Hongarije, Estland, Nederland, Tsjechi, Servi. In de previews kwamen ook Itali en Duitsland prima uit de verf.quote:
Ah, dan snap ik wel dat dit niet je smaak is. Van die landen die jij opnoemt vind ik alleen de songs van Hongarije goed en Tsjechi boven het gros uitsteken.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hongarije, Estland, Nederland, Tsjechi, Servi. In de previews kwamen ook Itali en Duitsland prima uit de verf.
Mee eens. 13 in een dozijn dikke tietenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit is dus de nieuwe favoriet bij de bookies? Ik vind het vrij middelmatig, maar wel 100x beter dan Isral.
Nou, dit is geen generieke balkanpop. Wel generiek en wel pop, maar ik denk dat ze erg goed naar bijv Avicii hebben geluisterd.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 03:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige mensen weten niet hoe gek ze moeten doen voor de camera om wat views bij elkaar te sprokkelen. Beetje een Generatie Z-syndroom, geloof ik.
Het nummer: generieke balkon pop. Standaard formulemuziek, met een snufje balkan-gejengel. Het scoort al jaren, dus dit jaar vast ook wel weer.
Klopt.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nou, dit is geen generieke balkanpop. Wel generiek en wel pop, maar ik denk dat ze erg goed naar bijv Avicii hebben geluisterd.
Is toch niet zo vreemd dat je m super leuk vindt, wat er verandert niks aan het nummer natuurlijk. Een Italiaanse versie zou gewoon vrijwel hetzelfde klinken bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:02 schreef Nexum het volgende:
Spaanse versie van Fuego, vind hem echt super leuk
Ok, vind het gewoon leuk om te delen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is toch niet zo vreemd dat je m super leuk vindt, wat er verandert niks aan het nummer natuurlijk. Een Italiaanse versie zou gewoon vrijwel hetzelfde klinken bijvoorbeeld.
Dat is uiteraard logisch en moet je juist ook doen. Maar je reactie doet het lijken alsof zelfs in het Spaans het ook nog een leuk liedje isquote:
Dat het minder werkt is logisch, omdat een vertaling is. Dan krijg je dat het anders loopt, dan als ze het in het Spaans geschreven hadden met de Engelse woorden tussendoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:46 schreef grazz het volgende:
De Spaanse versie met hier en daar Engels werkt voor mij niet. Ik vind die combinatie van Spaans en Engels niet lekker klinken ofzo. Geef mij het origineel maar.
Veel mensen houden daar nou juist van.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:54 schreef Hondenbrokken het volgende:
...en het liedje was vrij middelmatig standaardpop.
Ik snap dan ook niet hoe dit tweede had kunnen worden.
Omdat een goed patatje mayo nog altijd lekkerder is dan net niet michelinquote:Op zondag 13 mei 2018 16:54 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik vond het maar middelmatig. Ze had niet de beste zang, was ook niet de schoonste danseres en het liedje was vrij middelmatig standaardpop.
Ik snap dan ook niet hoe dit tweede had kunnen worden.
Hartstikke modern lied hoor. Opmerkingen over 10 jaar terug in de tijd zijn wmb niet serieus te nemen. Feit dat dit een van de meest gedownloade liedjes is op spotify geedt al aan dat het past bij deze tijd. Of je hebt het nummer niet goed geluisterd, of je vindt alle uptempo popnummers met enige folklore invloed per definitie '10 jaar terug'.quote:Op zondag 13 mei 2018 17:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben blij dat het niet heeft gewonnen. Liedje is een leuk zomerliedje en staging was een van de betere, maar als dit had gewonnen waren we weer tien jaar terug de tijd in gegaan. Wel leuk voor Cyprus dat ze nu hun beste resultaat ooit hebben behaald.
En ik gun het Nexum ook zo!
Met 10 jaar terug in de tijd bedoel ik niet dat het nummer niet modern is. Het is alleen heel erg het type lied dat je rond die tijd op het ESF heel veel hoorde en ook die liedjes zouden nu nog prima kunnen werken juist. Ik ben alleen blij dat het niet gewonnen heeft, omdat ik niet veel met dit type lied heb.quote:Op zondag 13 mei 2018 17:45 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Hartstikke modern lied hoor. Opmerkingen over 10 jaar terug in de tijd zijn wmb niet serieus te nemen. Feit dat dit een van de meest gedownloade liedjes is op spotify geedt al aan dat het past bij deze tijd. Of je hebt het nummer niet goed geluisterd, of je vindt alle uptempo popnummers met enige folklore invloed per definitie '10 jaar terug'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |