Cocu gaf eerder al aan dat ze bij Mauro enorm uit moeten kijken qua belastbaarheid. Hij schijnt maar één stand te hebben (volle bak gaan) en dat is kennelijk een risico.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 18:45 schreef tja77 het volgende:
Godver, geen Mauro jr. in de basis.
[..]
Een keer een wedstrijden snel beslissen, 60e minuut 3-0, dan kan zo'n jongen rustig minuten maken.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 19:30 schreef fetX het volgende:
Zonde dat die Mauro niet speelt. Dat is een leuk aankoopje.
Zelfde geldt voor die jongens als Lundqvist, Obispo en Malen en dergelijke.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een keer een wedstrijden snel beslissen, 60e minuut 3-0, dan kan zo'n jongen rustig minuten maken.
Rosario kan best. Desnoods Obispo, of geef Luckassen maar eens een kans op die plek.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis niet alsof je veel alternatieven voor Hendrix hebt. Rosario en Paal is ook niet veel
psv was gewoon de betere ploeg tegen feyenoordquote:Op zaterdag 3 februari 2018 19:44 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop dat PSV wat beters laat zien dan die afgang tegen Feyenoord. Ik hoop dat ze vanavond wel de spirit kunnen opbrengen. Een spirit die je van een topclub iedere week zou verwachten.
Ik zag op tijd dat ik PSVCL quotequote:Op zaterdag 3 februari 2018 19:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
psv was gewoon de betere ploeg tegen feyenoord
Hij heeft wel gelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag op tijd dat ik PSVCL quote
Ik reageer maar niet
Niet mee eens. Een club die slechts 2 keer een bal tussen de palen (waarvan 1 op de lat) kan krijgen, kan nooit aanspraak maken op de winst. En zo bleekquote:
Dat is dan ook iets anders.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet mee eens. Een club die slechts 2 keer een bal tussen de palen (waarvan 1 op de lat) kan krijgen, kan nooit aanspraak maken op de winst. En zo bleek
Crewbash, TR.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 19:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is dan ook iets anders.
Naast een dik goor varken ben je ook nog eens achterlijk.
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 19:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
psv was gewoon de betere ploeg tegen feyenoord
iedereen slaaptquote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:14 schreef RipCity het volgende:
Al die psv fans in het stadion zaten liever in de kerk nu. Wat een armoe
Je kijkt?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV lukt het echt niet om goed te counteren of echte diepte te trekken vandaag.
Ik kijk. Al ga ik straks de biervoorraad opentrekken.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kijkt?
Pffff ik zit er seieus over te denken om weg te zappen.
Dat is een betere besteding van je avond ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk. Al ga ik straks de biervoorraad opentrekken.
Ik zie in jou een geheelonthouder.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag, maar het tegendeel blijkt.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie in jou een geheelonthouder.
Ik ga maar eens een krentenbolletje pindakaas maken. 0-1 zal zo wel vallen.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Hendrix denkt dat die kampioen afstandschoten is.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat ik wel snap waarom PSV soort van interesse heeft in Sandler met zijn voetballende kwaliteiten achterin. Van Hendrix en Van Ginkel komt er weinig uit vandaag.
Vandaag lijkt het alsof niemand een voorzet kan geven.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
En Hendrix denkt dat die kampioen afstandschoten is.
En snap ook waarom de jong nooit meer scoort. Bergwijn kan geen voorzet geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |