Nog even en ze leidt bij de bookmakers, dan ben je geen dark horse meerquote:Op maandag 7 mei 2018 23:51 schreef KingRoland het volgende:
DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE DARK HORSE
Ze is gewoon in een tijdsbestek van bijna minder dan een week van 24e naar bookies favourite gegaanquote:Op dinsdag 8 mei 2018 00:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nog even en ze leidt bij de bookmakers, dan ben je geen dark horse meer
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:32 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Kan iemand de puntentelling bij Nexum gaan filmen voor ons?
Jaaa, dat moeten we zien!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:32 schreef luchtverkeersleider het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:32 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Zonder uitstraling vind ik wel een heftig argument, ze is 1 van de beste performers dit jaar als het gaat om stage presence.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:01 schreef Strani het volgende:
Moah..voor mij is het gewoon een goedkope electronische (reggaeton) beat met wat generic gezang, zonder uitstraling. Ik zou teleurgesteld zijn als dit won; dan liever Israel.
Het is geen argument, het is een meningquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:29 schreef Nexum het volgende:
[..]
Zonder uitstraling vind ik wel een heftig argument, ze is 1 van de beste performers dit jaar als het gaat om stage presence.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |