Nee, hij bedoelt niet een treasurechest, zoals je wel zou verwachten, hij legt ze op z'n borstkas.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:44 schreef BakkenKappen het volgende:
BansheeBoy zit nu chest te vullen
Wat?quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt niet een treasurechest, zoals je wel zou verwachten, hij legt ze op z'n borstkas.
quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja... hij legt ze op z'n borstkas, de dukaten!
Het lijkt wel echt beleggen hé, waar je niet alleen maar gratis geld kunt verdienen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:50 schreef pnxsinned het volgende:
Ok, als het op dit tempo doorgaat, geef ik het nog 2-3 dagen, en sta ik gvd in de -.
Ja, dit is de nieuwe klaas... hij veegt zomaar klaas van tafel... ben benieuwd of klaas hier een antwoord op heeft.quote:
Vermoed India.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:53 schreef Skv het volgende:
Waar komt deze crash nou eigenlijk door?
Dit is nog steeds de correctie van de achterlijk harde stijging van de afgelopen maand(en) + de futures zullen ook wel wat extra roet in het eten gooien.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:53 schreef Skv het volgende:
Correctie, FUD, negatieve media-aandacht, domme mensen etc.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:53 schreef Skv het volgende:
En manipulatie niet te vergetenquote:Op donderdag 1 februari 2018 17:54 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Correctie, FUD, negatieve media-aandacht, domme mensen etc.
Dit heeft niet 1 oorzaak.
Ja sorry, kan er niks aan doen. Behalve photoshoppen.quote:
Ja lekker he... paniek overal.quote:Op donderdag 1 februari 2018 18:03 schreef BadVlad het volgende:
Over een paar weken zitten we hier weer Lambo's te posten.
Same.quote:Op donderdag 1 februari 2018 18:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja lekker he... paniek overal.
Hier doe ik t voor
quote:Op donderdag 1 februari 2018 18:03 schreef BadVlad het volgende:
Over een paar weken zitten we hier weer Lambo's te posten poetsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |