Flakkaquote:Op donderdag 1 februari 2018 17:22 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds zoekende naar de drugs die Carlos Matos nam.
Gewoon in je eentje uit de oven zeker, zo'n diepvries hequote:Op donderdag 1 februari 2018 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan de markt nog zo instorten. Als je lieve vrouwtje binnen komt gewandeld met een eerlijke homemade pizza kan écht iedereen de pot op. Er is meer in het leven dan achterwerken en coins.˛
Ik heb alles bij elkaar niet meer dan een dag BTC in mijn bezit gehad. Nooit spijt van gehad.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:27 schreef _--_ het volgende:
Jongens hebben jullie nog enige vertrouwen in Bitcoin. Ik heb er 1 maanden niet naar gekeken en schrok me een hoedje. Holden jullie nog?
Gewoon je hoed ophoudenquote:Op donderdag 1 februari 2018 17:27 schreef _--_ het volgende:
Jongens hebben jullie nog enige vertrouwen in Bitcoin. Ik heb er 1 maanden niet naar gekeken en schrok me een hoedje. Holden jullie nog?
Daar kan niets tegenop inderdaad. Je vriendin mag wel wat vaker langskomen trouwens.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan de markt nog zo instorten. Als je lieve vrouwtje binnen komt gewandeld met een eerlijke homemade pizza kan écht iedereen de pot op. Er is meer in het leven dan achterwerken en coins.˛
Nog vaker, nee joh. Is genoeg zo.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:29 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Daar kan niets tegenop inderdaad. Je vriendin mag wel wat vaker langskomen trouwens.
Ja hier word ik beter van.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:28 schreef amp25 het volgende:
Bitcon bijna onder de 9000 damn
9172 al
Al die Pajeets halen nu hun $100 eruit.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:12 schreef Roces18 het volgende:
de daling van vanaag is blijkbaar te wijten aan de minister van india
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |