere besteding van je avond ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk. Al ga ik straks de biervoorraad opentrekken.
Ik zie in jou een geheelonthouder.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag, maar het tegendeel blijkt.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie in jou een geheelonthouder.
Ik ga maar eens een krentenbolletje pindakaas maken. 0-1 zal zo wel vallen.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Hendrix denkt dat die kampioen afstandschoten is.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat ik wel snap waarom PSV soort van interesse heeft in Sandler met zijn voetballende kwaliteiten achterin. Van Hendrix en Van Ginkel komt er weinig uit vandaag.
Vandaag lijkt het alsof niemand een voorzet kan geven.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
En Hendrix denkt dat die kampioen afstandschoten is.
En snap ook waarom de jong nooit meer scoort. Bergwijn kan geen voorzet geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |